Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

Γ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΙΣΣΕΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!


ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!       ΕΛΜΕ

ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΙΣΣΕΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ  ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ!

ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟ  ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!

...........................................................

ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ-ΕΣ  ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ !

1)Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και τη δήλωση που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για την ΟΛΜΕ  Την πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.

 Η απεργία – αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τους σύμβουλο - διευθυντή / αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.

Επισημαίνουμε ότι η απεργία - αποχή της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και της ΑΔΕΔΥ  είναι σε ισχύ και δεν έχει προσβληθεί νομικά.

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

2) Αν μας καλέσει ο διευθυντής\τρια ,υπηρεσιακά και ατομικά,  να εκκινήσουμε τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης , απαντάμε υπηρεσιακά με το εξής: :  Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γραφεί  ο  αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία  αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και η ΑΔΕΔΥ  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον "αξιολογητή".

3) Δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

4) Εάν παρ' όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

5) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα

6) Όταν μας καλέσει ο διευθυντής / αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7) Αν ο διευθυντής/αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας. Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας .Η Γ΄ΕΛΜΕ -Θ έχει προκηρύξει στάσεις (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που γίνονται την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν, από το σύλλογο του σχολείου (πλειοψηφία ή μειοψηφία), από άλλα σχολεία και από το ΔΣ της ΕΛΜΕ.

8) Αν οι επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να αξιολογήσουν συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

9) Όταν οι διευθυντές / αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη καλούμε όλο το σύλλογο με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλουν να αξιολογήσουν.

10) Ενημερώνουμε  άμεσα την ΕΛΜΕ, με οποιονδήποτε τρόπο, αν γίνατε  αποδέκτες μηνύματος που αφορά την ατομική αξιολόγηση, εάν ο διευθυντής / αξιολογητής  κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας ΚΑΙ ΣΕ ΚΆΘΕ ΆΛΛΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ.


Πέμπτη 31 Οκτωβρίου η 3η μέρα της δίκης των 5 μελών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών - Συγκέντρωση 8.30π.μ., ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ




Στις 31 του Οκτώβρη θα συνεχιστεί για 3η μέρα η δίκη των 5 μελών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών στη Θεσσαλονίκη - Συγκέντρωση συμπαράστασης στις 8.30π.μ., στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης



Συνεχίστηκε σήμερα 23 Οκτώβρη για δεύτερη μέρα η δίκη των 5 μελών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών λαϊκής κατοικίας στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων(!) Θεσσαλονίκης, με την ολοκλήρωση των καταθέσεων των 11 συνολικά αστυνομικών μαρτύρων κατηγορίας καθώς και των πρώτων από τους μάρτυρες υπεράσπισης. 

Στην κατάμεστη από αλληλέγγυους δικαστική αίθουσα φάνηκε να καταρρίπτεται παντελώς το στημένο κατηγορητήριο, αφού οι μάρτυρες αστυνομικοί, με καταθέσεις που αντιφάσκουν σε προκλητικό βαθμό, όχι μόνο δεν κατάφεραν να πείσουν ότι υπήρξαν θύματα της δήθεν βίαιης επίθεσης των διαδηλωτών του κινήματος κατά των πλειστηριασμών αλλά με τον ενδελεχή έλεγχο και τις ερωτήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης αναγκάστηκαν να ομολογήσουν ότι δεν έπαθαν τίποτα και στην ουσία είναι ψευδή όσα αναφέρονται στο κατηγορητήριο. Αντίθετα οι λίγοι μάρτυρες υπεράσπισης που κατέθεσαν υπήρξαν καταπέλτες και ως προς το ποια ήταν τα πραγματικά γεγονότα, ποιοι οι θύτες και ποιοι τα θύματα, αλλά και γενικότερα παρουσιάζοντας τον χαρακτήρα του κινήματος κατά των πλειστηριασμών, τα πολιτικά χαρακτηριστικά της δράσης του και το ήθος των μελών του. 

Ιδιαίτερη στιγμή της δίκης όταν έφτασε έξω από τα δικαστήρια η πορεία των απεργούντων σήμερα εκπαιδευτικών. Σε ένδειξη αλληλεγγύης και συμπαράταξης με το κίνημα κατά των πλειστηριασμών λαϊκής κατοικίας και τα διωκόμενα μέλη του (μεταξύ τους και δύο δάσκαλοι), οι διαδηλωτές εκπαιδευτικοί συνέχισαν την πορεία μετά το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης και έκαναν την αίθουσα του δικαστηρίου κι όλο το μέγαρο να σείεται με τα συνθήματα ενάντια στον αυταρχισμό, τις διώξεις και την καταστολή και γενικότερα την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.

Τελικά στις 3μ.μ., η δίκη διακόπηκε για την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024, στις 9μ.μ., στην αίθουσα 1 του υπογείου του δικαστικού μεγάρου. 

Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ απευθύνει κάλεσμα σε νέα ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ την Πέμπτη 31 Οκτώβρη, 8.30π.μ.,στα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης για να απαιτήσουμε την αθώωση και πλήρη απαλλαγή από κάθε κατηγορία των 5 αγωνιστών.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ!

Παρεμβάσεις ΔΕ: Όχι στις εκλογές παρωδία με ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα Υ.Σ. Η άλωση των σωματείων μας δεν θα περάσει!


Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

Όχι στις εκλογές παρωδία με ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα Υ.Σ.

Η άλωση των σωματείων μας δεν θα περάσει!

Μαζικά αποχή από τις εκλογές για να ηττηθεί η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης

Γυρίζουμε την πλάτη στις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού που έχουν οδηγήσει

στο τέλμα την ΟΛΜΕ και χρησιμοποιούν τα ΠΥΣΔΕ για παραταξιακά τους οφέλη

Το Υπουργείο παιδείας συνεχίζει να προωθεί σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων για να περάσει το σύνολο της αντιδραστικής πολιτικής της Ν.Δ. αποδόμησης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης και προώθησης της ιδιωτικοποίησης. Μπαράζ τα μέτρα  που υπηρετούν αυτή την κατεύθυνση, όπως Τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, ιδιωτικά ΑΕΙ, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και ΑΕΙ, μεταγυμνασιακές σχολές κατάρτισης κ.ά., ενώ  προετοιμάζουν και νέα μέτρα (Εθνικό Απολυτήριο, διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ελεύθερη επιλογή σχολείου, κ.ά.). Προωθούν τη νομιμοποίηση και μονιμοποίηση του τηλε-σχολείου με τη λειτουργία «ψηφιακού» σχολείου και φροντιστηρίου, παραδίδουν επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, αντιμετώπιση της σχολικής βίας, σε ιδιωτικούς φορείς. Συνεχίζουν την πολιτική πυγμής με πρωτοφανείς απειλές, ακόμη και για αργία, διώξεις, πειθαρχικά για να σπείρουν το φόβο και να ανακόψουν το μεγάλο αγώνα του κλάδου όπου πρωτοστατούν οι ΕΛΜΕ κατά της αξιολόγησης, για την  υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.

Ο υπουργός παιδείας Πιερρακάκης πήρε τη σκυτάλη από την πρώην υπουργό παιδείας, κ. Κεραμέως, που διακρίθηκε για την βία και τον αυταρχισμό της και οργανώνει εκλογές παρωδία με ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ). Αρνήθηκε οι εκλογές να γίνουν δια ζώσης  για να μην αμφισβητηθεί ούτε στο ελάχιστο η πολιτική τους με την καταψήφιση των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού, των πρωταγωνιστών της αδράνειας και απραξίας της ΟΛΜΕ, των πρωτεργατών στις Υπηρεσιακές Μεταβολές και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών χωρίς κριτήρια διαφάνειας, ισότητας και δικαιοκρισίας για όλους.

Η ηλεκτρονική ψηφοφορία ανοίγει τον δρόμο για εκτεταμένη νοθεία στις εκλογές. Η ταυτοπροσωπία δεν διασφαλίζεται. Δεν διασφαλίζεται  αν αυτός που ψηφίζει εξ αποστάσεως είναι πράγματι ο ίδιος ο εκλογέας ή κάποιος άλλος. Ο εργαζόμενος γίνεται περισσότερο ευάλωτος σε πιέσεις. Ο πραγματικός έλεγχος της διαδικασίας βρίσκεται στους διαχειριστές του συστήματος. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο το 2020 όσο και το 2022 το ΥΠΑΙΘΑ και οι Διοικήσεις καταγγέλθηκαν γιατί αρνήθηκαν στις ΕΛΜΕ οποιοδήποτε στοιχειώδη έλεγχο, δεν δόθηκαν ποτέ οι εκλογικοί κατάλογοι, ούτε οι καταστάσεις ψηφισάντων.

Χρησιμοποιούν τις εκλογές των Υ.Σ. για να νομιμοποιήσουν την ηλεκτρονική ψηφοφορία και στα σωματεία και να επιβάλλουν το αντιδραστικό συνδικαλιστικό πλαίσιο που είναι ψηφισμένο με τους νόμους Χατζηδάκη, Γεωργιάδη. (ηλεκτρονικές εκλογές, ηλεκτρονικά μητρώα μελών, καταγραφή-φακέλωμα των διαδικασιών των σωματείων, κ.ά.). Σκοπός τους είναι να αλώσουν τα πρωτοβάθμια σωματεία, τις ΕΛΜΕ και τους συλλόγους Π.Ε. που αποτελούν εμπόδιο στο νέο συντηρητικό χειμώνα που θέλουν να επιφέρουν στην παιδεία. Η πρωτοφανής ποινικοποίηση της 24ωρης απεργίας της ΔΟΕ δείχνει την επιδίωξή τους να χτυπήσουν κάθε συνδικαλιστική και συλλογική δράση. 

Συμπαραστάτες της κυβέρνησης οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ στις επιδιώξεις τους έχουν άμεσους συμπαραστάτες τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ).  Το επιβαρυμένο παρελθόν τους με την απόλυτη συναίνεση που κράτησαν απέναντι σε όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις, συνεχίζει να τους ακολουθεί και με βάση αυτό καθορίζουν τη στάση τους! Έστρωσαν το χαλί στη νεοσυντηρητική επέλαση της Ν.Δ. στην παιδεία με την απραξία και τη σιωπή τους απέναντι στο μπαράζ μέτρων που προωθεί η κυβέρνηση. Με πραξικοπηματική πρακτική και βαθιά αντιδημοκρατική στάση (Οκτώβριο του 2021 σταμάτησαν πραξικοπηματικά την απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση, στο 21ο συνέδριο της ΟΛΜΕ αποχώρησαν όταν ψηφίστηκε η απεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης, στη πρόσφατη ΓΣ των προέδρων στις 5/10 διέλυσαν τη ΓΣ για να μη ψηφιστούν αγωνιστικές αποφάσεις, κ.ά.) ανέτρεψαν και σταμάτησαν αγωνιστικές αποφάσεις του κλάδου και των ΕΛΜΕ. Το αποκούμπι τους για να επιβεβαιώνουν την ύπαρξή τους είναι πλέον τα Υπηρεσιακά Συμβούλια τα οποία μέσω εξυπηρετήσεων και παρατυπιών χρησιμοποιούν για την παραταξιακή τους επιβίωση, για να καλύψουν την ανυπαρξία τους στους αγώνες του κλάδου και των ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ.

Οι ίδιες δυνάμεις πήραν μέρος στις εκλογές του 2022 για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια με την ίδια επιχειρηματολογία ότι δεν θα εκχωρήσουν τα Υ.Σ. στην κυβέρνηση! Η πραγματικότητα με ό,τι ακολούθησε στη συνέχεια είναι αποκαλυπτική. Τα διοικητικά όργανα,  ΠΥΣΔΕ και Συμβούλιο Κρίσεων διευθυντών σχολείων, έχουν μετατραπεί σε μηχανισμούς κομματικής άλωσης της εκπαίδευσης και παραμάγαζα της ΔΑΚΕ. Στο «ΠΥΣΔΕ» της Δ/νσης Δυτικής Θεσ/νίκης  3 από τα 5 μέλη είναι από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, το ίδιο και στο τακτικό συμβούλιο κρίσεων. Οικογένεια, κουμπάροι, φίλοι τοποθετούνται στα διοικητικά όργανα και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για το καλό τους!  Στο Ανατολικό ΠΥΣΔΕ, η στάση της Διευθύντριας  που λύνει και δένει σε όλες τις διεργασίες, μετά του «αιρετού» τις ΔΑΚΕ, στις παραστάσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ είναι αποκαλυπτική για τα νέα ήθη που έχει επιβάλλει. Δέχεται τους εκπροσώπους των ΕΛΜΕ μόνο με την παρουσία αστυνομικής δύναμης, ενώ αρέσκεται να λέει ότι εφαρμόζει την πολιτική της ΝΔ και σε «όποιον αρέσει!».

Διοικήσεις εκπαίδευσης και τα ελεγχόμενα από την κυβέρνηση «ΠΥΣΔΕ» αρνούνται τη θέση του κλάδου για μονιμοποίηση των ''νεοδιόριστων'' στηρίζοντας το υπουργείο και την κυβέρνηση.   Προχωρούν σε τοποθετήσεις παραβιάζοντας εργασιακά δικαιώματα των μονίμων και των αναπληρωτών, δεν κάνουν αποδεκτές τις προτάσεις των ΕΛΜΕ  για την τήρηση κριτηρίων διαφάνειας. Είναι χαρακτηριστικές ορισμένες από τις παρατυπίες τους που στο βάθος κρύβουν εξυπηρετήσεις και ρουσφέτια. Η συμπλήρωση ωραρίου γίνεται χωρίς δημοσιοποίηση των κενών κάτω από 12 ώρες, χωρίς αιτήσεις και μόρια.  Οι αναπληρωτές τοποθετούνται σε προεπιλεγμένα κενά και χωρίς δικαίωμα ενστάσεων και βελτίωσης. Νέα κενά προστίθενται και αφαιρούνται χωρίς αιτιολόγηση. Στο Δυτικό ΠΥΣΔΕ οι αρχικές τοποθετήσεις αποσπασμένων και νεοδιόριστων δημιουργούν ανισότητες και εξυπηρετήσεις γιατί γίνονται στα τυφλά και όπου θέλει το ΠΥΣΔΕ. Στο ανατολικό ΠΥΣΔΕ τοποθετούν τους συναδέλφους σε κενά με λιγότερες ώρες από αυτά που τους κοινοποιούνται για να ακολουθήσουν στη συνέχεια αυθαίρετες μετακινήσεις. Και οι δύο διευθύνσεις και ΠΥΣΔΕ μετακινούν εκπαιδευτικούς με προνομιακή μεταχείριση από μακρινά σε πιο κοντινά σχολεία. 

 Τα ΣΥΝΕΚ, παρά τις διαφοροποιήσεις που προβάλλουν στα λόγια για τη συμμετοχή τους στα Υ.Σ., στην πράξη είναι μέρος του προβλήματος. Ούτε τις κυβερνητικές και διοικητικές ευθύνες αποκαλύπτουν, ούτε τα πραγματικά κενά δημοσιοποιούν, ούτε τις παρατυπίες των διοικήσεων και των ΠΥΣΔΕ αποκαλύπτουν. Δεν είναι τυχαίο ότι στα δύο χρόνια που συμμετέχουν στα ΠΥΣΔΕ των ηλεκτρονικών εκλογών ούτε μία φορά δεν έχουν καταγγείλει τις διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ για σειρά παρατυπιών, αυθαιρεσιών και εξυπηρετήσεων. Ούτε τη ΔΑΚΕ έχουν καταγγείλει που επιδίδεται στην κομματική άλωση της παιδείας. Αντίθετα βαδίζουν σφιχταγκαλιασμένες και με  τα έργα και τις ημέρες τους έχουν επιφέρει το τέλμα στην ΟΛΜΕ.

Η ανυπόληπτη ΕΛΤΕΕ κατεβαίνει στις εκλογές με τον τίτλο «ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» και διεκδικεί μερίδιο στις εξυπηρετήσεις! Καμία έγκριση στην ΕΛΤΕΕ που σε κάθε κρίσιμη μάχη του κλάδου συμπλέει με την κυβέρνηση και τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού. H "ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΕΛΤΕΕ" ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ν. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ και βάζει πλάτη για να μας μετατρέψουν σε τηλεσωματεία! Για να συμπαρασύρει  εκπαιδευτικούς στις εκλογές, ντύνεται το μανδύα του δήθεν ακομμάτιστου και του ανεξάρτητου. Είναι μια απάτη και ξεχνιέται στις εκλογές της ΕΔΟΘ όπου οι αντιπρόσωποι της ΕΛΤΕΕ ψηφίζουν κυβερνητικές παρατάξεις. Την ώρα που οι νεοδιόριστοι μαζί με την ΕΛΜΕ έδιναν τη μάχη στα σχολεία να αποτρέψουν την είσοδο των "συμβούλων" επιθεωρητών, εμφανίζονταν στα σχολεία η ΟΛΤΕΕ και η ΕΛΤΕΕ να υπονομεύσουν αυτό τον αγώνα! Η κριτική της, εξάλλου, σε αυτή αφορά σε επιμέρους πλευρές και όχι στο σύνολό της (π.χ "προχειρότητα", "μη αμειβόμενη" χωρίς επιμόρφωση", "αποσπασματική" κ.λ.π). 

Το διαγραμμένο μέλος της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ  Χ. Βαϊτσίδης γυρίζει τα σχολεία και ζητάει τη ψήφο των συναδέλφων για να νομιμοποιήσει τη δράση του. Ο Χ. Β. μετά από ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ διαγράφηκε σε μαζική ΓΣ για ανάρμοστη, αυταρχική και άθλια συμπεριφορά απέναντι στις εργαζόμενες του Δικτύου Άλφα και για παραβιάσεις του καταστατικού της ΕΛΜΕ. Ο Χ.Β. και η ΔΑΚΕ έσυραν την ΕΛΜΕ σε οχτώ δικαστικές προσφυγές για να ακυρώσουν την απόφαση της ΓΣ. Καμία δικαστική απόφαση δεν ανατρέπει τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων. Καλούμε τους συναδέλφους να αποχωρούν, όταν επισκέπτεται τα σχολεία για να μιλήσει, όπως κάνουν και στις ΓΣ, μη δίνοντας καμία νομιμοποίηση στον διαγραμμένο της ΕΛΜΕ.

Να τους χαλάσουμε τα σχέδια με μαζική αποχή από ηλεκτρονικές εκλογές παρωδία στις 2/11 για Υ.Σ.

Με τις αποφάσεις των σωματείων μας, Α΄,Γ΄, Δ΄, Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ και πολλές άλλες ΕΛΜΕ που καλούν σε αποχή!

Μπορούμε να χαλάσουμε τα σχέδια της κυβέρνησης και των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού, όπως κάναμε το 2020 και το 2022 που οι εκπαιδευτικοί, μετά από κάλεσμα των σωματείων μας, αρνήθηκαν να συμμετέχουν στις εκλογές κοροϊδία και απείχαν από αυτές. Να το επαναλάβουμε και να επιφέρουμε μια μεγάλη ρωγμή στα αντιεκπαιδευτικά τους μέτρα που θα αξιοποιηθεί για τη συσπείρωση των εκπαιδευτικών και την αντεπίθεση των σωματείων μας με αποφασιστικό αγώνα για τη συνολική ανατροπή τους.  Αποχή από τις ηλεκτρονικές εκλογές στις 2/11 για τα Υ. Σ. νοθείας και χειραγώγησης των συνδικάτων. Παλεύουμε ενάντια στην εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη που επιδιώκει να καταστείλει τους αγώνες και να βάλει στο γύψο τα συνδικάτα. Δε θα επιτρέψουμε την κατάργηση των σωματείων μας! Δε θα αναγνωρίσουμε κανέναν ψευδοαιρετό που θα «εκλεγεί» από μια τέτοια διαδικασία. Δεν θα αποτελούν αιρετούς του κλάδου, αλλά τα στηρίγματα της επιβολής της πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ  στον κλάδο. Καλούμε τους συναδέλφους να μη συναινέσουν στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και να αγωνιστούν μέσα από τα σωματεία μας για την ανατροπή της. Να μην επιτρέψουν την άλωση των σωματείων μας, να απέχουν από τις εκλογές στα Υ.Σ. 

 

Ενωτική Αριστερή Παρέμβαση ΔΕ Ιωαννίνων: 2 Νοέμβρη - ΑΠΟΧΗ από τις εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων!

2 Νοέμβρη: ΑΠΟΧΗ από τις εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων!

ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ…

…ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!


Οι εργαζόμενοι/ες στην Εκπαίδευση καλούνται στις 2 του Νοέμβρη στις κάλπες για τα υπηρεσιακά συμβούλια της Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔ(Π)Ε, ΑΠΥΣΔ(Π)Ε και ΚΥΣΔ(Π)Ε). Πρόκειται για το παραδοσιακό πανηγύρι του εργοδοτικού και πελατειακού συνδικαλισμού, η αποθέωση της λογικής ότι ο δρόμος για τη βελτίωση των εργασιακών μας συνθηκών περνά μέσα από τη μίζερη διαπραγμάτευση, την «εξυπηρετησούλα», το πάρε-δώσε με την εργοδοσία πίσω από κλειστές πόρτες. Αυτό που διαφημίζεται, δεξιά κι αριστερά, ως «συμμετοχή» δεν είναι τίποτε άλλο από ενσωμάτωση, από ψαλίδισμα των αναγκών μας στο μέτρο των κυβερνητικών επιλογών.

            Τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι όργανα ουδέτερα, όπου απλά συζητιέται και προωθείται η καλύτερη ιδέα για τη λειτουργία των σχολείων, μα μέρος του μηχανισμού προώθησης της θέλησης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου (που για τους εργαζόμενους/ες στην εκπαίδευση είναι διπλά αντίπαλος· ως άμεσος εργοδότης και ως εκφραστής των γενικότερων επιδιώξεων της άρχουσας τάξης στην εκπαίδευση). Οι δύο συνάδελφοι/ισσες, που σύμφωνα με το νόμο και μετά από εκλογές που οργανώνει η διοίκηση, παίρνουν τη θέση του μέλους του ΥΣ, οι «αιρετοί», είναι κανονικά μέλη του ΥΣ. Η συμμετοχή τους σ'αυτά δεν είναι κάποια μορφή ελέγχου της διοίκησης. Οι αιρετοί καθορίζουν με την ψήφο τους ποιος συνάδελφος/ισσα θα μετατεθεί, αποσπαστεί, τοποθετηθεί σε κάποιο σχολείο κλπ. Πρόκειται δηλαδή για μια καθαρή έκφραση αυτού που λέμε «συνδιοίκηση». Οι συνάδελφοι/ισσες που επισκέπτονται προεκλογικά τα σχολεία παρουσιάζουν μια ελαφρώς διαφορετική εικόνα. Δεν υπάρχει ούτε ένας υποψήφιος/α που να δηλώνει δημόσια και με ειλικρίνεια (γιατί κατ' ιδίαν πάει το τάξιμο της «εξυπηρέτησης» σύννεφο) ότι επιθυμεί να γίνει μέλος της διοίκησης. Η κοινή καραμέλα είναι ότι θέλουν να ελέγχουν τη διοίκηση, περιορίζοντας έτσι τις αυθαιρεσίες σε βάρος των συναδέλφων/ισσών τους. Η πραγματικότητα όμως δεν είναι άλλη από το ότι αργά ή γρήγορα μετατρέπονται (εξ αιτίας της θέσης τους, αν όχι και της πολιτικής συνείδησής τους) είτε σε κανονικά μέλη της διοίκησης (δεν θα επεκταθούμε εδώ στις χυδαιότητες που έχουμε ζήσει τόσα χρόνια, χυδαιότητες στις οποίες δυστυχώς έχουν και οι συνάδελφοι/ισσες μας εκπαιδευτεί, και τις ανέχονται, μπας και πάρουν κι εκείνοι το μερτικό τους από τις «εξυπηρετησούλες») είτε σε μεσολαβητές που εξομαλύνουν τις σχέσεις της διοίκησης με τους υφισταμένους. Η παραπάνω περιγραφή δεν ακυρώνεται από το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι/ες ελάχιστοι συνάδελφοι που στέκονται με πολιτική ακεραιότητα στα ΥΣ, και μάλιστα έχουν βρεθεί να διώκονται για τη στάση τους απέναντι στην εργοδοσία και υπέρ των συναδέλφων/ισσων και των μαθητών/ριων μας. Άλλωστε, κάποιοι από αυτούς είναι συναγωνιστές/ριες μας στο πανελλαδικό ρεύμα των Παρεμβάσεων.

Ο έλεγχος πάνω στις αποφάσεις της διοίκησης είναι ζωτικής σημασίας για τους εργαζόμενους στην εκπαίδευση, όμως είναι άλλο πράγμα ο έλεγχος και άλλο η αυταπάτη του «εκδημοκρατισμού» ή της «καλής λειτουργίας». Ο έλεγχος αυτός θα έπρεπε να γίνεται από τα σωματεία μας σε δημόσιες και ανοιχτές διαδικασίες.

Οι εκτιμήσεις μας για τον ρόλο των συμβουλίων και του εργοδοτικού συνδικαλισμού σε αυτά ενισχύονται τα τελευταία χρόνια από τη μετατροπή των εκλογών σε ένα απρόσωπο ιντερνετικό παιχνίδι, που επισφραγίζει τη βούληση των αφεντικών να αποκλείσουν κάθε ζωντανή και συλλογική έκφραση των εργαζομένων από τον πολιτικό χώρο. Η εδώ και τόσα χρόνια υποκατάσταση της άμεσης δημοκρατίας από την απομόνωση του παραβάν, του συμβολικού κλουβιού της «ιερής στιγμής της ψήφου», φτάνει σήμερα στην πιο απαίσια εκδοχή της, την ψήφο από το σπίτι, την ψήφο από τον καναπέ, την ψήφο χωρίς τη ζωντανή συζήτηση και τη «δημιουργική ταλαιπωρία» της φυσικής παρουσίας. Είχαμε προειδοποιήσει έγκαιρα, όταν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες παρατάξεις χειροκροτούσαν τις αρετές της τηλε-εργασίας (αν και με διαφορετικό ύφος η καθεμία), ότι τα αφεντικά θα την χρησιμοποιήσουν σε κάθε ευκαιρία που θα τους δοθεί στην κατεύθυνση της έντασης της εκμετάλλευσης, αλλά και του ελέγχου και του αυταρχισμού. Η εφαρμογή της τηλε-αντίληψης στο συνδικαλιστικό προσφέρει μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να ξεμπερδέψουν με τα συνδικάτα τα οποία ήδη βρίσκονται εδώ και καιρό σε κρίση.

 

Η Ενωτική Αριστερή Παρέμβαση δεν συμμετέχει στις εκλογές για τα ΥΣ. Καταγγέλλουμε ανοιχτά εκείνες τις παρατάξεις, που -με ένα σωρό σοφιστείες- βάζουν σήμερα πλάτη στη high-tech καρικατούρα του υπουργείου. Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες σε ένα μαζικό γύρισμα της πλάτης στη φάρσα των ΥΣ και τη σαπίλα του εργοδοτικού - πελατειακού συνδικαλισμού, που τους παρουσιάζονται με το προσωπείο της δημοκρατίας.

Να μείνει ο υπουργός και τα αφεντικά που τον κινούν, μόνοι με το ηλεκτρονικό τους σύστημα, να καταγράφουν τον εαυτό τους και μόνο. Η ελπίδα των εργαζομένων είναι στο σωματείο και όχι στην εξατομίκευση, στη διεκδίκηση και όχι στη διαπραγμάτευση, στους δρόμους της συλλογικής πάλης και όχι στους διαδρόμους της αναξιοπρέπειας, στον αγώνα για μια συνολικά δίκαιη κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση και όχι στην αθλιότητα της αστικής μοιρολατρίας.

 

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!

ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΣ, ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ/ΙΣΣΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ

ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ – ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ - ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ «ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ», ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ


 

Ενωτική Αριστερή Παρέμβαση εκπαιδευτικών ΔΕ ν. Ιωαννίνων

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης

Προξ. Κορομηλά 51. -ΤΚ: 54622

Email:  aelmethes@gmail.com

http://aelmethe.blogspot.com

Θεσσαλονίκη,    29-10-2024                                     

Προς:   Σχολεία και Συναδέλφους Α΄ ΕΛΜΕ

ΜΜΕ

                       

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που απέργησαν στις 23 Οκτώβρη και οι οποίοι πλημμύρισαν τις πλατείες και τους δρόμους στις απεργιακές συγκεντρώσεις, επιβεβαιώνουν το δίκιο του αγώνα μας και την ανάγκη αυτός ο αγώνας να συνεχιστεί.

Τώρα χρειάζεται να παραμείνουμε ενωμένοι μέσα στα σχολεία μας, συσπειρωμένοι στα σωματεία μας και να υλοποιήσουμε ενιαία τα αγωνιστικά βήματα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, την εργασιακή ανασφάλεια, να κερδίσουμε αυξήσεις στους μισθούς, για ζωή με δικαιώματα, για την ακύρωση της αξιολόγησης!

Αυτό που υπηρετεί η αξιολόγηση και το αποκαλύπτει και η διεθνής πείρα παντού, ανεξάρτητα τι είδους κυβέρνηση την εφάρμοσε, είτε φιλελεύθερη, νεοφιλελεύθερη, είτε σοσιαλδημοκρατική, είναι:  Το αυτόνομο, κατηγοριοποιημένο και αποκεντρωμένο σχολείο σε όλα τα επίπεδα, από τις υποδομές και το προσωπικό ως και το αναλυτικό πρόγραμμα και τα βιβλία, ανταγωνιζόμενο και συγκρίσιμο με τα υπόλοιπα σχολεία. Ένα σχολείο ταξικά διαφοροποιημένο, με υποταγμένο και φοβισμένο εκπαιδευτικό.

Η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης ως πρωτοπόρος ακραιφνής υποστηρικτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ  αποδεικνύεται ο «λαγός» των σχεδιασμών του: μέσα σε κλίμα αυταρχισμού    το ΥΠΑΙΘΑ  επιδιώκει  να γενικεύσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης σε ΟΛΟΥΣ  προχωρώντας στην αξιολόγηση από τους διευθυντές\τριες, ευελπιστώντας να δημιουργήσει καλύτερους όρους για το προχώρημά της.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Το υπουργείο, και όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά, μας έχει ήδη «αξιολογήσει» και μάλιστα μας έκρινε «ανάξιους» να εργαζόμαστε σε σύγχρονα και ασφαλή σχολεία, έκρινε ότι οι μαθητές μας μπορούν να στοιβάζονται σε υπερπλήρη τμήματα, ότι οι αναπληρωτές και μόνιμοι συνάδελφοί μας μπορούν να μετακινούνται σε 3, 4 και 5 σχολεία. Έκρινε ότι τα παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη για να συμμετάσχουν κι αυτά ισότιμα στο μέτρο των δυνατοτήτων τους στην εκπαίδευση μπορούν να παραμένουν  ξεχασμένα και παρατημένα από το Υπουργείο και την κυβέρνηση.  Απαξίωσε τα αιτήματά μας για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς, τη μείωση μαθητών στις τάξεις, για την παύση των συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων, για την παύση των διώξεων και πειθαρχικών. Τέλος, αφού «αξιολόγησε»  τις ανάγκες μας για αξιοπρεπή ζωή και διαβίωση, έκρινε ότι οι αυξήσεις-κοροϊδία είναι αυτές που μας αξίζουν. Αυτή είναι η αξιολόγησή τους!

Κι ενώ συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία  των δόκιμων νεοδιόριστων συναδέλφων του 2020/2021/2022, το Υπουργείο και οι Διευθύνσεις αρνούνται  να προχωρήσουν στη μονιμοποίησή τους με αποτέλεσμα να παρατείνεται  μία κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας που καθιστά τους συναδέλφους πιο ευάλωτους σε πιέσεις, προκειμένου να δέχονται αδιαμαρτύρητα την αντιεκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου, αυτήν που ο κλάδος μας στην συντριπτική του πλειοψηφία αντιμάχεται σθεναρά. 

Η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μας αφορά όλους. Η εφαρμογή του ν.4823/21 εισάγει την ατομική αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών,  όχι μόνο των νεοδιόριστων αλλά και των μόνιμων.                                                                  

                   Οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούμαστε –  δεν πτοούμαστε!

          Τώρα είναι ώρα ευθύνης κάθε συναδέλφισσας, κάθε συναδέλφου να συμβάλλει στην επιτυχία της Απεργίας – Αποχής. Η ενιαία υλοποίηση των βημάτων από όλες τις πλευρές του κλάδου αποτελεί το βασικό εχέγγυο για να συνεχίζει να μένει στο συρτάρι η αξιολόγηση, η κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών!

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ!

 

Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, ως εξής:

 

1)        Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για την ΟΛΜΕ  και τη δήλωση που έχει κηρύξει η Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. Την πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.                                                                                                                  - Η απεργία – αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τους σύμβουλο - διευθυντή / αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.                                                                                                                                                 - Επισημαίνουμε ότι η απεργία - αποχή της ΑΔΕΔΥ και της  Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης είναι σε ισχύ και  δεν έχει προσβληθεί νομικά.                                                                                                                                                  - Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

2)         Αν μας καλέσει διευθυντής ή σύμβουλος υπηρεσιακά και ατομικά  να εκκινήσουμε τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης, απαντάμε υπηρεσιακά με το εξής:   «Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γραφεί  ο  αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής ή ατομικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία  αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η  Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση».

3)         Δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

4)         Εάν παρ' όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

5)        Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.

6)        Όταν μας καλέσει διευθυντής ή αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7)         Δεν υπογράφουμε τίποτα που αφορά στην αξιολόγηση (όπως μονομερές πρακτικό του διευθυντή ή αξιολογητή).

8)        Αν ο διευθυντής ή ο αξιολογητής ορίσει συνάντηση παρακολούθηση του μαθήματός μας, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ ή της ΕΛΜΕ και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας.                                                                                            - Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας.                 - Η Α΄ ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει στάσεις (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που αξιοποιούνται  την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν.

9)        Αν οι αξιολογητές (διευθυντές ή σύμβουλοι) επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπουν στην τάξη, για να αξιολογήσουν συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις.

10)      Όταν οι διευθυντές ή αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη καλούμε όλο το σύλλογο με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλουν να αξιολογήσουν.

11)     Ενημερώνουμε  άμεσα την Α΄ ΕΛΜΕ, με οποιονδήποτε τρόπο, αν γίνατε  αποδέκτες μηνύματος που αφορά την ατομική αξιολόγηση, εάν ο διευθυντής ή ο αξιολογητής  κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

 

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους νεοδιόριστους συναδέλφους μας!

Δεν θα επιτρέψουμε οι συνάδελφοί μας νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να παραμένουν όμηροι του Υπουργείου και της Κυβέρνησης!

Δυναμώνουμε την επαφή με το σωματείο  ώστε κανένας συνάδελφος να μη μείνει μόνος του και φοβισμένος

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ

 

                Ο Πρόεδρος                                                           Ο Γραμματέας

 

 Αβραμίδης  Νίκος                                                      Γαζάκης Αντώνης

 

 

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024

Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής Πειραιά για την απεργία στις 23/10

 Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής


( ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ )

ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2024                                                            enotitaantistasianatropi@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ (23-10-24) ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

 Οι μαζικοί αγώνες απάντηση στον αυταρχισμό και τις διώξεις

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ από τους συναδέλφους μας Γ. Καββαδία, Δ. Χαρτζουλάκη και Χ. Χοτζόγλου

Αγωνιστική μαζική απάντηση στις διώξεις και την αυταρχική πολιτική Κυβέρνησης – ΥΠΑΙΘΑ που θέλουν να βάλουν ταφόπλακα στο δικαίωμα  της απεργίας και σε κατακτημένα συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες έδωσαν σήμερα πάνω από χίλιοι εκπαιδευτικοί έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο στην ΠΔΕ Αττικής. Οι περισσότεροι παρέμειναν στο πλευρό των διωκόμενων συναδέλφων μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία και ακολούθησαν την μεγάλη πορεία που κατευθύνθηκε στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος όπου συναντήθηκε με την μαζική απεργιακή διαδήλωση από τα Προπύλαια. Ακολούθησε δυναμική κοινή πορεία προς τη Βουλή.

Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ Πειραιά, άλλων εκπαιδευτικών σωματείων  και της Ανοιχτής Συνέλευσης Αγώνα Ενάντια στις Διώξεις και τις Απολύσεις  έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Αττικής για τη διαδικασία ακρόασης στην οποία παραπέμφθηκαν με το ερώτημα της δυνητικής αργίας δύο εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Πειραιά, η Χρύσα Χοτζόγλου και ο – συνταξιούχος πια - Γιώργος Καββαδίας, είχε αγωνιστικό παλμό με δεκάδες συνθήματα καταδίκης των διώξεων και της αυταρχικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Θυμίζουμε ότι η παραπομπή τους με μια fast track διαδικασία, που φέρει την υπογραφή του υπουργού Παιδείας Κυρ. Πιερρακάκη, είναι πρωτοφανής για τη Μεταπολίτευση, όπως και η απειλή απόλυσής τους για συνδικαλιστικούς λόγους.

Οι δεκάδες διώξεις τόσο στον Πειραιά όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα για συνδικαλιστικούς λόγους (συμμετοχή σε κινητοποιήσεις, συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, ενάντια στην τηλεκπαίδευση, σε κατάληψη κ.ά.) αλλά και για δημόσια διατύπωση κριτικής στις πολιτικές της κυβέρνησης, ερμηνεύονται πλέον ως πολιτικές διώξεις που συνιστούν κεντρική επιλογή της κυβέρνησης, που στέλνουν «μήνυμα» τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές και που στοχεύουν στη δημιουργία σχολείων-νεκροταφείων δικαιωμάτων.

Το πανό θεωρείται αποδεικτικό “εγκλήματος” και το σύνθημα “φωνασκία” που τιμωρείται. Η συμμετοχή σε κινητοποίηση “ανάρμοστη συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας” και η δημόσια έκφραση άποψης “κακόβουλη κριτική κατά της προϊστάμενης αρχής”. Με βάση τον Νέο Ποινικό Κώδικα και τους νόμους Χατζηδάκη/Γεωργιάδη η κυβέρνηση προσπαθεί να θωρακιστεί πίσω από αυτούς, για να φιμώσει όποιον αμφισβητεί την κυρίαρχη πολιτική και διεκδικεί ζωή με δικαιώματα. Ακόμα και η πιο στοιχειώδης συνδικαλιστική-κινηματική δράση ποινικοποιείται και επιφέρει διώξεις

Είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει «σιγή νεκροταφείου» στο χώρο της χειμαζόμενης εκπαίδευσης, που πλήττεται τόσο από τα μέτρα των δραματικών περικοπών, των συγχωνεύσεων και της αδιοριστίας, όσο και από εκείνα της Αξιολόγησης και της συνακόλουθης άρσης της μονιμότητας, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και της σύνδεσής τους με τους ανταγωνιστικούς νόμους της αγοράς.

Την απάντηση στις διώξεις των εκπαιδευτικών έχει δώσει εδώ και έναν αιώνα ο παιδαγωγός, φιλόσοφος και δάσκαλος, Δημήτρης Γληνός, τον οποίον ελπίζουμε να έχουν μελετήσει τα μέλη του Πειθαρχικού: «Ο δάσκαλος που θα καταπνίξει τη σκέψη του θα γίνει διπλά σκλάβος ή θα καταντήσει ένας ψυχικά ανάπηρα άνθρωπος, ανίκανος να μορφώσει άλλους». Και όπως είναι σαφές, η μαχόμενη εκπαίδευση ουδέποτε καταπνίγει τη σκέψη της.

Απέναντι στην αντιλαϊκή, την  αυταρχική εκπαιδευτική πολιτική  και την πολιτική των διώξεων που επιδιώκει να βάλει στον γύψο τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και δικαιώματα ο ανυποχώρητος συλλογικός αγώνας, ο δρόμος των μαζικών κινητοποιήσεων είναι μονόδρομος.  Μοναδική επιλογή να ενώσουμε τις φωνές μας όλα τα κομμάτια που δέχονται την καταστολή και την επιχείρηση φίμωσης: οι μαθητές, οι φοιτητές, οι εκπαιδευτικοί, όλος ο λαός, να πάρουμε τον αγώνα στα δικά μας χέρια!

Η ενότητα και η συσπείρωση όλων όχι σε μια γραμμή συμβιβασμού, αλλά σε μια γραμμή αγώνα και αντίστασης μπορεί να κάνει πράξη το σύνθημα ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ!

Για επικοινωνία με την Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής: enotitaantistasianatropi@gmail.com

Παρεμβάσεις στο δημόσιο: Δεν πέρασε το κυβερνητικό «λοκ ντάουν» στην εκπαίδευση! Μαζικές οι απεργίες στις 23/10!

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ –ΚΙΝΗΣΕΙΣ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ στο ΔΗΜΟΣΙΟ

http://paremvaseisdimosiou.blogspot.gr/               dimosio.paremvasis@gmail.com

                                                                                                                                                                            Δεν πέρασε το κυβερνητικό και εργοδοτικό «λοκ ντάουν» στην εκπαίδευση!

Μαζικές όλες οι απεργίες στις 23/10 και χιλιάδες διαδηλωτές στο δρόμο!

Αντιστεκόμαστε στην ποινικοποίηση των αγώνων και το χτύπημα της απεργίας. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών θα συνεχιστεί, είναι δίκαιος και θα είναι νικηφόρος

Χαιρετίζουμε τους δεκάδες χιλιάδες απεργούς εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα και τις μεγάλες μαχητικές διαδηλώσεις



Την Τρίτη 22/10 το Υπουργείο αυταρχισμού και των διώξεων ξαναχτύπησε. Το αντιδημοκρατικό κρεσέντο του ΥΠΑΙΘΑ, που για μια πολλοστή φορά χτυπάει το απεργιακό δικαίωμα κατ' εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη-Γεωργιάδη, οδήγησε τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος στα δικαστήρια, ενόψει της προκηρυγμένης 24ωρης απεργίας την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου κι έβγαλε για πρώτη φορά 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών παράνομη. ΟΜΩΣ η απεργία στην εκπαίδευση έγινε κανονικά. Η ΑΔΕΔΥ όπως όφειλε προκήρυξε ξανά την απεργία.

Η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ βρέθηκαν κάτω από πιέσεις να κάνουν το αυτονόητο, αν και καθυστέρησαν τουλάχιστον ένα μήνα αφού αρνούνται τη σημασία της ενιαίας καθόδου και την ανάγκη του πανεκπαιδευτικού δρόμου. Απέρριπταν συνεχώς  προτάσεις των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ για απεργιακή ενοποίηση των μεγάλων κλάδων του Δημοσίου με την πανυγειονομική της 17ης Οκτώβρη, δεν συζητούσαν ούτε καν τις διευκολυντικές στάσεις εργασίας για συμμετοχή άλλων εργαζομένων, αλλά και για να γίνει μια πανεκπαιδευτική απεργία.

Οι εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης, από τους αγώνες των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση μέχρι τους αγώνες του φοιτητικού κινήματος ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, οι αντιστάσεις στις στρατηγικές επιλογές αναδιαρθρώσεων της κυβέρνησης-ΕΕ-ΟΟΣΑ και στην επιχειρηματική λειτουργία της Παιδείας, αντιμετωπίζονται με ποινικοποίηση και καταστολή. Εισβολές των ΜΑΤ στα πανεπιστήμια και συλλήψεις φοιτητών και εργαζομένων του σωματείου στην έρευνα (ΣΕΡΕΤΕ), απολύσεις διοικητικών υπαλλήλων και του επί 19 χρόνια συμβασιούχου Δημήτρη Αντωνίου. Σκλήρυνση των πειθαρχικών μέτρων και διώξεων για τους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν αποφάσεις των συλλογικών τους οργάνων.

Αυτοί οι αγώνες που μπλοκάρουν την κυβερνητική πολιτική και επιδιώκουν να ηττηθεί η πολιτική της  Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ, που αποσκοπούν στην αποτροπή της διάλυσης του δημόσιου σχολείου, της μετατροπής του σε επιχείρηση, με είσοδο εργολάβων, ιδιωτών και χορηγών, που  θέλουν να σταματήσουν την αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση, τη  γονεϊκή «επιλογή», την υποταγή και τη διοικητική επιβολή, διώκονται και ποινικοποιούνται. Αυτοί οι αγώνες διεκδικούν πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και γνήσιες ΣΣΕ, παύση των πειθαρχικών διώξεων, εργασιακά δικαιώματα, εκφράζουν τη συνολική αντίσταση χιλιάδων εκπαιδευτικών στην αλλαγή του DNA της εκπαίδευσης που κορυφώνεται στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση και αποτελούν  αγκάθι για το ΥΠΑΙΘΑ και την κυβέρνηση της ΝΔ.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ προσπαθούν με ΕΔΕ και πειθαρχικές διώξεις από τη μία να ανακόψουν τον αγώνα των διορισμένων πρόσφατα εκπαιδευτικών που απειλούνται και εκβιάζονται για να προσκυνήσουν και από την άλλη να παραδειγματίσουν  και να κτυπήσουν το φρόνημα όλων όσοι αγωνίζονται.  Στελέχη εκπαίδευσης, συντονιστές, Διευθυντές/τριες δηλώνουν πρόθυμοι, προωθούν και συμμετέχουν στο νέο αυταρχικό καθεστώς που επιχειρείται να εγκαθιδρυθεί.


Δεν μας τρομοκρατούν και δεν μας εκφοβίζουν, να   συντρίψουμε το μετεμφυλιακό χουντικό κλίμα, τον αυταρχισμό και την τρομοκρατία!

Την Τετάρτη 23/10 καλούνταν με υπουργική παρέμβαση σε ακρόαση στο πειθαρχικό συμβούλιο με το ερώτημα της δυνητικής αργίας οι εκπαιδευτικοί Χ. Χοτζόγλου και Γ. Καββαδίας. Για την μεν πρώτη δεν έχει καν αρχίσει το πειθαρχικό στο οποίο κατέληξε στημένη ΕΔΕ του ΔΙΔΕ Πειραιά, που με το νόμο Χατζηδάκη-Γεωργιάδη εγκληματικοποίησε την αντίδραση μαθητών και εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση στο σχολείο τους.  Ο Γ. Καββαδίας ενώ είναι συνταξιούχος παραπέμφθηκε με το ίδιο ερώτημα για πειθαρχικό που ξεκίνησε λόγω δημόσιας κριτικής του στην κυβερνητική πολιτική στην εκπαίδευση, αντίθεση στον διαγωνισμό PISA κ.ά. Ο αναπληρωτής και μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά Δ. Χαρτζουλάκης δεν καλείται ούτε καν, αφού η πειθαρχική δίωξη που του έχει ασκηθεί παραπέμπεται κατευθείαν στον ΥΠΑΙΘΑ και ενδεχομένως οδηγεί σε «λήξη σύμβασης» και αποκλεισμό από τους πίνακες προσλήψεων.

Υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία μετά την μεγάλη παρουσία εκπαιδευτικών έξω από το Πειθαρχικό Συμβούλιο το πρωί της 23ης Οκτώβρη, μια και την τελική απόφαση παίρνει το ΥΠΑΙΘΑ. Ένα ορμητικό ποτάμι εργαζομένων πορεύθηκε κατόπιν προς το μεγάλο κεντρικό απεργιακό συλλαλητήριο και ενώθηκε μαζί του.

Ταυτόχρονα, διευθυντές και υποδιευθυντές δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές καθαιρούνται στην Αν. Αττική, στην Πάτρα και στη Λάρισα για την συμμετοχή τους στην νόμιμη απεργία-αποχή ενάντια στην αξιολόγηση, χωρίς να γίνουν πειθαρχικά. Σε όλη την Ελλάδα επιχειρείται να στηθεί ένας μηχανισμός διώξεων, καθαιρέσεων, δυνητικών απολύσεων.

Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι αγώνες μας! Οι χιλιάδες απεργοί και οι διωκόμενοι/ες εκπαιδευτικοί έχουν όνομα, δεν είναι αριθμοί.                                                                                                                                                          

Οι διώξεις των Χοτζόγλου, Καββαδία, Χαρτζουλάκη στόχο είχαν να οδηγήσουν στις πρώτες απολύσεις για συνδικαλιστικούς λόγους στο Δημόσιο μετά τη Χούντα.

Απαιτείται μαζικός πολιτικός, εργατικός και κοινωνικός φραγμός να μην περάσει το αντιδημο-κρατικό καθεστώς και το χτύπημα της απεργίας.

Ο κρατικός κυβερνητικός συνδικαλισμός στην ΑΔΕΔΥ βρίσκεται σε πλήρη συμμαχία και σχέδιο νομιμοποίησης της κυβέρνησης. Είναι οι ίδιες δυνάμεις που ως κομματικός βραχίονας στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ αρνούνται να ψελλίσουν το παραμικρό για την αναγκαιότητα ξεσηκωμού και τη στήριξη των κινητοποιήσεων, δεν βάζουν καν αντικυβερνητικά αιτήματα. Επιχειρούν να επιβάλλουν την αποσύνδεση της 24ωρης στις 20/11 από τη  μάχη για την αξιολόγηση με το πρόσχημα ότι προέχει το μισθολογικό. Τρέχουν αγκαλιά με τη Διοίκηση και το κράτος να εφαρμόσουν τις e-εκλογές και το ν. Χατζηδάκη για τη διάλυση των σωματείων. Ο παραλογισμός και η γονυκλισία της πλειοψηφίας (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) της ΟΛΜΕ δεν έχει καταρριφθεί. Μόλις πριν λίγες μέρες αποφάσιζε την αναγκαιότητα 3ωρης στάσης στην κινητοποίηση της ΠΔΕ για τις διώξεις, αλλά καλούσε τις ΕΛΜΕ να το πράξουν μόνες τους! Από την άλλη η αλλοπρόσαλλη τακτική του ΠΑΜΕ στο Δημόσιο καλά κρατεί, συμβάλλοντας καθοριστικά σε κατακερματισμένες απεργίες αντί του συντονισμού και του κοινού απεργιακού μετώπου! Ενώ οι δυνάμεις του στην ΟΛΜΕ πρότειναν συμπληρωματικές στάσεις εργασίας για την συμμετοχή και στα δύο συλλαλητήρια της Τετάρτης 23/10, στην ΑΔΕΔΥ στην πρόταση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ σώπαιναν, αφήνοντας εκ των πραγμάτων την πρωτοβουλία στην πλειοψηφία (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥΠ-ΕΑΕΚ-Δημ. Ανατροπή). Στο ίδιο μοτίβο με την πρόσφατη απεργία των Υγειονομικών, όπου όλοι μαζί καλούσαν σε απλή στήριξη, παρουσία συνδικαλιστικών στελεχών και εκλεγμένων αντιπροσώπων αρνούμενοι κάθε πρόταση ενοποίησης του αγώνα και μαζική κίνηση των εργαζομένων.

Την Τετάρτη 23 Οκτώβρη όλοι οι απεργοί στείλαμε ισχυρό μήνυμα ότι θα τα πάρουμε όλα πίσω!

Το εκπαιδευτικό κίνημα αντιστέκεται, στηρίζει και είναι αλληλέγγυο στους διωκόμενους συναδέλφους, έχει οδηγό δράσης την ενότητα των αγώνων για αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, μείωση χρόνου εργασίας, αξιοπρεπή διαβίωση και στέγαση,  δικαιώματα και  ελευθερία στη  σκέψη και στη συνδικαλιστική δράση, διεκδικεί  μέτρα ενάντια στην ακρίβεια, απέναντι στο νέο δημοσιονομικό σύμφωνο της ΕΕ, ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις-επιχειρηματική στροφή των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και τη "λεηλασία" της Υγείας, απαιτεί  μπλοκάρισμα του πολέμου και  τέλος της ελληνικής εμπλοκής στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, στο αιματοκύλισμα της Μ. Ανατολής και των εξοπλιστικών δαπανών που καταβυθίζουν το λαό στη φτώχεια.

Μετά την μεγάλη πανυγειονομική απεργία της 17ης Οκτώβρη που τόσο θορύβησε την κυβέρνηση, η 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία με τα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα τη Τετάρτη 23/10 στριμώχνει επιπλέον την κυβέρνηση, μιας και συνέπεσε με σημαντικές απεργίες στους διανομείς, στον επισιτισμό και τουρισμό, στους ναυτεργάτες που συνεχίζουν με δεύτερη 48ωρη, με τους εργαζόμενους στην καθαριότητα των σχολείων, λιμενεργάτες και ναυπηγοεπισκευή. Η ενοποίηση των επιμέρους αγώνων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή τους έκβαση.

Μπορούμε να νικήσουμε! Η κυβέρνηση και η πολιτική της δεν είναι παντοδύναμη. Σε αυτό το δρόμο καλούμε σε μαζικό ξεσηκωμό, να γίνουμε αντίπαλος και κοινωνική-ταξική αντιπολίτευση στην πολιτική τους. Στους δρόμους δημιουργούνται τα  ρήγματα για να βρει διέξοδο η κοινωνική οργή, να σπάσει η ατομική λύση, να ανατρέψουμε όσα φαντάζουν ανυπέρβλητα, να ζήσουμε αλλιώς!

Με εργατικό κίνημα βαθιά πολιτικό, με άμεσες μαζικές συνελεύσεις στους χώρους εργασίας, συλλαλητήρια και συντονισμό πρωτοβάθμιων σωματείων. Με την αυτοοργάνωση εργατικών σχημάτων και επιτροπών αγώνα, συλλογικοτήτων γειτονιάς καλούμε να πάρουν όλοι/ες θέση σύγκρουσης.

Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις! Τώρα μισθοί αξιοπρέπειας και πλήρη εργασιακά δικαιώματα! Συνεχίζουμε με αγώνα διαρκείας προς την πανεργατική απεργία της 20ης Νοέμβρη.