Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Καμία κάμερα παρακολούθησης στις τάξεις Η απαξίωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση δεν θα περάσουν

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Ε΄ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛ. ΑΤΤΙΚΗΣ        

   Η κυβέρνηση της Ν.Δ έχει κηρύξει τον πόλεμο στο δημόσιο σχολείο, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Η τροπολογία για live-streaming παρακολούθηση της ζωντανής τάξης  αποτελεί μέτρο ολοκληρωτικό, αυταρχικό και καταστρατήγησης κάθε στοιχειώδους ανθρώπινου δικαιώματος.
     
    Καμία κάμερα παρακολούθησης στις τάξεις
Η απαξίωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση δεν θα περάσουν
Με μαζικές Γενικές Συνελεύσεις και ανυποχώρητο αγώνα θα τους σταματήσουμε

Η κυβέρνηση της Ν.Δ  ψήφισε στη Βουλή την Παρασκευή τροπολογία  με τίτλο “παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” που ανοίγει τον “ασκό του Αιόλου” για  ακραίες  αντιδραστικές και επικίνδυνες αλλαγές στη δημόσια εκπαίδευση.
Στο όνομα της πανδημίας και της διευκόλυνσης της συμμετοχής των παιδιών  που αδυνατούν να παρακολουθήσουν το σχολείο η κυβέρνηση νομοθετεί:

1. Την ζωντανή   μετάδοση του μαθήματος της  σχολικής τάξης.  Με το μέτρο αυτό διαλύει κάθε έννοια παιδαγωγικής σχέσης, δεσμών, αλληλεπίδρασης, ελευθερίας, εμπιστοσύνης, γνώσης. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές καθίστανται στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα και αγέλαστα προκειμένου να ανταποκριθούν στην παρακολούθηση  τους από κάθε είδους “μάτι” που έχει τη δυνατότητα να το κάνει. “Καλοί” “κακοί” μαθητές “ζωηροί” και “ήσυχοι” με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες ή χωρίς, εκπαιδευτικοί  που θα μετατρέπονται σε αναμεταδότες μαθήματος, που σκέφτονται αυτούς που τους παρακολουθούν και όχι τις ανάγκες της τάξης και των παιδιών. Οι καλοπληρωμένοι κονδυλοφόροι προκειμένου να πείσουν την “κοινή γνώμη” ξιφουλκούν εναντίον των άχρηστων και οπισθοδρομικών εκπαιδευτικών που αντιδρούν στο μέτρο, για να μη φανεί πόσο ανεπαρκείς είναι, κρύβοντας πως στα κάθε λογής πρωινάδικα που θα στηθούν, βορά στους σχολιασμούς θα αποτελέσουν πρώτα και κύρια οι ανήλικοι μαθητές, η γνώμη τους, τα συναισθήματα τους, η συμπεριφορά τους που πολύ δύσκολα μπορούν να κρύψουν και να προσαρμόσουν στις απαιτήσεις της τηλεθέασης.
Η τροπολογία στην παρ.2  του άρθρου αναφέρει ρητά πως «Τα μεταδιδόμενα που τυχόν παράγονται στο ίδιο ως άνω πλαίσιο διατηρούνται για συγκεκριμένο εύλογο χρονικό διάστημα…Η επεξεργασία των εν λόγω μεταδιδόμενων επιτρέπεται αποκλειστικά για σκοπούς ερευνητικούς ή στατιστικούς…Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων είναι ..» για το δημόσιο το ΥΠΑΙΘ και για τα ιδιωτικά οι σχολάρχες. Η παράγραφος αυτή ομολογεί κυνικά πως εγκαινιάζεται ο πανοπτικός αξιολογικός έλεγχος του δημόσιου σχολείου, εκπαιδευτικών, μαθητών. Με άγνωστο στα χέρια ποιων θα είναι τα προς επεξεργασία δεδομένα. Η σχολική τάξη μετατρέπεται σε άγριο reality show με το κοινό να  ψηφίζει ποιος συνεχίζει και ποιος φεύγει.

Αντίσταση Γ' ΕΛΜΕ Αθήνας: ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΣ ΤΗΣ Γ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ ΤΡΙΤΗ 12 ΜΑΗ

Αντίσταση Γ' ΕΛΜΕ Αθήνας
Αγωνιστική Κίνηση (Παρεμβάσεις - Συσττειρώσεις-Κινήσεις) - Ανεξάρτητοι Εκπαιδευτικοί - Μετωπική Συνεργασία για την Ανατροπή - Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα

ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΣ ΤΗΣ Γ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ ΤΡΙΤΗ 12 ΜΑΗ, 6ΜΜ, υπαίθριο θεατρακι Γκράβας (Ταϋγέτου)

Δε θα περάσει η επίθεση- οργανώνουμε την απάντησή μας
Όλοι-ες εμείς οι εκπαιδευτικοί που για χρόνια καθημερινά μέσα στις τάξεις κάνουμε μάθημα είμαστε οργισμένοι με την αναίσχυντη και αντιδημοκρατική τροπολογία που πέρασε η κυβέρνηση της λιτότητας και της τρομοκρατίας για τη ζωντανής-αναμετάδοσης του μαθήματος.
Πρόκειται για μια κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και των ατομικών δικαιωμάτων των παιδιών και των εκπαιδευτικών.
Δεν είναι ασύνδετη με τη επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο από το πολυνομοσχέδιο- έκτρωμα της Κεραμέως, που εντείνει τους εξεταστικούς φραγμούς, χτυπά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών.
Οι κάμερες έρχονται να καταργήσουν το ίδιο το μάθημα που έχει συστατικό την ελεύθερη περιδιάβαση των μαθητών στις έννοιες. Αυτό στηρίζεται στη ζωντανή επικοινωνία, λεκτική και συναισθηματική μεταξύ μαθητών-εκπαιδευτικών, εκδηλώνεται σε ένα συλλογικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης που αποκτά κάθε φορά τα δικά του χαρακτηριστικά, γι'αυτό και καταλήγει σε κάτι δημιουργικό και μοναδικό.
Τη διαδικασία αυτή την καταλαβαίνουν όσοι τη βίωσαν, σε αντίθεση με αυτούς που αυτοπροβάλλονται καθημερινά στα κανάλια... Το μάθημα δεν είναι θέαμα έχουμε να πούμε στην κυβέρνηση της ΝΔ και δεν θα επιτρέψουμε να μετατραπούν οι τάξεις σε χώροι του big brother.
Απεργία-αποχή- Όχι στις κάμερες και την κατάργηση της παιδαγωγικής ελευθερίας Συνολική απόσυρση του πολυνομοσχεδίου Κεραμέως
Απαιτούμε τη λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας για το άνοιγμα των σχολείων. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί και προσλήψεις αναπληρωτών τώρα, ανανέωση με 12μηνες συμβάσεις για τους αναπληρωτές 30/6.
15 μαθητές στα τμήματα μόνιμα.
Χτίσιμο νέων σχολείων, εξασφάλιση αιθουσών και όλων των απαραίτητων σοβαρών σύγχρονων κτιριακών και άλλων υποδομών.
  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 13/5 ΓΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΑΜΕΣΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ.
  • ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!!

Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας: Δε θα επιτρέψουμε σε καμιά κάμερα να καταργήσει την παιδαγωγική ελευθερία και να καταστρέψει το μάθημα


Θράκης 30 - Ταύρος eelmeath@qmail.com
Η υπουργός παιδείας κατέθεσε στις 8/5/2020, τροπολογία με την οποία "είναι δυνατή η κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν δια ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουρ­γίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός. Η ταυ­τόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση επιδημικών νόσων.”
Με βάση την τροπολογία αυτή το Υπουργείο ορίζει επίσημα διαδικασία "ζωντανής μετάδοσης ήχου και εικόνας σε πραγματικό χρόνο”, δηλαδή διαδικασία αναμετάδοσης της διδασκαλίας σε νηπια­γωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.
Αυτή η ρύθμιση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο και παραβιάζει κατάφωρα τα προσωπικά δεδομένα μαθη­τών και εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί κατανοούμε την ιδιαίτερη δυσκολία που έχει ανακύψει εξαιτίας της έκτακτης συνθήκης που προκάλεσε η πανδημία. Ωστόσο, οι «επιδημικές νόσοι», τις οποίες επικαλείται η τροπο­λογία συμβαίνουν κάθε χρόνο. Είναι επομένως καταφανές ότι η μέριμνα να μην "αποξενώνονται οι μαθητές από την μαθησιακή διαδικασία και το αγαθό της γνώσης”, όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας, είναι πρόσχημα για άλλους σκοπούς. Γιατί άραγε την ίδια μέριμνα δεν έδειξε η ευαίσθητη ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, όταν άφησε χωρίς εκπαιδευτικούς σχολεία της περιφέρειας αλλά και της Αθήνας και μάλιστα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για περισσότερη από την μισή χρο­νιά;

ΕΛΜΕ Δράμας: Ζωντανή Αναμετάδοση Μαθήματος


Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 
5Ο Γυμνάσιο Δράμας 
ΤΗΛ: 6932385576 
Δράμα, 10/05/2020 Αρ. Πρωτ: 61
-  τα Σχολεία της Δ.Δ.Ε. Δράμας
-  τη Δ.Δ.Ε. Δράμας


Η υπουργός παιδείας κατέθεσε στις 8/5/2020, τροπολογία με την οποία “είναι δυνατή η κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν
δια ζωσης την εκπαιδευτική διαδικασία ειτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός. Η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση επιδημικών νόσων.
Με βάση την τροπολογία αυτή το Υπουργείο ορίζει επίσημα διαδικασία “ζωντανής μετάδοσης ήχου και εικόνας σε πραγματικό χρόνο”, δηλαδή διαδικασία αναμετάδοσης της διδασκαλίας σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.
Αυτή η ρύθμιση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο και παραβιάζει κατάφωρα τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών.

Ε.Λ.Μ.Ε. Β' Αχαΐας: Κα Κεραμέως, κα Υπουργέ «της κάμερας και της κλειδαρότρυπας», παραιτήσου.

Ε.Λ.Μ.Ε. Β' ΑΧΑΙΑΣ
Κλεισούρας - Πάρ. Κορίνθου Κτήριο 1ου ΓΕ.Λ. Αιγίου 25100 ΑΙΓΙΟ
Πληρ.:Μαστραπά Θεοδώρα 6972714499 
Παπαναστασίου Παναγιώτα: 6974419564

ΑΙΓΙΟ 10/05/2020 ΑΡ. ΠΡΩΤ. 19
Η υπουργός παιδείας, κα Κεραμέως κατέθεσε στις 8/5/2020, τροπολογία με την οποία “είναι δυνατή η κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν δια ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός. Η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση επιδημικών νόσων.............. Προκειμένου να μην “αποξενώνονται οι μαθητές από την μαθησιακή διαδικασία και το αγαθό της γνώσης", ” Με βάση την τροπολογία αυτή το Υπουργείο ορίζει επίσημα διαδικασία “ζωντανής μετάδοσης ήχου και εικόνας σε πραγματικό χρόνο", δηλαδή διαδικασία αναμετάδοσης της διδασκαλίας σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.
Η τροπολογία αυτή ενταγμένη στο νομοσχέδιο για την μεταναστευτική πολιτική (;) ψηφίστηκε το βράδυ της 9ης Μαΐου. Ειρωνεία της τύχης τη μέρα που ολόκληρη η Ευρώπη γιορτάζει και τιμά την μέρα που σήμανε το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και την νίκη επί του φασισμού- που κόστισε εκατόμβες νεκρών- να υπερψηφίζεται από τη Νέα Δημοκρατία ένα μέτρο που θα ζήλευε κι ο Χίτλερ για τις δυνατότητες ελέγχου, επιτήρησης και πειθαναγκασμού και αυτολογοκρισίας που παρέχει.
Αυτή η ρύθμιση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο και παραβιάζει κατάφωρα τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. («Η ύπαρξη και μόνο καμερών σε σχολεία και άλλους χώρους όπου δραστηριοποιούνται ανήλικοι (όπως παιδικοί σταθμοί, οικοτροφεία, φροντιστήρια κλπ.) χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, αφού δεν είναι εύκολο να αξιολογηθούν οι συνέπειες που μια τέτοια επεξεργασία μπορεί να έχει για την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των ανηλίκων. Συγκεκριμένα, υπάρχει ο κίνδυνος να περιορισθεί η ανάπτυξη της έννοιας της ελευθερίας τους, εάν πιστέψουν από μικρή ηλικία ότι είναι φυσιολογικό να παρακολουθούνται μέσω καμερών» (βλ. και την Απόφαση 77/2009 της ΑΠΠΔ).

Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας: Δεν θα επιτρέψουμε το σχολείο του Όργουελ και τα σχέδια ακύρωσης της ζωντανής ουσιαστικής εκπαιδευτικής διαδικασίας!


ΔΣ Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας                                                                                    Αθήνα, 09-05-2020
Π.Κυριακού 10                                                                                                  
Αμπελόκηποι - Αθήνα                                                                                                 Προς
Email: belmeath@gmail.com                                                                 Τους Συλλόγους Διδασκόντων

Δεν θα επιτρέψουμε το σχολείο του Όργουελ και τα σχέδια ακύρωσης της ζωντανής ουσιαστικής εκπαιδευτικής διαδικασίας!
Να πάρουν τώρα πίσω την κατάπτυστη τροπολογία!

Το ΔΣ της Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας επιστρέφει ως απαράδεκτη  την  κατάπτυστη τροπολογία που κατέθεσε την Παρασκευή 8/5 στη Βουλή, με απαράδεκτο και αιφνιδιαστικό τρόπο η κυβέρνηση για την απευθείας μετάδοση των μαθημάτων,  στο νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό . Χαιρετίζουμε την άμεση κινητοποίηση των εκπαιδευτικών την ώρα συζήτησης στο σύνταγμα, που δείχνει ότι ο κλάδος δεν πρόκειται να αποδεχθεί αυτού του είδους τις μεθοδεύσεις και τα απαράδεκτα μέτρα.
Η κυβέρνηση αφού ανοίγει τα σχολεία χωρίς να έχει λάβει τα στοιχειώδη απαραίτητα μέτρα προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών, αφού έθεσε εν μέσω πανδημίας σε διαβούλευση και ετοιμάζεται να  κατεβάσει  στη Βουλή ένα απαράδεκτο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, πλέον εξυφαίνει σχεδιασμούς για τη δημιουργία Οργουελιανού περιβάλλοντος στα σχολεία, με τη νομοθέτηση της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος, με την αιτιολογία να μην μείνουν πίσω οι απόντες μαθητές.
Καταπατεί το ίδιο το Σύνταγμα και επικαλείται τη σύμφωνη γνώμη της αρχής Προστασίας των προσωπικών δεδομένων για να εφαρμόσει στα σχολεία συστήματα που ποδοπατούν θεμελιώδη δικαιώματα και τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών, με καταστροφικά αποτελέσματα για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.

17ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ, 9/5/2020

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ [1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Περιστερίου, ΠΕ0401, 6974438720], ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΤΤΑΣ [1ο ΓΕΛ Καματερού, ΠΕ03, 6938853981], Αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ, τακτική και αναπληρωματικός, εκπρόσωποι των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων
    17ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ, 9/5/2020

  • Οι αντιδραστικές αθλιότητες δεν θα περάσουν – Καμία κάμερα στις αίθουσες, ούτε πουθενά αλλού στους χώρους των σχολείων! Να καταργηθεί η κατάπτυστη τροπολογία που ψηφίστηκε χθες στο αντιμεταναστευτικό μομοσχέδιο. ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ!
  • Μη διανοηθείτε να καταθέσετε το αντιεκπαιδευτικό σας νομοσχέδιο για ψήφιση!
  • Να είμαστε όλες και όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ. Α΄ΕΛΜΕ [ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ] ΤΕΤΑΡΤΗ, 13/5, 1ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ. Γ΄ ΕΛΜΕ [Πετρούπολη, Ίλιον κλ] ΤΡΙΤΗ 12/5, ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ 7ου ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ. 13.00
Όπως γράφαμε και στο προηγούμενο σημείωμά μας, οι εξαγγελίες που συνοδεύουν το άνοιγμα των σχολείων, υπηρετούν επικοινωνιακούς σκοπούς, δεν αφορούν στις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των νέων, ακολουθούν τους πάγιους ανομολόγητους ή ομολογημένους στόχους του υπουργείου παιδείας για βαθιές αντιδραστικές τομές και συνοδεύονται από το αντιδραστικό δόγμα της «ατομικής ευθύνης». Πριν αλέκτωρ λοιπόν ... κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, η υπουργός –λέμε τώρα-- παιδείας κατέθεσε [και ψηφίστηκε από τους βουλευτές της ΝΔ] την κατάπτυστη τροπολογία για τη δυνατότητα “ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος” στους μαθητές που θα βρίσκονται σπίτι τους [λόγω πανδημίας, ασθένειας κλπ].
Δεν είναι σκοπός αυτού του σημειώματος να αποδομήσει εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά, δημοκρατικά κλπ την εν λόγω απόφαση. Άλλωστε ήδη πολλά σοβαρά κείμενα έχουν γραφεί και κυκλοφορούν [σας επισυνάπτουμε επίσης τη σχετική ανακοίνωση των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ].

Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας: Άμεσες διεκδικήσεις για το άνοιγμα των σχολείων. Πέμ. 14/5/20, 7μμ, πλ. Γεωργίου



ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ ΣΧΟΛ. ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ 6ου και 11ου ΓΕΛ
ΝΟΡΜΑΝ 57, ΠΑΤΡΑ (Είσοδος από Φαβιέρου),                                                                                                                                
mail: aelmeahaias@gmail.com,http://aelmeahaias.wordpress.com                        
Πάτρα, 10.5.2020

ΑΜΕΣΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/5/2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 7:00 μμ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
1)   Απορρίπτουμε το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ως απαράδεκτο, αντιεκπαιδευτικό και αντικοινωνικό. Απαιτούμε την απόσυρσή του και να μη κατατεθεί στη Βουλή.
2)   Καμιά ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος σε ήχο ή και εικόνα μέσα από τις σχολικές αίθουσες με υπολογιστές, κινητά, κάμερες. Το υπουργείο να καταργήσει τώρα την επίμαχη διάταξη. Δεν διαπραγματευόμαστε την παιδαγωγική ελευθερία στην τάξη και τη δημοκρατία στους συλλόγους διδασκόντων. Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να πάρουν αποφάσεις ενάντια στο μέτρο της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων, και να μην το εφαρμόσουν στα σχολεία τους. Καλούμε τους συναδέλφους να μη δεχθούν να κάνουν μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση. Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας δίνει τη συνδικαλιστική κάλυψη στους εκπαιδευτικούς των σχολείων ευθύνης της! Σε κάθε περίπτωση πιέσεων ή υποχρεωτικότητας αποφασίζουμε απεργία- αποχή με την συνδικαλιστική κάλυψη του σωματείου. Καλούμε την ΟΛΜΕ να βγάλει αντίστοιχη απόφαση!
3)   Απαιτούμε από την Κυβέρνηση όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα (αντισηπτικά, μάσκες, γάντια, προληπτικά μαζικά τεστ) για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Απαιτούμε την υποχρεωτική χρήση μάσκας. Να εφοδιαστούν τώρα τα σχολεία με το απαραίτητο υλικό. Είναι υποχρέωση της οργανωμένης πολιτείας και όχι ατομική ευθύνη των εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν δεχόμαστε στο χώρο εργασίας την λογική της ατομικής ευθύνης. Η ευθύνη ανήκει στην Πολιτεία. Αν δεν υπάρχουν τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής (αντισηπτικά, αποστάσεις, καθαρίστρια στο κανονικό ωράριο) δεν μπαίνουμε για μάθημα, ούτε βάζουμε τους μαθητές που έχουμε την ευθύνη τους. Σε καμία περίπτωση δε θα γίνουμε εμείς και οι μαθητές μας πειραματόζωα. Το άνοιγμα των σχολείων γι’ αυτές τις λίγες μέρες λειτουργίας θα έχει μηδαμινά ως αμφίβολα μαθησιακά αποτελέσματα. Κυρίως έχει να συνεισφέρει στην κοινωνική και ψυχολογική στήριξη των μαθητών.
4)   Λιγότεροι μαθητές σε όλα τα τμήματα και τώρα και το Σεπτέμβρη. Όχι πάνω από 10 μαθητές στις κανονικές αίθουσες των σχολείων μας και αρκετά λιγότεροι στις μικρότερες αίθουσες και στα κοντέινερ.
5)   Για τους μαθητές με σοβαρούς λόγους υγείας που θα απουσιάζουν να προβλεφθεί «κατ’ οίκον διδασκαλία» σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Σε περίπτωση έλλειψης προσωπικού να προσληφθούν αναπληρωτές.
6)   Να πραγματοποιηθούν άμεσα μόνιμες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας στα σχολεία και όχι ωρομίσθιων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή είσοδο ιδιωτικών συνεργείων. Για να υπάρξει ασφάλεια στην τήρηση των κανόνων και την οργάνωση και λειτουργία του συστήματος υγιεινής, θα πρέπει η καθαριότητα των χώρων να πραγματοποιείται καθ΄όλη την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και λειτουργίας της σχολικής μονάδας και όχι απλά κατά την έναρξη και το τέλος αυτής. Στηρίζουμε τον συλλογικό αγώνα των καθαριστριών και προτείνουμε συντονισμό.
7)   Σεβασμό από όλους στο διδακτικό μας ωράριο. Η τηλε-εκπαίδευση ήταν προαιρετική και γινόταν, όπως γινόταν όσο τα σχολεία ήταν κλειστά. Οι συνάδελφοι που βρίσκονται σε αναρρωτική, κανονική ή άδεια ειδικού σκοπού δεν έχουν καμία υποχρέωση να παρέχουν υπηρεσίες στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
8)   Να εφαρμοστούν οι ίδιοι κανόνες λειτουργίας και ασφάλειας για όλα τα σχολεία της περιοχής. Να μην αυτοσχεδιάζουν τα στελέχη της εκπαίδευσης σε βάρος της ασφάλειας των σχολικών μονάδων και της ισότιμης παροχής γνώσης σε όλους τους μαθητές. Καμία αλλαγή στις αναθέσεις μαθημάτων χωρίς τη συναίνεση του συλλόγου διδασκόντων.
9)   Ισότιμη αντιμετώπιση των ΕΠΑΛ και των Εργαστηριακών Κέντρων με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες. Χωρίς τον απαραίτητο και υποχρεωτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια κλπ) είναι υγειονομικά αδύνατο να προχωρήσουν με ασφάλεια τα εργαστηριακά μαθήματα.
10)             Στήριξη του δημόσιου συστήματος Παιδείας με την απαιτούμενη χρηματοδότηση και άμεσους μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Να προχωρήσει τώρα το Υπουργείο στους διορισμούς των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή. Δωδεκάμηνες συμβάσεις όλων των αναπληρωτών.
11)             Ικανοποίηση όλων των αιτημάτων των υγειονομικών, που θα δίνουν για πολύ καιρό ακόμα τη μάχη για τη Δημόσια υγεία. Καθοριστική ενίσχυση του ΕΣΥ, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί υγειονομικού προσωπικού, γενναία αύξηση κλινών ΜΕΘ. Επίταξη όλου του ιδιωτικού τομέα υγείας, εφόσον χρειαστεί.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΥΓΕΙΑΣ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/5/2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 7:00μμ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Καλούμε όλα τα σωματεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα να συμμετάσχουν.

Για το Δ. Σ.
Ο Πρόεδρος                                               Ο Γεν.Γραμματέας
                               Ψαρράς  Σπυρίδων                                     Βασιλακόπουλος Φώτης