Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

ΕΑΚ ΥΠΠΟ: Σσσσσσ, συνεδρίασε το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕΥΠΠΟ!

Την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου συνεδρίασε, για πρώτη φορά, μετά από 10 ολόκληρους μήνες, το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕ ΥΠΠΟ. Με τηλεδιάσκεψη, ασφαλώς, όπως συνεδριάζουν από την έναρξη της πανδημίας όλα σχεδόν τα συνδικαλιστικά όργανα, τα συμβούλια, οι διάφορες επιτροπές. Αλλά τόσους μήνες τώρα η ΠΟΕ ΥΠΠΟ δεν είχε ανακαλύψει μάλλον πώς γίνονται οι τηλεδιασκέψεις, οπότε δεν μπορούσε (;) να τηρήσει το καταστατικό της, που λέει ότι το ΓΣ συνεδριάζει τακτικά κάθε 2 μήνες.

Η εισήγηση από τον πρόεδρο της ΠΟΕ ΥΠΠΟ Γιάννη Τσακοπιάκου περιορίστηκε στα παρακάτω σημεία και περιελάμβανε τα εξής:

1) Πανδημία και Υπουργείο Πολιτισμού: Η πανδημία δημιουργεί τεράστια προβλήματα παντού, εκτός από το Υπουργείο Πολιτισμού, όπου όλα έγιναν από την αρχή τέλεια και εξαιρετικά, χάρη στην ενεργοποίηση της Ομοσπονδίας και στην καταπληκτική της συνεργασία με την πολιτική ηγεσία. Με τη μεσολάβηση της ΠΟΕ και την αμέριστη συμπαράσταση της Λίνας Μενδώνη έγιναν, όπου χρειάστηκε διαγνωστικά τεστ, παραπάνω κι από όσα ορίζουν τα πρωτόκολλα και όλα ήταν υπέροχα. (Γύρω τριγύρω κορωνοϊός και στη μέση η αμόλυντη ΠΟΕ δηλαδή…). 

2) Νέος Οργανισμός ΟΔΑΠ: Ο νόμος που έφερε και ψήφισε στη Βουλή η κυβέρνηση και η Λίνα Μενδώνη για το εκσυγχρονισμό του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων, που μετονομάζεται πλέον σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, είναι εξαιρετικός (δε νομίζουμε να μη συμφωνείτε!), ανοίγει νέες «αναπτυξιακές» προοπτικές και βουλώνει το στόμα όσων μιλούσαν για ιδιωτικοποίηση κλπ. Κάτι μικρά «θεματάκια» που έχει θα τα λύσουν στην πορεία (για παράδειγμα τα εξαιρέσιμα των φυλάκων, αλλά δεν ασχολείται ολόκληρος Πρόεδρος ΠΟΕ με τέτοιες… λεπτομέρειες). Κι επειδή όσοι αντιπολιτεύονται την υπέροχη κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη -συνέχισε ο Πρόεδρος- δεν είχαν τι να πούνε για το νόμο, το βασικό που έκαναν στη Βουλή είναι να κατηγορούν την ΠΟΕΥΠΠΟ για το «αμαρτωλό Ταμείο Αλληλοβοήθειας», για το οποίο οι ίδιοι έστησαν τη «σκευωρία» μαζί με την Τουλουπάκη. Αλλά τώρα που δεν τους «βγήκε» θα πάρουμε εκδίκηση και θα την πληρώσουν αυτοί οι συκοφάντες, θα εξετάσουμε νομικές ενέργειες εναντίον τους κλπ. (Τα χετε διαβάσει και σε πλείστες ανακοινώσεις της ΠΟΕ, να μην επεκταθούμε. Ξέχασε βέβαια να πει ότι ενώπιον της επιτροπής της Βουλής δεν τόλμησε να πει πάλι ότι «αθωώθηκε» για το θέμα των πλαστών δανείων, όπως λέει εντός του ΥΠΠΟΑ, γιατί ξέρει καλά ότι αυτό δεν ισχύει).

3) Χριστουγεννιάτικα δώρα για τα παιδιά του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού: Επειδή έρχονται Χριστούγεννα, αλλά λόγω της πανδημίας δε γίνεται να οργανωθούν γιορτές κλπ, η Ομοσπονδία θα περιοριστεί, σε συνεννόηση πάντα και με την θερμή υποστήριξη της Λίνας Μενδώνη, να προσφέρει στα παιδιά των εργαζομένων από μία ηλεκτρονική δωροεπιταγή 25 ευρώ, όχι από τα JUMBO αυτή τη φορά, αλλά από τον Μουστάκα. Το όλο κόστος θα φτάσει συνολικά τα 75.000 – 80.000 ευρώ. (Ως συνήθως, δεν διευκρινίστηκε από ποια πηγή και διαδρομή θα εξασφαλιστεί το ποσό αυτό, ούτε πώς θα ελεγχθεί ότι το ποσό θα πάει μόνο σε παιδιά των υπαλλήλων).

4) Εξουσιοδοτήσεις για θέματα λειτουργίας της Ομοσπονδίας: Οι εξουσιοδοτήσεις που ζητήθηκαν ήταν για να υλοποιηθεί το σημείο 3, για να γίνουν οι νομικές ενέργειες του σημείου 2, για ενεργοποίηση κωδικών για την εύρυθμη λειτουργία του Ταμείου της ΠΟΕ ΥΠΠΟ και για την ανάθεση στην δικηγόρο Μαρία Τσίπρα να φτιάξει το καταστατικό και την νομική προετοιμασία του «νέου ταμείου Αλληλοβοήθειας» που σκοπεύει να δημιουργήσει η ΠΟΕΥΠΠΟ (μετά τη μεγάλη επιτυχία του παλιού, που ελέγχεται από τη δικαιοσύνη, προσθέτουμε εμείς…).

Η δικηγόρος, που είχε κληθεί να παραστεί στη συνεδρίαση, παρουσίασε συνοπτικά το σχέδιο αυτό, με βάση τις προδιαγραφές που της είχαν δοθεί από την ηγεσία της ΠΟΕΥΠΠΟ: ο «νέος φορέας» θα είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ), θα είναι αποκλειστικά της Ομοσπονδίας χωρίς καμιά συμμετοχή του εργοδότη (δηλαδή του Υπουργείου Πολιτισμού) στη διοίκηση και την χρηματοδότηση και θα λειτουργεί κατά το πρότυπο του Κοινωνικού Πολύκεντρου της ΑΔΕΔΥ και αντίστοιχων ερευνητικών κέντρων που έχουν άλλες Ομοσπονδίες υπαλλήλων (βέβαια άλλο πράγμα είναι κι άλλο σκοπό έχει ένα ερευνητικό κέντρο, κι άλλο πράγμα είναι και άλλο σκοπό έχει ένα Ταμείο Αλληλοβοήθειας, αλλά κι αυτά ψιλά γράμματα είναι για την ΠΟΕ…). Ωστόσο, δεν θα περιορίζεται, όπως ειπώθηκε μετά από ερώτηση της ΕΑΚ, στις ερευνητικές και επιμορφωτικές δράσεις που αυτά έχουν, αλλά θα μπορεί να έχει και παιδικό σταθμό και ό,τι άλλο προβλεφθεί, αφού αυτό το επιτρέπει η νομική μορφή της ΑΜΚΕ.                   

Εκ μέρους της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης (ΕΑΚ), στο χρόνο που μας δόθηκε, επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω θέματα και είπαμε περίπου τα εξής:

1. ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

Η συζήτηση για την υγειονομική κρίση και την πανδημία, σε επίπεδο Ομοσπονδίας, δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στο τι συμβαίνει στο ΥΠΠΟΑ, που αντιμετώπισε άλλοτε καλύτερα και άλλοτε χειρότερα τα επιμέρους συμβάντα με κρούσματα σε υπηρεσιακές μονάδες. Ούτε μπορεί να επιχαίρει η ηγεσία της ΠΟΕΥΠΠΟ πως αναγορεύτηκε σε συνδιαχειριστή του θέματος μαζί με την πολιτική ηγεσία. Δεν είναι αυτός ο ρόλος των συνδικάτων.

Το θέμα είναι ευρύτερο, πρέπει να γίνει κατανοητό ως τέτοια και τα συνδικάτα οφείλουν να συζητούν βλέποντας την γενική εικόνα. Μεσούντος του δεύτερου lock down και παρά τις απαγορεύσεις βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη φάση στην εξέλιξη της πανδημίας. Ο απολογισμός είναι τραγικός με 100 συμπολίτες μας να πεθαίνουν καθημερινά. Τα νοσοκομεία έχουν φτάσει στα όριά τους και οι ελλείψεις σε προσωπικό και ΜΕΘ αναδεικνύονται με τον πιο τραγικό τρόπο, εξ αιτίας των εγκληματικών αντιδραστικών επιλογών της κυβέρνησης της Ν.Δ, συνέχεια των επιλογών όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, που περιέκοψαν τις δαπάνες για την υγεία, όπως έκαναν και για όλα τα δημόσια αγαθά.

Καθημερινά αποδεικνύεται ότι η μόνη έγνοια της κυβέρνησης είναι να εξασφαλίσει τα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων, των ΜΜΕ και των Κλινικαρχών. Τα επιτελεία της κυβέρνησης της ΝΔ δεν χάνουν ούτε στιγμή, προχωρώντας με ταχύτατους ρυθμούς στην υλοποίηση όλης της αντιλαϊκής ατζέντας, προχωρώντας, μέσα στην καραντίνα, σε ένα σωρό ρυθμίσεις όπως το νέο το περιβαλλοντοκτόνο χωροταξικό, το αντεργατικό νομοσχέδιο Βρούτση για διευκόλυνση των απολύσεων και περιορισμό της συνδικαλιστικής δράσης, το νέο αντιαφαλιστικό, την απαγόρευση των διαδηλώσεων κλπ.

Για να προλάβει, μάλιστα, η κυβέρνηση την έκρηξη της οργής και της αγανάκτησης της πληττόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας, επιχειρεί πανικόβλητη να επιβάλει μέτρα ακραίας καταστολής με αστυνομοκρατία, τρομοκρατία, πρόστιμα, απαγορεύσεις.

Μέσα στη ζοφερή αυτή κατάσταση, που φαίνεται πως θα συνεχιστεί για καιρό, με ένα καταστροφικό λοκ ντάουν που επεκτείνεται τουλάχιστον μέχρι τις 7 Γενάρη, με την οικονομική κρίση να παίρνει εκρηκτικές διαστάσεις, με τον πολύ κόσμο να τραβά μεγάλο ζόρι για να τα βγάλει πέρα, ενώ ολόκληρα κομμάτια της κοινωνίας καταστρέφονται, με τα προσωπικά αδιέξοδα και την κατάθλιψη να γιγαντώνονται, χρειάζεται να ξαναδούμε περισσότερο σοβαρά τη συλλογική δράση των εργαζομένων, στη βάση της συσπείρωσης και της αλληλεγγύης.

Ένα από τα καινούργια στοιχεία που έφερε η πανδημία είναι και η τηλεργασία για πολλούς συναδέλφους και πολλές συναδέλφισσες. Το σπίτι μετατρέπεται σε χώρος  δουλειάς, ο ιδιωτικός χρόνος διαχέεται μέσα στον εργασιακό, το ωράριο γίνεται λάστιχο, οι εργαζόμενοι στεγάζουν οι ίδιοι τις ανάγκες του εργοδότη, προσφέρουν οι ίδιοι τα υλικά μέσα (υπολογιστές, διαδίκτυο, ρεύμα, θέρμανση κλπ) για να βγει η δουλειά… Οι εργαζόμενοι απομονώνονται, χάνονται από τους συναδέλφους, ο καθένας έχει να κάνει με τις χρεώσεις του και μόνο, ο κοινός εργασιακός χώρος και η συλλογικότητα πάνε περίπατο. Αυτά όλα πρέπει να τα δούμε σοβαρά με τους συναδέλφους και μεταξύ μας.

Όπως πρέπει να ξαναδούμε και άλλα επιμέρους θέματα που έχουν προκύψει, όπως π.χ. το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Η αναβολή που δόθηκε για τις σχετικές διαδικασίες στο Υπουργείο Πολιτισμού ήταν ασαφής με αποτέλεσμα από αρκετές περιφερειακές υπηρεσίες να σταλούν οι επιστολικές ψήφοι. Θα πρέπει να αποσαφηνιστεί πως οι διαδικασίες που θα ακολουθηθούν θα είναι ενιαίες παντού και επιπλέον πως η αναβολή δεν θα αφήσει με το νέο έτος τα Συμβούλια χωρίς αιρετούς εκπροσώπους. Θα πρέπει η θητεία τους να παραταθεί για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται, μέχρι να γίνουν κανονικά οι εκλογές, ενώ, φυσικά θα πρέπει να αποτραπεί κάθε σκέψη για υποκατάσταση της εκλογής με φυσική παρουσία από τυχόν διαδικασίες ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.   

2. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Η επιβεβαίωση των αντιδραστικών κυβερνητικών επιλογών έρχεται με την κατάθεση του οικονομικού προϋπολογισμού για το 2021 που ψηφίζεται σήμερα (15 Δεκεμβρίου) στη Βουλή και θα έπρεπε ως θέμα να έχει μπει στην Ημερήσια Διάταξη της συνεδρίασης της ΠΟΕΥΠΠΟ. Ο προϋπολογισμός έχει ακόμα μεγαλύτερες περικοπές για την Υγεία, αντί για κατεπείγουσα αύξηση των δαπανών για ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, για προσλήψεις προσωπικού και νέες ΜΕΘ,  όπως και για την Παιδεία, όπου η μείωση των δαπανών θα φτάσει το 7,7%, αλλά και για τον Πολιτισμό που μας αφορά πιο άμεσα. Ο προϋπολογισμός προβλέπει επίσης μείωση στις δαπάνες για την κοινωνική ασφάλιση ανοίγοντας τον δρόμο για το πέρασμα των επικουρικών συντάξεων στις ιδιωτικές ασφαλιστικές.

Λεφτά όμως υπάρχουν για να επιδοτήσουν με 120 εκατομμύρια την Aegean και τις διάφορες εταιρίες που λυμαίνονται τα αεροδρόμια, όπως επίσης υπάρχουν και για να μπορούν να δοθούν κρατικές εγγυήσεις για τα κόκκινα δάνεια των τραπεζών. Την ίδια στιγμή αυξάνονται οι δαπάνες για εξοπλισμούς με παραγγελίες από τη Γαλλία και τις ΗΠΑ για μαχητικά αεροπλάνα και φρεγάτες, προκηρύσσονται 2.600 θέσεις μισθοφόρων στο στρατό και χιλιάδες  θέσεις «ειδικών φρουρών» στα (κλειστά) πανεπιστήμια!

3. ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΔΑΠ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΠΟΑ

Καταρχάς το θέμα, όπως το έθεσε η εισήγηση, είναι τοποθετημένο πολύ μερικώς. Το νομοθέτημα που πέρασε στη Βουλή δεν αφορά μόνο τον Οργανισμό του πρώην ΤΑΠΑ και νυν ΟΔΑΠ, αλλά έχει και πολλές άλλες διατάξεις, όπως την αλλαγή ολόκληρου του άρθρου του Αρχαιολογικού Νόμου για τα μουσεία που εισάγει δύο εντελώς απαράδεκτες ρυθμίσεις: τη δυνατότητα εξαγωγής από τη χώρα για έως 50 χρόνια αρχαιολογικών αντικειμένων από τις συλλογές ελληνικών μουσείων, αλλά και τη δυνατότητα κατάργησης «ασύμφορων» δημόσιων/κρατικών μουσείων, μέσα από τη διαδικασία της πιστοποίησης, που ως τώρα εφαρμοζόταν μόνο για ιδιωτικά μουσεία!

Απαράδεκτο είναι επίσης πως προβλέπει τη δυνατότητα ίδρυσης ενός ΝΠΙΔ για να διαχειρίζεται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια την ακίνητη περιουσία ΟΔΑΠ! Αυτά και άλλα επιμέρους σημεία του νομοσχεδίου θα έπρεπε η ΠΟΕΥΠΠΟ, αντί να επιχαίρει, να τα επισημάνει και να τα καταγγείλει, καθώς είναι σαφές πως η κυβέρνηση κινείται σταθερά σε δρόμους που ευνοούν την ιδιωτικοποίηση, της εμπορευματοποίηση και την εκχώρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Αλλά, το νομοσχέδιο έχει και μια άλλη διάταξη, που παρατείνει της περίοδο «εκκαθάρισης εν λειτουργία» του Ταμείου Αλληλοβοήθειας, για το οποίο πολλά είπε η εισήγηση, χωρίς να παραδεχτεί το βασικό: πως από την ανακριτική διαδικασία επιβεβαιώθηκε πλήρως πως ψεύτικα δάνεια υπήρχαν και μάλιστα έφτασαν τα 282.000 ευρώ! Δεν υπάρχει τίποτα να ειπωθεί γι αυτό; Δεν υπάρχει κανείς ένοχος για αυτό; Συνεχίζετε να μιλάτε για «κατασκευή σκανδάλου» όταν υπάρχει και ομολογία ενοχής από κατηγορούμενο; Δεν υπάρχει τίποτα να ειπωθεί για την εκ των υστέρων προσπάθεια ενοχοποίησης γνωστού συνδικαλιστή που έχει πια πεθάνει; 

3. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ

Η συνεδρίαση του οργάνου γίνεται μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν είναι δυνατόν να μη μπαίνουν για συζήτηση θέματα προστασίας μνημείων και αρχαιολογικών χώρων που έχουν ανακύψει όλη την προηγούμενη περίοδο. Οι εργαζόμενοι στο Υπουργείο Πολιτισμού πρέπει, για παράδειγμα, να πάρουν θέση και να καταγγείλουν ανοιχτά την προσπάθεια να παραδοθεί η διαχείριση ολόκληρων αρχαιολογικών χώρων όπως ο λόφος Φιλοπάππου και η Ακαδημία Πλάτωνος σε Ανώνυμες Εταιρείες του Δήμου Αθηναίων, θέμα για το οποίο έχουν ήδη τοποθετηθεί αρνητικά και η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων και οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες που υπηρετούν εκεί.

Πρέπει να εξετάσουμε στα σοβαρά αυτά που συμβαίνουν με τις εργασίες στην Ακρόπολη. Όχι για να πάρουμε θέση σε μια υποτιθέμενη «κόντρα» Κορρέ-Τανούλα, αλλά για να δούμε, τουλάχιστον, αν τηρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και διαδικασίες για τις εργασίες αυτές. Πρέπει να δούμε τι γίνεται με την γενικευμένη χωροθέτηση ανεμογεννητριών σε όλη τη χώρα με σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις και στα μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.     

4. ΓΙΑ ΤΟ «ΝΕΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ»

Από την εισήγηση και όσα συνοπτικά παρουσίασε η νομική σύμβουλος της ΠΟΕΥΠΠΟ καταλαβαίνουμε πως

α) Η πλειοψηφία της ΠΟΕΥΠΠΟ κατάλαβε (ή κάνει πως κατάλαβε), έστω και πολύ αργά, έστω και μετά από την περιπέτεια του Ταμείου Αλληλοβοήθειας πως τα συνδικάτα των εργαζομένων δεν πρέπει να έχουν οικονομικές δοσοληψίες με τον εργοδότη τους, στην περίπτωση μας με το Υπουργείο Πολιτισμού.

β) Η πλειοψηφία της ΠΟΕΥΠΠΟ βιάζεται για τη δημιουργία ενός «νέου φορέα» που θα αντικαταστήσει το Ταμείο Αλληλοβοήθειας. Στην κατεύθυνση αυτή εγκαταλείπει πλέον ένα αίτημα που υποτίθεται πως για όλους ήταν κοινό: να περάσει επιτέλους ο παιδικός σταθμός και οι κατασκηνώσεις στις δομές του Υπουργείου Πολιτισμού.

Σύμφωνα με την πλειοψηφία της ΠΟΕΥΠΠΟ, ο παιδικός σταθμός θα περάσει στην αρμοδιότητα του «νέου φορέα» – για τις κατασκηνώσεις δεν μάθαμε κάτι. Ωστόσο, δεν δόθηκε καμιά επαρκής εξήγηση για το πώς θα εξασφαλιστούν τα μεγάλα ποσά που απαιτούνται για τη λειτουργία του παιδικού σταθμού. Ανέφεραν αόριστα ότι ο νέος φορέας θα χρηματοδοτείται από την ΠΟΕΥΠΠΟ και από ΕΣΠΑ, όμως τα έσοδα της ΠΟΕΥΠΠΟ από τις συνδρομές  των μελών της ίσα που επαρκούν για τα πάγια έξοδά της. Συνεπώς αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο να ζητηθεί και πάλι επιχορήγηση για τον παιδικό σταθμό από τον εργοδότη, δηλαδή το Υπουργείο Πολιτισμού, διά της ΠΟΕΥΠΠΟ. Ή μήπως σκοπεύουν να προσλαμβάνουν τους εργαζόμενους μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, εφαρμόζοντας ελαστικές εργασιακές σχέσεις σε μια δομή του συνδικαλιστικού κινήματος;

Δε μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η ηγεσία της ΠΟΕΥΠΠΟ αποδεικνύει για μία ακόμη φορά οτι δε μπορεί να δει τον εαυτό της έξω από αυτήν την ιδιότυπα υβριδική –για μην πούμε αιμομικτική– σχέση συμβίωσης με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Παρά τις όποιες περί του αντιθέτου διακηρύξεις τους και ανεξαρτήτως της κάθε φορά νομικής μορφής του «Ταμείου», είναι προφανές ότι το ζητούμενο για την πλειοψηφία της ΠΟΕΥΠΠΟ είναι να μην κοπεί ο ομφάλιος λώρος που συνδέει τη συνδικαλιστική και την πολιτική ηγεσία, μέσα από οικονομικές δοσοληψίες.

Δεν είναι τυχαίο ότι το προηγούμενο νομικό σχήμα του Ταμείου Αλληλοβοήθειας χαρακτηρίστηκε «υβριδικό» από την ίδια τη νομική σύμβουλο της Ομοσπονδίας, όπως επίσης δεν είναι τυχαίο ότι αυτήν ακριβώς την «υβριδικότητα» θα θελήσει η πλειοψηφία της ΠΟΕΥΠΠΟ να μεταβιβάσει και στον όποιο φορέα πρόκειται να αντικαταστήσει το Ταμείο Αλληλοβοήθειας.

Τα περισσότερα από τα θέματα που θέσαμε δεν απαντήθηκαν βέβαια ούτε καν σχολιάστηκαν με κάποιον τρόπο, που θα μπορούσε ίσως να είναι και στοιχειωδώς εποικοδομητικός.

Αντί γι’ αυτό, εισπράξαμε για μία ακόμη φορά, προσβολές και ειρωνείες, υπονοούμενα και έμμεσες απειλές, προσωπικές στοχοποιήσεις, κατηγορίες πως στον Ενιαίο Σύλλογο, όπου συμμετέχουμε στη διοίκηση, κάνουμε τα μύρια όσα κλπ.  Με το γνωστό πια σε όλους ύφος και ήθος που χαρακτηρίζει τα πρωτοκλασάτα στελέχη της συνδικαλιστικής ομάδας που διοικεί της ΠΟΕΥΠΠΟ.

Για ορισμένα από αυτά που ακούστηκαν θα επανέλθουμε. Εδώ θέλαμε απλώς να δώσουμε ένα γενικό περίγραμμα της συζήτησης (τρόπος του λέγειν…) που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Συμβούλιο, για θέματα που αφορούν όλους τους εργαζόμενους στο Υπουργείο Πολιτισμού, αλλά γίνεται χωρίς καν την ενημέρωσή τους. Ας σημειώσουμε, τέλος, πως η ηγεσία της ΠΟΕΥΠΠΟ πήρε ασφαλώς τις εξουσιοδοτήσεις που ζήτησε, καθώς έχει την πλειοψηφία στο Γενικό Συμβούλιο, με μια συνοπτική διαδικασία στην οποία δεν συμμετείχαμε.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου