συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Σχετικά με το έργο των συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία μας

             ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ  

 

Ιδιαίτερη προσοχή οφείλουμε να δείξουμε σε ό,τι αφορά το έργο των συναδέλφων του ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία μας. Για ειδικότητες όπως ιδίως οι ψυχολόγοι ΠΕ23 και οι κοινωνικοί λειτουργοί ΠΕ30, το καθηκοντολόγιο εργασίας τους περιλαμβάνει ομαδικές δράσεις στις τάξεις (σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς), καθώς και το συντονισμό ενημερώσεων των συλλόγων διδασκόντων. Πρόκειται, δηλαδή, για δράσεις που ανήκουν στο κυρίως έργο τους, όπως ακριβώς είναι η καθαυτή διδασκαλία για τους/τις εκπαιδευτικούς. Επομένως, η συμπερίληψη τέτοιων δράσεων στις εκθέσεις αξιολόγησης των σχολείων ανάγεται πλέον σε ατομική αξιολόγηση των συναδέλφων και αποτελεί αντισυναδελφική κίνηση με το να δημιουργείται για τη δική τους εργασία κάποιου είδους εξαίρεση σε σχέση με το πώς αντιμετωπίζουμε τα υπόλοιπα μέλη των συλλόγων διδασκόντων.  

          Με βάση αυτά, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων και απαιτούμε από τις διευθύνσεις να μην προχωρήσουν σε αυτήν την λογική «ειδικού καθεστώτος» για τους/τις συναδέλφους. Πρόκειται για την ελάχιστη ένδειξη συναδελφικού πνεύματος προς τους/τις συναδέλφους και ταυτόχρονα αποσοβείται η πρώτη κίνηση ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου μέσα στα σχολεία μας.  

          Καθημερινά στα σχολεία μας γνωρίζουμε την αναγκαιότητα σταθερής παρουσίας των συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ και συνάμα βλέπουμε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα απαξιωμένο εργασιακά τμήμα των εργαζόμενων στην εκπαίδευση. Στηρίζουμε σταθερά τους/τις συναδέλφους και θεωρούμε κρίσιμο να συμπορευτούμε όλα τα σωματεία της εκπαίδευσης για να κατακτήσουμε όσα είναι αναγκαία για την ολόπλευρη υποστήριξη της σχολικής κοινότητας και για την εργασιακή αξιοπρέπεια όλων των συναδέλφων.  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου