Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Α', Γ', Δ', Ε' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όχι στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, Παρασκευή 30/5


ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/5. ΣΤΙΣ 2.00 μμ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το σοβαρότατο ζήτημα των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας επανέρχεται. Συγκεκριμένα σε όλη τη χώρα πρόκειται να συγχωνευτούν 74 Νηπιαγωγεία. 128 Δημοτικά και 28 Γυμνάσια. Λύκεια και ΕΠΑΛ και να καταργηθούν 30 Νηπιαγωγεία, 15Δημοτικά, 3 ΕΠΑΛ και ένα Γυμνάσιο. Στη Διεύθυνση Ανατολικής Θεσσαλονίκη;, προβλέπεται συγχώνευση των 1ου και 2ου Εσπερινών ΓΕΛ, των 1ου και 9ου ΕΠΑΛ. των 8ου και 10ου ΕΠΑΛ και 13ου και 17ου Γυμνασίων. Ακόμη επισημαίνουμε ότι στον προϋπολογισμό του 2014 προβλέπονται 1676 συγχωνεύσεις — καταργήσεις σχολείων.
Τα Δ.Σ. των Α', Γ', Δ' και Ε- Θεσσαλονίκης καταγγέλλουν την απαράδεκτη, αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη τακτική του Υπουργείου Παιδείας, που προχωράει σε νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, μεταξύ των οποίων και σχολείων των ΕΛΜΕ μας και παρά τις κινητοποιήσεις που αναπτύχθηκαν και για το θέμα αυτό.

Παρεμβάσεις ΔΕ: Να αποσυρθεί ο νέος τρόπος προαγωγής των μαθητών και η τράπεζα θεμάτων

  • ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
  • ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΑΖΙΚΗ – ΤΑΞΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
  • ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4186 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απροκάλυπτα και με τη μέθοδο του σοκ, προχωρά πια η κυβέρνηση στην υλοποίηση του στόχου της, για μαζικό διωγμό των μαθητών από το Λύκειο (Γενικό και ΕΠΑΛ) και κατεύθυνσή τους στη μεταγυμνασιακή κατάρτιση και την μαθητεία – τζάμπα εργασία για τον εργοδότη.
Τρεις ημέρες πριν το ξεκίνημα των εξετάσεων, το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει την περίφημη Τράπεζα Θεμάτων, ώστε να εξοικειωθούν δήθεν, μαθητές και καθηγητές, για τις εξετάσεις! Και αυτό, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες και τα αιτήματα για τη μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων και του νέου τρόπου προαγωγής των μαθητών, τόσο από τους Εκπαιδευτικούς και την ΟΛΜΕ, όσο και από τους γονείς! Και παρά και την επισήμανση ακόμα και των δικών του Συμβούλων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ότι δεδομένων των προβλημάτων με την ύλη και τη μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων –από το Μάρτιο υποτίθεται ότι η Τράπεζα Θεμάτων θα άνοιγε- θα ήταν καλύτερο να εφαρμοστεί πιλοτικά.

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΔΟΕ: Κήρυξη 48ωρης απεργίας και 3ωρης στάσης εργασίας για την αξιολόγηση

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του την πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» που αφορά τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων σε όλους τους νομούς της χώρας
αποφασίζει τα παρακάτω
Καλεί τους Διευθυντές των σχολείων, που όπως όλος ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν δώσει και δίνουν τον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, να μην πάρουν μέρος στις διημερίδες δηλώνοντας με την αγωνιστική στάση τους την απόφαση του Κλάδου να βάλει φραγμό στους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την προώθηση της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης των ποσοστώσεων, της μισθολογικής – βαθμολογικής καθήλωσης και των απολύσεων.

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΑΡΣΙ: Σκάνδαλο και γελοιότητα με τους οδηγούς


ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ

Από Α.Ρ.Σ.Ι. - Αριστερή Ριζοσπαστική Συνεργασία Ιατρών                30 / 4 / 2014

Πριν λίγες εβδομάδες ο καταστροφικός κυβερνητικός θίασος εκτελώντας τις εντολές των προτεκτόρων της τρόϊκας έσπευσε να βγάλει πάλι σε διαθεσιμότητα κατηγορίες εργαζόμενων από τα δημόσια νοσοκομεία, μεταξύ των οποίων και τους οδηγούς. Ο ανεκδιήγητος υπουργός μας κ. Γεωργιάδης, σε μια ακόμα επικοινωνιακή προσπάθεια να πείσει πως τάχαμου δεν είναι ο χατζηαβάτης - καρπαζοεισπράκτορας του τεχνικού κλιμακίου της τρόϊκας αλλά δήθεν τα μέτρα αυτά αποτελούν δικές του πρωτοβουλίες, είχε δηλώσει πως οι οδηγοί "δεν χρειάζονται" στα νοσοκομεία και "γι αυτό έγινε η διαθεσιμότητα, να πάνε στο ΕΚΑΒ που έχει μεγάλες ανάγκες και από κει να διατίθενται αν τυχόν περισσέψουν".