Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ - Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης                      Θεσσαλονίκη, 15/3/2023                                  

Προξένου Κορομηλά 51

e.elme.thess@gmail.com

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

ΥΠΟΦΡΑΦΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση του υπουργείου και της Διεύθυνσης εκπαίδευσης Δυτικής Θεσ/νίκης  για να ξεκινήσει με κάθε τρόπο η ατομική αξιολόγηση. Προσπαθούν εντέχνως να απομονώσουν  έναν έναν τους νεοδιόριστους συναδέλφους, παραπλανούν, λένε ψέματα, απειλούν, καθησυχάζουν, εκφοβίζουν. Σαν  τους κλέφτες προετοιμάζουν συναντήσεις προσυνεννόησης για την αξιολόγηση εν κρυπτώ, τηλεφωνούν στους νεοδιόριστους  στο σπίτι τους απογεύματα και Κυριακές, καλούν τάχα για γνωριμία  τους συναδέλφους της ειδικότητας για να απομονώσουν και να στριμώξουν τους νεοδιόριστους, λένε ότι δεν είναι δύσκολο, τους δίνουν ραντεβού έξω από το σχολείο, βάζουν στο κόλπο και τους πρόθυμους διευθυντές. Και όταν δεν μπορούν να τα καταφέρουν, καλούν σε ηλεκτρονική έναρξη της αξιολόγησης με τηλεδιάσκεψη, κάτι που δεν προβλέπεται πουθενά, αξιολογούν δηλαδή  κάποιον που ούτε έχουν δει ποτέ. Άλλοι, όταν οι συνάδελφοι δηλώνουν απεργία αποχή, αναβάλλουν επ' αόριστον το ξεκίνημα της αξιολόγησης,  ενώ κάποιοι προσπαθούν να μπουν κατευθείαν στην τάξη, χωρίς την προηγούμενη φάση, καθώς βρίσκονται σε εντεταλμένη υπηρεσία.

Ο στόχος τους είναι ένας: η αξιολόγηση να παρουσιαστεί ατομική υπόθεση του καθένα και ο νεοδιόριστος να βρεθεί μόνος απέναντι στον αξιολογητή για να εξαναγκασθεί να υποκύψει στις άθλιες μεθοδεύσεις τους. Αδιαφορούν για την αναστάτωση που προκαλούν στη λειτουργία του σχολείου και καλούν σε τηλεδιασκέψεις αξιολόγησης, καλώντας  σε σταμάτημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Εξαπατούν τους συναδέλφους  ότι αν υποταχθούν και ξεκινήσει η αξιολόγηση, θα μονιμοποιηθούν. Αποκρύπτουν ότι  αν εφαρμοσθεί η ατομική αξιολόγηση, για να γίνει η μονιμοποίηση πρέπει να ακολουθήσουν και οι επόμενες φάσεις της αξιολόγησης από το σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης και από τον διευθυντή. Αποκρύπτουν  ότι άλλο είναι η μονιμοποίηση και άλλο η μονιμότητα την οποία κατέχουν από το ΦΕΚ διορισμού έχοντας όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν, ακόμη και το δικαίωμα να γίνουν διευθυντές. Όλα τα περίφημα για συμβούλους σε ρόλο επιστημονικό, παιδαγωγικό, καθοδηγητικό έχουν εγκαταλειφτεί. Γίνονται ο ιμάντας του ΥΠΑΙΘ και  προωθούν τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών και λειτουργούν σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των μαθητών.

Το υπουργείο και η Δ/νση Δυτ. Θεσ/νίκης  έχουν μετατρέψει τους κατ' ευφημισμόν συμβούλους αποκλειστικά σε αξιολογητές, αφαιρώντας τους κάθε άλλη αρμοδιότητα. Βάζει  εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας να αξιολογήσουν της ειδικής αγωγής που παλεύουν μέσα στις πιο δύσκολες  συνθήκες επί χρόνια, όταν δεν έχουν πατήσει το πόδι τους σε ειδικό σχολείο και αγνοούν τις ιδιαιτερότητές τους, διαταράσσοντας  τις εύθραυστες ισορροπίες που επικρατούν. Αλήθεια, τι θα αξιολογήσουν; Τι να περιμένει όμως κανείς  όταν ο διευθυντής εκπαίδευσης  δεν μπορεί να απαντήσει σε ερώτηση συναδέλφου ειδικής αγωγής τι θα αξιολογήσει π.χ. ο σύμβουλος φιλολόγων  στο ειδικό σχολείο. Αλήθεια, κανένας ενδοιασμός; Καμία ντροπή;

Τo ΔΣ της Ε ΕΛΜΕ από κοινού με τις άλλες ΕΛΜΕ και συναδέλφους προχωρήσαμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στη διεύθυνση απαιτώντας την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Απαιτήσαμε  και πάλι να συνεδριάσει το ΠΥΣΔΕ και να συζητήσει το θέμα της μονιμοποίησης που έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί. Ο διευθυντής εκπαίδευσης αφού δήλωσε αναρμόδιος για την απαράδεκτη επιμόρφωση του ΙΕΠ, αρνήθηκε να συγκαλέσει το ΠΥΣΔΕ. Τονίσαμε ότι είναι αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ  το οποίο πρέπει να πάρει θέση. Καλούμε λοιπόν  όλα τα μέλη ένα ένα και ονομαστικά να ζητήσουν τη συζήτηση του θέματος και να πάρουν θέση. Είναι υποχρέωσή τους απέναντι στους συναδέλφους οι οποίοι παράνομα και παράτυπα δεν έχουν μονιμοποιηθεί για να χρησιμοποιηθούν με εκβιαστικό και κυνικό τρόπο.

Είναι φανερό ότι ο κλάδος με τους αγώνες του και τις καθημερινές παρεμβάσεις των ΕΛΜΕ τους έχει αναγκάσει να αλλάζουν τα σχέδιά τους για να προχωρήσουν την αξιολόγηση. Το χρονοδιάγραμμά τους να μπουν μέσα στην τάξη για να αξιολογήσουν τους νεοδιόριστους μέχρι τις 20/3 δεν μπορεί να εκπληρωθεί, γι' αυτό αναβάλλουν επ' αόριστον την υλοποίησή του.

Τα ο ΔΣ της ΕΛΜΕ, μαζί με συναδέλφους των σχολείων, έχει αποτρέψει το ξεκίνημα της αξιολόγησης  στα σχολεία που το επιχείρησαν. Συνεχίζουμε να ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ για τις επισκέψεις συμβούλων στα σχολεία που γίνονται με μόνο σκοπό την ατομική αξιολόγηση. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων  να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού.

Κανένας να μην συμμετέχει στις τηλεδιασκέψεις των αξιολογητών που επιχειρούν να ξεκινήσουν την αξιολόγηση με τρόπους που δεν προβλέπονται πουθενά.

Συνάδελφοι/ισσες, με τον αγώνα μας δημιουργούμε καθημερινά ένα μεγάλο κεφάλαιο αγωνιστικής ενότητας του κλάδου. Προχωρούμε  με την ομόφωνη απόφαση  της συνέλευσης προέδρων όλων των ΕΛΜΕ  με όπλο την απεργία αποχή για ό,τι σχετίζεται με την προετοιμασία της αξιολόγησης και τις στάσεις εργασίας αν επιχειρήσουν να μπουν στην τάξη μας. Συνεχίζουμε να υπογράφουμε μαζικά την δήλωση απεργίας αποχής, την οποία ήδη σε 23 σχολεία την έχει υπογράψει η πλειοψηφία των συλλόγων. Χρησιμοποιούμε το κείμενο της ΟΛΜΕ με τις ερωτήσεις και απαντήσεις για δυναμώσουμε τον αγώνα μας.

ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ!

ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΑΜΕΩΣ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 16/3 ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10.30 π.μ. ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Για το Δ.Σ

        

                                 

                           Ο Πρόεδρος                                   Η Γραμματέας

                    Χρήστος Ζαγανίδης                              Σοφία Στεφανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου