συγκέντρωση

Όλοι/ες στην 24ωρη Απεργία της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 28/8 Αθήνα: συγκέντρωση 10:00 πμ στο Σύνταγμα! (Προσυγκέντρωση πλ. Κλαυθμώνος 9:30 πμ) Θεσσαλονίκη: συγκέντρωση 10:00 πμ Άγαλμα Βενιζέλου

Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Β' ΕΛΜΕ Έβρου: απεργούμε Τρίτη 9/6. Πανεκπαιδευτική συγκέντρωση, Τρίτη 9 Ιουνίου 12 μ.μ. στην πλατεία Ορεστιάδα

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι
Την Τρίτη 9 Ιουνίου, ολοκληρώνεται στη Βουλή η συζήτηση του πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση.

Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Ν.Δ. μας γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω:
·        Επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και τη βάση του 10.
·        Αυξάνει τα εξεταζόμενα μαθήματα σε Γυμνάσια και ΓΕΛ.
·        Επαναφέρει τον χαρακτηρισμό της διαγωγής στα απολυτήρια.
·        Θεσπίζει την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αλλά και την εξωτερική αξιολόγηση ενώ με Π.Δ. θα νομοθετηθεί και η ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
·        Επαναφέρει το εκδικητικό μέτρο της επιβολής ποινής σε όσους-ες
αναπληρωτές-τριες δεν αποδεχθούν διορισμό.
·        Ενισχύει τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων με την αύξηση και ενίσχυση των προτύπων σε βάρος των πειραματικών.

Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Ν.Δ. δεν επιλύει σημαντικά προβλήματα της εκπαίδευσης:
·        Αύξηση δαπανών για την Παιδεία
·        Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – κατάργηση προσοντολογίου.
·        Εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών μονίμων.
·        Μείωση αριθμού μαθητών ανά τάξη.
·        Επαναφορά του ωραρίου στην Δ.Ε.
·        Επιμόρφωση εκπαιδευτικών.
·        Εκσυγχρονισμός υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων.

Το νομοσχέδιο-έκτρωμα, είναι ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αλλάγών της Ν.Δ. που έγιναν και θα γίνουν:
·        Μονιμοποίηση της «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» και της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων σε παρόντα χρόνο και με ανοιχτά σχολεία.
·        Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης με αύξηση των μορίων συνέντευξης και χωρίς τη συμμετοχή των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών.
·        Νέες αλλαγές στην Επαγγελματική εκπαίδευση: Στην αιτιολογική έκθεση για το ηλικιακό όριο των 17 ετών στις εγγραφές των ΕΠΑΛ (που αποσύρθηκε προσωρινά..) αναφέρονταν ότι υιοθετείται για λόγους «αποσυμφόρησης των ΕΠΑΛ»!!

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι
Για όλους αυτούς τους λόγους, Δάσκαλοι και Καθηγητές, απεργούμε την Τρίτη 9 Ιουνίου. 

Πανεκπαιδευτική συγκέντρωση, Τρίτη 9 Ιουνίου 12 μ.μ. στην πλατεία Ορεστιάδας: Διοργάνωση ΣΕΠΕ Ορεστιάδας κα Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ.

Απαιτούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου και την κατάργηση της τροπολογίας που μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και τη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων σε παρόντα χρόνο και με ανοιχτά σχολεία.
"ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ"

Για το Δ.Σ.

ΕΛΜΕ Λευκάδας: 24ωρη απεργία της ΟΛΜΕ, Τρ. 9/6. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, Διοικητήριο, 10 π.μ.

24ωρη απεργία της ΟΛΜΕ την Τρίτη 9 Ιουνίου
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο Διοικητήριο στις 10 π.μ.

     Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
     Την Τρίτη 9 Ιουνίου 2020 συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΟΛΜΕ και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο Διοικητήριο στις 10 π.μ., που διοργανώνει ο ΣΕΠΕ Λευκάδας από κοινού με την ΕΛΜΕ Λευκάδας, ενάντια στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού και αντιλαϊκού νομοσχεδίου για την Παιδεία. Αντιπαλεύουμε δυναμικά το αντιδραστικό και αναχρονιστικό νομοσχέδιο Κεραμέως που θα διαλύσει το δημόσιο σχολείο. Είναι χαρακτηριστικό πως στη συζήτηση που προηγήθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων οι μόνοι φορείς που τάχθηκαν υπέρ του νομοσχεδίου ήταν οι σχολάρχες (Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων) και οι φροντιστηριάρχες (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών)! Όμως, η Παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα.
     Έχουμε χρέος ως δάσκαλοι να αντισταθούμε στο αντιδραστικότερο νομοσχέδιο των τελευταίων δεκαετιών στο χώρο της εκπαίδευσης που πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, εντείνει τους ταξικούς φραγμούς και υπονομεύει τη δημόσια, δωρεάν Παιδεία.
·         Να αποσυρθεί το αντιλαϊκό νομοσχέδιο
·         Όχι στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα
·         Όχι στη μετατροπή του σχολείου σε εξεταστική αρένα
·         Όχι στην Τράπεζα Θεμάτων που θα διώξει τα παιδιά από το σχολείο και θα τα οδηγήσει στην ιδιωτική μεταγυμνασιακή ψευτοκατάρτιση.
·         Όχι στην κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω της γραφειοκρατικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων
·         Να καταργηθεί η απαράδεκτη τροπολογία για τη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων. Το μάθημα δεν είναι reality!
·         Δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λευκάδας

Ε' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όλοι στον αγώνα, Τρ. 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου


Ε΄  ΕΛΜΕ    Θεσσαλονίκης                                                                             
Προξένου  Κορομηλά  51
e.elme.thess@gmail.com

Όλοι στον αγώνα
Τρίτη 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου
Τετάρτη 10/6 συλλαλητήριο  - συναυλία 7.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου

ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ
ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ-ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!


Η κυβέρνηση κατέθεσε την Πέμπτη το βράδυ στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση , προχωρώντας  με αλαζονεία στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής  πολιτικής κυβέρνησης, Ε.Ε. και ΟΟΣΑ.
Η μεγάλη συμμετοχή χιλιάδων εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και φοιτητών στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και σε όλη τη χώρα, οδήγησαν την κυβέρνηση στην αναπροσαρμογή της τακτικής της για να προωθήσει άμεσα το συνολικό της σχέδιο για ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, συνεχίζοντας να εμπαίζει με τη στάση της τους εκπαιδευτικούς. 

Στο πολυνομοσχέδιο διατηρούνται σχεδόν όλες οι αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές διατάξεις :
·         Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων με βάση προαγωγής 10 για όλες τις τάξεις,
·         Τράπεζα θεμάτων σε όλες τις τάξεις του Λυκείου,μέτρα που μετατρέπουν το σχολείο σε απέραντο εξεταστικό κέντρο, εντείνουν τους  ταξικούς φραγμούς ενισχύουν τα φροντιστήρια.
·          Επαναφορά της διαγωγής και αύξηση ποινών για τους μαθητές.
·          Νέες θεματικές από το νηπιαγωγείο και εισαγωγή «εργαστηρίων δεξιοτήτων» σε βάρος της ολόπλευρης μόρφωσης.
·         Αξιολόγηση σχολικής μονάδας «εσωτερική και εξωτερική» από τον Σεπτέμβρη του 2020, θεσμοθέτηση με ΠΔ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
·         Αύξηση του αριθμού των προτύπων.
·         Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.
·          Ποινές τουλάχιστον 2ετούς αποκλεισμού για τους αναπληρωτές, οι οποίοι αντί για μονιμοποίηση βλέπουν παράταση της εργασιακής ανασφάλειας.
·         Άμεση μείωση μετεγγραφών και εισακτέων από του χρόνου στα ΑΕΙ.
·         Ίδρυση ξενόγλωσσων τμημάτων με δίδακτρα, κ.ά. προχωρώντας σε πιο εκτεταμένη και βαθιά ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

Ζ' Σύλλογος ΠΕ Θεσ/νίκης: Συμμετοχή και στήριξη του αγώνα των υγειονομικών για Δημόσια Υγεία (Πέμπτη 11/6, 7μ.μ., Αγ. Βενιζέλου)

Συμμετοχή και στήριξη του αγώνα των υγειονομικών για Δημόσια Υγεία (Πέμπτη 11/6, 7μ.μ., Αγ. Βενιζέλου)


Αμπελόκηποι, 6/6/2020

Η κυβέρνηση, με τις ευλογίες ΕΕ και επιχειρηματιών, αξιοποιεί την πανδημία ως ευκαιρία για να φορτώσει στους εργαζόμενους τη νέα καπιταλιστική οικονομική κρίση, για να σαρώσει όποιο εργατικό δικαίωμα είχε απομείνει όρθιο από την προηγούμενη, αλλά και από την "κανονικότητα" της ανάπτυξής τους, των τελευταίων ετών.
Η επόμενη μέρα που ευαγγελίζονται βρίσκει το Δημόσιο Σύστημα Υγείας στην ίδια τραγική κατάσταση. Ενδεικτικά οι Δημόσιες μονάδες υγείας συνεχίζουν να λειτουργούν με χιλιάδες κενά εργαζομένων (οι ελάχιστες προσλήψεις που έγιναν την προηγούμενη περίοδο που ήταν μάλιστα με ημερομηνία λήξης σε 2 χρόνια δεν μπορούν να καλύψουν τα 6500 κενά γιατρών όλων των βαθμίδων που υπήρχαν ήδη πριν την πανδημία). Ταυτόχρονα, αποτελεί πρόκληση το γεγονός ότι αναφέρεται από την κυβέρνηση ότι αυτοί οι συνάδελφοι δεν χρειάστηκαν στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ έρχονται αντιμέτωποι με τον εμπαιγμό της κυβέρνησης και την ανασφάλεια της απόλυσης με το τέλος της σύμβασης.

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Παρεμβάσεις Θεσ/νίκης: Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην Απεργία και στα Συλλαλητήρια - ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε!

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης
Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην Απεργία και στα Συλλαλητήρια

ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/6 συλλαλητήριο 7.00 μ.μ., Άγ. Βενιζέλου

ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ!

Η κυβέρνηση, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το κατέθεσε στη βουλή. Σε μια νέα επίδειξη πυγμής και αυταρχισμού, παρά τους ελιγμούς της το προηγούμενο διάστημα  μπροστά στην καθολική αντίθεση του εκπαιδευτικού κόσμου στα μέτρα που προωθεί, επιδιώκει να διαμορφώσει όρους τετελεσμένων για ένα σχολείο προσαρμοσμένο στους νόμους της αγοράς και με ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας.  Με εκπαιδευτικούς υποταγμένους και μαθητές που καταπατούνται τα μορφωτικά τους δικαιώματα, διώχνονται από την «τυπική εκπαίδευση» και ωθούνται στην πρόωρη κατάρτιση.
Η κυβέρνηση με την ψήφιση του νομοσχεδίου στοχεύει σε λιγότερη γνώση, λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερα σχολεία, με περισσότερες εξετάσεις και μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης με το σύστημα πρόσβασης.  Έχει εξαγγείλει ήδη την εισαγωγή στα ΑΕΙ  μέσω Εθνικού Απολυτηρίου και την προσμέτρηση των  βαθμών και των τριών τάξεων του Λυκείου. Την ίδια στιγμή προωθεί και μέσω πιέσεων την εφαρμογή της διαβόητης τροπολογίας και υπουργικής απόφασης για τις κάμερες και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταργώντας κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών. Προωθεί και νέες αλλαγές στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση, γι’ αυτό και δε συμπεριέλαβε στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το όριο φραγμό στην εγγραφή στα ΕΠΑΛ για μαθητές άνω των 17 ετών.  Προωθεί την «αυτονομία της σχολικής μονάδας», και αυτό επιβεβαιώνεται και μέσω των πρόσφατων διαρροών από τα ΜΜΕ για τη μεταφορά των σχολείων στους δήμους, ενώ η δημιουργία ομάδων σχολείων που προβλέπεται από το νόμο Κεραμέως θα πλήξει τις οργανικές θέσεις.
Ο κόσμος της εκπαίδευσης βρίσκεται μπροστά σε μια νέα κατάσταση. Δεν πρόκειται για αποσπασματικά μέτρα, αλλά για συνολικό σχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, υποτάσσοντας το σχολείο στις αρχές της επιχειρηματικότητας, των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, της υπερίσχυσης των δεξιοτήτων έναντι της γνώσης, της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και της αποδυνάμωσης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών

Παρεμβάσεις ΔΕ Θεσ/νίκης: Όλοι στην αγώνα! Τα αντιεκπ/κά μέτρα δε θα εφαρμοστούν! (αφίσα)


Παρεμβάσεις ΔΕ: Να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο – Να καταργηθεί η αντιδραστική τροπολογία! ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ
 Όλοι στον αγώνα!
ΤΡΙΤΗ 9/6 απεργούμε, συλλαλητήριο 1.00 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/6 συλλαλητήριο 7.00 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου

Να μην περάσει το αντιεκπαιδευτικό αντικοινωνικό πολυνομοσχέδιο Κεραμέως!  
Παλεύουμε ενάντια σε αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμούς και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Εξίσωση τώρα των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών!

Αδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμοί και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Αυτά φέρνει το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως για τους αναπληρωτές. Μεταξύ άλλων προβλέπει, αύξηση του αριθμού των μαθητών στα δημοτικά και νηπιαγωγεία, σε 25 από  22, που φέρνει  υποβάθμιση της εκπαίδευσης για τους μαθητές,  άδειασμα της τσέπης των γονιών και νέο κύκλο υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Επαναφορά των ποινών στους αναπληρωτές σε περίπτωση άρνησης πρόσληψης ή παραίτησης. 2ετής ο αποκλεισμός για τη χρονιά παραίτησης και την επόμενη, ενώ 3ετής θα είναι ο αποκλεισμός σε περιπτώσεις ειδικής πρόσκλησης, που θα γίνεται νωρίτερα την 1η Οχτώβρη. Αυτές  οι  ποινές μάλιστα  μεταφέρονται  και  σε   ενδεχόμενους νέους πίνακες. Το ΥΠΑΙΘ, όχι μόνο δεν μονιμοποιεί όλους τους αναπληρωτές που τόσα χρόνια στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, αλλά αντίθετα επιλέγει να τους τιμωρήσει με αποκλεισμό και ανεργία αν βρεθούν στην ατυχή θέση να αναγκαστούν να παραιτηθούν! Και σε αυτή την επιλογή οδηγούνται συνήθως γιατί υποχρεώνονται να κάνουν δηλώσεις περιοχών χωρίς να ξέρουν τα πανελλαδικά κενά ή η πρόσληψη γίνεται από Νοέμβρη έως και Απρίλη ακυρώνοντας κάθε οικογενειακό και επαγγελματικό προγραμματισμό τους. Επιπλέον, ο διορισμός τους μπορεί να γίνει σε περιοχές όπου δυσκολεύονται να ζήσουν με το μισθό τους, όπως τουριστικές περιοχές με υψηλά ενοίκια, χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ έχουν οικογένειες με μικρά παιδιά ή ακόμα και προβλήματα υγείας για τα οποία δεν δικαιούνται άδειες όπως οι άλλοι εργαζόμενοι (π.χ. εγκυμοσύνη). Αυτές οι ποινές μαζί με τον υπολογισμό ως προϋπηρεσίας της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτή μόνο «στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα», θα οδηγήσουν σε μεγάλες ανακατατάξεις στους πίνακες, χιλιάδες απολύσεις και εκτεταμένη ανεργία. Με χυδαίες δηλώσεις περί «αφερεγγυότητας» και «τεμπέληδων εκπαιδευτικών» η Υπ. Παιδείας τολμάει να κουνάει το δάχτυλο σε εκείνους που στηρίζουν σε κάθε γωνιά της χώρας τα σχολεία για 10 και 15 χρόνια, αλλά δεν μπορούν να ονειρεύονται.
Μείωση κατευθύνσεων από 4 σε 3 και, επιπλέον, μείωση 2 ωρών ανά μάθημα κατεύθυνσης από 7 ώρες σε 5 (με ΥΑ). Αυτά δεν γίνονται, όπως θα όφειλαν, με παιδαγωγικά, μορφωτικά κριτήρια, αλλά με στόχο να μειωθούν τα «ολιγομελή» τμήματα που ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσλάβει επιπλέον μερικές χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Στο όνομα των  δημοσιονομικών  περιορισμών  «κατά προτεραιότητα», θα στοιβάζονται οι μαθητές ο ένας πάνω στον άλλο, θα κλείνουν τμήματα ή και σχολεία και θα απολύονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
Προσοντολόγιο, ένα νομοθέτημα απορριπτικό και αξιολογικό για τους δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές – αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το νέο αυταρχικό πλαίσιο για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων και με το νέο σκληρό και εξετασιολάγνο αξιολογικό σύστημα για τους μαθητές, και με την τράπεζα θεμάτων που οδηγεί κυρίως σε συρρίκνωση των λυκείων, γενικών και επαγγελματικών, αλλά και των γυμνασίων, με τραχύ εξεταστικό και κατά συνέπεια κατασκευάζει περίσσευμα χιλιάδων εκπαιδευτικών. Οι διατάξεις για «κατά προτεραιότητα» κάλυψη των κενών στα Ειδικά Σχολεία για την ΕΑΕ και των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, είναι επί της ουσίας νομιμοποίηση των υπόλοιπων κενών στα σχολεία, που μπορεί να υπάρχουν μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Φανερώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να αφήσει τελικά ακάλυπτα χιλιάδες κενά σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης, μαθήματα γενικής παιδείας κ.ά. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο του πολυνομοσχεδίου που αποκαλύπτει το μειωμένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών στο νέο σχολείο Κεραμέως.  

ΕΛΜΕ Α. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής: ΟΛΟΙ – ΟΛΕΣ αύριο, Τρ. 9/6, στην 24ωρη πανελλαδική απεργία | Τρ. 9/6, 1μμ - Τετ. 10/6, 7μμ συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια


ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ
25 χρόνια ΕΛΜΕ, αγώνες και μια μικρή ιστορία!
7/6/20

 ΟΛΟΙ – ΟΛΕΣ αύριο, Τρίτη 9/6, στην 24ωρη πανελλαδική απεργία
&
Τρίτη 9/6 στη 1μμ και Τετάρτη 10/6 στις 7μμ
Συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια στα Προπύλαια
και τις πορείες στη Βουλή


ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ν/Σ, ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ - ΥΑ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΈΤΡΑ

Το νομοσχέδιο κατατέθηκε στην Επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής  και ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει να ψηφιστεί την Τετάρτη 10/6. Με βάση τις αποφάσεις της ΓΣ και του ΔΣ της ΕΛΜΕ προχωρούμε μαζί με τα εκπαιδευτικά σωματεία, τις ενώσεις και ομοσπονδίες γονέων, τους φοιτητικούς συλλόγους και άλλα σωματεία και ομοσπονδίες εργαζομένων στα επόμενα αποφασιστικά αγωνιστικά βήματα με δράσεις και κινητοποιήσεις και καλούμε τις ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να πράξουν το ίδιο.

Τελικά, η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ στις 6/6 αποφάσισε απεργία και κινητοποιήσεις στις 9/6 και τις 10/6. Με βάση την απόφαση αυτή προκηρύχθηκε 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τρίτη, 9/6, με συγκέντρωση στη 1μμ στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή. Την Τετάρτη, 10/6, ημέρα ψήφισης του ν/σ, οργανώνεται στις 7μμ το απόγευμα συγκέντρωση και συναυλία έξω από τη Βουλή.

Σε αυτές τις συνθήκες θεωρούμε απολύτως αναγκαίο και να προκηρυχθούν νέες Γενικές Συνελεύσεις μετά τις 10/6 και να συνεχιστεί ο αγώνας όλο τον Ιούνιο! Να υπάρξει νέα ΓΣ προέδρων ως τις 4 Ιουλίου για να προετοιμαστεί ο κλάδος για να αντιμετωπίσει τον Σεπτέμβριο τις νέες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό, αλλά και την αξιολόγηση, την τράπεζα θεμάτων και τα υπόλοιπα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που θα προσπαθήσει να επιβάλει η κυβέρνηση στα σχολεία όλης της χώρας.