Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΕΠΕ "Αριστοτέλης": Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε μοίρασμα των ωρών των Παράλληλων Στηρίξεων. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στη Διοίκηση. Ενδεικτική πρόταση κειμένου για τους Σ.Δ. σε μορφή αιτήματος – ερωτήματος προς τη ΔΙΠΕ

 

Αριστοτέλης: Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε μοίρασμα των ωρών των Παράλληλων Στηρίξεων. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στη Διοίκηση. Ενδεικτική πρόταση κειμένου για τους Σ.Δ. σε  μορφή αιτήματος – ερωτήματος προς τη ΔΙΠΕ
 

Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να αναδείξουν το πρόβλημα και να αντισταθούν στον κόφτη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών που δικαιούνται παράλληλη στήριξη. Να μην υπογράψουν πρακτικό ΣΔ που μοιράζει έναν εκπαιδευτικό σε περισσότερους μαθητές που δικαιούται πλήρη Παράλληλη Στήριξη. Η ευθύνη ανήκει εξ ολοκλήρου στη διεύθυνση και το ΥΠΑΙΘΑ. Κανείς εκπαιδευτικός δεν δύναται να ορίσει πόσες ώρες χρειάζεται ο κάθε μαθητής, τη στιγμή μάλιστα που διεπιστημονική ομάδα γνωματεύει για 24 ή 25 ώρες σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία αντίστοιχα

Το «επιτελικό κράτος» μέσω του ΥΠΑΙΘΑ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Συντονιστών- επίδοξων αξιολογητών προσπαθεί να φορτώσει τις ευθύνες της έλλειψης εκπαιδευτικών στις πλάτες μας και μάλιστα να τις νομιμοποίησει επιστημονικά με επιμορφωτικά σεμινάριά, όπως αυτό στην Α' Αθήνας, όπου η μελέτη περίπτωσης του σεμιναρίου ήταν: Τι κάνει ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης και όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου για το παιδί που δικαιούται Παράλληλη Στήριξη αλλά...δεν έχει έρθει ο εκπαιδευτικός!

Δεν θα  το επιτρέψουμε! Όλοι οι μαθητές μας να πάρουν την εκπαίδευση που δικαιούνται με βάση τις ανάγκες τους. Ενάντια στην εκπαιδευτική πολιτική των περικοπών, οι εκπαιδευτικοί απαντούν με συλλογικούς αγώνες για τα μορφωτικά δικαιώματα.

Αποστέλλουμε και επισυνάπτουμε προς όλα τα μέλη και τους Συλλόγους Διδασκόντων ένα ενδεικτικά προτεινόμενο κείμενο για να υπογραφεί από το Σ.Δ. και να αποσταλεί προς τη Διεύθυνση Εκαπίδευσης, με το οποίο ο Σ.Δ. δηλώνει αναρμόδιος να ιεραρχήσει και να αξιολογήσει τις γνωματεύσεις ώστε να «μοιράσει» ώρες, ζητάει από τη Διοίκηση (η οποία είναι και αρμόδια) να προβεί σε όλες τις ενέργειες για την κάλυψη των αναγκών – προσλήψεων και τη ρύθμιση των αντίστοιχων τοποθετήσεων εκπαιδευτικών σε μαθητές. Το κείμενο είναι ενδεικτικό και μπορεί να τροποποιηθεί σε οποιοδήποτε σημείο, κατά την κρίση του Σ.Δ.:

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

 

Η πρόεδρος                                      Η γραμματέας

 

Τάσσου Δήμητρα                                      Πετροπούλου Έλενα

 

 

ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΔ ΤΟΥ ……… ΔΣ/ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ/Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ/Ν.ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ

 

Όπως ήδη γνωρίζετε στο….. ΔΣ/Νηπιαγωγείο μας τα αιτήματα για παράλληλη στήριξη μέχρι σήμερα (…./9/2023), όπως έχουν ήδη διαβιβαστεί από το σχολείο μας προς την αρμόδια διοικητική αρχή είναι συνολικά ………Μετά τις προσλήψεις των αναπληρωτών στη σχολική μας μονάδα τοποθετήθηκαν …….. αναπληρωτές παράλληλης στήριξης. Είναι φανερό ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης είναι μικρότερος του αριθμού των αιτημάτων που έχουν έγκριση.

Όπως προκύπτει από το έγγραφο με αρ. πρωτ. 93506 /Δ3 και θέμα: «Διευκρινιστικές οδηγίες του Ν. 3699/2008  σχετικά με την παράλληλη στήριξη –συνεκπαίδευση», με αναφορά στην παρ. 9β του άρθρου 5 της ΥΑ 104627/ΓΔ5/ 20 (ΦΕΚ Β/10/8/2020) ορίζεται ότι:

« Ειδικά για την ιεράρχηση των αναγκών της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Β.Π. λαμβάνεται υπόψη σχετική εισήγηση από το οικείο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), β) σχολικούς νοσηλευτές δύναται να ζητείται η γνώμη του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.). Οι σχετικές εισηγήσεις του ανωτέρω εδαφίου δύναται να έχουν αναζητηθεί ακόμη και πριν από τη διενέργεια της σχετικής πρόσληψης».

 Με βάση την παραπάνω υπενθύμιση, όπως αναφέρεται και στο έγγραφο με  αρ. πρωτ. 93506 /Δ3, αλλά και από το γεγονός ότι ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί να ιεραρχήσει τις γνωματεύσεις διεπιστημονικής ομάδας του ΚΕΔΑΣΥ (καθώς μια πιθανή ιεράρχηση ανάμεσα σε γνωματεύσεις δημόσιου επιστημονικού φορέα αφενός μεν δεν είναι εντός των αρμοδιοτήτων του, αφετέρου δε συνιστά διάκριση ανάμεσα σε αναπήρους μαθητές), παρακαλούμε να γίνουν από πλευράς σας όλα τα απαραίτητα βήματα για να υπηρετηθούν οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές δυσκολίες του σχολείου μας.

Παρακαλούμε λοιπόν να μας ενημερώσετε ποιους μαθητές με αναπηρία του σχολείου μας θα υποστηρίξουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης.



Διαβάστε περισσότερα: https://www.sylaristotelis.com/products/aristotelis-kaloyme-toys-syllogoys-didaskonton-na-min-prochorisoyn-se-moirasma-ton-oron-ton-parallilon-stirixeon-i-eythyni-anikei-apokleistika-sti-dioikisi-endeiktiki-protasi-keimenoy-gia-toys-s-d-se-morfi-aitimatos-erotimatos-pros-ti-dipe/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου