συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά: Ο ΔΙΔΕ του ΠΕΙΡΑΙΑ μπροστάρης στην προώθηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης των σχολαρχών, της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης.



Ο ΔΙΔΕ του ΠΕΙΡΑΙΑ μπροστάρης στην προώθηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης των σχολαρχών,                      

της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης.

 

Όλοι κι όλες στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την

Παρασκευή 17/03/2023 στις 2:30 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

 

Οι κυβερνήσεις για να διαλύσουν και να ιδιωτικοποιήσουν τα δημόσια κοινωνικά αγαθά ακολουθούν μια τακτική με δύο σκέλη.

·         Υποβαθμίζουν, απαξιώνουν, συκοφαντούν τα δημόσια κοινωνικά  αγαθά και καταστέλλουν οποιονδήποτε αντιστέκεται σε αυτό.

·         Εξαίρουν και επαινούν, με λόγια και με έργα, την «προσφορά» των αντίστοιχων ιδιωτικών επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται τους δημόσιους φορείς στα ανάλογα δημόσια και κοινωνικά αγαθά προς άγρα πελατών και αύξηση της κερδοφορίας μετατρέποντας τα κοινωνικά αγαθά σε εμπόρευμα.

Αυτήν την τακτική  ακολουθεί  και η  σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ και οι  προηγούμενες κυβερνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ κλπ. Ιδιαίτερα στην περίοδο των μνημονίων και με τη συνεργασία των ΜΜΕ αυτό συνέβαινε σε ημερήσια διάταξη κα μάλιστα έχουν ιδιωτικοποιηθεί σημαντικά κοινωνικά δημόσια αγαθά. Η ενέργεια με τις γνωστές εταιρίες παρόχους που έχουν θησαυρίσει και αυξήσει τα κέρδη τους σε μεγάλο ποσοστό, ο ΟΣΕ με το γνωστό αποτέλεσμα του τραγικού εγκλήματος, προηγήθηκαν οι τηλεπικοινωνίες και μόλις προχθές την Ογκολογική κλινική των του Νοσοκομείου Παίδων.

Αυτήν την τακτική δεν ακολουθούν μόνο οι  κυβερνήσεις αλλά και τα στελέχη της διοίκησης που έχουν τοποθετηθεί στους δημόσιους οργανισμούς και στον στενό δημόσιο τομέα όπως π.χ. εκπαίδευση.

Σαν έτοιμος από καιρό ο ΔΙΔΕ της Πειραιά από τον Αύγουστο που έχει τοποθετηθεί από την κυβέρνηση ακολουθεί αυτήν την τακτική.

Ø  Υλοποιώντας το πρώτο σκέλος της τακτικής αυτής και σε συνεργασία με την κυβέρνηση και εφαρμόζοντας την πολιτική της έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς και με δεκάδες ακόμη κενά συντελώντας κι αυτός στην απαξίωση του δημόσιου σχολείου, με ύφος λοχαγού δίνει εντολές για υποχρεωτικές υπερωρίες, και τηλε- «εκπαίδευση» στις περιπτώσεις καταλήψεων σχολείων, εφαρμόζει με απόλυτη ευλάβεια την αναλογία 27/1 στη σύνθεση των τμημάτων των σχολείων, διώκει ακόμη και τις απόψεις που στοιχειοθετούν αντίλογο και πρακτική στην πολιτική που εφαρμόζει.

Ø  Στις 17-18/03/2023 οργανώνει διημερίδα σε συνεργασία αυτήν την φορά με ιδιώτες σχολάρχες για να εξάρει την προσφορά της ιδιωτικής εκπαίδευσης στον Πειραιά εφαρμόζοντας το δεύτερος σκέλος της τακτικής της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Αυτό της προώθησής της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της κερδοφορίας τους , αυτούς που έχουν μετατρέψει το δημόσιο αγαθό σε εμπόρευμα. Μιας ιδιωτικής εκπαίδευσης που αποτελεί φάρο της μετατροπής ενός δημόσιου αγαθού σε εμπόρευμα. Μια ιδιωτικής εκπαίδευσης όπου τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας, σύμφωνα με την ΟΙΕΛΕ,  θα τις ζήλευε και ο πιο «άριστος» εργοδότης. 

Εκτός από τα εύγλωττα ερωτήματα που ανακύπτουν του τύπου πώς ένας ΔΙΔΕ δημόσιας εκπαίδευσης οργανώνει  τέτοιου είδους εκδήλωση προκύπτουν  ακόμη πιο σοβαρά ερωτηματικά. Μπορεί αυτός ο άνθρωπος ως στέλεχος διοίκησης της δημόσιας εκπαίδευσης να λειτουργήσει υπέρ του δημόσιου σχολείου; Μπορεί να βρίσκεται ακόμη στη θέση του;

Σε κάθε περίπτωση αντιλαμβανόμαστε ακόμη καλύτερα και τη διαδικασία αξιολόγησης που είναι προ των πυλών. Αυτό ενδιαφέρει πρωτίστως τη κυβέρνησης και τα στελέχη τους είναι η διάλυση του δημόσιου σχολείου μέσα από την συκοφάντησή του, την υποβάθμισή του και την απαξίωση των εκπαιδευτικών  που εργάζονται σε αυτό. Μια απαξίωση και υποβάθμιση που έρχεται μέσα από την αξιολογική τους  κατηγοριοποίηση, την κατάταξη και υποταγή. Το ίδιο συμβαίνει και για τα σχολεία στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και της αυτονομία τους.

Απαιτούμε και διεκδικούμε

·         Ενιαίο δημόσιο, δωρεάν 12χρονο σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, µε δίχρονη προσχολική αγωγή.

·         Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών!

·         Όχι στην εμπορευματοποίηση, τη μαθητεία και το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων μαθητών – εκπαιδευτικών!

·         Όχι στην αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων. Όχι στην αξιολόγηση –υποταγή – χειραγώγηση

·         Όχι στα πρότυπα «άριστα»  σχολεία και στις εξετάσεις εισαγωγής σε αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου