Κυριακή 9 Μαΐου 2021

ΕΛΜΕ Περιστερίου: Απαιτούμε πλήρη αδιαφάνεια στις επικείμενες υπηρεσιακές μεταβολές και ενδελεχή ενημέρωση των ΕΛΜΕ

 A΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)                                       Περιστέρι 09/05/2021

KYΡΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ”                                                       Αρ. Πρωτ: 151

1ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου, aelmedytattikis@yahoo.gr           Προς: Σχολεία χώρου ευθύνης

Πελασγίας και Αβδήρων 2 Περιστέρι 12136 – 2105711681      Κοιν: ΔΔΕ Γ Αθήνας

ΘΕΜΑ: Ανακοίνωση σχετικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές (ΣΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ)

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ

ΚΑΙ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Παιχνίδια εξουσίας παλαιάς κοπής με τα κενά και τα πλεονάσματα των εκπαιδευτικών και προσπάθεια τεχνητής μείωσης των πραγματικών αναγκών σε προσλήψεις για την επόμενη χρονιά, υποκρύπτουν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (που γίνονται φέτος για πρώτη φορά από νόθα υπηρεσιακά συμβούλια, χωρίς τη συμμετοχή αιρετών). Αναφερόμαστε σε μια διαδικασία που κάθε χρόνο αφορά δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που επιδιώκουν να καταλάβουν μια οργανική θέση σε κάποια περιοχή της επιλογής τους ή αναγκάζονται να αναζητήσουν οργανική θέση που είχαν και την έχασαν, συνήθως λόγω μείωσης των τμημάτων ή συρρίκνωσης των μαθημάτων της ειδικότητάς τους (τελευταίο παράδειγμα οι καθηγητές καλλιτεχνικών, οι κοινωνιολόγοι, οι νομικοί, οι οικονομολόγοι, οι οικιακής οικονομίας κλπ). Η ΟΛΜΕ, έχει ζητήσει από τις 23 Μαρτίου από το Υπουργείο Παιδείας τα στοιχεία για τα αρχικά κενά που δηλώθηκαν, για τα τελικά κενά επί των οποίων έγιναν οι μεταθέσεις, για την κατανομή προσλήψεων αναπληρωτών και για το πλήθος των παραιτήσεων, αλλά δεν έχει πάρει ακόμα απάντηση! Επίσημα στοιχεία, προς το παρόν, δεν υπάρχουν. Βεβαίως όπως όλα τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος, τα κενά και οι πλεονάζοντες υπολογίστηκαν στη βάση μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων (στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, αυξημένο ωράριο, μειώσεις ωρών μαθημάτων και εργαστηρίων, χωρίς υπολογισμό των ολιγομελών, Ξένες Γλώσσες, κ.ά.). Παίρνοντας υπόψη ότι αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 45.000 αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και ότι περίπου 7.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα έχουν αποχωρήσει μέχρι τον Αύγουστο (παραιτήσεις - συνταξιοδοτήσεις) είναι προφανές, ότι τα όποια "μαγειρέματα" για εξαφάνιση κενών ή ακόμη και για πλεονάσματα θα συγκρουστούν όχι μόνο με την εμπειρία των εργαζομένων στις σχολικές μονάδες, αλλά κυρίως με την ίδια την πραγματικότητα της νέας σχολικής χρονιάς.

Στη Γ΄ Αθήνας προσελήφθησαν φέτος 753 αναπληρωτές (σε γενική και ειδική εκπαίδευση, αριθμός ρεκόρ!) και περίπου 250 συνάδελφοι συνταξιοδοτήθηκαν! Αντιλαμβάνεστε ότι χωρίς να γίνουν χιλιάδες διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών μέσα στο καλοκαίρι (οι 5.250 που ανακοίνωσε το Υπουργείο είναι σταγόνα στον ωκεανό) η κατάσταση το Σεπτέμβριο θα είναι εκτός ελέγχου...

ΠΑΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ήταν και παραμένει:

  • Δεν αναγνωρίζουμε τα νόθα ΥΣ και κάθε δοτή εκπροσώπηση σε αυτά.

  • Να δημοσιοποιηθούν τώρα όλες οι προτάσεις των σχολείων (πίνακας Α) με τα οργανικά κενά. Να δοθούν στις ΕΛΜΕ για να γίνει έλεγχος. Τα κενά να προσδιορίζονται από τους συλλόγους διδασκόντων, γιατί συλλογικά διασφαλίζονται η διαφάνεια και η αντικειμενικότητα και αποφεύγονται μεθοδεύσεις.

  • Οι υπεραριθμίες να προσδιοριστούν με βάση τις προτάσεις του κλάδου. Η Διεύθυνση να κάνει γνωστές τις διαδικασίες που θα ισχύσουν για όλες τις τοποθετήσεις. Όλα να δημοσιοποιούνται και όλα να είναι αιτιολογημένα.

  • Ο υπολογισμός των οργανικών κενών να είναι σύμφωνος με τις πραγματικές ανάγκες σχολείων και μαθητών, με τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών και με τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών (πχ σε μεγάλα σχολεία να σπάσουν τα πολυπληθή τμήματα κλπ).

  • Να δοθούν όλες οι οργανικές που αντιστοιχούν στα Τμήματα Ένταξης. Να σταματήσουν να υπολογίζουν τα οργανικά κενά με τον απαράδεκτο αλγόριθμο. Να αποτελεί βασικό κριτήριο ο αριθμός των τμημάτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.

  • Να γίνουν ΑΜΕΣΩΣ όλοι οι προϋπολογισμένοι μόνιμοι διορισμοί (10.500) και να δρομολογηθούν τουλάχιστον άλλοι τόσοι το επόμενο εξάμηνο, σε όλες τις ειδικότητες γενικής παιδείας.

  • Να μειωθεί ο αριθμός μαθητών στα τμήματα και να τηρηθούν σε όλα τα σχολεία μέτρα ασφαλούς λειτουργίας.

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ


Το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι)


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

  • Οργανικά υπεράριθμος χαρακτηρίζεται συνάδελφος που δε συμπληρώνει 12 ώρες με μαθήματα Α΄ ανάθεσης στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει οργανικά. Στα σχολεία που καταγράφονται υπεραριθμίες, όποιος συνάδελφος επιθυμεί από τις αντίστοιχες ειδικότητες μπορεί να κάνει αίτηση για να χαρακτηριστεί υπεράριθμος.

  • Το ΥΣ θα κρίνει σε κάθε ειδικότητα και σε κάθε σχολείο, με βάση της αιτήσεις τους και με κριτήριο την αρχαιότητα της οργανικής θέσης, ποιοι θα χαρακτηριστούν υπεράριθμοι. Στα σχολεία και στις ειδικότητες που καθορίστηκαν υπεραριθμίες, αν κανείς συνάδελφος δεν κάνει αίτηση το ΥΣ θα χαρακτηρίσει ως υπεράριθμο τον τελευταίο που έχει τοποθετηθεί οργανικά στην αντίστοιχη ειδικότητα

  • Οι εκπαιδευτικοί που στα σχολεία τους και στην ειδικότητά τους καθορίστηκαν υπεραριθμίες, και οι ίδιοι παρά τη θέλησή τους κρίθηκαν υπεράριθμοί, έχουν δικαίωμα να μην κάνουν αίτηση για λύση της υπεραριθμίας τους

  • Οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις όταν διαφωνούν με τον καθορισμό από το ΥΣ αριθμητικά των υπεραριθμιών, κατά ειδικότητα και σχολείο, καθώς και όταν ονομαστικά προσδιοριστούν οι υπεράριθμοι

  • Οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηριστεί υπεράριθμοι (είτε κάνουν αίτηση για ρύθμιση της υπεραριθμίας και δεν αλλάξουν θέση, είτε δεν κάνουν αίτηση) δε χάνουν την οργανική τους θέση

  • Η υπεραριθμία ρυθμίζεται (συγκρινόμενοι μεταξύ τους οι υπεράριθμοι της ίδιας ομάδας) πρώτα σε οργανικό κενό εντός της ομάδας που ανήκει το σχολείο στο οποίο υπηρετεί ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός, και μετά σε όμορη ομάδα [αν έχουν εξαντληθεί οι οργανικές της ομάδας του], στο βαθμό που έχουν μείνει κενές οργανικές από εκπαιδευτικούς της ομάδας αυτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου