συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

Απόφαση έκτακτης ΓΣ Γ’ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Ανυποχώρητος αγώνας διαρκείας για την ανατροπή της αντιεκπ/κής αντιλαϊκής πολιτικής

  ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ – ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ!
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ,ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ  ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ –ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ

Γ΄ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                        Θεσσαλονίκη 8/9/2021

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                 

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ Γ.Σ. ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ – ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ!

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ,ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ  ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ –ΔΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ

Για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση

Η νέα σχολική χρονιά που ξεκινάει είναι μια πολύ κρίσιμη χρονιά για το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και ευρύτερα των εργαζόμενων.

Μετά από ένα καυτό και καταστροφικό καλοκαίρι η κυβέρνηση της ΝΔ, καθώς είναι  τραυματισμένη και σε αυξανόμενηφθορά,  κλιμακώνει ακόμα περισσότερο την επίθεσή της ενάντια στα εργατικά – λαϊκά και δημοκρατικά δικαιώματα, καθώς και τα δημόσια κοινωνικά αγαθά, λειτουργώντας ως επιταχυντής των συμφερόντων και επιδιώξεων του κεφαλαίου και της ΕΕ.  Ο νόμος Χατζηδάκη, οι νόμοι για την εκπαίδευση, η ιδιωτικοποίηση της επικουρικής ασφάλισης με βάση την έκθεση Πισσαρίδη, το Σχέδιο Ανάκαμψης δηλ. μιας νέας δανειακής σύμβασης που θα οδηγήσει σε νέες αντιλαϊκές αναδιαρθρώσεις, η δημοσιονομική πειθαρχία, οι ιδιωτικοποιήσεις, οι επιδοτήσεις των μεγάλων επιχειρήσεων, των ΜΜΕ, η πρωτοφανής οικολογική καταστροφή και οι  πράσινες μπιζνες που στήνονται πάνω στην καμένη γη, που θα καταπατήσει και θα λεηλατήσει ακόμα περισσότερο το φυσικό περιβάλλον στο βωμό του κέρδους, η φτώχεια, η νέα ακρίβεια, οι απολύσεις και η ανεργία, αποδεικνύουν  την επιδίωξη της κυβέρνησης να  «κάψει» τα λαϊκά δικαιώματα .

Παράλληλα και ενώ το τέταρτο κύμα πανδημίας σαρώνει, συνεχίζει την καταστροφική και εγκληματική πολιτική της,αφήνει την υγεία του λαού εκτεθειμένη για άλλη μια  χρονιά απέναντι στην πανδημία.  (υπονόμευση αντί για ενίσχυση του ΕΣΥ, προκλητική  ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα υγείας, άρνηση να ικανοποιήσει τα απολύτως ρεαλιστικά και δίκαια αιτήματα του υγειονομικού και εργατικού κινήματος). Για να συγκαλύψει την εγκληματική πολιτική της, τόσους μήνες πολιτεύεται με τα αλλεπάλληλα τυφλά lockdown, την καταστολή και τον αυταρχισμό ,το ιδεολόγημα της ατομικής ευθύνης καταπατώντας βάναυσα τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Γι΄αυτό και μπροστά στο διαφαινόμενο  4ο κύμα της πανδημίας , τα μόνα μέτρα που εξαγγέλλει είναι αυταρχικά  μέτρα διαχωρισμού, αποκλεισμού και τιμωρίας των εργαζομένων, άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα των κατασταλτικών πρακτικών της.

Χρησιμοποιεί τον εμβολιασμό ως άλλοθι για να κρύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες στη διαχείριση της πανδημίας καθώς και της παταγώδους αποτυχίας της  να εξασφαλίσει την καθολικότητα στον εμβολιασμό:

αργοί ρυθμοί των εμβολιασμών εξαιτίας της πολιτικής των ανταγωνισμών των φαρμακοβιομηχανιών και της ΕΕ, ανεπαρκείς εμβολιαστικές υποδομές – έλλειψη προσωπικού, καλλιέργεια κλίματος δυσπιστίας, αμφιβολίας και καχυποψίας από τις κυβερνητικές επιτροπές των «ειδικών», απολογητών της πολιτικής της, στρώνοντας το έδαφος για να αναπτύσσονται διάφορες συντηρητικές και σκοταδιστικές αντιλήψεις.Με τη  διχαστική και αυταρχική πολιτική της επιχειρεί να μεταθέσει τις ευθύνες της αποτυχίας στη διαχείριση της πανδημίας ενοχοποιώντας  τους εργαζόμενους, να ενισχύσει τον ιδιωτικό τομέα υγείας, να προωθήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον κρατικό κι εργοδοτικό αυταρχισμό, να πλήξει το κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα, να προωθήσει αντιδραστικές αλλαγές(συγχωνεύσεις ή κλείσιμο  δημόσιων δομών, υποχρεωτικές υπερωρίες. μετακίνηση προσωπικού , απολύσεις.)Επιδιώκει να διαμορφώσει ένα νέο αντιδραστικό τοπίο που κάθε «έκτακτη» συνθήκη θα αξιοποιείται ως εργαλείο για απολύσεις και χτύπημα των εργασιακών και δημοκρατικών μας δικαιωμάτων.

Μέσα σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και οι βάρβαρες συνέπειες του αντεργατικού εκτρώματος «Χατζηδάκη» που επέφερε συντριπτικό πλήγμα στις θεμελιώδεις κατακτήσεις του εργατικού κινήματος, στο 8ωρο, τις συλλογικές συμβάσεις, στα συνδικάτα και τα συνδικαλιστικά και δημοκρατικά δικαιώματα των εργαζομένων (η πρώτη εφαρμογή του έγινε στην ΟΛΜΕ).

ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ  ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΑΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, ανοίγουν τα σχολεία  χωρίς μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους  αρνούνται να ικανοποιήσουν τα αναγκαία αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για 15 μαθητές στο τμήμα, για μαζικά επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ, με την αποκλειστική ευθύνη του ΕΟΔΥ στα σχολεία, για όλους, εκπαιδευτικούς και μαθητές. Προκλητικά μάλιστα ανακοινώνουν περικοπές στα κονδύλια για καθαριότητα, ενώ απαιτεί από τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς με δικά τους έξοδα δύο τεστ την εβδομάδα (αλλιώς αναστολή εργασίας, στέρηση  μισθού και ασφαλιστικών εισφορών, κατά τα πρότυπα των υγειονομικών), σε έναν κλάδο μάλιστα εμβολιασμένο σε ποσοστό που υπερβαίνει το 85%!

 Ο εμβολιασμός είναι ανάγκη και δικαίωμα. Απορρίπτουμε τον εκφοβισμό και τη στοχοποίηση. Όλοι μαζί θα υπερασπίσουμε κάθε συνάδελφο που θα βρεθεί μπροστά στο φάσμα της απόλυσης ή της στέρησης μισθού.

ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Η  ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ  ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝ  ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ  ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές επιστρέφουν στα σχολεία σε ένα τοπίο αγνώριστο, μεταλλαγμένο σε άκρως αντιδραστική κατεύθυνση. Αξιοποιώντας πολλαπλά την πανδημία και το παρατεταμένο αντιδραστικό λουκέτο στα σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας επέβαλε σωρεία αντιεκπαιδευτικών μέτρων, που συρρικνώνουν και αποδομούν το Δημόσιο Σχολείο, χτυπούν τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και τις εργασιακές κατακτήσεις των εκπαιδευτικών. Μετά την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τη διαβόητη «τράπεζα θεμάτων», ήρθε το ταξικό λεπίδι της ΕΒΕ, που έκλεισε την πόρτα των ΑΕΙ σε αριθμό μαθητών πρωτοφανή για τα μεταπολεμικά χρονικά.

Το αντιεκπαιδευτικό έργο ολοκληρώνεται με το νόμο 4823 που επέβαλε η κυβέρνηση καταμεσής του καλοκαιριού, υλοποιώντας μέχρι κεραίας όλες τις επιταγές της ΕΕ, του ΟΟΣΑ αλλά και του ΣΕΒ.

 Η πολιτική τους εντείνει τους ταξικούς φραγμούς, προωθεί το σχολείο των «δεξιοτήτων», τη μόρφωση για λίγους κι εκλεκτούς, στοχεύει στην ακόμα μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης στις ανάγκες του κεφαλαίου, και τη διαμόρφωση του σχολείου-επιχείρηση .Το σχολείο-επιχείρηση  πρέπει να ελέγχει αν το «προϊόν» του είναι «αποτελεσματικό», Γι΄ αυτό και πάει χέρι- χέρι με την εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση σχολείων, την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, με την ένταση των ταξικών φραγμών. Η «αυτονομία» της σχολικής μονάδας  νομοθετεί το «διαζύγιο» του δημόσιου σχολείου από τις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των μαθητών/τριών και  από την υποχρέωση του κράτους να τη  χρηματοδοτεί.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ανοίγει τον δρόμο για το χτύπημα των εργασιακών σχέσεων, για να αρθεί η μονιμότητα στην εργασία και να ανοίξει ο δρόμος για απολύσεις. Με όχημα την αυτονομία της σχολικής μονάδας επιβάλλει νέα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων και στρώνει το έδαφος για την ταξική κατηγοριοποίησή τους. Διευθυντές – manager σε ρόλο απόλυτου άρχοντα, μέντορες, ενδοσχολικοί συντονιστές και συντονιστές τάξεων αποτελούν τους άμεσους κρίκους υλοποίησης της κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής. Αφυδατώνεται η λειτουργία των Συλλόγων Διδασκόντων, στραγγαλίζεται οποιαδήποτε ελευθερία και όσα δημοκρατικά δικαιώματα έχουν απομείνει στο Δημόσιο Σχολείο. Το μοντέλο της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συνδέεται με το περιεχόμενο και τον ρόλο του «νέου» αγοραίου σχολείου. Επιδίωξη  είναι η ιδεολογική χειραγώγηση των εκπαιδευτικών ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβολή αυτής της πολιτικής.

– ΥΠΑΙΘ, ΔΔΕ και  νόθα ΥΣ μέσα στο καλοκαίρι(με κλειστά σχολεία, χωρίς να αποτυπώνεται η πραγματική κατάσταση στα σχολεία)  πραγματοποίησαν υπηρεσιακές μεταβολές, καταστρατηγώντας ακόμα και την υπάρχουσα νομοθεσία. Με δραματικές περικοπές στην παράλληλη στήριξη σε βάρος των παιδιών με μαθησιακές ανάγκες, νέες περικοπές στα ολιγομελή τμήματα, αύξηση των  μαθητών στα τμήματα στο όνομα της «εξοικονόμησης πόρων». Την ίδια ώρα, οι 11.700 διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών,(που πραγματοποιήθηκαν όχι ως χάρη της κυβέρνησης αλλά ως αποτέλεσμα των πολυετών αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος για σταθερή και μόνιμη εργασία) δεν αρκούν για να καλύψουν τα πραγματικά κενά, που παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη λόγω του καθεστώτος της πολυετούς αδιοριστίας. η διεύρυνση των ελαστικών μορφών κόντρα στη σταθερή – μόνιμη εργασία αποτελεί για την κυβέρνηση και το κεφάλαιο στρατηγική επιλογή. Τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για Μαζικούς Διορισμούς Μονίμων Εκπαιδευτικών, είναι  επίκαιρα και αναγκαία όσο ποτέ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥΣ

Η κυβερνητική πολιτική μπορεί και πρέπει να ανατραπεί. Η συσσωρευμένη οργή και αγανάκτηση να βρει έκφραση και διέξοδο στο δρόμο του αγώνα. Τα σωματεία μας θα αποτελέσουν την ατμομηχανή των αγώνων το επόμενο διάστημα. Πρέπει να σπάσει το παρατεταμένο συνδικαλιστικό lockdown που συντηρείται εντελώς αδικαιολόγητα μέχρι σήμερα! Ιδιαίτερα ΤΩΡΑ που σφυροκοπούν το συνδικαλιστικό κίνημα, που αμφισβητούν ευθέως το δικαίωμα στην απεργία, που προωθούν τη χειραγώγηση των σωματείων, πρέπει να αντιπαρατεθούμε με την κυβερνητική πολιτική και να υπερασπιστούμε τις δημοκρατικές συλλογικές μας διαδικασίες, την απεργία, τη διαδήλωση, τη συνέλευση.

Ο κόσμος  της εκπαίδευσης έχει μόνο ένα δρόμο για να υπερασπιστεί το δημόσιο σχολείο, το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση, την εργασία του : το δρόμο της ενωτικής αποφασιστικής σύγκρουσης με τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής . Οι πρόσφατοι αγώνες του κλάδου και των εκπαιδευτικών που εναντιώθηκαν σε συντριπτικό ποσοστό  στην αξιολόγηση σχολικής μονάδας και απέρριψαν μαζικά τις ηλεκτρονικές εκλογές αιρετών, που βάδισαν στο δρόμο του αγώνα για να έχουμε σήμερα διορισμούς στην εκπαίδευση, απέδειξαν πως οι  εκπαιδευτικοί με ενότητα και αποφασιστικότητα, μπορούμε και κατορθώνουμε  μεγάλες νίκες.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ- ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ  :

  • Κατάργηση όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που νομοθετήθηκαν ως τώρα για το δημόσιο σχολείο.

( νόμος 4692\4823, νόμος για την ΤΕ) . Οι νόμοι Κεραμέως δε θα εφαρμοστούν. Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών, σχολείων και σχολών δεν θα περάσει .Όχι στην ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, μαθητών που φέρνει η εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση των σχολείων. Όχι στην ατομική αξιολόγηση.

  • Ως κλάδος μαζικά απορρίψαμε την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η Απεργία Αποχή από αυτή είναι σε ισχύ. Επικαιροποιούμε την απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης – ατομικής αξιολόγησης, παίρνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ.
  • Δεν αποδεχόμαστε καμία θέση συντονιστή τάξης, μέντορα, υπεύθυνου εκπαιδευτικού ομίλου, γιατί είναι μέρος της δημιουργίας του μηχανισμού αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης. Η συμμετοχή μας δεν είναι υποχρεωτική.
  • Όχι στο νέο αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων με τους εσωτερικούς κανονισμούς, τον πανοπτικό έλεγχο, την κατάργηση της στοιχειώδους δημοκρατίας και παιδαγωγικής ελευθερίας των Σ.Δ, τις υπερεξουσίες των δ/ντων, και της επιβολής του διευθυντικού δικαιώματος. Δεν αποδεχόμαστε τις υπερεξουσίες των Δ/ντων και απαιτούμε για την λειτουργία και τα ζητήματα του σχολείου την ευθύνη να συνεχίσουν να την έχουν οι σύλλογοι διδασκόντων.
  • Καμιά περιστολή των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων εκπαιδευτικών, μαθητών. Ανατροπή του νόμου Χατζηδάκη. Αγώνας για δημοκρατία και παιδαγωγική ελευθερία στα σχολεία.
  • Όχι στην καταστρατήγηση του ωραρίου με εργασία εκτός σχολικού ωραρίου (επιμορφώσεις, συνεδριάσεις, εκπαιδευτικοί όμιλοι, κλπ.
  • Κατάργηση ΤΩΡΑ της ΕΒΕ στα γενικά και ειδικά μαθήματα. Να καλυφθούν τώρα όλες οι κενές θέσεις των Πανεπιστημίων. Αύξηση των εισακτέων. Η Τράπεζα θεμάτων στα Λύκεια θα μείνει στα χαρτιά. Καμιά σκέψη για πανελλαδικές εξετάσεις PISA στην ΣΤ΄δημοτικού και Γ΄Γυμνασίου.
  • Κανένα παιδί έξω από τη δημόσια εκπαίδευση. Αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν, ποιοτική, δημοκρατική εκπαίδευση όλων των παιδιών. ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο, που θα συνδυάζει τη γενική παιδεία, την ευρεία ανθρωπιστική μόρφωση με επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, που θα καλλιεργεί την ισόρροπη γνωστική, καλλιτεχνική, ηθική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών, την κριτική – δημιουργική σκέψη, τα ιδανικά της αλληλεγγύης, τη συλλογικότητα.
  • Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία, ούτε σκέψη για τρίτη χρονιά τηλεκπαίδευση. Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μαζικά δωρεάν τεστ για όλους, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση. Καμιά σκέψη για μονιμοποίηση και νομιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης. Κατάργηση της ΠΝΠ για εξ αποστάσεως. Μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (γιατροί, ΜΕΘ, νοσοκομεία κλπ). Ο εμβολιασμός είναι ανάγκη και δικαίωμα .Απορρίπτουμε τον εκφοβισμό και τη στοχοποίηση. Καμία περιστολή δημοκρατικών δικαιωμάτων με πρόσχημα τον κορονοϊό .Οχι στην υποχρεωτικότητα και την περιστολή των δικαιωμάτων μας .Όλοι μαζί θα υπερασπίσουμε κάθε συνάδελφο που θα βρεθεί μπροστά στο φάσμα της απόλυσης ή της στέρησης μισθού.
  • Ανασυγκρότηση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμμάτων των παιδιών από την τηλεκπαίδευση. Άμεσα μέτρα ενίσχυσης των παιδιών με ενισχυτική διδασκαλία σε κάθε σχολείο.
  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους! Δουλειά με όλα τα εργασιακά-ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Μαζικοί διορισμοί τώρα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος (μείωση αριθμού μαθητών, όρια συνταξιοδότησης, ωράριο εργαστηρίων κλπ). Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και προϋπηρεσία! Κατάργηση του προσοντολόγιου! Κατάργηση όλων των νέων μορφών ελαστικής εργασίας. Επαναφορά του ωραρίου στη ΔΕ, μείωση ωραρίου στην Πρωτοβάθμια. Όχι στην καταστρατήγηση του ωραρίου με εργασία εκτός σχολικού ωραρίου (επιμορφώσεις, συνεδριάσεις, εκπαιδευτικοί όμιλοι κλπ
  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Να ζούμε με αξιοπρέπεια.
  • Αύξηση των δαπανών τώρα στην Παιδεία και όχι για RAFALE και την αστυνομία. Δεν είμαστε επαίτες χορηγών και εισπράκτορες αντίτιμου στα σχολεία.

Πρόγραμμα Δράσης

Μπροστά στην ολομέτωπη επίθεση, χρειάζεται αποφασιστικός, ανυποχώρητος απεργιακός αγώνας διαρκείας με απεργίες, διαδηλώσεις, πολύμορφες δράσεις  .Με Γενικές συνελεύσεις, επιτροπές αγώνα, συντονισμούς σωματείων, με πανεκπαιδευτικό μέτωπο για να βάλει φραγμό στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, να μην επιτρέψει στην κυβέρνηση να υλοποιήσει τα αντεργατικά και αντιεκπαιδευτικά  τερατουργήματα της .

Αποφασίζουμε πως κατεύθυνση της δράσης μας τη φετινή χρονιά  είναι ο αποφασιστικός, ανυποχώρητος απεργιακός αγώνας διαρκείας με πολύμορφες δράσεις, που ξεκινάει από τώρα και ως το τέλος της χρονιάς.

Στην κατεύθυνση αυτή :

  • Πραγματοποίηση ΓΣ όλων των ΕΛΜΕ της χώρας και Γενική Συνέλευση προέδρων στις  18/9.
  • Το ΔΣ της ΟΛΜΕ να προχωρήσει στην άμεση σύγκληση τους .
  • Απεργία-αποχή από την από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης – ατομικής αξιολόγησης, άμεση επικαιροποίηση της, παίρνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ.
  • Συμμετέχουμε μαζικά στην ανεξάρτητη ταξική συγκέντρωση- διαδήλωση στη ΔΕΘ, στις 11/9. 6μμ στην Καμάρα με αιχμή όλες τις διεκδικήσεις του κλάδου.
  • Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 15/9 στις 6.30μμ, στο  Άγαλμα Βενιζέλου με βάση και τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.
  • Κοινές παραστάσεις διαμαρτυρίας στις ΔΔΕ και στην ΠΔΕ στις 18/9, 20/9, 21/9  αντίστοιχα για λειτουργία των σχολείων, κενά, ολιγομελή, αδιαφανείς τοποθετήσεις, κ.ά.
  • 24ωρη απεργία το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη (προτεινόμενη ημερομηνία 24/9). — Κλιμακώνουμε με νέες  Γ/Σ και Γ/Σ προέδρων στην λογική του παρατεταμένου και πολύμορφου αγώνα με αποφάσεις για  48ωρες ή μεγαλύτερης διάρκειας απεργιακές κινητοποιήσεις.
  • Στην προτεινόμενη ημέρα για 24ωρη απεργία (24/9), εάν δεν προχωρήσει η ΟΛΜΕ σε Γ.Σ., αποφασίζουμε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση και με συντονισμό των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ παίρνουμε μέτρα για την επιτυχία της (κοινή ανακοίνωση και αφίσα, συνέντευξη, σποτ, επιδιώκουμε συμμετοχή γονιών, μαθητών, φοιτητών, κ.ά.). Προτείνουμε η συγκέντρωση να γίνει στις 6.30 μ.μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου.
  • Αγωνιστικός συντονισμός ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ σε τοπικό επίπεδο και πανελλαδικά. Συνάντηση συντονισμού των εκπαιδευτικών σωματείων της πόλης την επόμενη βδομάδα  σε ημερομηνία μετά από  συνεννόηση . Ενδεικτικά προτείνουμε  τη Δευτέρα,13/9 στις 6.30 μ.μ. στην αυλή του 1ου ΓΕΛ Συκεών.
  • Καμπάνια ενημέρωσης γονέων, μαθητών (συσκέψεις – επιστολές) για το τοπίο που διαμορφώνεται στη δημόσια εκπαίδευση. Κοινές πρωτοβουλίες.
  • Πανεκπαιδευτικό  μέτωπο – Συντονισμός μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών
  • Διεξαγωγή εκλογών αποκλειστικά δια ζώσης για την ανάδειξη νέου ΔΣ στις αρχές Νοεμβρίου.

   Καλούμε επίσης την Ομοσπονδία χωρίς χρονοτριβές να προχωρήσει στην πραγματοποίηση του τακτικού συνδικαλιστικού Συνεδρίου το συντομότερο δυνατό μέσα στους επόμενους μήνες.

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου