Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

ΕΛΜΕ Περιστερίου: Για την εκκινηση της διαδικασιας ατομικης αξιολογησης των νεοδιοριστων της Γ΄ Αθήνας

Η μάχη που ξεκίνησε πέρυσι, θα διαρκέσει μέχρι τέλους, μέχρι τη νίκη μας!
 
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Με εντολές της ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας άρχισε τις τελευταίες μέρες η αποστολή των πρώτων μηνυμάτων στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που διορίστηκαν το 2021, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αξιολόγησής τους! Από την πλευρά μας, ως ΕΛΜΕ Περιστερίου, διαμηνύουμε σε όλες τις κατευθύνσεις ότι η απεργία-αποχή των Ομοσπονδιών μας, των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, βρίσκεται σε πλήρη ισχύ και η μάχη για την απόκρουση της ατομικής αξιολόγησης και της άμεσης μονιμοποίησής μας χωρίς να μπουν νέο-επιθεωρητές στις τάξεις μας όχι μόνο δεν τελείωσε, αλλά συνεχίζεται αταλάντευτα μέχρι τέλους!

Σε αυτό το πλαίσιο:


1.  Υπογράφουμε --αν δεν το έχουμε κάνει ήδη— όλοι και όλες το ειδικό έντυπο/δήλωση συμμετοχής στην «Απεργία – Αποχή» από την ατομική αξιολόγηση. Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους συναδέλφους/-ισσες από το σύνολο των εξωδιδακτικών καθηκόντων που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως τη συνάντηση με τον αξιολογητή, την υπογραφή συμβολαίου, την ενημέρωση του ατομικού μας φακέλου στην Ψηφιακή Πλατφόρμα, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κ.λπ.

2. Δεν εισερχόμαστε για εγγραφή στο «Ψηφιακό Μητρώο» και δεν αναρτούμε ηλεκτρονικό φάκελο.

3.  Δεν απαντάμε στο μήνυμα που μας ήρθε ή θα μας έρθει από τη ΔΙΔΕ στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης, διότι έτσι ενεργοποιείται η ατομική «αξιολογική διαδικασία», δίνονται συνακόλουθα τα στοιχεία μας στον/στην αξιολογητή/-τρια και το πιθανότερο είναι να δεχτούμε άμεσα μήνυμα από αυτόν/-ην που υποτίθεται μας καθοδηγεί για τα «βήματα» εκκίνησης της διαδικασίας.

4. Το επόμενο διάστημα ο/η αξιολογητής/-τρια θα καλέσουν σε συνάντηση με mail ή τηλεφωνικά. Δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση, με δήλωση που έχει κατατεθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου μας, και δεν πηγαίνουμε σε καμιά συνάντηση.

5. Τι απαντάμε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε συμβούλους – αξιολογητές:

"Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου της δήλωσης συμμετοχής στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ ή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ ή η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.λπ.).

Ο/Η εκπαιδευτικός 

Ονοματεπώνυμο σχολείο»


Σας καλούμε να ενημερώνετε με κάθε πρόσφορο τρόπο την ΕΛΜΕ μας --είτε με email είτε επικοινωνώντας με τα μέλη του ΔΣ--, όταν η/ο αξιολογητής/-τρια επικοινωνήσει με το σχολείο σας.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
 

Τη στιγμή που η ΔΙΔΕ στέλνει μηνύματα για την εκκίνηση της αξιολόγησης, ο αριθμός των κενών παραμένει εκρηκτικός, καθώς για 129 κενά προσελήφθησαν μόλις 29 συνάδελφοι και συναδέλφισσες αναπληρωτές κατά την τελευταία φάση προσλήψεων. Δεν θα σταματήσουμε να αντιπαλεύουμε την αξιολόγηση, καθώς αποτελεί το όχημα για την αθώωση των κυριάρχων πολιτικών που φέρουν ακέραια την ευθύνη για:

·         Τις εκατοντάδες χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες κάθε χρόνο.

·         Την απόλυτη σχεδόν αδιοριστία από το 2009 έως το 2020.

·         Τα υπερπληθή τμήματα σε σχολεία-μαμούθ και τις συμπτύξεις τμημάτων που εξυφαίνονται και φέτος.

·         Την  έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και των τάξεων υποδοχής σχεδόν κάθε Δεκέμβρη.

·         Την ακαταλληλότητα των σχολικών βιβλίων και τα προγράμματα σπουδών που κλίνουν σε όλες τις πτώσεις αποκλειστικά την εξεταστικά αξιοποιήσιμη ύλη και τις δεξιότητες αντί της ολόπλευρης μόρφωσης και της κριτικής γνώσης.

·         Τη διαγραφή με μια μονοκοντυλιά όλων των ιδιαίτερων οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών, γεωγραφικών συνθηκών ζωής κάθε μαθητή/-τριας  ως τους παράγοντες εκείνους που καθορίζουν καταλυτικά τις σχολικές επιδόσεις σε ένα σχολείο επίτασης των μορφωτικών ανισοτήτων και των διαρκών εξεταστικών και ταξικών φραγμών, που χορεύει στους ρυθμούς της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Τέλος, καλούμε ξανά τους νέους και τις νέες Συμβούλους Εκπαίδευσης να αρνηθούν τον ρόλο των αξιολογητών και να συνταχθούν με τις θέσεις και τα αιτήματα του κλάδου, για την εργασιακή και μισθολογική μας αξιοπρέπεια, σε ένα δημόσιο δωρεάν σχολείων των όλων και των ίσων, ένα σχολείο της ολόπλευρης μόρφωσης, με γενναίες δαπάνες και παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία.


Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, ψηλά το κεφάλι!

Συσπειρωμένοι στην ΕΛΜΕ μας, έχουμε τη δύναμη να τα καταφέρουμε!

Είμαστε οι πολλοί και οι πολλές, έχουμε το δίκιο,

ενωμένοι και αποφασισμένοι θα το επιβάλουμε!

To ΔΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου