συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

Γ' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όχι στις αδιαφανείς, fast travk υπηρεσιακές μεταβολές της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Δευτ. 23/8, 12μ ΔΔΕ Δ. Θεσ // Τρ. 24/8, 12μ, ΔΔΕ Αν. Θεσ.

Εν μέσω καλοκαιριού, με κλειστά σχολεία και τους εκπαιδευτικούς σε θερινή άδεια, σε ασφυκτικές ημερομηνίες και σε πλήρη παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας , το ΥΠΑΙΘ εντέλλει με την εγκύκλιο 100252/Ε2/12-08-2021 που στάλθηκε σε όλες τις Διευθύνσεις, υπογεγραμμένη από το Γ.Γ του Υπουργείου, τα Υ.Σ. να ολοκληρώσουν έως της 25/08 τις υπηρεσιακές μεταβολές όλων των εκπ/κών: λειτουργικά υπεράριθμων εκπ/κών,νεοδιόριστων, μεταταγμένων και εκ/κών που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ,αποσπασμένων και όσων  ζητούν απόσπαση εντός του ΠΥΣΔΕ.

 

Γ΄ ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                            Θεσσαλονίκη 20/8/2021

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                 

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

OΧΙ ΣΤΙΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ, FAST TRACK ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

 

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ.

 

OΛΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ-Θ:

ΔΕΥΤΈΡΑ 23-8 , 12 το μεσημέρι στη ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

ΤΡΙΤΗ 24-8 ,12 το μεσημέρι στη ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

 

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ επιτίθενται για άλλη μια φορά στον κόσμο της εκπαίδευσης.

 

Εν μέσω καλοκαιριού, με κλειστά σχολεία και τους εκπαιδευτικούς σε θερινή άδεια, σε ασφυκτικές ημερομηνίες και σε πλήρη παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας , το ΥΠΑΙΘ εντέλλει με την εγκύκλιο 100252/Ε2/12-08-2021 που στάλθηκε σε όλες τις Διευθύνσεις, υπογεγραμμένη από το Γ.Γ του Υπουργείου, τα Υ.Σ. να ολοκληρώσουν έως της 25/08 τις υπηρεσιακές μεταβολές όλων των εκπ/κών: λειτουργικά υπεράριθμων εκπ/κών,νεοδιόριστων, μεταταγμένων και εκ/κών που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ,αποσπασμένων και όσων  ζητούν απόσπαση εντός του ΠΥΣΔΕ.

 

Σε αυτή την κατεύθυνση οι ΔΔΕ Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με επείγον έγγραφο που κοινοποιήθηκε στις 18/8 ζητούν από τους Διευθυντές των σχολείων σε μία μέρα! να καθορίσουν μόνοι τους τους λειτουργικά υπεράριθμους, αφού κατανείμουν τις ώρες τις Α΄και Β΄ανάθεσης όλων των ειδικοτήτων! Πρώτο δείγμα γραφής του αντιεκπαιδευτικού νόμου που πρόσφατα ψηφίστηκε και δίνει υπερεξουσίες στο Διευθυντή  καταργώντας ουσιαστικά το σύλλογο διδασκόντων. Παράλληλα, ήδη σε άλλες  ΔΔΕ με ανάλογες fast track και αδιαφανείς διαδικασίες ανακοινώθηκαν  λειτουργικά κενά και ζητούνται αιτήσεις τοποθετήσεων από τους συναδέλφους!

Στο όνομα μιας επικοινωνιακής «κανονικότητας» και με στόχο την επιθετική προώθηση της αντιεκπαιδευτικής του πολιτικής κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ  για μια ακόμη φορά τα τελευταία χρόνια επιδιώκουν υπηρεσιακές μεταβολές εξπρές και αδιαφανείς, ενώ:

  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν μπορούν να συνεδριάσουν, ώστε να καταγράψουν τα πραγματικά λειτουργικά κενά (π.χ. να καθοριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων, άρα και πού λείπει εκπαιδευτικός)
  • Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές και οι μετεγγραφές των μαθητών στα σχολεία και δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα τμήματα των σχολείων. Δεν είναι τυχαίο ότι με το 88738/21-7-21 του ΥΠΑΙΘ  ασκήθηκε πίεση στα σχολεία να καταργηθούν τμήματα που είχαν δηλωθεί πριν έναν μήνα .
  • Εκκρεμεί ακόμη η Υπουργική απόφαση για την έγκριση των λεγόμενων «ολιγομελών» τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, καθώς και ομάδων προσανατολισμού και κατευθύνσεων στα ΓΕΛ.
  • Διατηρούν το μεγάλο αριθμό μαθητών στα τμήματα, ενώ επιβάλλεται και για παιδαγωγικούς και για λόγους δημόσιας υγείας η λειτουργία των τμημάτων μέχρι 15 μαθητές.
  • Δεν υπάρχουν αιρετοί στα ΠΥΣΔΕ, άρα αυτά μόνο κατ΄ όνομα είναι υπηρεσιακά συμβούλια. Πρόκειται για νόθα όργανα που υλοποιούν την κυβερνητική πολιτική χωρίς καμία αντίρρηση, απαλλαγμένα από την «ενοχλητική» συμμετοχή των αιρετών  και από τον έλεγχο των εκπαιδευτικών σωματείων . Η προσπάθεια νομιμοποίησή τους και με αυτό τον τρόπο εντάσσεται στη διαδικασία του χτισίματος των κυβερνητικών- κομματικών  μηχανισμών στελεχών στην εκπαίδευση, στα πλαίσια του πρόσφατου νόμου  για την αξιολόγηση στελεχών, εκπαιδευτικών και αυτονομία σχολικής μονάδας.
  • Τα κενά που θα εμφανίσουν  δεν είναι τα πραγματικά, αφού εκτός από τα ολιγομελή, εκκρεμούν οι μακροχρόνιες άδειες που διαπιστώνονται 1η Σεπτέμβρη, νέες αποσπάσεις, πραγματικές λειτουργικές ανάγκες μετά από σύγκληση του Συλλόγου Διδασκόντων για κενά-πλεονάσματα, οριστικά τμήματα κ.ά. Σε κλειστά σχολεία μπορούν πιο εύκολα να κάνουν επιλογή των κενών που δίνουν κάθε φορά ή τουλάχιστον υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
  • Η υποκριτική δικαιολογία του Υπουργείου ότι πρέπει να δώσουν κενά για τους αναπληρωτές, για να βρίσκονται όλοι στα σχολεία 1η Σεπτέμβρη δεν πείθει κανέναν. Γνωρίζουν πολύ καλά πως τα κενά  πέρυσι ξεπέρασαν τις 50.000 .Οι φετινοί  11.700 διορισμοί, που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων, δεν επαρκούν ούτε στο ελάχιστο για την κάλυψη των κενών που θα είναι σίγουρα πάνω από 40.000.  Αν ενδιαφέρονταν για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων θα έπρεπε όλοι αυτοί να έχουν ήδη διοριστεί!
  • Την ίδια στιγμή σχεδιάζει τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε σχολεία να τις πραγματοποιήσει μέσω ΟΠΣΥΔ και με εν κρυπτώ διαδικασίες, θέλοντας να αξιοποιήσει τη  συγκεκριμένη διαδικασία για περικοπές εκπαιδευτικών αναγκών και προσλήψεων.

 

Τέτοιου είδους μεθοδεύσεις ευτελίζουν τις διαδικασίες και κάθε άλλο παρά συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και κυρίως στον σεβασμό και την τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων . Παράλληλα ενισχύονται αντικειμενικά οι τάσεις εμφάνισης ρουσφετολογικών μηχανισμών, μέσω χειρισμού του αριθμού των τμημάτων και της απουσίας των εκλεγμένων εκπροσώπων του κλάδου από τα ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας.

Αν προχωρήσει η υλοποίηση της εγκυκλίου και δεν ολοκληρωθούν όλες οι αναγκαίες και προβλεπόμενες διαδικασίες ,θα οδηγήσει σε αδικίες, παραβιάσεις των εργασιακών μας δικαιωμάτων, σοβαρή ανισοτιμία στην έγκαιρη ενημέρωση όλων, συνεχείς επανατοποθετήσεις και αναστάτωση της ζωής των συναδέλφων , παρατεταμένη εκκρεμότητα και μεταβλητότητα των σχολικών μονάδων και θα πλήξει την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων  σε βάρος και των μαθητών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Είναι  προφανές ότι απώτερος σκοπός αυτή τη στιγμή από την πλευρά του Υπουργείου είναι

  • να βγουν όπως- όπως συρρικνωμένα κενά ώστε να μειωθεί όσο γίνεται ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν 
  • να επιβάλουν περικοπές τμημάτων και θέσεων εκπαιδευτικών
  • να κρύψουν την ανάγκη κάλυψης των κενών με μόνιμους διορισμούς
  • να αποφύγουν κάθε μορφή συλλογικής αντίδρασης των ΕΛΜΕ και του εκπαιδευτικού κινήματος
  • να καταργήσουν κάθε δυνατότητα αποτύπωσης όλων των αναγκών των σχολικών μονάδων μέσα από τις διαδικασίες των Συλλόγων Διδασκόντων και  κάθε έλεγχο στις τοποθετήσεις και στα πραγματικά κενά.

Να αξιοποήσουν ,εν τέλει, τις  αδιαφανείς  fast track  υπηρεσιακές μεταβολές ως  ιμάντα για την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής , ως βήμα ελέγχου, χειρισμού και χειραγώγησης των εκπαιδευτικών!

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ.

 

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΑΓΙΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΡΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

-  Τα κενά να προσδιορίζονται από τους συλλόγους διδασκόντων και στις Διευθύνσεις να καταθέτουν την πρόταση τους και οι ΕΛΜΕ.

-  Οι τοποθετήσεις να πραγματοποιηθούν με ανοιχτά σχολεία, αφού ανακοινωθούν και δημοσιοποιηθούν όλα τα πραγματικά κενά.

- Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

-  Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνουν ενιαία σε μία φάση και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές και όχι αποσπασματικά και σε αλλεπάλληλες φάσεις.  Όχι στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών που σχεδιάζει το Υπουργείο μέσω ΟΠΣΥΔ με διαδικασίες εν κρυπτώ και χωρίς την τήρηση κριτηρίων.Στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών να τηρηθούν κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας (δημοσιοποίηση όλων των κενών, οι τοποθετήσεις σε σχολεία να μη γίνουν από το Υπουργείο, αλλά τοπικά σε κάθε Διεύθυνση, όλες οι τοποθετήσεις να γίνουν σε μία φάση)

-Να δημοσιοποιηθούν κενά και για τις προσωρινές τοποθετήσεις των συναδέλφων (νεοδιόριστοι, διάθεση, αποσπασμένοι) και να γίνουν με διαδικασία αιτήσεων.

-Να εγκριθούν τώρα όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών.

- Κανένας συνάδελφος σε πάνω από δύο σχολεία και μόνο σε όμορα. Οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου να γίνουν μετά από δημοσιοποίηση όλων των κενών κάτω από 12 ώρες, με βάση αίτηση των εκπαιδευτικών και τα μόρια του καθενός.

-  Όχι στη μείωση και των περιορισμό των κενών της ειδικής αγωγής. Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) με βάση τα σύνολο των αιτημάτων που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο.

-Να λειτουργήσουν με το ξεκίνημα των σχολείων και όλες οι εκπαιδευτικές δομές με άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών για πρόσφυγες (τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ), για στήριξη των μαθητών (ενισχυτική, ΕΠΑΛ) και σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

-Άμεση δημιουργία τμημάτων μέχρι 15 μαθητών..Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν μέσω της πανδημίας.

·Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων υγειονομικών όρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Καθημερινή παρουσία κλιμακίων του ΕΟΔΥ. Διαγνωστικά τεστ δωρεάν. Αυξημένο μόνιμο προσωπικό καθαριότητας.

 

Οι ΕΛΜΕ οργανώνουμε παραστάσεις διαμαρτυρίας την Δευτέρα 23/8, στις 12 το μεσημέρι στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και την Τρίτη 24/8, στις 12 το μεσημέρι στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για να αποτραπούν τα αντιεκπαιδευτικά  σχέδια.

Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ!

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                    ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου