συγκέντρωση

Όλοι/ες στην 24ωρη Απεργία της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 28/8 Αθήνα: συγκέντρωση 10:00 πμ στο Σύνταγμα! (Προσυγκέντρωση πλ. Κλαυθμώνος 9:30 πμ) Θεσσαλονίκη: συγκέντρωση 10:00 πμ Άγαλμα Βενιζέλου

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Παρεμβάσεις Θεσ/νίκης: Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην Απεργία και στα Συλλαλητήρια - ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε!

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης
Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην Απεργία και στα Συλλαλητήρια

ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/6 συλλαλητήριο 7.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου

ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ!

Η κυβέρνηση, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το κατέθεσε στη βουλή. Σε μια νέα επίδειξη πυγμής και αυταρχισμού, παρά τους ελιγμούς της το προηγούμενο διάστημα  μπροστά στην καθολική αντίθεση του εκπαιδευτικού κόσμου στα μέτρα που προωθεί, επιδιώκει να διαμορφώσει όρους τετελεσμένων για ένα σχολείο προσαρμοσμένο στους νόμους της αγοράς και με ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας.  Με εκπαιδευτικούς υποταγμένους και μαθητές που καταπατούνται τα μορφωτικά τους δικαιώματα, διώχνονται από την «τυπική εκπαίδευση» και ωθούνται στην πρόωρη κατάρτιση.
Η κυβέρνηση με την ψήφιση του νομοσχεδίου στοχεύει σε λιγότερη γνώση, λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερα σχολεία, με περισσότερες εξετάσεις και μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης με το σύστημα πρόσβασης.  Έχει εξαγγείλει ήδη την εισαγωγή στα ΑΕΙ  μέσω Εθνικού Απολυτηρίου και την προσμέτρηση των  βαθμών και των τριών τάξεων του Λυκείου. Την ίδια στιγμή προωθεί και μέσω πιέσεων την εφαρμογή της διαβόητης τροπολογίας και υπουργικής απόφασης για τις κάμερες και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταργώντας κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών. Προωθεί και νέες αλλαγές στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση, γι’ αυτό και δε συμπεριέλαβε στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το όριο φραγμό στην εγγραφή στα ΕΠΑΛ για μαθητές άνω των 17 ετών.  Προωθεί την «αυτονομία της σχολικής μονάδας», και αυτό επιβεβαιώνεται και μέσω των πρόσφατων διαρροών από τα ΜΜΕ για τη μεταφορά των σχολείων στους δήμους, ενώ η δημιουργία ομάδων σχολείων που προβλέπεται από το νόμο Κεραμέως θα πλήξει τις οργανικές θέσεις.
Ο κόσμος της εκπαίδευσης βρίσκεται μπροστά σε μια νέα κατάσταση. Δεν πρόκειται για αποσπασματικά μέτρα, αλλά για συνολικό σχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, υποτάσσοντας το σχολείο στις αρχές της επιχειρηματικότητας, των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, της υπερίσχυσης των δεξιοτήτων έναντι της γνώσης, της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και της αποδυνάμωσης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών

Παρεμβάσεις ΔΕ Θεσ/νίκης: Όλοι στην αγώνα! Τα αντιεκπ/κά μέτρα δε θα εφαρμοστούν! (αφίσα)


Παρεμβάσεις ΔΕ: Να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο – Να καταργηθεί η αντιδραστική τροπολογία! ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ
 Όλοι στον αγώνα!
ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/6 συλλαλητήριο 7.00 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου

Να μην περάσει το αντιεκπαιδευτικό αντικοινωνικό πολυνομοσχέδιο Κεραμέως!  
Παλεύουμε ενάντια σε αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμούς και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Εξίσωση τώρα των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών!

Αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμοί και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Αυτά φέρνει το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως για τους αναπληρωτές. Μεταξύ άλλων προβλέπει, αύξηση του αριθμού των μαθητών στα δημοτικά και νηπιαγωγεία, σε 25 από  22, που φέρνει  υποβάθμιση της εκπαίδευσης για τους μαθητές,  άδειασμα της τσέπης των γονιών και νέο κύκλο υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Επαναφορά των ποινών στους αναπληρωτές σε περίπτωση άρνησης πρόσληψης ή παραίτησης. 2ετής ο αποκλεισμός για τη χρονιά παραίτησης και την επόμενη, ενώ 3ετής θα είναι ο αποκλεισμός σε περιπτώσεις ειδικής πρόσκλησης, που θα γίνεται νωρίτερα την 1η Οχτώβρη. Αυτές  οι  ποινές μάλιστα  μεταφέρονται  και  σε   ενδεχόμενους νέους πίνακες. Το ΥΠΑΙΘ, όχι μόνο δεν μονιμοποιεί όλους τους αναπληρωτές που τόσα χρόνια στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, αλλά αντίθετα επιλέγει να τους τιμωρήσει με αποκλεισμό και ανεργία αν βρεθούν στην ατυχή θέση να αναγκαστούν να παραιτηθούν! Και σε αυτή την επιλογή οδηγούνται συνήθως γιατί υποχρεώνονται να κάνουν δηλώσεις περιοχών χωρίς να ξέρουν τα πανελλαδικά κενά ή η πρόσληψη γίνεται από Νοέμβρη έως και Απρίλη ακυρώνοντας κάθε οικογενειακό και επαγγελματικό προγραμματισμό τους. Επιπλέον, ο διορισμός τους μπορεί να γίνει σε περιοχές όπου δυσκολεύονται να ζήσουν με το μισθό τους, όπως τουριστικές περιοχές με υψηλά ενοίκια, χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ έχουν οικογένειες με μικρά παιδιά ή ακόμα και προβλήματα υγείας για τα οποία δεν δικαιούνται άδειες όπως οι άλλοι εργαζόμενοι (π.χ. εγκυμοσύνη). Αυτές οι ποινές μαζί με τον υπολογισμό ως προϋπηρεσίας της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτή μόνο «στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα», θα οδηγήσουν σε μεγάλες ανακατατάξεις στους πίνακες, χιλιάδες απολύσεις και εκτεταμένη ανεργία. Με χυδαίες δηλώσεις περί «αφερεγγυότητας» και «τεμπέληδων εκπαιδευτικών» η Υπ. Παιδείας τολμάει να κουνάει το δάχτυλο σε εκείνους που στηρίζουν σε κάθε γωνιά της χώρας τα σχολεία για 10 και 15 χρόνια, αλλά δεν μπορούν να ονειρεύονται.
Μείωση κατευθύνσεων από 4 σε 3 και, επιπλέον, μείωση 2 ωρών ανά μάθημα κατεύθυνσης από 7 ώρες σε 5 (με ΥΑ). Αυτά δεν γίνονται, όπως θα όφειλαν, με παιδαγωγικά, μορφωτικά κριτήρια, αλλά με στόχο να μειωθούν τα «ολιγομελή» τμήματα που ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσλάβει επιπλέον μερικές χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Στο όνομα των  δημοσιονομικών  περιορισμών  «κατά προτεραιότητα», θα στοιβάζονται οι μαθητές ο ένας πάνω στον άλλο, θα κλείνουν τμήματα ή και σχολεία και θα απολύονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
Προσοντολόγιο, ένα νομοθέτημα απορριπτικό και αξιολογικό για τους δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές – αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το νέο αυταρχικό πλαίσιο για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων και με το νέο σκληρό και εξετασιολάγνο αξιολογικό σύστημα για τους μαθητές, και με την τράπεζα θεμάτων που οδηγεί κυρίως σε συρρίκνωση των λυκείων, γενικών και επαγγελματικών, αλλά και των γυμνασίων, με τραχύ εξεταστικό και κατά συνέπεια κατασκευάζει περίσσευμα χιλιάδων εκπαιδευτικών. Οι διατάξεις για «κατά προτεραιότητα» κάλυψη των κενών στα Ειδικά Σχολεία για την ΕΑΕ και των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, είναι επί της ουσίας νομιμοποίηση των υπόλοιπων κενών στα σχολεία, που μπορεί να υπάρχουν μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Φανερώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να αφήσει τελικά ακάλυπτα χιλιάδες κενά σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης, μαθήματα γενικής παιδείας κ.ά. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο του πολυνομοσχεδίου που αποκαλύπτει το μειωμένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών στο νέο σχολείο Κεραμέως.  

ΕΛΜΕ Α. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής: ΟΛΟΙ – ΟΛΕΣ αύριο, Τρ. 9/6, στην 24ωρη πανελλαδική απεργία | Τρ. 9/6, 1μμ - Τετ. 10/6, 7μμ συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια


ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ
25 χρόνια ΕΛΜΕ, αγώνες και μια μικρή ιστορία!
7/6/20

 ΟΛΟΙ – ΟΛΕΣ αύριο, Τρίτη 9/6, στην 24ωρη πανελλαδική απεργία
&
Τρίτη 9/6 στη 1μμ και Τετάρτη 10/6 στις 7μμ
Συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια στα Προπύλαια
και τις πορείες στη Βουλή


ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ν/Σ, ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ - ΥΑ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΈΤΡΑ

Το νομοσχέδιο κατατέθηκε στην Επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής  και ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει να ψηφιστεί την Τετάρτη 10/6. Με βάση τις αποφάσεις της ΓΣ και του ΔΣ της ΕΛΜΕ προχωρούμε μαζί με τα εκπαιδευτικά σωματεία, τις ενώσεις και ομοσπονδίες γονέων, τους φοιτητικούς συλλόγους και άλλα σωματεία και ομοσπονδίες εργαζομένων στα επόμενα αποφασιστικά αγωνιστικά βήματα με δράσεις και κινητοποιήσεις και καλούμε τις ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να πράξουν το ίδιο.

Τελικά, η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ στις 6/6 αποφάσισε απεργία και κινητοποιήσεις στις 9/6 και τις 10/6. Με βάση την απόφαση αυτή προκηρύχθηκε 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τρίτη, 9/6, με συγκέντρωση στη 1μμ στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή. Την Τετάρτη, 10/6, ημέρα ψήφισης του ν/σ, οργανώνεται στις 7μμ το απόγευμα συγκέντρωση και συναυλία έξω από τη Βουλή.

Σε αυτές τις συνθήκες θεωρούμε απολύτως αναγκαίο και να προκηρυχθούν νέες Γενικές Συνελεύσεις μετά τις 10/6 και να συνεχιστεί ο αγώνας όλο τον Ιούνιο! Να υπάρξει νέα ΓΣ προέδρων ως τις 4 Ιουλίου για να προετοιμαστεί ο κλάδος για να αντιμετωπίσει τον Σεπτέμβριο τις νέες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό, αλλά και την αξιολόγηση, την τράπεζα θεμάτων και τα υπόλοιπα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που θα προσπαθήσει να επιβάλει η κυβέρνηση στα σχολεία όλης της χώρας.

Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης: Παν/κές Κινητοποιήσεις ενάντια στην ψήφιση του αντιδραστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου – Τρίτη 9 Ιουνίου, ΑΠΕΡΓΙΑ!



– Τρίτη 9 Ιουνίου, ΑΠΕΡΓΙΑ!
Συγκέντρωση  1μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου

       – Τετάρτη 10 Ιουνίου     Συλλαλητήριο 7μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου



Το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση παρά τις τεράστιες αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει το αντιδραστικό αναχρονιστικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το φέρνουν την Τρίτη 9/6 στην ολομέλεια της Βουλής και επιδιώκουν την ψήφισή του την Τετάρτη 10/6.
Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι φοιτητές/τριες κι όλη η κοινωνία δεν θα δεχθούμε την ψήφιση, πολύ δε περισσότερο την εφαρμογή ενός νόμου που φέρνει το κλείσιμο τμημάτων και σχολείων, που ορθώνει νέους ταξικούς φραγμούς και αποκλείει μαθητές από το σχολείο, που προωθεί την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών και μέσω αυτής την κατηγοριοποίηση και υποχρηματοδότηση σχολείων, την ιδιωτικοποίηση και τις απολύσεις εκπαιδευτικών. Δεν θα δεχθούμε έναν νόμο που στοχεύει ξεκάθαρα στην αμφισβήτηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, του καθολικού δικαιώματος στη μόρφωση και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Κεραμέως ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά:
·  στην απεργία στις 9/6 (κηρύσσοντας 3ωρη συμπληρωματική στην κηρυγμένη από τη ΔΟΕ 3ωρη στάση εργασίας) και στην ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη 1μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου
· στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, την Τετάρτη 10/6, 7μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του αντιδραστικού αναχρονιστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για το Ενιαίο 12χρονο (και 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή) Δημόσιο Δωρεάν σχολείο για όλους/ες, με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στη λειτουργία του
Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης
  
 Η πρόεδρος                                 Ο γεν. γραμματέας     

           Δέσποινα Σαββίδου                                        Ηλίας Σμήλιος



Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Ζ' Σύλλογος ΠΕ Θεσ/νίκης: Καταγγελία της αστυνομικής παρέμβασης σε σχολεία



Αμπελόκηποι, 6/6/2020

Η κυβέρνηση αντί να εξασφαλίσει μόνιμο και επαρκές προσωπικό για την καθαριότητα των σχολείων, αντί να καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, αντί να εξασφαλίσει την αναγκαία κρατική χρηματοδότηση και να διαμορφώσει σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές, στέλνει την αστυνομία στα σχολεία για έλεγχο των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
Όλα τα παραπάνω δεν είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Συνέβησαν, με ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ, στην Χίο, όπου αστυνομικά όργανα διενήργησαν ελέγχους σε δύο σχολεία της πόλης της Χίου, στο 4ο και 5ο Δημοτικά Σχολεία αντίστοιχα, εκτελώντας πάγιες εντολές για ελέγχους σε δημόσιες υπηρεσίες.
 Εκπαιδευτικοί και γονείς όλο αυτό το διάστημα δεν παίζουν με την υγεία των παιδιών τους και των ίδιων, ώστε να μην πράττουν τα δέοντα. Είναι ανεπίτρεπτο η διασφάλιση των όρων υγιεινής και ασφάλειας των σχολείων, που είναι κρατική κυβερνητική ευθύνη, να μετατίθεται στην αστυνομία. Καμία δουλεία δεν έχει η αστυνομία μέσα στα σχολεία! Είναι απαράδεκτη κάθε απόπειρα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών που λειτουργούν υπό αντίξοες συνθήκες, ώστε να εκτελούν στο ακέραιο τα καθήκοντά
τους. Είναι φανερό ότι, τέτοιες ενέργειες εντείνουν το κλίμα φόβου και ανασφάλειας που είναι ήδη μεγάλο, εξ αιτίας των οξυμένων προβλημάτων που παραμένουν με το άνοιγμα των σχολείων.
Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας να πάρουν τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα για την εξασφάλιση των απαραίτητων όρων υγιεινής και ασφάλεια στα σχολεία. Εδώ και τώρα να εξασφαλίσουν, ότι δεν θα ξανασυμβεί αντίστοιχο περιστατικό αυθαιρεσίας που διαταράσσει την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 

Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης
  
 Η πρόεδρος                                 Ο γεν. γραμματέας     

                 Δέσποινα Σαββίδου                                 Ηλίας Σμήλιος

Ζ' Σύλλογος Πε Θεσ/νίκης: Ψήφισμα συμπαράστασης στον διωκόμενο συνάδελφο Μηλιαζήμ Τζεμαλή, αναπληρωτή εκπαιδευτικό Ξάνθης

Αμπελόκηποι, 6/6/2020

Το Δ.Σ. του Ζ’  Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης καταγγέλλει την προσπάθεια άσκησης δίωξης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/μιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε βάρος του συναδέλφου Μηλιαζήμ Τζεμαλή, αναπληρωτή εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, με τη μορφή της «Προκαταρκτικής Εξέτασης», προκειμένου να εξεταστεί ανωμοτί στη διερεύνηση για τη διαπίστωση τυχόν τέλεσης πειθαρχικού παραπτώματος σε υπόθεση που αφορά «σχόλια- αναρτήσεις σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, facebook».
Σε μια ελεύθερη και δημοκρατική χώρα που σέβεται τη διαφορετικότητα, ως άτομα αλλά και ως εκπαιδευτικοί, έχουμε το δικαίωμα που απορρέει από την ίδια την πολιτεία και το διεθνές δίκαιο της ελεύθερης έκφρασης και μετάδοσης της σκέψης, αλλά και της γνώμης, ως προσωπική τοποθέτηση του κάθε ατόμου, τόσο στα όργανα των οποίων είμαστε μέλη όσο και σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης.
Δυστυχώς, όμως, αναρτήσεις-σχόλια και δημοσιοποίησή τους σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσωπικών απόψεων και θέσεων που έγιναν από συνάδελφό μας, και μάλιστα εκτός σχολικής μονάδας και χωρίς να υφίσταται κανένα πρόβλημα στην άσκηση των εκπαιδευτικών του καθηκόντων, το δικαίωμα αυτό της ελευθερίας του λόγου αποτέλεσε προϊόν παρακολούθησης και ενδεχόμενης ποινικοποίησης του εξωεπαγγελματικού βίου των εκπαιδευτικών.
Δηλώνουμε, προς πάσα κατεύθυνση, ότι δεν επιτρέπουμε την οποιαδήποτε εκμετάλλευση και καταστρατήγηση των δικαιωμάτων ως ελεύθεροι σκεπτόμενοι πολίτες σε μια δημοκρατική χώρα, εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση στο συνάδελφό μας και απαιτούμε να σταματήσει τώρα κάθε δίωξη σε βάρος του.
Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης
  
 Η πρόεδρος                                 Ο γεν. γραμματέας     

                     Δέσποινα Σαββίδου                                              Ηλίας Σμήλιος

Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Πρόεδρος ΚΕΣΥ : «επιστήμη» = ρουσφέτι

 Πρόεδρος ΚΕΣΥ : «επιστήμη» = ρουσφέτι
Δήλωση από Πάνο Παπανικολάου, ΓΓ ΟΕΝΓΕ, 6/6/2020
Στην συνεδρίαση της ολομέλειας του ΚΕΣΥ 5/6/20 η ΟΕΝΓΕ διά του υποφαινόμενου  για μια ακόμα φορά επεσήμανε και συνόψισε την πλήρη αντίθεση των νοσοκομειακών γιατρών της χώρας με την πρωτοφανή αντιεπιστημονική μεθόδευση σε βάρος των ασθενών, σε βάρος της Επείγουσας Ιατρικής και σε βάρος των γιατρών ΤΕΠ και ΕΚΑΒ. Εκτός από τα ήδη από καιρό γνωστά, εξοργιστικά και καταγέλαστα (http://arsigr.blogspot.com/2020/02/blog-post_21.html) τονίστηκε πως το μέγεθος και βάθος της αθλιότητας αναδείχθηκε και στην περίοδο της πανδημίας : σύμφωνα με την ρουσφετολογική μεθόδευση ηγεσίας ΚΕΣΥ – ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ – μεγαλοκαθηγητικού κατεστημένου θα έπρεπε ΟΛΑ τα ύποπτα κρούσματα όλης της χώρας να αντιμετωπίζονται σε επίπεδο ΤΕΠ αποκλειστικά από τους τρεις (3) «εκλεκτούς» τους οποίους η «παρεΐτσα» είχε θεωρήσει ως τους μόνους «άξιους» να ασκούν Επείγουσα Ιατρική. Φυσικά για άλλη μια φορά οι δεκάδες διευθυντές – επιστημονικοί υπεύθυνοι και οι εκατοντάδες επιμελητές των ΤΕΠ όλων των νοσοκομείων έβαλαν σε πρώτη προτεραιότητα την υγεία του λαού σε αντίθεση με την θλιβερή παρεΐτσα που τα τελευταία 3 ολόκληρα χρόνια βάζει σε πρώτη μοίρα προσωπικές ιδιοτέλειες και ατομικές μωροφιλοδοξίες. «Γιατί ΔΕΝ είμαστε ίδιοι», τόνισε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της ΟΕΝΓΕ.
Ο πρόεδρος του ΚΕΣΥ βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Καθηγητής κ. Μάρκου αντί για επί της ουσίας απάντηση στα παραπάνω αρκέστηκε με προφανή απώλεια ψυχραιμίας στην γνωστή καραμέλα πως η ηγεσία του ΚΕΣΥ κάνει … «επιστήμη» ενώ η ΟΕΝΓΕ και οι γιατροί των ΤΕΠ και του ΕΚΑΒ (που το τελευταίο διάστημα έχουν απευθύνει 4 ανοικτές επιστολές τις οποίες υπογράφουν εκατοντάδες) κάνουν «μικροσυνδικαλισμό». Κατά τον Καθηγητή κ. Μάρκου λοιπόν «επιστήμη» σημαίνει : 1. να «κρίνονται» ως «ανάξιοι» για να ασκούν την Επείγουσα Ιατρική διευθυντές ΤΕΠ μεγάλων νοσοκομείων που ο καθένας μέσα σε ένα χρόνο αντιμετωπίζει περισσότερα επείγοντα περιστατικά από όσα έχουν αντιμετωπίσει σε όλη τους την ζωή όλα μαζί τα μέλη της «επιτροπής» που τους έκρινε «ανάξιους», 2. να κρίνονται ως «ανάξια» για εκπαίδευση νέων εξειδικευόμενων Επείγουσας Ιατρικής όλα σχεδόν τα μεγάλα Ελληνικά νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, Γεννηματάς, Νίκαιας, ΑΧΕΠΑ, Παπανικολάου, Ρίου, Λάρισας, Ιωαννίνων κλπ) που αντιμετωπίζουν τα τελευταία 30 χρόνια το 99% των επειγόντων περιστατικών της χώρας, 3. να επιστρέφει η Ελληνική ιατρική 40 (σαράντα) χρόνια πίσω καταργώντας και την εξειδίκευση της Εντατικής Θεραπείας ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο (όπως προβλεπόταν στην υπουργική απόφαση 6/2019 κατόπιν εισηγήσεων των «φωστήρων» του ΚΕΣΥ) με αποτέλεσμα να εκτίθεται η χώρα στην διεθνή ιατρική κοινότητα, κλπ, κλπ …
Το ερώτημα λοιπόν μοιραία μεταφέρεται στους υπουργούς νυν και πρώην που 1. είναι γιατροί και 2. συναινετικά και αγκαλιασμένα υπογράφουν και υλοποιούν τις «παραγγελιές» του κ. Μάρκου και της «παρεΐτσας» :
Είναι «επιστήμη» το ρουσφέτι αγαπητοί κκ Κικίλια, Ξανθέ και Πολάκη ;

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Παρεμβάσεις ΔΕ-ΠΕ: Να μην περάσει το αντιεκπαιδευτικό αντικοινωνικό πολυνομοσχέδιο Κεραμέως! Συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας, Παρ. 5/6, 2μ.μ.


ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
             
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ 

Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων στα ΔΣ της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ
(Κουρνιώτη Χρήστου, Μαρίνη Γιάννη, Παναγιώτου Χρήστο, Πολυχρονιάδη Δημήτρη)

Να μην περάσει το αντιεκπαιδευτικό αντικοινωνικό πολυνομοσχέδιο Κεραμέως!
Εξίσωση των δικαιωμάτων και των αδειών μονίμων και αναπληρωτών!
Παλεύουμε ενάντια σε αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμούς και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο!             
Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 5/6, στις 2μ.μ.

Αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμοί και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Αυτά φέρνει το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως για τους αναπληρωτές. Μεταξύ άλλων προβλέπει, αύξηση του αριθμού των μαθητών στα δημοτικά και νηπιαγωγεία, σε 25 από  22, που φέρνει  υποβάθμιση της εκπαίδευσης για τους μαθητές,  άδειασμα της τσέπης των γονιών και νέο κύκλο υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Επαναφορά των ποινών στους αναπληρωτές σε περίπτωση άρνησης πρόσληψης ή παραίτησης. 2ετής ο αποκλεισμός για τη χρονιά παραίτησης και την επόμενη, ενώ 3ετής θα είναι ο αποκλεισμός σε περιπτώσεις ειδικής πρόσκλησης, που θα γίνεται νωρίτερα την 1η Οχτώβρη. Αυτές  οι  ποινές μάλιστα  μεταφέρονται  και  σε   ενδεχόμενους νέους πίνακες. Το ΥΠΑΙΘ, όχι μόνο δεν μονιμοποιεί όλους τους αναπληρωτές που τόσα χρόνια στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, αλλά αντίθετα επιλέγει να τους τιμωρήσει με αποκλεισμό και ανεργία αν βρεθούν στην ατυχή θέση να αναγκαστούν να παραιτηθούν! Και σε αυτή την επιλογή οδηγούνται συνήθως γιατί υποχρεώνονται να κάνουν δηλώσεις περιοχών χωρίς να ξέρουν τα πανελλαδικά κενά ή η πρόσληψη γίνεται από Νοέμβρη έως και Απρίλη ακυρώνοντας κάθε οικογενειακό και επαγγελματικό προγραμματισμό τους. Επιπλέον, ο διορισμός τους μπορεί να γίνει σε περιοχές όπου δυσκολεύονται να ζήσουν με το μισθό τους, όπως τουριστικές περιοχές με υψηλά ενοίκια, χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ έχουν οικογένειες με μικρά παιδιά ή ακόμα και προβλήματα υγείας για τα οποία δεν δικαιούνται άδειες όπως οι άλλοι εργαζόμενοι (π.χ. εγκυμοσύνη). Αυτές οι ποινές μαζί με τον υπολογισμό ως προϋπηρεσίας της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτή μόνο «στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα», θα οδηγήσουν σε μεγάλες ανακατατάξεις στους πίνακες, χιλιάδες απολύσεις και εκτεταμένη ανεργία. Με χυδαίες δηλώσεις περί «αφερεγγυότητας» και «τεμπέληδων εκπαιδευτικών» η Υπ. Παιδείας τολμάει να κουνάει το δάχτυλο σε εκείνους που στηρίζουν σε κάθε γωνιά της χώρας τα σχολεία για 10 και 15 χρόνια, αλλά δεν μπορούν να ονειρεύονται.

Παρεμβάσεις ΔΕ: Το αντιεκπ/κό νομοσχέδιο δε θα περάσει! Όλοι την Πέμ. 4/6, 1.30μμ στο άγ. Βενιζέλου

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΠΕΜΠΤΗ  4/6, 1.30 μ.μ., ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!

ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ!
Η κυβέρνηση, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το κατέθεσε στη βουλή. Σε μια νέα επίδειξη πυγμής και αυταρχισμού, παρά τους ελιγμούς της το προηγούμενο διάστημα  μπροστά στην καθολική αντίθεση του εκπαιδευτικού κόσμου στα μέτρα που προωθεί, επιδιώκει να διαμορφώσει όρους τετελεσμένων για ένα σχολείο προσαρμοσμένο στους νόμους της αγοράς και με ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας.  Με εκπαιδευτικούς υποταγμένους και μαθητές που καταπατούνται τα μορφωτικά τους δικαιώματα, διώχνονται από την «τυπική εκπαίδευση» και ωθούνται στην πρόωρη κατάρτιση.
Η κυβέρνηση με την ψήφιση του νομοσχεδίου στοχεύει σε λιγότερη γνώση, λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερα σχολεία, με περισσότερες εξετάσεις και μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης με το σύστημα πρόσβασης.  Έχει εξαγγείλει ήδη την εισαγωγή στα ΑΕΙ  μέσω Εθνικού Απολυτηρίου και την προσμέτρηση των  βαθμών και των τριών τάξεων του Λυκείου. Την ίδια στιγμή προωθεί και μέσω πιέσεων την εφαρμογή της διαβόητης τροπολογίας και υπουργικής απόφασης για τις κάμερες και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταργώντας κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών. Προωθεί και νέες αλλαγές στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση, γι’ αυτό και δε συμπεριέλαβε στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το όριο φραγμό στην εγγραφή στα ΕΠΑΛ για μαθητές άνω των 17 ετών.  Προωθεί την «αυτονομία της σχολικής μονάδας», και αυτό επιβεβαιώνεται και μέσω των πρόσφατων διαρροών από τα ΜΜΕ για τη μεταφορά των σχολείων στους δήμους, ενώ η δημιουργία ομάδων σχολείων που προβλέπεται από το νόμο Κεραμέως θα πλήξει τις οργανικές θέσεις.

Ο κόσμος της εκπαίδευσης βρίσκεται μπροστά σε μια νέα κατάσταση. Δεν πρόκειται για αποσπασματικά μέτρα, αλλά για συνολικό σχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, υποτάσσοντας το σχολείο στις αρχές της επιχειρηματικότητας, των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, της υπερίσχυσης των δεξιοτήτων έναντι της γνώσης, της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και της αποδυνάμωσης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών

Όλοι στο πανεκπ/κό συλλαλητήριο, Πέμ. 4/6, άγ. Βενιζέλου, 1.30μμ


Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Απόφαση- Παρέμβαση του Συλλόγου Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Ασπροπύργου: Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η ζωντανή τάξη και ο πυρήνας της μαθησιακής διαδικασίας


Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η ζωντανή τάξη και ο πυρήνας της μαθησιακής διαδικασίας
Η μαθησιακή διαδικασία στην τάξη αφορά στην κατανόηση και εμπέδωση νέων γνωστικών αντικειμένων και όχι μόνο επαναλήψεις των ήδη διδαχθέντων, στην κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών μέσα από την άμβλυνση αντιθέσεων και διαφορετικών κοινωνικών συμπεριφορών και αντιλήψεων, στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και αποδοχής της διαφορετικότητας των ανθρώπων, στη δημιουργία κινήτρων για την κατάκτηση της γνώσης και όχι την αναμετάδοση πληροφοριών.
Το ζωντανό μάθημα που πραγματοποιείται στην τάξη και αφορά μαθητές της δωδεκάχρονης εκπαίδευσης δεν μπορεί να υποκατασταθεί από οποιαδήποτε μέθοδο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η μαθησιακή διαδικασία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς τη ζωντανή αλληλεπίδραση μαθητή-διδάσκοντα, χωρίς να παρατηρούμε άμεσα τις εκφράσεις στα πρόσωπα των μαθητών μας, χωρίς άμεσες ερωτήσεις-απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να ξέρουμε αν οι μαθητές μας μπορούν να παρακολουθήσουν την ανάπτυξη του μαθήματος, πού χρειάζεται να επιμείνουμε, ή τι να επαναλάβουμε με διαφορετικό τρόπο. Η μαθησιακή διαδικασία δεν είναι «παράδοση – εξέταση» με κάποιες επεξηγήσεις και ερμηνείες από τον διδάσκοντα. Απαιτείται η κινητοποίηση των διανοητικών δυνάμεων των μαθητών, που προϋποθέτει ένα πρόσφορο κλίμα εμπιστοσύνης, καθώς και την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών. Πρέπει να είναι μία συλλογική και όχι μία μετωπική και προς μεμονωμένα άτομα διαδικασία. Επιπλέον, σε αρκετά γνωστικά αντικείμενα επιβάλλεται η εργαστηριακή παρουσίαση διαδικασιών ή η επίδειξη και η πραγματοποίηση πειραμάτων, τα οποία δεν αναμεταδίδονται με ηλεκτρονικά μέσα.
Επιπλέον, η ζωντανή τάξη που λειτουργεί μακριά απ’ τα βλέμματα τρίτων (άσχετων ή και σχετικών με τη σχολική πραγματικότητα) δημιουργεί τις προϋποθέσεις να αναπτυχθεί αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ των μαθητών και του διδάσκοντα, αλλά και μεταξύ των συμμαθητών. Αυτή η σχέση επιτρέπει την άδολη και ελεύθερη έκφραση των μαθητών, είτε αυτή αφορά ερωτήσεις και απαντήσεις επί του γνωστικού αντικειμένου του μαθήματος, είτε αυτή αφορά θέματα του σχολείου, της κοινωνικής πραγματικότητας, της σχέσης των μαθητών με τον διδάσκοντα ή της σχέσης των μαθητών μεταξύ τους.

Παρεμβάσεις ΔΕ: Αλληλεγγύη στους εξεγερμένους των ΗΠΑ!





Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την καρδιά του θηρίου!  
Αλληλεγγύη στους εξεγερμένους των ΗΠΑ! Συγκέντρωση Τετάρτη 3 Ιούνη, στις 7μμ, στο Σύνταγμα και πορεία στην Αμερικάνικη Πρεσβεία!


«Ζούμε σε μια εποχή επαναστάσεων και η εξέγερση του Αμερικανού Νέγρου είναι μέρος αυτής της επανάστασης ενάντια στην καταπίεση και την αποικιοκρατία που χαρακτηρίζουν αυτή την εποχή. Δεν είναι μια μάχη του μαύρου ενάντια στον  λευκό, αλλά η παγκόσμια επανάσταση του καταπιεσμένου ενάντια στον καταπιεστή, του εκμεταλλευόμενου απέναντι στον εκμεταλλευτή», Malcolm X.


Σε όλες σχεδόν τις πολιτείες των ΗΠΑ έχει απλωθεί η εξέγερση που πυροδότησε η δολοφονία του Τζωρτζ Φλόιντ, από την αστυνομία στη Μινεάπολη. Οι εικόνες των φλεγόμενων κτιρίων εταιρειών και διοικητικών εγκαταστάσεων μεταδίδονται σε όλο τον κόσμο. Στην καπιταλιστική μητρόπολη, στην καρδιά του ιμπεριαλιστικού κτήνους που μακελεύει δεκαετίες τον πλανήτη και σπέρνει πόλεμο, φτώχεια, καταστροφή, προσφυγιά, στη χώρα με τον μεγαλύτερο συσσωρευμένο πλούτο, η κοινωνική πλειοψηφία «δεν μπορεί να αναπνεύσει». Το νέο έγκλημα του θηρίου, ήλθε να προστεθεί σε μια μακρά αλυσίδα αστυνομικών δολοφονιών μαύρων κι έχει προκαλέσει φρίκη και αποτροπιασμό, όχι μόνο μέσα στις ΗΠΑ, αλλά και παγκόσμια. Το σύνθημα «οι ζωές των μαύρων μετράνε» περιγράφει την βαρβαρότητα των πιο άνισων και ρατσιστικών πολιτικών, που υποβιβάζει μαύρους, Λατίνους κλπ σε πολίτες δεύτερης και τρίτης κατηγορίας. Όμως, «η επανάσταση των μαύρων είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας αγώνας για τα δικαιώματα των μαύρων. Είναι αλληλένδετα ρατσισμός, φτώχεια, ιμπεριαλισμός, μιλιταρισμός, δεινά που είναι βαθιά ριζωμένα στην όλη δομή της κοινωνίας μας» (Mάρτιν Λούθερ Κινγκ).

Το μέγεθος και το πάθος της εξέγερσης του αμερικανικού λαού δείχνει πως η άγρια δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής μέσα στην αμερικανική κοινωνία, από την ανεργία, τη φτώχεια, την εκμετάλλευση, τις μεγάλες κοινωνικές ανισότητες, την ταξική και μειονοτική καταπίεση, τις φυλετικές διακρίσεις και τον ρατσισμό.

Παρεμβάσεις στο Δημόσιο Θεσ/νίκης: Αλληλεγγύη στους εξεγερμένους των ΗΠΑ, Τρίτη 2/6, άγαλμα Βενιζέλου

Συγκλονίζονται αυτές τις μέρες οι βορειοαμερικανικές μεγαλουπόλεις από μαζικότατες διαδηλώσεις με την οργή να ξεχειλίζει στους δρόμους μετά από την ρατσιστική δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από την αστυνομία. Πανικόβλητη η κυβέρνηση Τραμπ κηρύσσει απαγορεύσεις κυκλοφορίας κι επιστρατεύει ακόμα και την εθνοφρουρά ενάντια στους εξεγερμένους. Χρησιμοποιεί εμετική ακροδεξιά φασιστική φρασεολογία και αυταρχικές αντιδημοκρατικές πρακτικές σε μια αγωνιώδη προσπάθεια να καταστείλει την εξέγερση. Οι διαδηλωτές ήδη μετρούν νεκρούς, εκατοντάδες τραυματίες και συλληφθέντες.
Η οργή αυτή πυροδοτείται όχι μόνο από τον εμετικό κρατικό και γενικά τον καθεστωτικό ρατσισμό που ανέκαθεν δηλητηριάζει την κοινωνία των ΗΠΑ. Πυροδοτείται επίσης από την νέα φτώχεια και την ραγδαία εξαθλίωση που σαρώνουν την κοινωνική πλειοψηφία εν μέσω μιας σοβαρότατης υγειονομικής και οικονομικής κρίσης. Τα φτωχότερα λαϊκά στρώματα, οι Αφροαμερικανοί, οι Ισπανόφωνοι πλήττονται «προνομιακά» τόσο από την επιδημία όσο και από την ανεργία. Η οργή τους ξεχειλίζει καθώς βλέπουν από την μία πάνοπλες δυνάμεις καταστολής εναντίον τους με αστυνομικούς και εθνοφρουρούς «Ρόμποκοπς» και από την άλλη ένα άοπλο και ταξικό σύστημα περίθαλψης με εξαθλιωμένους νοσηλευτές που αναγκάζονται να φορούν σκουπιδοσακκούλες λόγω έλλειψης μέσων ατομικής προστασίας. Καθώς βλέπουν πως το ίδιο βάρβαρο καπιταλιστικό ιμπεριαλιστικό κράτος που σε άλλες χώρες βομβαρδίζει και δολοφονεί άλλους λαούς, τώρα δολοφονεί και καταστέλλει τον ίδιο του τον λαό. Καθώς βλέπουν την κυβέρνηση Τραμπ από την μια να δωρίζει τρισεκατομμύρια δολάρια στις μεγάλες καπιταλιστικές εταιρείες και από την άλλη να στέλνει εκατομμύρια ανθρώπων στα συσίτια και να τους πυροβολεί με ελαστικές σφαίρες αλλά και με πραγματικά πυρά όταν διαδηλώνουν .
Συμπαραστεκόμαστε ολόψυχα στους διαδηλωτές των ΗΠΑ. Κάτω ο ρατσισμός, ο φασισμός και ο κρατικός ολοκληρωτισμός. Κάτω το σύστημα που γεννάει την φτώχεια, την ανεργία, τον ρατσισμό, την άγρια καταστολή και τον πόλεμο.
 Όλοι / όλες στη διαδήλωση αλληλεγγύης
Τρίτη 2/6, 7μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή: Αλληλεγγύη στους εξεγερμένους των ΗΠΑ

Αλληλεγγύη στους εξεγερμένους των ΗΠΑ
Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 2/6/20
Συγκλονίζονται αυτές τις μέρες οι βορειοαμερικανικές μεγαλουπόλεις από μαζικότατες διαδηλώσεις με την οργή να ξεχειλίζει στους δρόμους μετά από την ρατσιστική δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από την αστυνομία. Πανικόβλητη η κυβέρνηση Τραμπ κηρύσσει απαγορεύσεις κυκλοφορίας κι επιστρατεύει ακόμα και την εθνοφρουρά ενάντια στους εξεγερμένους. Χρησιμοποιεί εμετική ακροδεξιά φασιστική φρασεολογία και αυταρχικές αντιδημοκρατικές πρακτικές σε μια αγωνιώδη προσπάθεια να καταστείλει την εξέγερση. Οι διαδηλωτές ήδη μετρούν νεκρούς, εκατοντάδες τραυματίες και συλληφθέντες.
Η οργή αυτή πυροδοτείται όχι μόνο από τον εμετικό κρατικό και γενικά τον καθεστωτικό ρατσισμό που ανέκαθεν δηλητηριάζει την κοινωνία των ΗΠΑ. Πυροδοτείται επίσης από την νέα φτώχεια και την ραγδαία εξαθλίωση που σαρώνουν την κοινωνική πλειοψηφία εν μέσω μιας σοβαρότατης υγειονομικής και οικονομικής κρίσης. Τα φτωχότερα λαϊκά στρώματα, οι Αφροαμερικανοί, οι Ισπανόφωνοι πλήττονται «προνομιακά» τόσο από την επιδημία όσο και από την ανεργία. Η οργή τους ξεχειλίζει καθώς βλέπουν από την μία πάνοπλες δυνάμεις καταστολής εναντίον τους με αστυνομικούς και εθνοφρουρούς «Ρόμποκοπς» και από την άλλη ένα άοπλο και ταξικό σύστημα περίθαλψης με εξαθλιωμένους νοσηλευτές που αναγκάζονται να φορούν σκουπιδοσακκούλες λόγω έλλειψης μέσων ατομικής προστασίας. Καθώς βλέπουν πως το ίδιο βάρβαρο καπιταλιστικό ιμπεριαλιστικό κράτος που σε άλλες χώρες βομβαρδίζει και δολοφονεί άλλους λαούς, τώρα δολοφονεί και καταστέλλει τον ίδιο του τον λαό. Καθώς βλέπουν την κυβέρνηση Τραμπ από την μια να δωρίζει τρισεκατομμύρια δολάρια στις μεγάλες καπιταλιστικές εταιρείες και από την άλλη να στέλνει εκατομμύρια ανθρώπων στα συσίτια και να τους πυροβολεί με ελαστικές σφαίρες αλλά και με πραγματικά πυρά όταν διαδηλώνουν .
Συμπαραστεκόμαστε ολόψυχα στους διαδηλωτές των ΗΠΑ. Κάτω ο ρατσισμός, ο φασισμός και ο κρατικός ολοκληρωτισμός. Κάτω το σύστημα που γεννάει την φτώχεια, την ανεργία, τον ρατσισμό, την άγρια καταστολή και τον πόλεμο.

Όλοι / όλες στις διαδηλώσεις αλληλεγγύης
-        Αθήνα : Τετάρτη 3/6, 7 μμ στο Σύνταγμα και πορεία προς την Αμερικάνικη πρεσβεία
-        Θεσσαλονίκη : Τρίτη 2/6, 7μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου
-        Πάτρα : Τετάρτη 3/6, 7μμ στην Πλατεία Γεωργίου

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΕΑΚ Κορινθίας: Για την επιλογή των εμπλεκομένων στις πανελλαδικές εξετάσεις φέτος

EAK - ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 
(Αγων. Παρεμβάσεις - ΑΡΕΝ - Ανένταχτοι)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ

Κόρινθος, 01/06/2020

Το ζήτημα επιλογής των εμπλεκόμενων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (Λ.Ε.Ε., επιτηρητές, διορθωτές) έχει απασχολήσει κι άλλες φορές τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κορινθία. Στο παρελθόν, είχαν προταθεί συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής για κάθε θέση με σεβασμό σε όλους-ες, πρόταση που λάμβανε υπόψη τις πραγματικές και αντικειμενικές δυσκολίες και έδινε προσοχή, βεβαίως, στην άψογη διεξαγωγή των Εξετάσεων. Αυτό έχει να κάνει και με τις θέσεις στις Λ.Ε.Ε. (μιλάμε φυσικά για τις θέσεις που δεν ορίζονται ex officio) αλλά και με επιτηρητές-τριες και  διορθωτές-τριες.
Παρά το ότι κάποιες από τις παλιότερες προτάσεις μας έχουν υιοθετηθεί, όπως πχ να ερωτώνται πριν τη διαδικασία, μαζί με τη δήλωση κωλύματος, ποιοι-ες θέλουν να οριστούν επιτηρητές-τριες ή να υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις εναλλαγή, δυστυχώς φαινόμενα άνισης μεταχείρισης εξακολουθούν να υφίστανται: κάποιοι-ες μπαίνουν συνέχεια ενώ κάποιοι-ες άλλοι-ες καθόλου.
Ειδικά φέτος, λόγω κορωνοϊού, υπάρχουν επιπλέον δεδομένα. Οι μαθητές-τριες θα επιτρέπεται να είναι μόνο μέχρι 15 στην Αίθουσα Εξετάσεων (άρα επιπλέον απαιτήσεις για επιτηρήσεις), και αρκετοί-ές συνάδελφοι-ισσες (και σωστά) έχουν κάνει χρήση της άδειας για ευπαθείς ομάδες ή της άδειας ειδικού σκοπού. Οι δε μετακινήσεις με δημόσια μέσα μεταφοράς προς Τρίπολη είναι πιο δύσκολες.

Παρεμβάσεις ΔΕ: Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο δε θα περάσει! Πανεκαιδευτικό συλλαλητήριο, Δευτ. 1/6, 7μμ, άγ. Βενιζέλου

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

 ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 1/6, 7.00 μ.μ., ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ!

Η κυβέρνηση, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το κατέθεσε στη βουλή. Σε μια νέα επίδειξη πυγμής και αυταρχισμού, παρά τους ελιγμούς της το προηγούμενο διάστημα  μπροστά στην καθολική αντίθεση του εκπαιδευτικού κόσμου στα μέτρα που προωθεί, επιδιώκει να διαμορφώσει όρους τετελεσμένων για ένα σχολείο προσαρμοσμένο στους νόμους της αγοράς και με ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας.  Με εκπαιδευτικούς υποταγμένους και μαθητές που καταπατούνται τα μορφωτικά τους δικαιώματα, διώχνονται από την «τυπική εκπαίδευση» και ωθούνται στην πρόωρη κατάρτιση.
Η κυβέρνηση με την ψήφιση του νομοσχεδίου στοχεύει σε λιγότερη γνώση, λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερα σχολεία, με περισσότερες εξετάσεις και μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης με το σύστημα πρόσβασης.  Έχει εξαγγείλει ήδη την εισαγωγή στα ΑΕΙ  μέσω Εθνικού Απολυτηρίου και την προσμέτρηση των  βαθμών και των τριών τάξεων του Λυκείου. Την ίδια στιγμή προωθεί και μέσω πιέσεων την εφαρμογή της διαβόητης τροπολογίας και υπουργικής απόφασης για τις κάμερες και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταργώντας κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών. Προωθεί και νέες αλλαγές στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση, γι’ αυτό και δε συμπεριέλαβε στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το όριο φραγμό στην εγγραφή στα ΕΠΑΛ για μαθητές άνω των 17 ετών.  Προωθεί την «αυτονομία της σχολικής μονάδας», και αυτό επιβεβαιώνεται και μέσω των πρόσφατων διαρροών από τα ΜΜΕ για τη μεταφορά των σχολείων στους δήμους, ενώ η δημιουργία ομάδων σχολείων που προβλέπεται από το νόμο Κεραμέως θα πλήξει τις οργανικές θέσεις.
Ο κόσμος της εκπαίδευσης βρίσκεται μπροστά σε μια νέα κατάσταση. Δεν πρόκειται για αποσπασματικά μέτρα, αλλά για συνολικό σχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, υποτάσσοντας το σχολείο στις αρχές της επιχειρηματικότητας, των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, της υπερίσχυσης των δεξιοτήτων έναντι της γνώσης, της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και της αποδυνάμωσης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών