συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022

Γ' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Όλοι στην 24ωρη απεργία, Τετάρτη 6/4, Καμάρα, 11πμ

 


Γ΄ΕΛΜΕ- Θ                                                                                                      Θεσσαλονίκη 29/3/2022

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                 

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/

 fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΤΕΤΑΡΤΗ 6/4

 

ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

   ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ- ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ

 

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ!

Όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση την Τετάρτη 6/4, στην Καμάρα, στις 11.00 π.μ.

 

Οι εκπαιδευτικοί, όπως και ολόκληρος ο λαός, βρισκόμαστε αντιμέτωποι/ες με την ακραία αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας. Η ανθρωπότητα ζει τον όλεθρο του πολέμου στην Ουκρανία.

  • Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη φρίκη του πολέμου, θυμίζοντας τις θηριωδίες των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ, της ΕΕ  στην Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν, το Ιράκ, την Συρία, την Αφρική, με τα εκατομμύρια νεκρούς και πρόσφυγες που άφησαν πίσω τους.  Η αιτία του πολέμου βρίσκεται στη νέα φάση του ανταγωνισμού των ΗΠΑ-ΕΕ με την Ρωσία και την Κίνα, ώστε να δημιουργηθούν νέα γεωπολιτικά, γεωστρατηγικά και οικονομικά δεδομένα που θα τους εξασφαλίζουν δύναμη και εξουσία, κέρδη για τα μονοπώλιά τους και την βιομηχανία όπλων, με θύματα πάντα τους λαούς. Το σταμάτημα του πολεμικού ολέθρου πρέπει να γίνει υπόθεση όλων μας.
  • Το κύμα ανατιμήσεων στην ενέργεια (ηλεκτρισμός, φυσικό αέριο), αλλά και σε βασικά προϊόντα και κοινωνικά αγαθά λεηλατούν το πενιχρό λαϊκό εισόδημα και μαζί με την ανεργία, τους καθηλωμένους μισθούς πείνας, την ελαστική εργασία, βυθίζουν το λαό σε καθεστώς ακόμα μεγαλύτερης φτώχειας. Η κυβέρνηση της ΝΔ με την πολιτική της στηρίζει ασύδοτα την κερδοφορία του κεφαλαίου σε βάρος του λαού κι από την άλλη, μοιράζει ψίχουλα που δεν φτάνουν να καλύψουν ούτε τα στοιχειώδη, ενώ σε όλα η απάντηση είναι μόνο καταστολή, αυταρχισμός και αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις.
  • Την ίδια ώρα με την εγκληματική πολιτική της στη διαχείριση της πανδημίας και τη διάλυση του συστήματος υγείας, η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει το λαό να συνηθίσει ως «κανονικότητα» τους νεκρούς κάθε ημέρα. Οι εκατόμβες των νεκρών κατατάσσουν τη χώρα σε μια από τις χειρότερες θέσεις παγκοσμίως, ενώ ετοιμάζει απολύσεις στο υγειονομικό προσωπικό που είναι σε αναστολή.
  • Παράλληλα, η κυβέρνηση και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζουν το σφυροκόπημα της Δημόσιας Εκπαίδευσης με στόχο την αντιδραστική μετάλλαξη του Δημόσιου Σχολείου. Επιδιώκουν ένα σχολείο πλήρως υποταγμένο στις ανάγκες της αγοράς, ένα σχολείο επιχείρηση, φτηνό, ευέλικτο, αυταρχικό, των δεξιοτήτων, της κατακερματισμένης γνώσης και πληροφορίας, με τεράστια κενά εκπαιδευτικών και προκλητικές προσλήψεις 3μηνιτών, με συγχωνεύσεις-κλείσιμο τμημάτων και απ’ ευθείας παρέμβαση στο περιεχόμενο της διδασκαλίας με σκοταδιστικά προγράμματα και νέα αντιδραστικά αναλυτικά προγράμματα, με εμπαιγμό των εκπαιδευτικών με εξευτελιστικά voucher.
  • Προωθούν την αξιολόγηση και τα αντιδραστικά σχέδια για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας. Προχωρούν την «Τράπεζα Θεμάτων», τις εξετάσεις τύπου «PISA» και τη νέα μεγάλη σφαγή δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων μέσω της ΕΒΕ. Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης αλλάζει ριζικά προς το χειρότερο το DNA του Δημόσιου Σχολείου, πολλαπλασιάζει και εντείνει τους ταξικούς φραγμούς.
  • Η εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη προωθεί τη βαθύτερη εκμετάλλευση της εργασίας με την κατάργηση του 8ωρου, απλήρωτες υπερωρίες, επέκταση της ελαστικής εργασίας και απολύσεις, συμβασιούχους, 3μηνες συμβάσεις κλπ, αλλά και χτύπημα της απεργίας και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Το εργατικό κίνημα πρέπει να αγωνιστεί με στόχο την ανατροπή του ν. Χατζηδάκη.
  • Το Υπουργείο προχώρησε σε μια πρωτοφανή πράξη αυταρχισμού και ποινικοποίησης του απεργιακού δικαιώματος. Προχώρησε στη δίωξη 114 συναδέλφων Διευθυντών που συμμετέχουν στην Απεργία-Αποχή και δεν ανάρτησαν τα σχετικά με την αξιολόγηση στις πλατφόρμες του ΙΕΠ.  Η χουντικού τύπου ποινικοποποίηση της απεργίας δε θα περάσει! Η απεργία δεν τιμωρείται! Νικά!

 

ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση αναδεικνύεται η ανάγκη τα σωματεία και οι εργαζόμενοι να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Η αναγκαιότητα του κοινού αγώνα και της κοινής δράσης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Δεν αρκούν οι αποσπασματικές ενέργειες, πολύ περισσότερο οι κινήσεις διαμαρτυρίας, αλλά απαιτείται αποφασιστικός αγώνας διαρκείας, με αιτήματα που καλύπτουν τις ανάγκες. Η συγκυρία απαιτεί δυναμικό απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών, των εργαζόμενων και όλου του λαού.

 

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ

Τα πρωτοβάθμια σωματεία που έχουν κηρύξει απεργία/αποχή διευρύνονται φτάνοντας πλέον τα 22. Στις νέες συνεδριάσεις των συλλόγων που πρέπει να συγκαλέσουν οι διευθυντές, όπως ορίζει η υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση, θα δώσουμε και πάλι τη μάχη. Απαιτούμε να κηρύξουν και πάλι  Απεργία Αποχή οι Ομοσπονδίες.

ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA!

Να μην επιτρέψουμε να γίνουν οι μαθητές μας και τα σχολεία μας πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος διάλυσης, κατηγοριοποίησης, ανταγωνισμού και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου. Οργανώνουμε καμπάνια πολύπλευρης ενημέρωσης.  Να βγει κοινή ανακοίνωση και αφίσα των σωματείων για το διαγωνισμό PISA με στόχο την ακύρωσή του. Οι σύλλογοι διδασκόντων να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου τους.

 Οι γονείς να μην αποδεχτούν τη συμμετοχή των παιδιών τους. Να δοθεί απάντηση με απεργιακό αγώνα, με κήρυξη απεργίας τη μέρα των εξετάσεων και συγκεντρώσεις έξω από τα σχολεία με κάλεσμα σε γονείς και μαθητές για αποχή από τις εξετάσεις.

 

ΑΙΤΗΜΑΤΑ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ

  • Να σταματήσουμε τον πόλεμο στην Ουκρανία! Όχι στην αποστολή στρατιωτικού εξοπλισμού στην Ουκρανία. Καμία εμπλοκή της χώρας στον πόλεμο. Να κλείσουν τώρα οι αμερικάνικες βάσεις. Έξω από το ΝΑΤΟ. Καμία συμμετοχή στους επικίνδυνους ανταγωνισμούς στην Ουκρανία.
  • Να αναχαιτιστεί και να ανατραπεί η αντιλαϊκή πολιτική της ακρίβειας και της φτωχοποίησης.
  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.200 ευρώ καθαρά. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Να αποδοθεί το «κλεμμένο» ΜΚ για το 2015-2017.
  • Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια, ίση με τον καταληκτικό μισθό. Όχι στην επαιτεία του καθεστώτος του «έναντι» στους συνταξιούχους - πλήρη σύνταξη όταν ξεκινάει η συνταξιοδότηση.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. Μονιμοποίηση αναπληρωτών με βάση πτυχίο και προϋπηρεσία. Κατάργηση του προσοντολόγιου. Πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές. Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις.
  • Όχι στο Νέο Λύκειο της αγοράς και των εξεταστικών φραγμών. Όχι στην υποβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση της μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης. Όχι στις δίχρονες Επαγγελματικές Σχολές.
  • Όχι στα νέα εξεταστικά πλέγματα (τράπεζα θεμάτων, Ε.Β.Ε., εξετάσεις PISA διεθνής και ελληνική σε Στ΄ δημοτικού και  Γ΄ Γυμνασίου) και τους νέους φραγμούς στη μόρφωση.
  • ΟΧΙ στην αξιολόγηση Σχολείων και Εκπαιδευτικών! Απεργία – αποχή με κήρυξη από όλες τις ΕΛΜΕ.
  • Καμιά κύρωση καμιά ποινή σε όσες/ους αγωνίζονται ενάντια στην αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου!
  • Όχι στην κατάργηση των συλλόγων διδασκόντων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στα σχολεία.
  • Μέτρα προστασίας για ασφαλή λειτουργία των σχολείων (15 μαθητές/τμήμα,  μαζικά τέστ για όλους, επάρκεια καθαριστριών/στών). 
  • Όλα τα παιδιά στο σχολείο μέχρι τα 18, χωρίς αποκλεισμούς, ανεξάρτητα από χρώμα, θρήσκευμα, φύλο, εθνικότητα! Όλα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία.
  • Καθιέρωση ενιαίου 12χρονου σχολείου και δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης που θα χωράει όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς.
  • Να καταργηθεί το αντεργατικό έκτρωμα «Χατζηδάκη»! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία!

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

              ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου