Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

Παρεμβάσεις ΔΕ: Όταν η νομολαγνεία του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) αποτρέπει αγωνιστικές αποφάσεις

 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

29/7/24

Όταν η νομολαγνεία του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) αποτρέπει αγωνιστικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε, πριν λίγες μέρες, η απόφαση του διοικητικού εφετείου που δικαιώνει την προσφυγή των ΣΕΠΕ και της ΔΟΕ για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.  Η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα του αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος με τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ και με χιλιάδες νεοδιόριστους σε όλη τη χώρα. Δεν υποτάχτηκαν στους εκβιασμούς και τις απειλές της κυβέρνησης και του υπουργείου, της Κεραμέως και του Πιερρακάκη, του Κόπτση και του Κατσαρού, αλλά συνέχισαν αποφασιστικά και μαχητικά τον αγώνα. Η απόφαση του διοικητικού εφετείου τους δικαιώνει!   

Όταν η νομολαγνεία του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) αποτρέπει αγωνιστικές αποφάσεις

Με βάση την εξέλιξη αυτή, ως Παρεμβάσεις καταθέσαμε στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πρόταση, ώστε η ομοσπονδία να απαιτήσει τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021 και 2022 και να θέσει το αίτημα για μονιμοποίηση όλων ανεξαιρέτως των νεοδιόριστων χωρίς αξιολόγηση. Επίσης, ζητήσαμε στη σχετική ανακοίνωση να καταστεί σαφές ότι η ΟΛΜΕ θα προβεί σε κάθε αναγκαία κίνηση στήριξης του αγώνα των συναδέλφων με εξώδικα προς τις ΔΔΕ, ώστε να γίνουν συλλογικά νέες προσφυγές και να κατατεθούν υπηρεσιακές αιτήσεις απαίτησης μονιμοποίησης προς τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ, κινητοποιήσεις στις ΔΔΕ και απεργιακό βήμα.

Η παράταξη της ΑΣΕ έκανε ορισμένες τροποποιήσεις που δεν έθιγαν τον βασικό πυρήνα της πρότασής μας. Και τότε ο κυβερνητικός – εργοδοτικός συνδικαλισμός της πλειοψηφίας (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) επιστράτευσε τη γνωστή μέθοδο της νομολαγνείας και του φόβου για να αποτρέψει την «επικίνδυνη» απόφαση. Οι ΣΥΝΕΚ, λοιπόν, επέβαλαν «κόφτη» σε όλες τις προτεινόμενες δράσεις και έθεσαν τη διεκδίκηση μονιμοποίησης του 21 και 22 υπό την αίρεση της νομικής διερεύνησης! Όταν εμείς αντιδράσαμε, συμφώνησε κι η ΑΣΕ, και οι ΣΥΝΕΚ έδειξαν διάθεση υποχώρησης. Αλλά τότε παρενέβη η  ΔΑΚΕ και δήλωσε ότι συμφωνεί με το αρχικό κείμενο των ΣΥΝΕΚ με τη φοβική «νομική διερεύνηση», και η ΠΕΚ κάνοντας επουσιώδεις τροποποιήσεις, έδωσε την απαραίτητη στήριξη για τη διαμόρφωση πλειοψηφίας! Μιας πλειοψηφίας που υποτιμά τη σημαντική δικαστική απόφαση και επιστρατεύει το γνωστό αφήγημα της «νομικής κάλυψης» και προτάσσοντας τον φόβο σε μια στιγμή που οι συνάδελφοι/ισσες χρειάζονται και βλέπουν το φως που ανοίγει δρόμους και προοπτικές νίκης… Γινόμαστε στο ίδιο έργο θεατές όπως και τον Οκτώβρη του 2021…

Ο τρόπος που αντέδρασαν οι παρατάξεις ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ στην παρούσα συνθήκη, κατά την οποία ο νόμος και μια δικαστική απόφαση είναι με το μέρος των μαχόμενων εκπαιδευτικών, αποκαλύπτει τον πραγματικό τους ρόλο. Να προσφέρουν υπηρεσίες στην κυβέρνηση αφήνοντας μετέωρους τους εργαζόμενους των οποίων τα συμφέροντα υποτίθεται ότι εκπροσωπούν. Οι τρεις παρατάξεις θα μπορούσαν την νομολαγνική τους εμμονή να την αξιοποιήσουν για να στρέψουν σε δράσεις διεκδίκησης τον κλάδο, ακριβώς επειδή νόμος είναι και αυτός τον οποίο το εφετείο επικαλέστηκε για να δώσει δίκιο στους νεοδιόριστους. Όμως όχι, αυτός ο νόμος φαίνεται ότι δεν τους συμφέρει!

Ως Παρεμβάσεις τονίζουμε ότι δεν υποτιμούμε και τα νομικά μέσα στον αγώνα μας. Όμως, η νομική κάλυψη μιας ομοσπονδίας χρειάζεται για να υλοποιούνται οι πολιτικές αποφάσεις που η ίδια λαμβάνει και όχι για να αποτρέπονται με την αναζήτηση νομικών εμποδίων. Προηγείται η πολιτική απόφαση και έπεται η νομική κάλυψη. Αυτός είναι ο ρόλος των Ομοσπονδιών και των σωματείων! Να λαμβάνουν αποφάσεις και να τις υλοποιούν προς όφελος των εργαζομένων προστατεύοντας τους συνδικαλιστικά,  πολιτικά και νομικά από την εργοδοτική και κρατική αυθαιρεσία.

Καταγγέλλουμε τους χειρισμούς αυτού του είδους, τους ελιγμούς και τα σοφίσματα από τις παρατάξεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού! Ζητάμε από τον κλάδο να συνεχίσει τον αγώνα του συσπειρωμένος στα πρωτοβάθμια σωματεία!  

Απαιτούμε ΤΩΡΑ:

Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων!

Να συνεδριάσουν όλα τα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ και να μονιμοποιήσουν ΟΛΕΣ/ΟΛΟΥΣ τους νεοδιόριστους του 2020, του 2021 και του 2023 ΤΩΡΑ!

Να γίνουν από… ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ όλες οι αναγκαίες νομικές ενέργειες για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020, 2021, 2022 όλης της χώρας.

Καλούμε σε κάθε κινητοποίηση για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων/ισσων μας!

  • Την Τρίτη 30/7, στη συγκέντρωση της ΕΛΜΕ Χανίων στη ΔΔΕ, στις 9:30π.μ
  • Την Τετάρτη 31/7 , στη συγκέντρωση των ΣΕΠΕ της Δυτικής Αττικής , στη ΔΠΕ (Ελ.Βενιζέλου 82, Ελευσίνα) στις 9:30π.μ.

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση αταλάντευτα! Υπογράφουμε όλες κι όλοι Απεργία-Αποχή!

Μέχρι τη Νίκη για το Δημόσιο Δωρεάν και Δημοκρατικό σχολείο για όλες κι όλους δίχως αποκλεισμούς!

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Παρεμβάσεις δημοσίου Θεσ/νίκης: Όχι στο αντικοινωνικό και αντιδραστικό νομοσχέδιο για την ψυχική υγεία και τις εξαρτήσεις


Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις στο δημόσιο

http://paremvasi.blogspot.gr/            dimosio.paremvasis@gmail.com

Όχι στο αντικοινωνικό και αντιδραστικό νομοσχέδιο για την ψυχική υγεία και τις εξαρτήσεις

Αγώνας διαρκείας για να μην ψηφιστεί, να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί

Δευτέρα 29/07:Όλες και όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11πμ στο ΥΜΑΘ!

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ 7:30μμ στο ΥΜΑΘ


Η κυβέρνηση συνεχίζει την επίθεση σε δημόσια υγεία, παιδεία και κοινωνικά αγαθά με το νομοσχέδιο για την ψυχική υγεία και τις εξαρτήσεις. Θέλει να παραδώσει και αυτή την πλευρά του συστήματος δημόσιας υγείας που χτίστηκε και λειτουργεί με την εισφορά και την εργασία των εργαζομένων στα μεγάλα κερδοσκοπικά συμφέροντα και τις επιχειρήσεις ιδιωτικής υγείας που λυμαίνονται ένα δημόσιο αγαθό. Την ίδια στιγμή καταργεί το δικαίωμα σε μια αποτελεσματική φροντίδα είτε γιατί δεν μπορεί να την κάνει κερδοφόρα είτε γιατί θέλει να συγκαλύψει τις κοινωνικές αιτίες. Δηλαδή την καθημερινή βαρβαρότητα της φτώχειας, της κοινωνικής αδικίας, εκμετάλλευσης και αποξένωσης, της αγωνίας για το μέλλον, της ανελευθερίας.

Με το νομοσχέδιο παραχωρεί στον ιδιωτικό τομέα επιπλέον τομείς του δημόσιου συστήματος ψυχικής υγείας:

·  Καταργούνται τα δύο από τα τρία ψυχιατρικά νοσοκομεία της χώρας που απέμειναν, το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής «Δαφνί», ενώ καταργούνται και τα Κέντρα Πρόληψης.

·  Την στιγμή στήνεται ένα «Εθνικό Δίκτυο Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας», όπου τσουβαλιάζονται ότι απομένει από το δημόσιο σύστημα, ΜΚΟ, επιχειρήσεις υγείας

·  Ο τομέας της απεξάρτησης περνά σε ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, τον  «Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων», που προβλέπει: α) με αλλαγή εργασιακού καθεστώς των εργαζομένων (ελαστικοποίηση εργασιακών συνθηκών και διαρκείς μετακινήσεις), β) κλείσιμο των Κέντρων Πρόληψης, αφού δεν διασφαλίζεται η συνέχιση της λειτουργίας τους μετά το 2027 και το σημαντικότερο γ) κατάργηση για τα δημόσια, δωρεάν «στεγνά» θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης (ΚΕΘΕΑ, 18 ΑΝΩ, ΙΑΝΟΣ, ΔΙΑΠΛΟΥΣ, ΑΡΓΩ). Σβήνεται έτσι η τεράστια εμπειρία πρόληψης, απεξάρτησης και κοινωνικής επανένταξης και απαξιώνεται το προσωπικό που τον κουβαλάει. δ) η χρηματοδότηση περνάει στο Ταμείο Ανάκαμψης και αφορά ΜΚΟ, ΑΜΚΕ και επιχειρηματικά συμφέροντα. Στην πράξη αφορά ληξιπρόθεσμες δομές και προγράμματα για λίγους.

·  Για να προχωρήσει το αντιδραστικό αυτό σχέδιο, το νομοσχέδιο υιοθετεί την αντιεπιστημονική-αντικοινωνική αντίληψη ότι η απεξάρτηση και η ψυχική υγεία είναι κλινικό θέμα χωρίς κοινωνικές αιτίες. Έτσι προωθείται η πολιτική «μείωσης της βλάβης» σε βάρος της απεξάρτησης, που αφήνει τους εξαρτημένους στη μοίρα τους αρκεί να είναι «λειτουργικοί», χειραγωγίσιμοι και τελικά αναλώσιμοι.

·  Η ιατρικοποίηση και η ψυχιατρικοποίηση κοινωνικών φαινομένων είναι καταστροφική. Όταν η επιθετικότητα και οι παραβατικές συμπεριφορές των παιδιών και των εφήβων βαφτίζονται από το "παρεκκλίνουσες" συμπεριφορές, ουσιαστικά η κατεύθυνση είναι "σύγχρονα αναμορφωτήρια"-αποθήκες ψυχών από τους επιχειρηματίες του κλάδου που είναι φανερό από τα αλλεπάλληλα σκάνδαλα ότι δεν είναι σε θέση να προσφέρουν κοινωνικές υπηρεσίες.

Η ψυχική υγεία και η κοινωνική μέριμνα για την απεξάρτηση ή θα είναι δημόσιο αγαθό ή θα είναι θα είναι εμπόρευμα. Και τα δυο δεν γίνεται! Οι ολέθριες συνέπειες της ιδιωτικοποίησης και της εισβολής των επιχειρηματικών συμφερόντων στην ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη, στην παιδεία, στο ρεύμα, τον  ΟΣΕ κ.ο.κ. είναι μεγάλες και οδυνηρές! Η αντίσταση είναι μονόδρομος για να περάσουν ξανά τα κοινωνικά αγαθά στο δημόσιο, με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο. Όσο υπάρχει στη μέση ο «ιδιώτης-επενδυτής», δεν υπάρχει ελπίδα.

Η κυβέρνηση διαβάζει ανάποδα την μαζική αποδοκιμασία των ευρωεκλογών και επισπεύδει να περάσει το αντιλαϊκό πρόγραμμά της για να διασφαλίσει τα συμφέροντα που τη στηρίζουν. Θεωρεί μάλιστα ότι δεν έχει αντιπολίτευση, ότι η κρίση του πολιτικού συστήματος είναι αδυναμία της κοινωνίας. Οι εργαζόμενοι, όμως ο λαός και η νεολαία, είμαστε εδώ και θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματα και τις ελευθερίες μας, κόντρα την αντιλαϊκή πολιτική της φτώχειας, των ιδιωτικοποιήσεων, του αυταρχισμού και του πολέμου.

Μαζί με τους εργαζόμενους στο ΕΣΥ και την ψυχική υγεία, στηρίζουμε την απεργία 24ωρη απεργία τη Δευτέρα 29/7 ενάντια στο αντικοινωνικό νομοσχέδιο. Θα δώσουμε τη μάχη για τη δημόσια υγεία και τις κοινωνικές υπηρεσίες, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και την εγκατάλειψης είτε ψηφιστεί ο νόμος είτε όχι. Με αποφασιστικό αγώνα διαρκείας και μαχητικής διεκδικήσεις, με συντονισμό των σωματείων και της πάλης ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική.


 

 

Δικαίωση νεοδιόριστων για μονιμοποίηση η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών - Πρόταση στην Α' ΕΛΜΕ Θεσ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ –ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Α' ΕΛΜΕ

https://paremvasithess.wordpress.com/    - agonistiki.paremvasi231@gmail.com

Δικαίωση του αγώνα του κλάδου και των νεοδιόριστών για τη μονιμοποίησή τους

η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α' ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ\ΙΣΣΕΣ!

ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΟΥΝΤΑ ΠΥΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.

Το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών με απόφασή του (1510/2024)  έκρινε ότι οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί του 2020 έπρεπε να είχαν μονιμοποιηθεί. Οι νεοδιόριστες/οι που ανήκουν στη Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Αττικής προσέφυγαν το 2022 στα δικαστήρια εναντίον της παράνομης ανάκλησης των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησής τους, οι οποίες είχαν εκδοθεί με βάση τις κείμενες διατάξεις και δικαιώθηκαν.

Η απόφαση γράφει καθαρά ότι έπρεπε να έχουν μονιμοποιηθεί αυτοδίκαια με την παρέλευση διετίας το καλοκαίρι του 2022, χωρίς αξιολόγηση! Κρίνει παράνομες στην ουσία τις αποφάσεις ανάκλησης των Διαπιστωτικών Πράξεων μονιμοποίησης από το ΥΠΑΙΘΑ και όσες Δ/νσεις Π. Ε. και Δ.Ε. τις ανακάλεσαν με εντολή του ΥΠΑΙΘΑ. Παράνομη είναι και η στάση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που αρνήθηκαν να προχωρήσουν στην μονιμοποίηση των νεοδιόριστων που με μαζικές κινητοποιήσεις όλο το προηγούμενο διάστημα απαίτησαν τα σωματεία μας.

Σημαντική απόφαση, γιατί ως δεδικασμένο ανοίγει το δρόμο της μονιμοποίησης και για τους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2021 και 2022. Οι νεοδιόριστοι/ες του 2021 έπρεπε να έχουν μονιμοποιηθεί ακώλυτα τον Αύγουστο του 2023, περίοδο κατά την οποία δεν είχαν καν εκδοθεί οι εγκύκλιοι για όλα τα στάδια της αξιολόγησης. Οι νεοδιόριστοι/ες του 2022 πρέπει να μονιμοποιηθούν ακώλυτα τον Αύγουστο του 2024, γιατί το στάδιο Β και οι ενστάσεις δεν θα μπορούσαν αντικειμενικά να ολοκληρωθούν μια και εκδόθηκαν τέλη Μαρτίου αυτής της χρονιάς.

Μεγάλη νίκη του αγώνα των νεοδιόριστων, των σωματείων μας και του κλάδου που επί τρία συνεχή χρόνια κόντρα στους εκβιασμούς, τις πιέσεις και την τρομοκρατία, με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας και αγωνίζονται για να σταματήσει η κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

Η δικαστική απόφαση είναι ηχηρό χαστούκι στην κυβέρνηση και την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, καθώς καταρρέουν οι πρωτοφανείς εκβιασμοί, οι παράνομες προφορικές εντολές, οι διαρκείς δικαστικές προσφυγές και οι τελεσιγραφικές εγκύκλιοι με τις οποίες πασχίζουν εδώ και μια τριετία να επιβάλλουν την αξιολόγηση.

Τεράστιες είναι οι ευθύνες των Διευθύνσεων Δ. Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης και των αντίστοιχων διευθυντών και ΠΥΣΔΕ, των «αιρετών» και στα δύο ΠΥΣΔΕ που δεν προχώρησαν στις μονιμοποιήσεις των νεοδιορίστων. Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης που έγινε μετά από σειρά κινητοποιήσεων των ΕΛΜΕ και μετά από κατάθεση εξωδίκου από τα σωματεία μας, τέσσερα από τα πέντε μέλη του, ο «αιρετός» Χ. Βαϊτσίδης και τα δύο διορισμένα μέλη από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ στο «ΠΥΣΔΕ», συντάχθηκαν με ξεκάθαρο τρόπο με την κυβέρνηση και την αντιεκπαιδευτική της πολιτική και  ακολουθώντας τις προφορικές εντολές του ΥΠΑΙΘΑ αρνήθηκαν να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο τα τρία μέλη της ΔΑΚΕ προκλητικά να αποχωρούν από τις  παραστάσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ και των νεοδιόριστων, για να μη δώσουν εξηγήσεις γιατί δεν υλοποιούν τους αποφάσεις του κλάδου και το αίτημα των ΕΛΜΕ και τους ΟΛΜΕ να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους.

ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΚΩΛΥΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ!

Απαιτούμε ΤΩΡΑ:

·                  Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, χωρίς αξιολόγηση.

·                  Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης και των νόμων 4692/2020 και 4823/2021.

·                 Να συνεδριάσουν τα ΠΥΣΔΕ Δυτικής και Ανατολικής Θες\νίκης , να μονιμοποιήσουν όλες και όλους τους νεοδιόριστους του 2020, του 2021 και του 2023 ΤΩΡΑ! με διαπιστωτικές πράξεις που οφείλουν να εκδώσουν ΑΜΕΣΑ!

 Διαφορετικά οι Διευθυντές  και τα μέλη τους παρανομούν και εγκαλούνται για παράβαση καθήκοντος. Και αναλόγως θα αντιμετωπιστούν με όλα τα πολιτικο-συνδικαλιστικά και νομικά μέσα!

·                   Καλούμε όλα τα ΠΥΣΔΕ/ ΠΥΣΠΕ της χώρας να προχωρήσουν άμεσα σε αντίστοιχες συνεδριάσεις.

·                  Καλούμε την ΟΛΜΕ να προχωρήσει σε έκδοση ανακοίνωσης και να πάρει όλες τις αναγκαίες αγωνιστικές πρωτοβουλίες, καθώς και όλες τις αναγκαίες νομικές ενέργειες για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022 όλης της χώρας.

·                 Καλούμε όλους τους συναδέλφους, και κυρίως τους νεοδιόριστους να είναι σε επαγρύπνηση. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε κινήσεις και κινητοποιήσεις στις ΔΔΕ Θεσσαλονίκης σε συντονισμό και με άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ,για να απαιτήσουμε την άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση ΟΛΩΝ, με διαπιστωτικές πράξεις που οφείλουν να εκδώσουν ΑΜΕΣΑ! Ως  Γ ΕΛΜΕ-Θ σε συντονισμό με ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ θα εξετάσουμε όλα τα μέτρα και τις αναγκαίες νομικές ενέργειες για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022.

·                 Καλούμε όλους τους/τις νεοδιόριστους/ες του 2020 και 2021 να συμπληρώσουν το υπόδειγμα αίτησης/αιτήματος που επισυνάπτουμε και να το αποστείλουν προς τα  ΠΥΣΔΕ  Δυτικής ή Ανατολικής  Θεσσαλονίκης , με την οποία αιτούνται να υλοποιηθούν όλες οι νόμιμες και απαραίτητες ενέργειες τις οποίες είναι υποχρεωμένη και πλέον και δικαστικά δεσμευμένη η Δ/νση να πράξει για την μονιμοποίηση (σύμφωνα και  με τις διατάξεις του αρ. 40 του ν. 3528/2007 στις οποίες άλλωστε αναφέρεται και η υπ' αρ. 1510/2024 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών) και την επίσημη κοινοποίηση των αντίστοιχων διαπιστωτικών πράξεων

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ!

ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ\ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ

Του/της ………., εκπαιδευτικού ……..

Ο/Η αιτών/ούσα διορίστηκα την …./…/….. και υπηρετούσα ως δόκιμος υπάλληλος κατά τις νομοθετικές διατάξεις. Κατά την …/…/…. Ολοκληρώθηκε η διετής δοκιμαστική περίοδος, οπότε και έπρεπε να μονιμοποιηθώ αυτοδικαίως κατά τις διατάξεις του αρ. 40 του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α 26) και συγκεκριμένα της παρ. 3 αυτού που ορίζει ότι «Με τη συμπλήρωση της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας οι υπάλληλοι μονιμοποιούνται αυτοδίκαια, με εξαίρεση τους υπαλλήλους στους οποίους έχει επιβληθεί πειθαρχική ποινή ή για τους οποίους υφίσταται πειθαρχική εκκρεμότητα ή υπάρχει δυσμενής έκθεση Αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων. Στις τελευταίες αυτές περιπτώσεις για τη μονιμοποίηση ή μη αποφαίνεται το υπηρεσιακό συμβούλιο εντός δύο (2) μηνών από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Για την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οργάνου που είναι αρμόδιο για το διορισμό.».

Σύμφωνα με την υπ' αρ. 1510/2024 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών «σχετικώς με τη διαδικασία αξιολόγησης, ως προϋπόθεσης για την μονιμοποίηση των δοκίμων εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει διετή δοκιμαστική περίοδο, μη νομίμως ανακλήθηκε, με έρεισμα τις διατάξεις του άρθρου 78 παρ. 3 του ν. 4823/2021, η Φ .10.1./1752/5-4-2023 απόφαση της Διευθύντριας Δ.ΠΕ. Δυτικής Αττικής περί μονιμοποίησης των αιτούντων, λόγω συμπλήρωσης διετούς πραγματικής ευδόκιμης υπηρεσίας, κατά (συμπληρωματική) εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 40 παρ. 3 του ν. 3528/2007, δεδομένου ότι, κατά το χρόνο λήξης της διετούς δοκιμαστικής περιόδου από τον διορισμό των εν λόγω εκπαιδευτικών, […] δεν ήταν εφικτή η διενέργεια της αξιολόγησης αυτών, ελλείψει του απαιτούμενου ρυθμιστικού πλαισίου, […]».

Επομένως, από τα ανωτέρω συνάγεται σαφώς ότι η μονιμοποίηση μου όφειλε να πραγματοποιηθεί κατά την παρέλευση της διετούς δοκιμαστικής περιόδου, ήτοι την………,  πράγμα που δεν έγινε.

Επειδή η μη μονιμοποίησή μου κατά τα ανωτέρω, θίγει τα δικαιώματά μου και μου προκαλεί ανυπολόγιστη βλάβη.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ

Και με ρητή επιφύλαξη των νομίμων δικαιωμάτων μου

ΖΗΤΩ δια της παρούσας την άμεση υλοποίηση των ενεργειών για την μονιμοποίησή μου.

 

 

Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών: Τρίτη, 30/7 - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια - Στάση εργασίας - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ Δ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε. | Χρ.Λαδά 6 Αθήνα | Τηλ: 210-3689082 | e-mail: sdp@uoa.gr

Αθήνα 24/07/2024
ΑΠ: 28

ΤΡΙΤΗ, 30/7 

Έναρξη ωραρίου μέχρι 12.00: ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

9.30π.μ.: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, Γ. Γραμματέα του Συλλόγου μας και μέλους του Κ.Σ. της ΟΔΠΤΕ, εργαζόμενου συμβασιούχου επί 19 χρόνια στο ΕΚΠΑ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΑΠΟΛΥΕΙ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ εργαζόμενου, μέλους διοίκησης πρωτοβάθμιου και δευτεροβάθμιου συνδικαλιστικού οργάνου για τη συνδικαλιστική του δράση

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΔΙΩΚΕΙ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ

Για ενημέρωση: https://solidaritytofightforeducation.wordpress.com/

Συλλογή υπογραφών: https://forms.gle/3ebU6yX5syXrnekY8

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



Νίκος Μήνας

Δημήτρης Αντωνίου

--


Χωρίς ιούς.www.avast.com

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

Παρεμβάσεις ΔΕ: Αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας: η “ψηφιακότητα” στην υπηρεσία της ιδιωτικοποίησης.

 


        ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ        

 23/7/24

 Αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας: η “ψηφιακότητα” στην υπηρεσία της ιδιωτικοποίησης.

Η απαράδεκτη και προκλητική στάση του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης συνεχίζεται, όπως συμβαίνει από το 2019, που ανέλαβε τη διακυβέρνηση η ΝΔ. Ένα ακόμη κρίσιμο δείγμα αυτής της στάσης είναι το νέο ν/σ για την «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη», το «Ψηφιακό Φροντιστήριο», τους ιδιωτικούς φορείς που εμπλέκονται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό, την αντιμετώπιση της βίας και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, και πολλά θέματα που αφορούν τα ΑΕΙ και την Εκκλησία,

Παρεμβάσεις ΔΕ: Αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας: η “ψηφιακότητα” στην υπηρεσία της ιδιωτικοποίησης.
που κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή μέσα στο καλοκαίρι, μετά από ψευδεπίγραφο διάλογο στα πλαίσια της γνωστής διαβούλευσης, χωρίς καμία συζήτηση με τα εκπαιδευτικά σωματεία,  κι εν μέσω νέων παράτυπων κι εκβιαστικών εγκυκλίων. Εκτός από τη μονιμοποίηση και την επέκταση της τηλεκπαίδευσης με διάφορους τρόπους, η οποία όχι μόνο δεν πλησιάζει καν την δια ζώσης διδασκαλία, αλλά και προκαλεί παιδαγωγικό και μορφωτικό έλλειμμα σε μαθητές και μαθήτριες, προγραμματίζεται η εισβολή και η συντονισμένη επιβολή επιχειρήσεων και ιδιωτικών φορέων σε τομείς της δημόσιας εκπαίδευσης. Κύρια χαρακτηριστικά και βασικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου είναι οι περικοπές των δαπανών στην παιδεία, η μείωση θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών και τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

·       Κανονικοποίηση των ανισοτήτων-Παιδαγωγικό και μορφωτικό έλλειμμα  

 

Η τηλεκπαίδευση θα έχει αρνητικές επιπτώσεις σε σχολεία σε απομακρυσμένες νησιωτικές και ορεινές περιοχές, τα οποία θα λειτουργούν με φυσική παρουσία μόνο με τρεις εκπαιδευτικούς από τις ειδικότητες:  φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί και πληροφορικοί και όχι με το σύνολο του απαιτούμενου διδακτικού προσωπικού. Τα υπόλοιπα μαθήματα θα διδάσκονται με τηλεκπαίδευση που θα υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, όταν τα εξ αποστάσεως εγχειρήματα δεν συνιστούν διδασκαλία. Η παρουσία του εκπαιδευτικού είναι βαθιά επιδραστική στην εκπαιδευτική διαδικασία, πράγμα που επιβεβαιώνεται επιστημονικά, αλλά και από την εμπειρία της πανδημίας γι΄ αυτό και είμαστε αντίθετοι-ες σε αυτά τα εξ αποστάσεως εγχειρήματα. Τα παιδιά στα νησιά και τα ορεινά χωριά έχουν ακόμα πιο μεγάλη ανάγκη από αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτικούς, από κοινωνικά και παιδαγωγικά ερεθίσματα, ακριβώς επειδή ζουν σε απομονωμένες περιοχές. Όμως, σύμφωνα με την λογική των υπερευαίσθητων αρίστων πρέπει να είσαι ευχαριστημένος και να συμβιβαστείς και με το ότι την ξένη γλώσσα, τα εικαστικά, την γυμναστική θα τα βλέπεις σε «βιντεάκι»!

Επίσης, έχουμε  εμπειρία της τακτικής της κυβέρνησης σε όλα τα κοινωνικά αγαθά και το επόμενο βήμα θα είναι η πλήρης υποκατάσταση της υποχρέωσής της να παρέχει ισότιμα δωρεάν εκπαίδευση για όλους. Πάντα είναι ανοικτό το σοβαρό ενδεχόμενο η τηλεκπαίδευση να οδηγήσει σε κλείσιμο τάξεων ή και σχολείων, αν συνδυαστεί και με την πρόσφατη σχετική εγκύκλιο.

Με το ψηφιακό φροντιστήριο θέλουν να υποκαταστήσουν τη δια ζώσης ενισχυτική διδασκαλία αντί να λάβουν μέτρα αναβάθμισης τώρα της ενισχυτικής διδασκαλίας που συστηματικά υποβαθμίζεται. Για να δελεάσει δε, τους εκπαιδευτικούς να αποσπαστούν στο «ψηφιακό φροντιστήριο», το πολυνομοσχέδιο δίνει μπόνους μονάδες μετάθεσης (6)  και επιπλέον μόρια γι’ αυτούς που θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης (2). Ακόμη και στις περιπτώσεις μαθητών που δικαιούνται κατ’ οίκον διδασκαλία, αντί της προώθησης μέτρων  για ουσιαστική στήριξη αυτών των παιδιών σε όλα τα μαθήματα, προβλέπουν την προώθηση της τηλεκπαίδευσης, ενώ, κι αυτό ισχύει συνολικά για τη ψηφιακή εκπαίδευση, εξακολουθεί να μην υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στις απαραίτητες ψηφιακές υποδομές. Προβλέπονται αδιαφανείς διαδικασίες απόσπασης εκπαιδευτικών (δύο κριτήρια είναι οι επικοινωνιακές δεξιότητες κι η προσωπικότητα του/της εκπαιδευτικού...) από τριμελή επιτροπή που θα ορίζει ο ΓΓ του υπουργείου. Ανάλογα δίνουν τη δυνατότητα να προσλαμβάνονται αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ από τις ΠΔΕ της χώρας μετά από τοπική πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη αναγκών. Όμως, με ποια κριτήρια και πόσο ανεξέλεγκτες θα είναι οι επιλογές των ΠΔΕ; Ενώ στις περιπτώσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με αναπηρία, καθιερώνουν αυθαίρετα ποσοστό 75% για να θεμελιώσουν δικαίωμα απόσπασης, και 80% για δικαίωμα μετάθεσης, χωρίς καμία αιτιολόγηση. Διαμορφώνεται ένα πλαίσιο όπου οι προσλήψεις προσδιορίζονται με βάση το κόστος και τις προτιμήσεις σε ειδικότητες, ομάδες και προσωπικότητες εργαζόμενων και όχι τις παιδαγωγικές και διδακτικές ανάγκες, γιατί προσπαθεί να εξαπατήσει με την πολυδιαφημισμένη «ψηφιακότητα» και να απεκδυθεί την ευθύνη να παρέχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα δίκαιο και ισότιμο για όλους.

Και στην ειδική αγωγή υπάρχουν αρνητικές εξελίξεις καθώς ακυρώνουν προηγούμενη νομοθετική πρόβλεψη για υλοποίηση ΕΠΕ (Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης) από ειδικό παιδαγωγό. Επιδιώκουν να παρακαμφθεί η ειδική εξατομικευμένη διεπιστημονική στήριξη κι έτσι ο μαθητής με αναπηρία να χάνεται μέσα στους υπόλοιπους μαθητές, ενώ σταδιακά απαλλάσσεται το  υπουργείο από τις σχετικές δαπάνες.

Από την άλλη, φτάνουν στο σημείο στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα (ελληνική pisa) να προβλέπεται χρηματική αποζημίωση ανά μαθητή  για τους εκπαιδευτικούς! Θέλουν να τους ωθήσουν στην προσέλκυση όσο γίνεται περισσότερων μαθητών σ’ αυτές τις αποτυχημένες εξετάσεις. Με χρηματικό κίνητρο προσπαθούν να επιβάλουν μια διαδικασία κατηγοριοποίησης των σχολείων σε επιτυχημένα κι αποτυχημένα, που ο κλάδος έχει απορρίψει.

·        Επιχειρήσεις και ιδιωτικοί φορείς κερδοφορούν μέσα στη δημόσια εκπ/ση!...

 

Κυβέρνηση και υπουργείο προωθούν με γρήγορα βήματα την ιδιωτικοποίηση/εμπορευματοποίηση κομματιών της ίδιας της δημόσιας εκπαίδευσης. Ο ιδιώτης θα εκμεταλλεύεται τις δημόσιες υποδομές, τον δημόσιο πλούτο και θα κερδοσκοπεί ανεξέλεγκτα και ασύστολα!…

Προβλέπεται ότι φορείς Ν.Π.Ι.Δ. μπορούν να παρέχουν ειδική αγωγή σαν σχολεία (ΣΜΕΑΕ) σε άτομα άνω των 15 ετών. Γιατί να ενισχυθεί η ειδική αγωγή από το κράτος, όταν υπάρχει η ιδιωτική πρωτοβουλία για να καλύψει το κενό; Όμως, με ποια εχέγγυα, προγραμματισμό και χρηματοδότηση; 

Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός μπορεί να πραγματοποιείται και από ιδιωτικούς οικονομικούς φορείς. Δηλαδή, προετοιμασία των μαθητών (τεστ δεξιοτήτων, ερωτηματολόγια, επισκέψεις, προσομοιώσεις κλπ) για τις ανάγκες του ΣΕΒ και των υπόλοιπων επιχειρηματιών! Ακόμη, επιτρέπουν σε ιδιωτικούς φορείς να υλοποιούν στα σχολεία μας προγράμματα αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας.  Είναι φαίνεται τα κατάλληλα μέτρα που βρήκε το υπουργείο για την αντιμετώπιση του πολύ σοβαρού αυτού φαινομένου που αποτυπώνει ουσιαστικά τις κοινωνικές παθογένειες.

Οι ιδιωτικοί φορείς μπορούν να αναλάβουν ακόμα και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείο! Ένα κρίσιμο, διαχρονικό και πάγιο αίτημα του κλάδου ξεπουλιέται κι αυτό.

Με βάση τις προβλέψεις του ν/σ αυτού, αλλά κυρίως εξαιτίας του πρόσφατου νόμου για την επαγγελματική εκπαίδευση ξεκαθαρίζουμε ότι είναι πλήρης η αντίθεσή μας στην είσοδο του ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ κλπ) στη δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και στο κλείσιμο των συστεγαζόμενων ΕΠΑΛ. Επιδιώκεται κάτι τέτοιο, όταν μάλιστα υπάρχουν πολλές δυνατότητες ενίσχυσης των δημόσιων δομών, αλλά και το απαραίτητο προσωπικό με υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Αιτήματα – διεκδικήσεις

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να απορρίψουν το νέο πολυνομοσχέδιο. Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα του κλάδου για το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας. Να καταθέσουν σχέδιο αποφασιστικού αγώνα διαρκείας και να καθορίσουν Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. προέδρων με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

·       Όχι στο νέο σχολείο της αγοράς, το «Ανοιχτό σχολείο»–εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν και να μην εφαρμοστούν: Τράπεζα θεμάτων, Ελεύθερη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), Δίχρονες μεταγυμνασιακές σχολές κατάρτισης, Campus, ιδιωτικά ΑΕΙ. Όχι στο Εθνικό Απολυτήριο και τις νέες εξετάσεις.

·       Όχι στην παράδοση της τεχνικής εκπαίδευσης στην αγορά και την φτηνή   κατάρτιση. Όχι στην εμπορευματοποίηση και τη μαθητεία. Τεχνική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο υπουργείο παιδείας. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών! Να καταργηθεί ο νόμος Πιερρακάκη για την ΤΕΕ (Ν. 5082/24).

·       Αποκλειστικά δημόσια επιμόρφωση, ετήσια και περιοδική για όλους χωρίς διδακτικά καθήκοντα. Όχι στις τηλεπιμορφώσεις – διαλέξεις και εκτός ωραρίου.

·       Όχι στην αξιολόγηση σχολείων, εκπαιδευτικών. Κατάργηση των ν. 4823/21, 4692/20. Κήρυξη απεργίας – αποχής από κάθε μορφή αξιολόγησης (ατομική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, μέντορες/συντονιστές) Συνεχείς επαναπροκηρύξεις της απεργίας - αποχής από ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΛΜΕ. 

·       Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό σχολείο για όλους/ες κι όλη τη γνώση τόσο στη γενική εκπαίδευση όσο και στην ειδική αγωγή! Ο επαγγελματικός προσανατολισμός, η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας κι άλλες ανάλογες δράσεις παρέχονται αποκλειστικά από δημόσιους λειτουργούς και με δημόσιες δαπάνες.

·       Επαναφορά των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και των καλλιτεχνικών.

·       Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων τώρα, χωρίς αξιολόγηση.

·       Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών (χρόνος κτήσης πτυχίου και προϋπηρεσία). Κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία στην αρχή του Σεπτέμβρη.

·       20 μαθητές στο τμήμα, 15 στην κατεύθυνση, 10 στα εργαστήρια.

·       Επαναφορά του ωραρίου στη β/βάθμια εκπ/ση στα προ του 2013 επίπεδα.

 

 

 

Τρίτη 23 Ιουλίου 2024

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών: ΠΕΜΠΤΗ, 25/7 Ημέρα επιστροφής του συναδέλφου μας στη δουλειά! 9.00πμ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΚΛΕΙΔΙ - ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11.00πμ, ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, Πληροφορική

 Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε. | Χρ.Λαδά 6 Αθήνα | Τηλ: 210-3689082 | e-mail: sdp@uoa.gr

Αθήνα 23/07/2024
ΑΠ: 28


ΠΕΜΠΤΗ, 25/7

9.00, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΚΛΕΙΔΙ

Έναρξη ωραρίου με 11.00, ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

11.00, ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, Πληροφορική

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην απόλυση του Δημήτρη Αντωνίου, Γενικού Γραμματέα του Συλλόγου μας και μέλους του Κεντρικού Συμβουλίου της ΟΔΠΤΕ, συμβασιούχου εργαζόμενου στο ΕΚΠΑ επί 19 χρόνια.
Ο αυταρχισμός των πρυτανικών αρχών και της κυβέρνησης δε θα περάσει!
Θα είμαστε εκεί μέχρι την επιστροφή του συναδέλφου μας στη δουλειά!
Δεν σταματάμε τον αγώνα για μια πραγματικά ελεύθερη δωρεάν και δημόσια, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!

ΠΕΜΠΤΗ, 25/7

Ημέρα επιστροφής του συναδέλφου μας στη δουλειά

Έναρξη ωραρίου με 11.00, ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

9.00, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στο ΚΛΕΙΔΙ, στην Πανεπιστημιούπολη

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, 11.00, Πληροφορική, στην Πανεπιστημιούπολη, Αίθουσα Ζ’
 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ       Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Νίκος Μήνας      Δημήτρης Αντωνίου

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε. | Χρ.Λαδά 6 Αθήνα | Τηλ: 210-3689082 | e-mail: sdp@uoa.gr

Νέα παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης για την αυταρχική εγκύκλι Κατσαρού τη Δευτ. 22/7

Νέα παράσταση διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη και αυαρχική εγκύκλιο Κατσαρού πραγματοποίησαν Σ.Ε.Π.Ε. και ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα 22/7 στις Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Δυτικής. Θεσσαλονίκης.
Και αν οι Δ/ΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΤΣΑΡΟΥ και θα αποδώσουν στοιχεία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην Απεργία-Αποχή των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών και Σωματείων και δεν αξιολογήθηκαν...
τα σωματεία (με δεδομένη και την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθήνας που δικαιώνει τους νεοδιόριστους του 2020) καταδείξανε ότι αφορά μια νέα παρανομία στην οποία συμπράττουν και για την οποία από Σεπτέμβρη θα μας βρουν πάλι μπροστά τους με κάθε τρόπο ενάντια στην αξιολόγηση.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ!

Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όχι στο πολυνομοσχέδιο περαιτέρω ιδιωτικοποίησης-συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου και της παρωδίας του «ψηφιακού» σχολείου – φροντιστηρίου

Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης                                 Θεσσαλονίκη, 21/7/2024      

Προξένου Κορομηλά 51

e.elme.thess@gmail.com

Όχι στο πολυνομοσχέδιο περαιτέρω ιδιωτικοποίησης - συρρίκνωσης

του δημόσιου σχολείου, προώθησης του σχολείου της αγοράς

και της παρωδίας του «ψηφιακού» σχολείου – φροντιστηρίου

Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όχι στο πολυνομοσχέδιο περαιτέρω ιδιωτικοποίησης-συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου και της παρωδίας του «ψηφιακού» σχολείου – φροντιστηρίου

Η κυβέρνηση
κατέθεσε για ψήφιση στη Βουλή μέσα στο καλοκαίρι, μετά από ψευδεπίγραφο διάλογο στα πλαίσια της γνωστής διαβούλευσης και χωρίς καμία συζήτηση με τα εκπαιδευτικά σωματεία, πολυνομοσχέδιο «σκούπα». Καμία σχέση δεν έχει με όσα στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου αναγράφουν ότι δήθεν «κυβέρνηση και υπουργείο επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τη στήριξη της μάθησης και βελτίωσης της απόδοσης των μαθητών». Είναι η γνωστή καραμέλα που την αναγράφουν σε κάθε νομοσχέδιο για την παιδεία που καταθέτουν και επιδιώκουν να παραπλανήσουν την κοινωνία, εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. Το νομοσχέδιο αποτελεί συνέχιση της σκληρής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζουν σε βάρος του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών (Τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, αξιολόγηση, ιδιωτικά ΑΕΙ, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και ΑΕΙ, κ.ά.). Οι περικοπές των δαπανών στην παιδεία, η μείωση θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών και τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που καθορίζουν το νομοσχέδιο και συμπεριλαμβάνονται στις ρυθμίσεις του.

·         Προωθεί το «ψηφιακό» σχολείο για τις απομακρυσμένες περιοχές  που θα λειτουργήσει σε βάρος των παιδιών αφού αντικαθιστά τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην τάξη, με την  τηλεκπαίδευση. Τα σχολεία αυτά  θα λειτουργούν με φυσική παρουσία μόνο με τρεις εκπαιδευτικούς από τις ειδικότητες:  φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί και καθηγητές πληροφορικής και όχι με το σύνολο του απαιτούμενου διδακτικού προσωπικού, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα θα διδάσκονται με τηλεκπαίδευση! Μπροστά στο σκοπό τους της περικοπής των δαπανών στη λειτουργία των σχολείων, παραβλέπουν όλες τις έρευνες την περίοδο της πανδημίας ότι η τηλεκπαίδευση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει το μάθημα στην τάξη. Αντίθετα συνιστά υποβάθμιση της εκπαίδευσης με πολλαπλές αρνητικές συνέπειες σε επίπεδο μαθησιακό, κοινωνικό και ψυχολογικό. 

·         Προβλέπεται να συγκροτηθούν “αυτόνομες τάξεις” σε απομακρυσμένες περιοχές (με 3 κατ’ ελάχιστο εκπαιδευτικούς από 4 ειδικότητες) και τα μαθήματα που δεν θα καλύπτουν οι εκπαιδευτικοί που θα διδάσκουν με φυσική παρουσία σε αυτά, προβλέπεται συμπληρωματική διδασκαλία, μέσω τηλεκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς του πλησιέστερου Γυμνασίου, στο οποίο υπάγεται η αυτόνομη τάξη. Σκοπός τους η γενίκευση της τηλεκπαίδευσης.

·         Το πολυνομοσχέδιο περιέχει ρυθμίσεις με τις οποίες γενικεύει την τηλεκπαίδευση.  «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., δύναται να επεκτείνεται η εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης και σε άλλες τάξεις σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και σε επιπλέον μαθήματα, να τροποποιούνται τα μαθήματα,……»

·         Το πρόγραμμα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να γίνεται και με τηλεκπαίδευση, αντί προώθησης μέτρων  για ουσιαστική στήριξη αυτών των παιδιών με εκπαιδευτικούς από την έναρξη των σχολείων και για όλα τα μαθήματα.

·         Νομοθετεί το λεγόμενο «ψηφιακό φροντιστήριο», αντί μέτρα αναβάθμισης τώρα της ενισχυτικής διδασκαλίας που συστηματικά υποβαθμίζεται και καθιέρωση λειτουργίας της πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Για να δελεάσει δε, τους εκπαιδευτικούς να αποσπαστούν στο «ψηφιακό φροντιστήριο», το πολυνομοσχέδιο δίνει μπόνους μονάδες μετάθεσης (6)  και επιπλέον μόρια γι’ αυτούς που θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης (2).

·         Για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας δίνουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ιδιωτικοί φορείς, οι οποίοι θα αμείβονται για τις υπηρεσίες τους.

·         Ο επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές Α Λυκείου θα γίνεται και με τη συμμετοχή οικονομικών φορέων που θα αμείβονται.

·         Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μπορεί να γίνεται και από προσωπικό ιδιωτικής εκπαίδευσης, στο διδακτικό προσωπικό θα καταβάλλεται ωριαία αποζημίωση και θα μπορεί να αξιολογεί τις επιμορφώσεις.

·         Προβλέπουν ότι φορείς, Ν.Π.Ι.Δ. θα μπορούν να παρέχουν ειδική αγωγή (ΣΜΕΑΕ), σε άτομα άνω των 15 ετών. Αντί στήριξης της ειδικής αγωγής, μέτρα για την ιδιωτική πρωτοβουλία.

·         Προβλέπει αποζημίωση ανά μαθητή των συντονιστών εκπαιδευτών στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο στην Στ΄ τάξη Δημοτικού και στη Γ΄ Γυμνασίου. Με χρηματικό κίνητρο προσπαθούν να επιβάλλουν μια διαδικασία κατηγοριοποίησης των σχολείων που ο κλάδος έχει απορρίψει.

·         Οι νεοδιοριζόμενοι υποχρεωτικά παραμένουν δύο χρόνια στον τόπο διορισμού, χωρίς να επιτρέπεται εφαρμογή γενικών και ειδικών διατάξεων, κ.ά.

·         Δίνουν τη δυνατότητα να προσλαμβάνονται αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ μετά από τοπική πρόσκληση από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Νέα κατάσταση ομηρίας των συναδέλφων, καταστρατήγηση των πινάκων και λαμπρό πεδίο εκμετάλλευσης και εξυπηρετήσεων.

Προωθούν το σχολείο της αγοράς

Το ΥΠΑΙΘΑ προχωράει μέσα στο καλοκαίρι σε μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Κατάργησε 3.300  οργανικές θέσεις στη Β/θμια, έδωσε οδηγίες συγχωνεύσεων τμημάτων με αύξηση του ορίου του αριθμού των μαθητών στα τμήματα με τις ομάδες προσανατολισμού, συνεχίζει τις απειλές και τους εκβιασμούς για να επιβάλλει την αξιολόγηση, κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο «σκούπα», ενώ έχει προαναγγείλει ότι θα προωθήσει και άλλα μέτρα (ΑΣΕΠ, ελεύθερη επιλογή σχολείου, Εθνικό Απολυτήριο, χτύπημα ειδικής αγωγής, αξιολόγηση,  κ.ά.).

Η αύξηση των διορισμών (10.000) που προαναγγείλανε δεν θα καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, αλλά ούτε τις άμεσες ανάγκες όπως κάθε χρόνο αποτυπώνονται με τους πάνω από 50.000 αναπληρωτές που προσλαμβάνονται! Ακόμη όμως και αυτή η αύξηση των διορισμών είναι ενταγμένη στα σχέδια περικοπών και λιτότητας που εφαρμόζουν στην παιδεία, όχι τυχαία, άλλωστε τη συνοδεύουν με δηλώσεις για μείωση των αναπληρωτών κατά 50% !

Τα σχέδια του ΟΟΣΑ για περικοπή των δαπανών, για κλείσιμο σχολικών μονάδων, για μείωση εκπαιδευτικών που τα επαναλαμβάνει σε κάθε έκθεση που καταθέτει, τηρούνται απαρέγκλιτα από την κυβέρνηση. Την ίδια στιγμή προωθούν και τα σχέδια του ΣΕΒ για ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην παιδεία. Τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια τα συμπεριλαμβάνουν σε κάθε πτυχή λειτουργίας του δημόσιου σχολείου που νομοθετούν.

Οι διεκδικήσεις για δωρεάν δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά

και όλους τους εκπαιδευτικούς με αποφασιστικό αγώνα διαρκείας μπροστά!

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να απορρίψουν το νέο πολυνομοσχέδιο «σκούπα». Να απαιτήσουν να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις του κλάδου για το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας. Να καταθέσουν σχέδιο αποφασιστικού αγώνα διαρκείας και να καθορίσουν Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. προέδρων με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Την εξέλιξη του αγώνα θα καθορίζουν οι Γ.Σ. των ΕΛΜΕ.

ü  Το πολυνομοσχέδιο περαιτέρω ιδιωτικοποίησης - συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου, προώθησης των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων στα σχολεία και της παρωδίας του «ψηφιακού» σχολείου – φροντιστηρίου να καταργηθεί και να μην εφαρμοστεί.

ü  Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. 20 χιλιάδες τώρα στη Β/θμια για να καλυφθούν όλα τα κενά με μόνιμους διορισμούς! Μονιμοποίηση των αναπληρωτών, έστω και με μία σύμβαση εργασίας. Όχι στον ΑΣΕΠ.  Μόνιμοι διορισμοί με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

ü  Κάτω τα χέρια από τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, όχι στους κόφτες μείωσης των αναπληρωτών κατά 50%, όπως σχεδιάζουν και προωθούν.

ü  Μείωση των μαθητών στους 20 στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.

ü  Κατάργηση  της ΕΒΕ, της τράπεζας θεμάτων και των εξετάσεων τύπου PISA.

ü  Ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία δια ζώσης σε όλα τα σχολεία με την έναρξη των σχολείων.

ü  Να καταργηθούν οι νόμοι κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών της αξιολόγησης (ν. 4692/20, 4823/21). Παιδαγωγική ελευθερία στα σχολεία.

ü  Να καταργηθούν όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι Να καταργηθεί ο νόμος Πιερρακάκη για την ΤΕΕ (Ν. 5082/24).

ü  Καμία λειτουργία των σχολείων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Έξω από τα σχολεία τα ιδιωτικά συμφέροντα.

ü   Έκτακτη και επαρκή κρατική χρηματοδότηση για να καλύψουν τα σχολεία  όλες τις ανάγκες τους. Άμεση χρηματοδότηση στο 5% του ΑΕΠ στην παιδεία, δέσμευση για 7 % του ΑΕΠ ή το 15% του Προϋπολογισμού.

ü  Όχι τηλεπιμορφώσεις - διαλέξεις. Ετήσια επιμόρφωση για όλους με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

ü  Δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά. Κανένα παιδί έξω από το σχολείο!

 

             Για το Δ.Σ.

  

         

                     

                      Ο πρόεδρος                                                                Η γραμματέας

 

                        Χρήστος Ζαγανίδης                                                     Σοφία Στεφανίδου