συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση Ηρακλείου: διακήρυξη και ψηφοδέλτιο εκλογών ΠΥΣΔΕ





ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκπ. Ν. Ηρακλείου

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
 ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ-ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ
Δεν υποχωρούμε!  Δεν συναινούμε! Αγωνιζόμαστε!

  • Με τα σωματεία μας υπερασπίζουμε την εργασία μας και το δημόσιο σχολείο
  • Πάλη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ
  • Με αιρετούς αγωνιστές και συντονισμό των ΕΛΜΕ παρεμβαίνουμε μαχητικά σταΥ.Σ.
Νέα κανονικότητα  ονομάζουν τη συνέχιση της αντιλαϊκής πολιτικής 


Οι εκλογές στις 7 Νοέμβρη για τα υπηρεσιακά συμβούλια γίνονται σε μία ιδιαίτερα δύσκολη  περίοδο για τον κόσμο της εκπαίδευσης και τα λαϊκά στρώματα. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις πιστή στα δεσμά του Ευρωπαϊκού Συμφώνου Σταθερότητας, της ΕΕ, του ΟΟΣΑ  και του ΝΑΤΟ. Η νέα κανονικότητα περιγράφεται με συντάξεις μειούμενες, χωρίς 13ο και 14ο μισθό για το δημόσιο τομέα, με ΕΝΦΙΑ, χαράτσια και συνεχή μείωση του αφορολόγητου ορίου, απλήρωτη και ελαστική εργασία, με μετανάστευση για τους νέους, ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, πλειστηριασμούς κατοικίας-λαϊκής περιουσίας, χρέη, παιδεία και υγεία για λίγους. Απαιτεί αιματηρά πλεονάσματα και να ζούμε από τα ψίχουλα που θα πέφτουν από το τραπέζι. Όμως δε βάζει ποτέ σε διαπραγμάτευση τη συνεχή μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων, την απαλλαγή εργοδοτών από ασφαλιστικές εισφορές, τη γιγαντιαία αύξηση των πολεμικών δαπανών και τη δημιουργία νέων βάσεων στα πλαίσια των πολεμικών σχεδιασμών του ΝΑΤΟ στην περιοχή.

Η «κανονικότητα» στην εκπαίδευση.

Στο ίδιο μήκος κύματος  η κυβέρνηση συνεχίζει να πλασάρει το παραμύθι περί επιστροφής στην κανονικότητα της δημόσιας εκπαίδευσης. Δύο μήνες  συμπληρώνονται από το άνοιγμα των σχολείων και τα κενά παραμένουν, οι αναπληρωτές προσλαμβάνονται με το σταγονόμετρο, καταργούνται τμήματα σε Γυμνάσια -ΕΠΑΛ - ΓΕΛ, οι μαθητές στοιβάζονται σε 27αρια τμήματα, αλλάζουν τις συνθήκες φοίτησης στα ΕΣΠΕΡΙΝΑ καταργώντας μορφωτικά δικαιώματα. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση με απόλυτη συνέπεια και οδηγό τις οδηγίες του ΟΟΣΑ, τις καλές πρακτικές του επιχειρηματικού σχολείου της ΕΕ, ολοκληρώνει τις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις με το «νέο Λύκειο» της μορφωτικής λοβοτομής και των ταξικών διαχωρισμών και  τη μετατροπή του σε ένα φροντιστήριο για λίγους. Με μοχλό την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση- «αποτίμηση», δρομολογώντας την μέσω των μικρών νέων υπουργείων, των γνωστών ΠΕΚΕΣ(Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ), στοχεύουν στην κατηγοριοποίηση μαθητών, σχολείων, εκπαιδευτικών. Αλλάζουν το περιεχόμενο της τεχνικής εκπαίδευσης σε άτυπη εκπαίδευση, κατάρτιση και μαθητεία που αναπαράγει φτηνό εργατικό δυναμικό για τις επιχειρήσεις. Στο στόχαστρο είναι και ο εκπαιδευτικός, καθώς επιδίωξη είναι ο υποταγμένος και φτηνός εργαζόμενος. Η κυβέρνηση γενικεύει την ελαστική εργασία και αδιοριστία, ενοποιεί κλάδους και ειδικότητες χωρίς κανένα επιστημονικό κριτήριο, μετακινεί εκπαιδευτικούς σε διάφορα σχολεία, αμφισβητεί τον πυρήνα της μόνιμης και σταθερής εργασίας, υπόσχεται τάχα διορισμούς σε βάθος τριετίας (!) και εισάγει  το προσοντολόγιο καλλιεργώντας εμφυλίους μεταξύ συναδέλφων. Και όσο περισσότερο  το κράτος περικόπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο φέρνει «φιλάνθρωπους» χορηγούς–ιδιώτες μέσα στα σχολεία.

Ειδικότερα, στο νομό Ηρακλείου τα κενά εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να είναι σχεδόν  170. Οι  τραγικές ελλείψεις εκπαιδευτικών σε  πολλά σχολεία οδηγούν στην υπολειτουργία τους. Χαρακτηριστική περίπτωση  αποτελούν τα σχολεία της Μεσσαράς , με ένα από αυτά το ΕΠΑΛ Μοιρών, όπου λείπει σχεδόν το μισό εκπαιδευτικό προσωπικό. Σοβαρές ελλείψεις υπάρχουν ακόμη σε Καλλιτεχνικό, Μουσικό, αλλά και άλλα ΕΠΑΛ, ΓΕΛ και γυμνάσια της πόλης. Ανάγκες υπάρχουν και σε Τμήματα ένταξης που το Υπουργείο δεν ίδρυσε φέτος, ενώ 3 ολιγομελή τμήματα ειδικοτήτων ΕΠΑΛ δεν εγκρίθηκαν, ούτε το τμήμα ηλεκτρολόγων στο ΕΠΑΛ Μοιρών παρά τις κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών…
Μέσα στον ορυμαγδό αντιεκπαιδευτικών μέτρων ,τα Υ.Σ. (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ) αποτελούν τους μηχανισμούς μεταβίβασης των πολιτικών αυτών στα σχολεία και στους συναδέλφους. Η κυβέρνηση, για να προωθήσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της, άλλαξε τα διορισμένα μέλη στα Υ.Σ., δεν υλοποίησε την υπόσχεσή της για τρίτο αιρετό, διατήρησε την αυταρχική δομή διοίκησης των περιφερ. Διευθύνσεων,  δεν κατάργησε το απόρρητο, δεν έδωσε οργανικές θέσεις για όλους, διατήρησε το απαράδεκτο καθεστώς των πλασματικά πλεοναζόντων κ.ά. Χιλιάδες συνάδελφοι ανά την Ελλάδα είναι χωρίς οργανική θέση στο έλεος των αυθαιρεσιών των διοικήσεων. Όλα αυτά καλλιεργούν σκόπιμα την ανασφάλεια, υπονομεύουν τη συλλογική δράση , δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για την ατομική λύση και το ρουσφέτι, μετατρέποντας τα νόμιμα δικαιώματα των συναδέλφων σε «εξυπηρέτηση» προς άγραν εκλογικής πελατείας …
    Ειδικότερα  στο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου, οι αιρετοί της ΠΕΚ και των ΣΥΝΕΚ δεν ενημερώνουν τακτικά και διαιωνίζουν την  απαράδεκτη πρακτική των «εξυπηρετήσεων». Πέρα από ελάχιστες ενημερώσεις για τα κενά στα σχολεία, δεν έβγαλαν ποτέ καμία ανακοίνωση για τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων και τη συρρίκνωση στην  Εκπαίδευση που προκαλούν οι  πολιτικές της υποταγής. Αντιθέτως συμβάλλουν στην κάλυψη των «νέων θεσμών», χωρίς να καταγγέλλουν τις ακάλυπτες πάγιες ανάγκες σε  τμήματα και ειδικότητες   ακόμη και σε πανελλ. εξεταζόμενα μαθήματα.    Σιγήν ιχθύος τηρούσαν επίσης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν κατακρεουργούνταν οι τομείς και τα τμήματα ειδικοτήτων και κατευθύνσεων σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ και δημιουργούνταν πλαστές υπεραριθμίες  συναδέλφων, ερήμην των μελών του σωματείου. Συμβάλλουν στη διαχείριση της μιζέριας και στο «ράντισμα» των αναπληρωτών, ειδικά στη «παράλληλη στήριξη» για να απαλύνεται η εικόνα των ελλείψεων … Φέτος επίσης ζήσαμε και…την εξαφάνιση των κενών του Ηρακλείου στις αρχικές προσλήψεις αναπληρωτών…
                            
 Μόνο η  μαζική παρουσία του κινήματος θα αλλάξει το τοπίο!

Δεν έχουμε αυταπάτες για το ρόλο που διαδραματίζουν τα Υ.Σ. Δεν μπορούμε, όμως, να αφήνουμε χιλιάδες καθηγητές στο έλεος των διοικήσεων και οι Υπηρεσιακές τους Μεταβολές  να ρυθμίζονται κατά το δοκούν. Οι μόνοι που μπορούν να αντιπαρατεθούν σε αυτή την κατάσταση είναι τα σωματεία μας, οι ΕΛΜΕ. Με αγωνιστική εκπροσώπηση που θα στηρίζεται στο κίνημα, με ιδέες, σχέδιο, με αντίλογο, με ονομαστική δημοσιοποίηση των αυθαιρεσιών και καθορισμό κριτηρίων παντού.

         Διεκδικούμε την ψήφο των συναδέλφων πιστεύοντας ότι η ανάδειξή μας στη θέση του αιρετού θα ανταποκριθεί στη θέλησή τους:
·      να μην αφομοιωθούμε από τη λογική της διοίκησης και τη «γοητεία» της εξουσίας.
·      το κάθε πρόβλημα των συναδέλφων που εμπλέκεται στις διαδικασίες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από ατομικό να το μετατρέψουμε σε συλλογικό.
·      να σπάσει το άβατο που καθιέρωσαν για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις που χρόνια ταλανίζουν τον κλάδο και τις συνειδήσεις μας.
·      να προωθούν τις αποφάσεις του κλάδου και να ελέγχονται από αυτόν.
·      για εναλλαγή των αιρετών  – ανακλητότητα – περιορισμό της εκπροσώπησης θητείας στα Υ.Σ.
·      να μη νομιμοποιείται κανένα αντιεκπαιδευτικό μέτρο, να καταργηθεί στην πράξη το απόρρητο και να δημοσιοποιούνται τα πάντα και για τη στάση όλων των μελών του ΠΥΣΔΕ, πάντοτε.
·      να απέχουν από κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Να σταματάμε με τις ΕΛΜΕ κάθε τέτοια διαδικασία.
·      να μη γίνεται ο αιρετός γρανάζι στον αυταρχικό μηχανισμό της διοίκησης και άλλοθι για τη συγκάλυψη της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Ανασυγκροτούμε τα σωματεία μας, παρεμβαίνουμε  στα  Υ.Σ. με  μαχητικό εκπαιδευτικό κίνημα
Για αιρετούς αγωνιστές  και όχι των διοικήσεων και των κυβερνήσεων  υποστηρικτές

ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ
ΣΤΙΣ 7 ΝΟΕΜΒΡΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ:
  • «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΚΡΗΤΗΣ
  • «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΔΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου