Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση ΔΕ Ηρακλείου: Η αξιολόγηση δεν περάσει! Δεν υποτασσόμαστε!

 

     ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκπ. Ν. Ηρακλείου  

                        Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ!          20/11/2023

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ

ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ

ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΥΣΔΕ ΝΑ ANAΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ  ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ

Το ΥΠΑΙΘΑ, παρά τις αντιστάσεις και την απόρριψη της αξιολόγησης από τον κλάδο, προωθεί τις διαδικασίες της εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης. Απέστειλε οδηγίες στις 23/10/2023 στους διευθυντές εκπαίδευσης και τους συμβούλους ότι η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει για όλους τους εκπαιδευτικούς με προτεραιότητα τους νεοδιόριστους. Ξεκαθαρίζει ότι η αξιολόγηση δεν θα γίνει μόνο στο πεδίο Α/Α1 από τους συμβούλους ειδικοτήτων, όπως παραπλανητικά, για να εφησυχάζουν τους νεοδιόριστους, περιέγραφαν πέρσι στην εγκύκλιο εφαρμογής που είχαν εκδώσει (24/2/2023). Η αξιολόγηση των νεοδιόριστων για να ολοκληρωθεί, απαιτείται η εφαρμογή της σε όλα τα πεδία. Η σχετική νομοθεσία προβλέπει ότι η αξιολόγηση συνεχίζεται και στα άλλα πεδία και γίνεται από τους συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης και τους διευθυντές σχολείων.

Το ΥΠΑΙΘΑ, η ΔΔΕ και το ΠΥΣΔΕ παράτυπα δεν μονιμοποιούν τους νεοδιόριστους. Θα έπρεπε ήδη να το είχαν κάνει με τη συμπλήρωση της διετίας των συναδέλφων (δείτε γνωμοδότηση νομικού συμβούλου μετά από αίτημα ΕΛΜΕ). Για αυτό και υπάρχουν Υπηρεσιακά Συμβούλια που έχουν μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους που ανήκουν στην ευθύνη τους.  Πράξεις μονιμοποίησης έχουν εκδώσει η ΠΔΕ Ανατολικής Αττικής και Πειραιά, η ΔΔΕ Αθηνών, Χανίων και Δυτικής Αττικής.   Συνεχίζουν όμως τους εκβιασμούς με τη «μονιμοποίηση», έτσι ώστε να εφαρμόσουν την αξιολόγηση και να αρχίσει η κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Οι νεοδιόριστοι, μετά την βαθμολόγηση τους από όλους τους αξιολογητές, θα καταταγούν στις τέσσερις κατηγορίες. Αυτή η διαδικασία είναι που θα κρίνει αν θα μονιμοποιηθούν ή όχι.

 Είναι χαρακτηριστικό το δημοσίευμα του “fresh-education" : «Σχετικά με την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών η “Καθημερινή” αναφέρει ότι ένας πολύ υψηλός αριθμός νεοδιόριστων κατά την αξιολόγησή τους μετά την ολοκλήρωση της πρώτης διετίας στα σχολεία βαθμολογήθηκε με άριστα, εξηγώντας με αυτόν τον τρόπο , τουλάχιστον έναν από τους λόγους, ότι κάτι  συμβαίνει με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και για αυτό δικαιολογείται η επανεξέταση της διαδικασίας

Πηγή άρθρου: Αξιολόγηση και σύστημα διορισμών: Νέες αλλαγές με μελέτη ΟΟΣΑ | fresh-education"

Παίρνουν μέτρα από τώρα για την «ορθή αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, με βάση την «πυραμίδα αξιολόγησης του ΙΕΠ» σύμφωνα με την οποία ένας πολύ μικρός αριθμός θα αξιολογείται θετικά και η πλειοψηφία στις κατώτερες βαθμίδες !!!

Την ίδια στιγμή ετοιμάζουν νέες εξετάσεις μετά το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και σε όλες τις τάξεις του Λυκείου(Τράπεζα θεμάτων, Εθν. Απολυτήριο) που θα μετράνε για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, προωθώντας έτσι σχέδια για σύνδεση της αξιολόγησης με την απόδοση των μαθητών, όπως περιγράφονται σε εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Όμως, αν η αξιολόγηση προχωρήσει, μια νέα κατάσταση θα διαμορφωθεί, που θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί άμεσα με τη μισθολογική μας εξέλιξη με ένα και μοναδικό κριτήριο: το αν είμαστε πειθήνιοι φορείς ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών, της υποτέλειας και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας. Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στη μονιμοποίηση, αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας. Και όλα αυτά μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της εξαθλίωσης με μισθούς πείνας, την ακρίβεια, την υποχρηματοδότηση των σχολείων, όπως και όλων των κοινωνικών δομών, - για να στέλνουν όπλα στο Ισραήλ και την Ουκρανία σφαγιάζοντας λαούς -, την αδιοριστία και τα κενά που μέχρι αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να είναι εκατοντάδες σε όλη τη χώρα…

Τέρμα στον εμπαιγμό και τον αυταρχισμό!  Θα βάλουμε φραγμό στην αξιολόγηση και φέτος !

Ο κλάδος ΟΜΟΦΩΝΑ στην ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ (11/2/2023) αποφάσισε τη συνέχιση της μάχης ενάντια στην ατομική αξιολόγηση με την απεργία-αποχή και τη δήλωση της ΟΛΜΕ με την οποία πέρσι  σταματήσαμε τους αξιολογητές. Είμαστε αποφασισμένες/οι να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, τα παιδιά, τη δουλειά και τις ζωές μας! Θα συνεχίσουμε συλλογικά, μαχητικά και αποφασιστικά να σταματάμε την αξιολόγηση. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποταχθούμε!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την αθλιότητα των εκβιασμών, απειλών, τρομοκρατίας, ψεμάτων και δήθεν «νουθεσιών» για το… “καλό” μας, να υποταχθούμε στην αξιολόγηση, από ΥΠΑΙΘ, συμβούλους, πρόθυμους διευθυντές και … πρώην και νυν κυβερνητικούς, υποταγμένους «συνδικαλιστές» ….

Επαναφέρουν τις πανομοιότυπες απειλές τους περί συνεπειών σε όσους υλοποιούν τις αποφάσεις των σωματείων μας και συμμετέχουν στην απεργία αποχή, που μονότονα επαναλαμβάνουν σε κάθε οδηγία που αφορά την αξιολόγηση, παρόλο που γνωρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί ούτε εκβιάζονται, ούτε απειλούνται για τον μεγάλο αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας που δίνουμε και δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε.  Ο αγώνας που αποφασιστικά και δυναμικά διεξάγεται σε όλη την εκπαίδευση, για δεύτερη χρονιά,  όπου χιλιάδες εκπαιδευτικοί, μόνιμες/οι, αναπληρωτ(ρι)ες, νεοδιόριστες/οι, -στο Ηράκλειο περισσότεροι φέτος- υπογράφουν Απεργία Αποχή, παρά τους εκβιασμούς και την προσπάθεια τρομοκράτησης, αποδεικνύει περίτρανα πως το υπουργείο αδυνατεί να πείσει για την αντιεκπαιδευτική πολιτική του και ότι η αντίσταση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση έχει φρενάρει την ολοκλήρωση του σχεδίου τους.           

ΚΑΛΟΥΜΕ:

  • Όλους τους νεοδιόριστους να υπογράψουν τη Δήλωση ΑΠΕΡΓΙΑΣ- ΑΠΟΧΗΣ από την ατομική αξιολόγηση και να την καταθέσουν στο σχολείο τους χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Όλοι μαζί να ορθώσουμε τείχος στην αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση – πειθάρχηση –άρση μονιμότητας!
  • Τους συμβούλους και διευθυντές να σεβαστούν τις αποφάσεις του σωματείου και να μην ασκούν πιέσεις στους συναδέλφους νεοδιόριστους
  • Το νέο Διευθυντή Δ.Ε και το ΠΥΣΔΕ να εκδώσουν άμεσα διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, όπως έκαναν πρόσφατα στις 1/11/2023, για εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν το 2019. (Αλήθεια αυτοί δεν χρειάζονται αξιολόγηση???) Ποια νομοθεσία επικαλούνται όταν αρνούνται να εφαρμόσουν το  θεσμικό πλαίσιο  που ίσχυε κατά το χρόνο διορισμού των συναδέλφων\ισσων μας;  (δείτε γνωμοδότηση νομικού συμβούλου μετά από αίτημα ΕΛΜΕ- επισυνάπτεται).

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

1. Εδώ ΚΑΙ ΤΩΡΑ έκδοση όλων των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων.

2. Καμία σύνδεση της ατομικής αξιολόγησης με τη μονιμοποίηση νεοδιόριστων. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:   Το  ΔΣ της ΕΛΜΕ να πάρει απόφαση άμεσα για Στάση εργασίας και ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ διαμαρτυρίας – συνάντηση με τον ΔΔΕ και το ΠΥΣΔΕ την επόμενη Τετάρτη 29/11 με αίτημα την άμεση  έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης. Τους καλούμε να σταματήσουν να παρατυπούν και να αποδεχθούν τα αιτήματα του κλάδου, όπως διατυπώνονται από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ, και στη βάση της γνωμοδότησης νομικού συμβούλου που τεκμηριώνει την αδικία σε βάρος των νεοδιόριστων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου