🔴Με σύνθημα «Στον πόλεμο καμία εμπλοκή, θύελλες αντίστασης θα γίνουν οι λαοί» ξεκινάει την Πέμπτη 25 Ιουνίου, το 27ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης και θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουνίου στο Πάρκο Ξαρχάκου, στη ΧΑΝΘ.
▪️Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ επιστρέφει ως ένας ζωντανός χώρος συνάντησης, συλλογικής συζήτησης και ταξικής αλληλεγγύης.
👉Δείτε αναλυτικά εδώ: https://tinyurl.com/53n7547x
Παρεμβάσεις στο δημόσιο
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις εργαζομένων στο δημόσιο τομέα
συγκέντρωση
Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026
27ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ, 25-27/6, Πάρκο Ξαρχάκου (ΧΑΝΘ) - «Στον πόλεμο καμία εμπλοκή, θύελλες αντίστασης θα γίνουν οι λαοί»
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής: Για διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση σε συναδέλφους της Εύβοιας
Date: Τρί, 23 Ιουν 2026, 5:27 μ.μ.
Subject: A΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής ΑΡ. ΠΡΩΤ.687 Για διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση σε συναδέλφους της Εύβοιας
Στο “εδώλιο” και άλλοι τέσσερις συνάδελφοι της Εύβοιας! Παιδεία και εκπαιδευτικοί υπό διωγμό!
Να μην το επιτρέψουμε! Να σημάνει συναγερμός!
Να σταματήσουν ΤΩΡΑ όλες οι διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση
Η σφοδρότατη επίθεση της κυβέρνησης στο δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα έχει πάρει χαρακτήρα χιονοστιβάδας με πρωτοφανή αυταρχισμό. Τέσσερις συνάδελφοι καλούνται σε απολογία στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους στην απεργία των ΑΔΕΔΥ-ΕΛΜΕ, απέχοντας από την ατομική αξιολόγηση. Στο «εδώλιο» βρίσκεται ουσιαστικά όλος ο μαχόμενος κλάδος, το απεργιακό δικαίωμα και η ίδια η δυνατότητα των εργαζομένων να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση-εμπορευματοποίηση σχολείων-εκπαιδευτικών-μαθητών
Είναι απολύτως προφανές ότι η κυβέρνηση, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και η Διοίκηση επέλεξαν τις απειλές, τις 2.500 πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών και την τρομοκρατία, ακριβώς επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν τη συναίνεση του κλάδου μας στις καταστροφικές συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους. Γι’ αυτό και πασχίζουν να συντρίψουν πρώτα τα σωματεία μας και το απεργιακό δικαίωμα, ώστε να προωθήσουν ανεμπόδιστα ένα κατ’ όνομα δημόσιο σχολείο άκρως ταξικό και κατηγοριοποιημένο, με ολοένα και λιγότερους μαθητές και υποταγμένους εκπαιδευτικούς, χωρίς εργασιακά δικαιώματα. Η ομοβροντία των αντιεκπαιδευτικών μέτρων είναι άνευ προηγουμένου: Ωνάσεια, Εθνικό και Διεθνές Απολυτήριο, Τεχνική Εκπαίδευση με «Ακαδημίες» και ειδικότητες κομμένες και ραμμένες στα επιχειρηματικά συμφέροντα, αποδόμηση της Ειδικής Αγωγής, εξετάσεις PISA, υποχρηματοδότηση στην παιδεία, χιλιάδες κενά από ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία
Μαζί με τους συναδέλφους μας μέχρι την νίκη ενάντια στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών και σχολείων!
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ!
Η συνδικαλιστική δράση δεν καταστέλλεται, γιατί αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα και κατάκτηση των εργαζομένων εδώ και δεκαετίες. Την ίδια στιγμή, εκατοντάδες συνάδελφοι έχουν δικαιωθεί δικαστικά και μονιμοποιηθεί αυτοδίκαια χωρίς αξιολόγηση. Οι εκπαιδευτικοί με τον αγώνα μας υπερασπιζόμαστε μέχρι τέλους το δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά και την εργασιακή μας αξιοπρέπεια
Απαιτούμε:
· Την πλήρη απαλλαγή και δικαίωση απεχόντων-απεργών συναδέλφων από την ατομική αξιολόγηση. Να μπει τώρα στο αρχείο η υπόθεσή τους! Παύση όλων των διώξεων
· Κάτω τα χέρια από τη μονιμότητα. Όχι στο νέο Πειθαρχικό “Δίκαιο”-καρμανιόλα του αυταρχισμού και των απολύσεων
· Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης. Άμεση μονιμοποίηση όλων των “νεο”διόριστων. Ενιαίο, δημόσιο δωρεάν σχολείο για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών Δουλειά με δικαιώματα για τους εκπαιδευτικούς.
Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν εκβιαζόμαστε και δεν υποτασσόμαστε! Κάτω οι διώξεις!
Νίκη στον αγώνα του κλάδου!
Παρεμβάσεις ΔΕ: Κάλεσμα αλληλεγγύη στους/στις συναδέλφους μας απεργούς της Εύβοιας και της Λαμίας, Πέμ. 25/6/2026, 9πμ, ΠΔΕ Στ. Ελλάδας, Λαμία
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΙΚΑ
ΟΛΟΙ/ΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 25/6/2026 9πμ στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ
Αλληλεγγύη στους/στις συναδέλφους μας απεργούς της Εύβοιας και της Λαμίας
5 χρόνια αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση και την αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση, 5 χρόνια απεργία αποχή.
Οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές κυβέρνησης ΝΔ, ΕΕ, ΟΟΣΑ, κεφαλαίου θα ανατραπούν
Το πειθαρχικό εκπαιδευτικοδικείο αυτή τη φορά στήθηκε στη Λαμία, για απεργούς εκπαιδευτικούς της ΕΛΜΕ Εύβοιας και Λαμίας, μετά την Τρίπολη, την Κομοτηνή (εκδίκαση 20/7 εξ΄αναβολής), τη Θεσσαλονίκη (κλήση απεργών σε απολογία 19/6).
Η εγκληματική κυβέρνηση ΝΔ του εγκλήματος των Τεμπών, των υποκλοπών, των σκανδάλων του ΟΠΕΚΕΠΕ, της λαϊκής αφαίμαξης, η εμπλεκόμενη στη γενοκτονία της Παλαιστίνης και τους πολέμους σε Ιράν, Ουκρανία, Λίβανο, (που έχουν εξαπολύσει ΗΠΑ-Ισραήλ μαζί με ΝΑΤΟ και ΕΕ), η κυβέρνηση της αρπαγής του δημόσιου κοινωνικού πλούτου και της εκχώρησής του στο κεφάλαιο, στήνει για άλλη μία φορά πειθαρχικά για να δικάσει την συνδικαλιστική δράση και το δικαίωμα στην απεργία.
Φίλοι της κυβερνητικής πολιτικής οι φροντιστηριάρχες, τα funds των σχολαρχών, οι ιδιωτικές εταιρείες των πλατφορμών, οι τράπεζες, το επιχειρηματικό κεφάλαιο των ιδιωτικών πανεπιστημίων, που ξερογλείφονται για να αρπάξουν κομμάτι κομμάτι τη δημόσια εκπαίδευση, εχθροί της οι εκπαιδευτικοί, η συνδικαλιστική δράση και τα σωματεία, η διεκδίκηση.
Με το παραλήρημα αυταρχισμού της, η κυβέρνηση ΝΔ και το ΥΠΑΙΘΑ υποδηλώνει τη δυσκολία της να εφαρμόσει την αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση της ταξικής κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών, της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Τα έχει βρει δύσκολα είναι η αλήθεια. Θεώρησαν ότι με τον πειθαρχικό κώδικα, τις απειλές, την τρομοκρατία, θα κάμψουν το φρόνημα και θα πετύχουν συμμόρφωση στην πολιτική τους. Δεν τα έχουν καταφέρει.
Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η προσβολή του δικαιώματος στην απεργία, αποτελεί αιτία πολέμου. Δεν είναι τυχαίο ότι στις πολιτικές δίκες που στήνουν περιφερειακά, οι δικαστές που βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία παραβιάζοντας τη δικαιοδοσία ακόμα και αυτού του εντεταλμένου ρόλου τους “ρωτούσαν” τους/τις διωκόμενους/ες τι προτίθενται να κάνουν στο μέλλον αν θα συνεχίσουν την απεργία αποχή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην παρούσα φάση οι συνάδελφοι “θα την γλιτώσουν”.
Η δικαίωση από τα δικαστήρια των συναδέλφων μας νεοδιόριστων οι οποίοι με τα πρωτοβάθμιια σωματεία τους, τις ΕΛΜΕ που προσέφυγαν για την μονιμοποίησή τους σε Εύβοια, Χανιά, Ηράκλειο, και το κέρδισαν κάνει το θηρίο να βγάζει φλόγες. και να μην θέλουν να συμβιβαστούν με τις αποφάσεις των δικαστηρίων αρνούμενες οι ΔΔΕ αλλά και ΔΠΕ να τις εφαρμόσουν. Μέχρι να αναγκαστούν από την πίεση των σωματείων.
Σε αυτό το περιβάλλον βίας και αυταρχισμού η ΟΛΜΕ όφειλε και οφείλει να βγει μπροστά και να παίξει τον ρόλο της ως οργανωτής του αγώνα των εκπαιδευτικών. Ενός αγώνα που αφορά όλη την εκπαίδευση και όχι μόνο τις τοπικές ΕΛΜΕ που τα μέλη τους σέρνονται στα πειθαρχικά. Σε όλα τα εκπαιδευτικοδικεία μέχρι τώρα από τα πρώτα στην Τρίπολη, μέχρι και το προσεχές στην Λαμία, με ευθύνη όλων των παρατάξεων ΔΑΚΕ ΣΥΝΕΚ ΠΕΚ όπως και της ΑΣΕ, αρκούνται παρακάμπτοντας και αιτήματα των ίδιων των ΕΛΜΕ να καλύπτουν με στάσεις εργασίας μόνο τις τοπικές ΕΛΜΕ και να μην καλούν σε καθολική συστράτευση τον κλάδο και κινηματική παρουσία του στα εκπαιδευτιοδικεία – πειθαρχικά. Οι Παρεμβάσεις ΔΕ επιμένουν ότι η καθολική επίθεση απαντιέται με καθολική απάντηση απεργιακή. Και στην προκειμένη περίπτωση οι Παρεμβάσεις ΔΕ έθεσαν στο ΔΣ της ΟΛΜΕ το αίτημα – ανάγκη να καλυφθεί με στάση εργασίας όλος ο κλάδος ώστε να υπάρξει μαζική κινητοποίηση την Πέμπτη 25/6/2026 στην ΠΔΕ Λαμίας. Και αυτό για ακόμα μία φορά δεν έγινε δεκτό. Ακόμα μία φορά η πλειοψηφία 9 στους 11 του ΔΣ της ΟΛΜΕ αντιμετωπίζει τις διώξεις ως ένα ακόμα περιστατικό και στέκεται ενάντια στην συνολικοποίηση του αγώνα που μπορεί να είναι νικηφόρος.
Ολόληρο το πολιτικό και οικονομικό βάρος, από την αρχή των προσφυγών και των πειθαρχικών το σηκώνουν τα πρωτοβάθμια σωματεία.
Οι Παρεμβάσεις ΔΕ θα επιμείνουμε ότι πρόκειται για έναν ιστορικής σημασίας αγώνα για το εκπαιδευτικό κίνημα και τον λαό στον οποίο ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε.
Καλούμε τις παρατάξεις του ΔΣ της ΟΛΜΕ να καλέσει όλες τις ΕΛΜΕ και τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά ην Πέμπτη 25/6/2026 στην ΠΔΕ Λαμίας καλύπτοντας με στάση εργασίας όλους/ες τους/τις συναδέλφους,
ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΑΠΕΡΓΟΙ. ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ.
Σάββατο 20 Ιουνίου 2026
Αποτελέσματα εκλογών Συλλόγου Εκπ/κών ΠΕ Υπαίθρου Θεσ/νίκης για ΔΣ, 95η ΓΣ ΔΟΕ και ΕΔΟΘ
ΣΕΠΕ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
ΔΣ |
ΔΟΕ |
ΕΔΟΘ |
|||
|
2026 |
2024 |
2026 |
2024 |
2026 |
2024 |
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ |
1030 |
|
|
|
|
|
ΨΗΦΙΣΑΝ |
967 |
1083 |
967 |
1083 |
967 |
1083 |
ΕΓΚΥΡΑ |
943 |
1040 |
934 |
1032 |
938 |
1039 |
ΑΚΥΡΑ |
6 |
21 |
33 |
20 |
7 |
14 |
ΛΕΥΚΑ |
18 |
22 |
31 |
22 |
30 |
|
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ |
255 (3) 27,25% |
273 (3) 26,25% |
250 (3) 26,76% |
263(3) 25,48% |
242(6) 25,8% |
263(7) 25,31% |
ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ |
225 (3) 23,86% |
262 (3) 25,19% |
227 (3) 24,30% |
259(3) 25,10% |
224(6) 23,88% |
243(6) 23,39% |
ΑΣΕ |
197 (2) 20,89% |
202 (2) 19,42% |
209 (2) 22,37% |
238(2) 18,09% |
212(5) 22,60% |
227(6) 21,85% |
ΔΑΚΕ |
193 (2) 20,46% |
229 (3) 22,02% |
178 (2) 19,05% |
197(3) 23,06% |
178(5) 18,97% |
222(6) 21,37% |
ΔΗΣΥ |
62 (1) 6,57% |
74(0) 7,12% |
60 6,42% |
75(0) 7,27% |
66(2) 7,03% |
84(2) 8,08% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ |
11 (0) 1,16% |
|
10 1,07% |
|
16 1,70% |
|
Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026
ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Το «τουριστικό θαύμα» των νησιών δεν χωράει ένα σπίτι για να μένουν οι εκπαιδευτικοί!!!..... Εσείς αξιολογηθήκατε;
Το «τουριστικό θαύμα» των νησιών δεν χωράει ένα σπίτι για να μένουν οι εκπαιδευτικοί!!!.....Εσείς αξιολογηθήκατε;
Μόνο οργή και αγανάκτηση προκαλούν για μια ακόμα χρονιά, οι «ειδήσεις» από «τουριστικά» νησιά που εκκινούν την τουριστική περίοδο και οι εκπαιδευτικοί (πολλοί αναπληρωτές και νεοδιόριστοι) πετάγονται κυριολεκτικά στον δρόμο ή στην καλύτερη περίπτωση βρίσκονται αντιμέτωποι με εκβιαστικές «συμφωνίες» υπέρογκων αυξήσεων στα ήδη αδιανόητα ακριβά ενοίκια για σπίτια-δωμάτια, στα οποία διαμένουν. Πολλές είναι ήδη οι καταγγελίες που φτάνουν στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας, με αφορμή αντίστοιχα περιστατικά και οι συνάδελφοι βρίσκονται αντιμέτωποι με ανάλγητες διοικήσεις και πανάκριβη διαμονή σε ξενοδοχείο ή σε Airbnb.
Είναι οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι, οι οποίοι ζουν μακριά από τα σπίτια τους δουλεύοντας για λίγους μήνες τον χρόνο, μετακινούμενοι με μια βαλίτσα στο χέρι, που βιοπορίζονται με μισθούς των 800-900 ευρώ και αναγκάζονται να δίνουν τα μισά για τη διαμονή τους σε σπίτια-τρύπες, που μετράνε τα ευρώ για να βγει ο μήνας εξαιτίας των αυξήσεων και της ακρίβειας. Αυτοί οι συνάδελφοι έχουν χάσει, όπως όλος ο κλάδος, πάνω από 6 μισθούς τα τελευταία 15 χρόνια και έχουν δει αυξήσεις-κοροϊδία πριν λίγους μήνες!! Και στις αρχές κάθε Σεπτέμβρη, αναγκάζονται να μετακομίζουν σε 3 μέρες, ολόκληρα νοικοκυριά, ενώ θεωρείται σχεδόν αυτονόητο για κάποιους από αυτούς, να μένουν σε αμάξια και σκηνές, σε παραλίες, γιατί δεν βρίσκονται σπίτια σε νησιά με χιλιάδες τουριστικά καταλύματα. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, έζησαν ακόμα μια χρονιά «αναβάθμισης» και «αξιολόγησης» σε σχολεία ακατάλληλα, σε κτίρια που γκρεμίζονται από τα χρόνια και πλημμυρίζουν στην πρώτη μπόρα. Και τώρα, λίγες ημέρες πριν τελειώσει άλλος ένα εργασιακός, εκπαιδευτικός και οικογενειακός «γολγοθάς» τους πετάνε έξω από τα σπίτια τους!! Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση συναδέλφισσας στην Κέρκυρα, την οποία πετάνε έξω από το σπίτι, από τις 15 Ιουνίου, 15 μέρες δηλαδή, πριν κλείσουν τα σχολεία.
Θα επρόκειτο για ντροπή και αίσχος, αν δεν ήταν το συνηθισμένο αποτέλεσμα της «διαρκούς μέριμνας αλλά και της ουσιαστικής αναγνώρισης του έργου των εκπαιδευτικών», όπως διατείνονται τα Κυβερνητικά επιτελεία. Αν δεν ζούσαμε το «κάθε πέρσι και καλύτερα» για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών με τις πολιτικές που έχουμε γνωρίσει, μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, από όλες τις Κυβερνήσεις, όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Ανάλογη είναι και η αντιμετώπιση από την τοπική Διοίκηση, όπου:
· Οι Δήμοι της Κέρκυρας και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αναγνωρίζουν το πρόβλημα, αλλά «δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, για την κάλυψη της στέγασης των εκπαιδευτικών», παρόλο που πλέον ΥΠΑΡΧΕΙ το νομικό πλαίσιο για την κάλυψη της στέγασης των εκπαιδευτικών. Παρόλο που στις παρεμβάσεις που κάνει κάθε χρόνο η ΕΛΜΕ Κέρκυρας (και οι υπόλοιπες ΕΛΜΕ των Ιονίων Νήσων στο Περιφερειακό Συμβούλιο), προτείναμε συγκεκριμένα μέτρα που θα μπορούσαν να ληφθούν.
· Ο Δήμος Παξών, δεν μπήκε καν στον κόπο να θέσει το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό τους Συμβούλιο.
· Ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας, παρόλο που πήρε ομόφωνη απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο και παρόλο που ζήτησε δύο φορές από τα εκπαιδευτικά σωματεία τα ονόματα των εκπαιδευτικών που λειτουργούν στη Βόρεια Κέρκυρα (!!!!), ακόμα δεν έχει πάρει κανένα απολύτως μέτρο για τη στέγαση των εκπαιδευτικών.
Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα, έχουμε πλέον μεγάλη πείρα, ξέρουμε, πως μόνο με την αγωνιστική μας στάση και επιλογή, τη διεκδίκηση και τη συλλογική δράση τα «βγάζουμε πέρα».
Εδώ και τώρα, με ευθύνη του Υπουργείου, των Δήμων και των φορέων των νησιών, να εξασφαλιστεί φθηνή και ανθρώπινη κατοικία για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Καλούμε:
· Τους Δήμους της Κέρκυρας και την Περιφερειακή Αρχή, να αναλάβουν τις ευθύνες τους, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, που χάνουν το σπίτι τους, πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς!
· Τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές των σχολείων, να διευκολύνουν -όσο γίνεται περισσότερο- τους συναδέλφους, οι οποίοι περιέρχονται σε αυτήν την κατάσταση και να μεριμνήσουν έμπρακτα για το συγκεκριμένο ζήτημα.
· Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προχωρήσουν σε κεντρική παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ προκειμένου να υπάρξει άμεση λύση και να μην αναγκαστούν να ξεσπιτωθούν εκατοντάδες εκπαιδευτικοί.
Καλούμε τους συναδέλφους να ενημερώσουν την ΕΛΜΕ Κέρκυρας για αντίστοιχα περιστατικά και το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας θα διερευνήσει τη δυνατότητα φιλοξενίας για το υπόλοιπο μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, σε συναδέλφους και συναδέλφισσες που εκδιώκονται από το σπίτι στο οποίο μένουν.
Ήδη στις λίστες με τα σπίτια, τα οποία μαζεύουμε κάθε Σεπτέμβριο, υπάρχουν σπίτια με δυνατότητα φιλοξενίας. Οπότε απευθυνθείτε στην ΕΛΜΕ, ώστε να σας προωθήσουμε τη λίστα με τα σπίτια.
Ο Π. Παπανικολάου, ΓΓ ΟΕΝΓΕ, στον Αθήνα 984 FM για το blackout στο νοσοκομείο Νίκαιας κατά την γενική εφημερία 16/6 και για τις σοβαρές ευθύνες διοίκησης - πολιτικής ηγεσίας (Ηχητικό)
Ο Π. Παπανικολάου, γενικός γραμματέας της ΟΕΝΓΕ, μιλάει στον Αθήνα 984 FM και τις Ε. Κουμάντου - Ε. Ορφανίδου, για το blackout στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας κατά την γενική εφημερία στις 16/6 και για τις σοβαρές ευθύνες διοίκησης - πολιτικής ηγεσίας
Ανακοίνωση της ΑΚΕ - Αυτόνομης Κίνησης Εκπαιδευτικών Σερρών για τις εκλογές ανάδειξης νέου ΔΣ και αντιπροσώπων της 95ης ΓΣ της ΔΟΕ.
H Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση ΠΕ Λάρισας για τις εκλογές για ΔΣ και ΔΟΕ
Χαιρετίζουμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που στήριξαν την Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση κρατώντας ζωντανό και δυνατό το κομμάτι του συλλογικού αποφασιστικού αγώνα. Ως ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, μόνιμη και σταθερή εργασία, μαζικούς διορισμούς, υπεράσπιση της μονιμότητας, δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά, ενάντια στην αξιολόγηση, τις διώξεις, το νέο πειθαρχικό, την κατηγοριοποίηση και την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης. Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε την παιδαγωγική ελευθερία, τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και το δικαίωμα των εκπαιδευτικών να αγωνίζονται συλλογικά χωρίς φόβο και εκβιασμούς.
Συνεχίζουμε.
Γιατί μόνο οι συλλογικοί και ανυποχώρητοι αγώνες μπορούν να ανοίξουν δρόμους νίκης για τις ανάγκες, τα δικαιώματα και τη ζωή μας.
Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας: αποτελέσματα εκλογών για το 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ
| Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας | ||||||
| 2026 | 2024 | |||||
| Ψήφισαν | 899 | 917 | ||||
| Έγκυρα | 883 | 897 | ||||
| άκυρα | 16 | 20 | ||||
| λευκά | ||||||
| % | αντιπρόσωποι | % | αντιπρόσωποι | |||
| ΔΑΚΕ | 315 | 35,67 | 3 | 270 | 30,10 | 3 |
| Μέτωπο και Παρέμβαση | 227 | 25,71 | 3 | 238 | 26,53 | 2 |
| ΑΣΕ (ΠΑΜΕ) | 219 | 24,80 | 2 | 143 | 15,94 | 2 |
| ΣΥΝΕΚ | 122 | 13,82 | 1 | 127 | 14,16 | 1 |
| ΠΕΚ | 119 | 13,27 | 1 | |||
Κυριακή 14 Ιουνίου 2026
Τετάρτη 17 Ιουνίου : Ψηφίζουμε Συνεργασία για Ενότητα και Αγώνα στο Σύλλογο Εκπ/κών ΠΕ Γλυφάδας, Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης
Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Γλυφάδας, Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης
Τετάρτη 17 Ιουνίου ώρα 10 πμ έως 6 μμ ΕΚΛΟΓΕΣ για αντιπροσώπους στη 95η ΓΣ ΔΟΕ.
Εκλογικά τμήματα:
3ο ΔΣ Γλυφάδας και
1ο ΔΣ Βούλας (για όσους εργάζονται στα 3Β).
Συμμετέχουμε
μαζικά κόντρα στα εμπόδια της διοίκησης και τα σεμινάρια που έβαλαν
σύμβουλοι για να περιοριστεί η συμμετοχή παρά την έγκαιρη ενημέρωση του
συλλόγου.
Κόντρα στα τηλεφωνήματα αντιδημάρχων και κομματικών μηχανισμών για να στηρίξει την κυβερνητική παράταξη της ΔΑΚΕ Γλυφάδας.
Κόντρα στους άφαντους του Δικτύου, μόνιμα απόντες από κάθε δράση του συλλόγου.
Κόντρα
σε μια ηγεσία, διαχείρισης της ΑΣΕ στη ΔΟΕ, που συνδιαλέγεται με ΔΑΚΕ,
ΔΗΣΥ, ΔΙΚΤΥΟ διστάζοντας να συμβάλλει στους όρους σύγκρουσης με την
κυβέρνηση και την αντιεκπαιδευτική πολιτική.
Ψηφίζουμε
ενωτικά και ταξικά "Συνεργασία για Ενότητα και Αγώνα" δυναμώνοντας το
ρεύμα των Παρεμβάσεων και απομονώνοντας τα κομματικά επιτελεία της
υποταγής.
Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
ΔΗΛΩΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΠΕ : Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ (ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ - ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ) ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΝΑ «ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΊ» ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ «ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΎΜΕΝΟΣ»!!!
ΔΗΛΩΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ: Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ (ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ – ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ) ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΝΑ «ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΊ» ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ «ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΎΜΕΝΟΣ»!!!
ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
11/6/26
Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ
Νίκου Γκλαρνέτατζη (6974750410) & Βιολέττας Πατέλη (6975308409)
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ (ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ – ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ) ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΝΑ «ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΊ» ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ «ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΎΜΕΝΟΣ»!!!
Μνημείο υποταγής των εκπαιδευτικών το ψηφισμένο από ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ- ΔΙΚΤΥΟ σχέδιο πρακτικού για το ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΒΙΒΛΙΟ
Μετά από 5 ημερών αφωνία στη διαβούλευση του ΔΣ ΔΟΕ για την ΥΑ για πολλαπλό βιβλίο που συνιστά μνημείο παραλογισμού και αυταρχικότητας με το σχέδιο πρακτικού που πέρασε στην Ομοσπονδία η πλειοψηφία (3Δ) της ΔΟΕ στην πραγματικότητα αναλαμβάνει το ρόλο του λοχαγού του Υπουργείου Παιδείας και λέει: «Συμμορφωθείτε» με την ΥΑ, με το στρατιωτικό πρότυπο «εκτελώ και βγαίνω παραπονούμενος».
Πραγματική ανατριχίλα προκαλεί ακόμα και η φρασεολογία του πρακτικού της πλειοψηφίας των 3Δ της ΔΟΕ που «υποτάσσει» ολοσχερώς την παιδαγωγική ευθύνη στην υπηρεσιακή συμμόρφωση ακόμη κι αν αυτό όπως επικαλούνται οδηγεί σε « μη εύστοχες επιλογές » σε βάρος των μαθητριών/ων μας.
Η εκπαίδευση δεν είναι στρατός και οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε στρατιωτάκια του Υπουργείου και της κυβέρνησης. Έχουμε άποψη, κριτική σκέψη, επιστημονική γνώση και απαιτούμε να έχουμε λόγο για την εργασία μας σεβόμενοι τον εαυτό μας και το παιδαγωγικό και επιστημονικό μας κύρος.
Δε δεχόμαστε να παίξουμε σε λοταρία τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητριών/ών μας!
Μόνο ντροπή ! Λες και ο κλάδος χρειαζόταν πρακτικό συλλόγου διδασκόντων από την ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ για «να ντύσει» συνδικαλιστικά ένα ακόμα ΝΑΙ στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ της ιδιωτικοποίησης και κατηγοριοποίησης της Παιδείας και στην απονομιμοποιημένη για τα καμώματά της Κυβέρνηση ΝΔ.
Τα προτεινόμενα πρακτικά ΣΔ πρέπει να είναι πρακτικά συλλογικής -συνδικαλιστικής κάλυψης» της αντίστασης όχι της συναίνεσης.
Ταυτόχρονα τα 3Δ μπλόκαραν για άλλη μια φορά απόφαση ΔΣ ΔΟΕ για ανακοίνωση σε σχέση με το πολλαπλό βιβλίο. ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΉΘΗΚΑΝ ΠΟΤΈ στη διαβούλευση παρά τις πύρινες παραταξιακές τους ανακοινώσεις. ΔΑΚΕ- ΔΗΣΥ- ΔΙΚΤΥΟ που δήλωναν δήθεν διαφωνίες και μιλούσαν για αντιεπιστημονικότητα, αντιπαιδαγωγική λειτουργία και στενά χρονικά περιθώρια δεν τόλμησαν ποτέ να τα μετασχηματίσουν σε απόφαση- απάντηση ΔΟΕ στις αυταρχικές και απαξιωτικές για τον κλάδο μεθοδεύσεις ΥΠΑΙΘΑ.
Καμία αντιπαράθεση με το Υπουργείο ούτε για το χορό εκατομμυρίων στους εκδοτικούς οίκους, ούτε για την ιδιωτικοποίηση των συγγραμμάτων, ούτε για τη σύνδεση τους με τα σχέδια κατηγοριοποίησης των σχολείων, ούτε ακόμα και για την απαίτηση να υπάρξουν σεμινάρια ενημέρωσης, παρουσίασης των βιβλίων και των διδακτικών μεθόδων. Φυσικά καμία αναφορά για τη σχέση των βιβλίων με τα αναλυτικά προγράμματα και τη συνολική κριτική σ΄ αυτά και στον όγκο της ύλης. Θέλουν οι εκπαιδευτικοί να καταπίνουν αμάσητο το πολλαπλό βιβλίο αναλαμβάνοντας την πλήρη ευθύνη και αποδεχόμενοι τον ρόλο του κομπάρσου και απομείωσης του ρόλου τους σε απλούς εκτελεστές οδηγιών και κατευθύνσεων.
«Έπαιζαν καθυστέρηση» και δεν τοποθετήθηκαν, ώστε να πάει η ΔΟΕ στη συνάντηση με το Υπ. Παιδείας ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ. Στη συνάντηση δεν τόλμησαν να ξεστομίσουν ούτε καν αυτά που γράφουν στις ανακοινώσεις τους δηλ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ. Εκλιπαρούσαν μόνο για μια παράταση χρόνου χωρίς καμία επί της ουσίας κριτική για το πολλαπλό βιβλίο και καμία πραγματική διεκδίκηση προς το υπουργείο.
Χωρίς κάποια δημόσια ανακοίνωση και επίδειξη αποφασιστικότητας το υπουργείο δεν είχε κανέναν λόγο να υποχωρήσει στο ελάχιστο. Όπως ήταν αναμενόμενο απάντησε ότι η ΥΑ θα υλοποιηθεί κανονικά χωρίς καμία χρονική παράταση!!
Και αντί αυτό να εξοργίσει και να οδηγήσει σε κάποια αντίδραση τα 3 Δ (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ) κάλεσαν τον κλάδο σε «συμμόρφωση» προσφέροντας για ακόμα μία φορά τις υπηρεσίες τους στο Υπ. Παιδείας σπέρνοντας απογοήτευση στους εκπαιδευτικούς και υπονομεύοντας την αγωνιστική τους διάθεση για αντίσταση .
Δαιμονοποιούν πλέον κάθε αντίσταση. Ενισχύουν την τρομοκρατία και το φόβο ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει κάποια συνέπεια. Οδηγούν τον εκπαιδευτικό κόσμο σε μια συναίνεση που ούτε το Υπουργείο -δια στόματος ΓΓ- δεν απαιτούσε.
Όμως η ίδια η εγκύκλιος προβλέπει ότι “αν για οποιοδήποτε λόγο αδυνατεί να αποφασίσει ο εκπαιδευτικός θα πάει η απόφαση στο σύλλογο και τελικά στο δ/ντη-ντρια. Είναι φανερό ότι κανένας δεν μπορεί να υποχρεώσει κανένα εκπαιδευτικό να διαμορφώσει άποψη και να καταθέσει πρόταση επιλογής βιβλίων με αυτούς τους όρους και σ΄ αυτό το χρόνο.
Κάθε εκπαιδευτικός που σέβεται τον ρόλο του μπορεί να δηλώσει αδυναμία και ο σύλλογος διδασκόντων συνολικά το ίδιο.
Βέβαια η στάση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ υπονομεύει τη συλλογική αντίδραση και των Δ/ντών για την συνολική ακύρωση της εφαρμογής της Υ.Α. και ακριβώς αυτό επιδιώκουν με την απόφασή τους τα 3 Δ.
Ήδη πολλά σωματεία κινούνται στην κατεύθυνση του πρακτικού που μειοψήφησε στη ΔΟΕ για να οργανωθεί η αντίδραση των εκπαιδευτικών.
Το πολλαπλό βιβλίο είναι ένα ακόμα βήμα στην ιδιωτικοποίηση και την κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου και την απαξίωση του εκπαιδευτικού. Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει υποχρέωση να οργανώσει τον αγώνα απέναντι σε μια τέτοια εξέλιξη.
Να βάλει φρένο στις εικόνες κατάπτωσης και στις σχέσεις εξάρτησης που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στα σχολεία όπου οι κάθε είδους εκδοτικοί οίκοι αναλαμβάνουν να διεξάγουν ενημερώσεις και σεμινάρια για τα βιβλία προμοτάροντας την πραμάτεια τους ενώ ακόμα χειρότερα σχολικοί σύμβουλοι (αξιολογητές και μέλη συγγραφικών ομάδων συγγραμμάτων) προωθούν με όλους τους τρόπους τα βιβλία τους με το αζημίωτο….
Αν τα συνεταιράκια ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ & ΔΙΚΤΥΟ θέλουν να κάνουν πλάτες στο υπουργείο να προχωρήσει στο πάρτι μίζας για τα κάθε είδους συμφέροντα, οι σύλλογοι και οι εκπαιδευτικοί από τα κάτω θα ορθώσουμε το ανάστημα όπως κάναμε και σε πάρα πολλά άλλα ζητήματα, πετώντας την απόφαση της πλειοψηφίας των 3 Δ εκεί όπου ανήκει: στις σελίδες ντροπής του εκπαιδευτικού κινήματος.


