Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Παρεμβάσεις ΔΕ: Τα σχολεία θα ανοίξουν με 31.000 κενά... περιμένοντας τους χιλιάδες αναπληρωτές!



ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

TA ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΕ 31.000 ΚΕΝΑ… ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ!

ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ – ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ!

Μηδενικοί διορισμοί μονίμων και συνέχιση της πολιτικής της χρόνιας αδιοριστίας, προσοντολόγιο αξιολόγησης και απολύσεων,  λειψά εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά  δικαιώματα, πίνακες χωρίς την προϋπηρεσία του 2018-19 και αποκλεισμός εκπαιδευτικών που δεν ήταν στον περσινό πίνακα, αυτά είναι τα παραδοτέα στους αναπληρωτές – ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τον  Γαβρόγλου στη νέα πολιτική ηγεσία της ΝΔ και την Κεραμέως.
Η νέα πολιτική ηγεσία επικαλούμενη μνημόνια, δημοσιονομικούς περιορισμούς, και την «καμένη γη», που παρέλαβε, ξεκαθάρισε και στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών σωματείων στις 26/8 ότι καμία διαφωνία δεν έχει στην ουσία του νόμου 4589/19 παρά μόνο σε γραφειοκρατικά και τεχνικά ζητήματα και καμία πρόθεση δεν έχει να τον καταργήσει. Αυτή την πολιτική γραμμή υπηρέτησε η ΝΔ άλλωστε και το Γενάρη ως αντιπολίτευση μαζί με το ΚΙΝΑΛ. Και εκκρεμεί μάλιστα, η συζήτηση για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ μαζί με προσοντολόγιο.
Όμως, για τους μόνιμους διορισμούς στην ειδική αγωγή υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και φαίνεται να γίνονται το 2020, ενώ για την κάλυψη των κενών ισχυρίζονται στην κυβέρνηση ότι δεν μπορούν να τα καλύψουν όλα και ότι χρειάζεται να γίνει εξορθολογισμός του ανθρώπινου δυναμικού. Δηλαδή, εξορθολογισμός για τους 31.300 αναπληρωτές, που δούλεψαν την περσινή χρονιά στην α/βάθμια και στη β/βάθμια και στην επιμονή των σωματείων να μην είναι μικρότερος ο αριθμός των προσλήψεων από αυτόν, το Υπουργείο τελείως υποκριτικά ισχυρίζεται ότι πρέπει να εξετάσει τις πραγματικές ανάγκες.
Καμιά αμφιβολία δεν υπάρχει ότι η νέα κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ θέλουν να πάνε ένα βήμα παραπέρα «όσα κατάφερε» η προηγούμενη κυβέρνηση. Παρέλαβαν την σκυτάλη για να συνεχίσουν στην ίδια πολιτική κατεύθυνση και διαδρομή, επιταγμένοι κυριολεκτικά στην υπηρέτηση των ακραίων και άγριων νεοφιλελεύθερων κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και στην εκπαίδευση.
Η αδιοριστία δεν είναι μια επιλογή απλά επειδή δεν υπάρχουν λεφτά. Ούτε το προσοντολόγιο ήρθε για να προτείνει απλά έναν τρόπο μόνιμου διορισμού. Μόνιμους διορισμούς δεν ήθελε και δεν θέλει καμία κυβέρνηση να κάνει. Το πολιτικό σύστημα με τη μια ή την άλλη κυβέρνηση προσπαθεί να καθιερώσει τις ελαστικές σχέσεις εργασίας ως το μοναδικό – αποκλειστικό μοντέλο εργασίας και στην εκπαίδευση. Γι’ αυτό από χρονιά σε χρονιά η καραμέλα των μόνιμων διορισμών χρησιμοποιείται κάθε φορά που φουντώνουν οι αντιδράσεις ή μπροστά σε εκλογές για επικοινωνιακούς λόγους.
Δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να συνεχίσουν να υπάρχουν ούτε καν «μόνιμοι αναπληρωτές». Δεν θέλουν αναπληρωτές που να δουλεύουν συνεχόμενα για πολλά χρόνια, που να απαιτούν τον διορισμό τους και πλήρη δικαιώματα και φυσικά να συνδικαλίζονται. Δεν θέλουν εκπαιδευτικούς που να «δένονται» με τον εργασιακό τους χώρο, ούτε να έχουν άποψη για το εκπαιδευτικό έργο κάτι που η υπάρχουσα κατάσταση με τους πίνακες προϋπηρεσίας των αναπληρωτών αφήνει κάποιο περιθώριο να συμβαίνει. Αντίθετα –κάνοντας μια προβολή στο μέλλον- η εναλλαγή σε μια θέση εργασίας εκπαιδευτικών συνεχώς (μέγιστο όριο τα 5 χρόνια ήταν η πρόταση της Ράμος του ΟΟΣΑ), σε σχολεία με μοναδικούς μόνιμους εργαζόμενους τους διευθυντές, αλλάζει και το DNA της εκπαίδευσης ολοσχερώς.
Γι’ αυτό ο νόμος 4589 με το όριο στη προϋπηρεσία τους 120 μήνες (είναι ανοιχτό ζήτημα η μείωση του ορίου αυτού πχ είναι 84 μήνες στο υπόλοιπο δημόσιο) και την μοριοδότηση των προσόντων προσπαθεί να χτυπήσει τόσο τους παλιούς αναπληρωτές όσο και τους νεότερους που θα φτάσουν κι αυτοί κάποτε αναπόφευκτα στο «ταβάνι» της προϋπηρεσίας, παλιώνοντας κι αυτοί.  Η απαξίωση της προϋπηρεσίας και του πτυχίου είναι το εργαλείο για το χτύπημα της μόνιμης σχέσης εργασίας και των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτή. Είτε προσοντολόγιο (ΣΥΡΙΖΑ) είτε προσοντολόγιο και γραπτός διαγωνισμός (ΝΔ) είτε οτιδήποτε άλλο σκαρφιστούν, η στόχευση είναι μία: να θέσουν τέλος στη μόνιμη σχέση εργασίας.  
Λέμε όχι σε οποιαδήποτε πρόσληψη-διορισμό με το νόμο 4589/19. Δεν νομιμοποιούμε στην πράξη τα ύπουλα σχέδιά τους. Μένουμε ενωμένοι και όλοι από την ίδια πλευρά!
Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!
Το μπλοκάρισμα του προσοντολογίου και η ανάδειξη των συνολικών προβλημάτων υποχρηματοδότησης,  υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης ευρύτερα στη κοινωνία ως ζητήματα αλληλένδετα, από το κίνημα των εκπαιδευτικών και εργαζόμενων, με πυρήνα τους αναπληρωτές τον Γενάρη του ΄19 φώτισε και πάλι μια άλλη εναλλακτική διαδρομή, αυτή των αναγκών των εργαζόμενων, εκπαιδευτικών  και μαθητών.
Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ της χώρας να πάρουν πρωτοβουλίες για την ουσιαστική στήριξη και την οργάνωση των χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων στα εκπαιδευτικά σωματεία μας. Οι μόνιμοι και οι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί συσπειρωμένοι με πνεύμα αγωνιστικό, αλληλέγγυο και αποφασιστικό μπορούμε να προστατέψουμε το Δημόσιο, Δωρεάν και Δημοκρατικό σχολείο για όλη τη γνώση και όλα τα παιδιά! 
ΝΑΙ στο Δημόσιο δωρεάν 14χρονο σχολείο με μόνιμους εργαζόμενους!
ΟΧΙ στο μονόδρομο της αγοράς, της ιδιωτικοποίησης και της ελαστικής εργασίας!

Παλεύουμε για:  Κάλυψη όλων των κενών σε μια φάση στην αρχή της χρονιάς και έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων/ Δωρεάν στέγαση, σίτιση και κάλυψη μετακινήσεων από σχολείο σε σχολείο για όλους τους αναπληρωτές/ 20 μαθητές στη γενική -15 στις Ο.Π.-10 στα εργαστήρια/ Κατάργηση του Νέου Λυκείου/ Εξίσωση εργασιακών, ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων αναπληρωτών – μονίμων/ Κατάργηση του νόμου 4589-19 για το προσοντολόγιο/ Να αναγνωρίζεται και να προσμετράται η διδακτική προϋπηρεσία των αναπληρωτών που ήταν, είναι και θα είναι στα ΔΣ ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών τώρα με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία/ Ελαστική εργασία τέλος! 
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ!
                                                                                                                   02/09/19






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου