ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
www.paremvasis.gr , paremvasisdoe@gmail.com 210 3242144 7– 1– 2022
Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. Μάνθου Κυριακόπουλου (6975308409), Γιάννη Αναγνωσταρά (6974750410).
Εγκληματική πολιτική: χωρίς μέτρα το άνοιγμα των σχολείων θα οδηγήσει σε υπερμετάδοση και διάλυση ή κλείσιμο τους.
«Κυνικό κρυφτούλι» πίσω από την επιτροπή επιστημόνων.
Μέτρα ΤΩΡΑ για Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία!
Συναδέλφισσες/οι, συνάντηση της υπ. Παιδείας Κεραμέως με το ΔΣ της ΔΟΕ πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5/1 με κυρίαρχο θέμα το άνοιγμα των σχολείων. Για μια ακόμη φορά η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ απέδειξαν το τεράστιο χάσμα που έχουν από τις αγωνίες και τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών/τριών μας, μοναδικό τους μέλημα η εξυπηρέτηση των συμφερόντων των ιδιωτών, «των λίγων και αρίστων» και η συνέχιση της λειτουργίας του κράτους χωρίς προσλήψεις, απόλυτη αναλγησία για την υγεία των εργαζόμενων και της κοινωνίας, εγκληματική αδιαφορία για τη διάδοση της πανδημίας! Για την κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ όλα τα αγαθά είναι εμπορεύματα και κάθε κοινωνική υπηρεσία μπαίνει στην πολιτική του κόστους-οφέλους.
Σε μια προσπάθεια επικοινωνιακού χαρακτήρα διαλόγου, η υπουργός παιδείας παρουσίασε τις ήδη ειλημμένες αποφάσεις για το άνοιγμα των σχολείων. Άφησε ανοιχτό «να προστεθούν στοιχεία στο πλαίσιο ανοίγματος τις επόμενες ημέρες» με τρόπο που επιβεβαιώνει ότι «βαδίζει στα τυφλά» και πειραματίζεται με τις ζωές μαθητών εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Ένα πλαίσιο που ισχυρίστηκε ότι βασίζεται στην εισήγηση της κυβερνητικής επιστημονικής επιτροπής -η οποία συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη αλλά αποφάσισε να συνεχιστεί το στοίβαγμα στις τάξεις 25-28 μαθητών/τριών- όταν είναι πρόδηλο ότι βρίσκεται σε πλήρη σύγκρουση με τα υγειονομικά δεδομένα και τα αιτήματα του μαχόμενου υγειονομικού και εκπαιδευτικού κινήματος.
Η κ. Κεραμέως έχει την κρυφή ελπίδα για αντιστροφή του κλίματος και της κριτικής που της ασκείται και παρέθεσε έξι λόγους για το άνοιγμα των σχολείων με αυτούς τους όρους προκαλώντας για άλλη μια φορά την εκπαιδευτική κοινότητα με την υποκρισία και την αδιαφορία της.
Συγκεκριμένα: