συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας : Κάλεσμα σε συμμετοχή στην απεργία αποχή για μέντορες και συντονιστές και στην απεργία αποχή για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

 

Σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ της Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας, κοινοποιήθηκε την Παρασκευή  30/9/22 το εξώδικο του σωματείου μας στην Υπουργό παιδείας σχετικά με την κήρυξη  Απεργίας - Αποχής από μέντορες - συντονιστές.

 

Η Απεργία - Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, που κηρύξαμε την προηγούμενη χρονιά είναι σε ισχύ και έχει επικαιροποιηθεί και με το πρόσφατο εξώδικο. 

 

Καλούμε όλους/ες τους/τις  συναδέλφους/ισσες να υπογράψουν τις δηλώσεις συμμετοχής στην Α/Α τόσο για μέντορες, συντονιστές, όσο και για τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας

 

Υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά μας δικαιώματα, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών μας, την παιδαγωγική ελευθερία

Η Αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών δεν θα περάσει!

 

Επισυνάπτουμε τα παρακάτω:

 

·         Δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή για μέντορες-συντονιστές

 

·         Δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή από αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμό-ομάδες δράσης-αποτίμηση)

 

·        Ανακοίνωση σχετικά με τα βήματα που ακολουθούμε

 

·         Την εξώδικη γνωστοποίηση  προς το ΥΠΑΙΘ και την ΔΔΕ Α΄Αθήνας που περιέχει και την επικαιροποίηση της απεργίας αποχής για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας

 

Ενημερώνουμε όλους.

Άσχετα αν κάποιες διευθύνσεις σχολείων έχουν ήδη προχωρήσει σε ορισμό Μεντόρων και Ενδοσχολικών Συντονιστών, οι ορισμένοι συνάδελφοι με το που καταθέτουν στο πρωτόκολλο του σχολείου τη δήλωση Απεργίας - Αποχής παύονται αυτοδίκαια.

ΔΣ Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας                                                                                  Αθήνα, 03-10-2022
Π.Κυριακού 10                                                                                                  
Αμπελόκηποι – Αθήνα                                                                        Προς: 
Τηλ/Φαξ 210-6443741                                                          Συλλόγους Διδασκόντων
 
Κηρύσσουμε Απεργία – Αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης (μέντορες, συντονιστές)
Συνεχίζουμε την Απεργία Αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (αποτίμηση, προγραμματισμό, ομάδες δράσης) που έχουμε κηρύξει την περσινή χρονιά
 
Υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά μας δικαιώματα, την παιδαγωγική ελευθερία
Η Αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών δε θα περάσει!
Συναδέλφισσες/οι,
Σε αυτό το χρονικό διάστημα το υπουργείο επιδιώκει να προχωρήσει την ατομική αξιολόγηση με τη δημιουργία νέων δομών. Πίσω από μεγάλα λόγια για καινοτομίες, ανάπτυξη μαθητών και εκπαιδευτικών, σχολείο συνεργατική κυψέλη, συντονιστές και μέντορες που μαζί με τους συμβούλους και τους διευθυντές "θα εμπνέουν και θα ενθαρρύνουν" και άλλα πολλά, προσπαθούν να κρύψουν την πιο σκληρή επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί.
Οι τρεις «καινοτόμοι θεσμοί» (Μέντορες, Σύμβουλοι, Εκπαιδευτικοί Όμιλοι) εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, κατηγοριοποιούν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, δίνουν υπερεξουσίες στους διευθυντές, επιδιώκουν τη δημιουργία μιας νέας ιεραρχικής δομής, ίδια με αυτή των  επιχειρήσεων. Διαμορφώνεται μια πυραμίδα ιεραρχίας (Διευθυντής, Μέντορες, Συντονιστές, Υπεύθυνοι Ομίλων, Επόπτης Διεύθυνσης, Περιφερειακός Επόπτης, Συμβούλιο Εποπτών, Διευθυντής Β/θμιας, Περιφερειακός Διευθυντής, Γ.Γ. Υπουργείου). Θα ελέγχει τα πάντα και τους πάντες και θα προωθεί την απαρέγκλιτη εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.
Οι Εκπαιδευτικοί Όμιλοι, που καμία σχέση δεν έχουν με τις δραστηριότητες που από κοινού αναπτύσσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί, σπάνε τα ενιαία αναλυτικά προγράμματα, προωθούν μέσα στα σχολεία τη μετάδοση δεξιοτήτων και όχι στέρεων επιστημονικών γνώσεων, αποτελούν στοιχείο για την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και σε συνδυασμό με την αυτονομία της σχολικής μονάδας οδηγούν στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η αξιολόγηση πέρυσι δεν ανατράπηκε, δέχτηκε όμως ισχυρό πλήγμα. Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει, αποτελεί παράδειγμα αγώνα με μαζική απεργία και μαζικά συλλαλητήρια που μπορεί να ενώσει για να νικηθεί η αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική. Χρειάζεται και τώρα να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και να προχωρήσουμε. Τα 22 σωματεία που κήρυξαν Απεργία-Αποχή πέρυσι δείχνουν το δρόμο. Η δικαίωση των διευθυντών που εναρμονίστηκαν με την απόφαση των σωματείων τους και δεν τους επιβλήθηκε καμία ποινή από τα Υ.Σ. αποτελεί κόλαφο στους πρωτεργάτες της τρομοκρατίας που εξαπολύθηκε.
 
 
Με όπλο την απεργία αποχή να σταματήσουμε την αξιολόγηση
 και να υπερασπίσουμε το δημόσιο σχολείο
Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων, κανένας συνάδελφος να μη δεχθούν την υλοποίηση μέτρων ατομικής αξιολόγησης (μέντορες, συντονιστές).
 
Με βάση την απόφαση του ΔΣ της Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας (23/09/2022) προχωρήσαμε σε προκήρυξη της απεργίας αποχής και καταθέσαμε εξώδικο στο ΥΠΑΙΘ και στη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Α΄Αθήνας στις 30/9/2022.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ/ΙΣΣΕΣ
Ÿ Να μην αναλάβει κανείς ρόλο μέντορα και συντονιστή ειδικοτήτων και τάξεων. Επιδιώκουμε να πάρουμε συλλογικές αποφάσεις στις συνεδριάσεις των ΣΔ.
Ÿ  Υπογράφουμε τη νέα δήλωση της Β΄ ΕΛΜΕ (την αποστέλλουμε) για συμμετοχή σε απεργία αποχή από κάθε άσκηση καθηκόντων και ρόλους μέντορα και συντονιστή. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να την υπογράψουν. Παίρνουμε αριθμό πρωτοκόλλου.
Ÿ Καλούμε τους  Διευθυντές των σχολείων να υπογράψουν τη δήλωση της απεργίας αποχής και να μην αναθέσουν σε κανένα συνάδελφο ρόλο μέντορα και συντονιστή.
  • Οι συνάδελφοι που έχουν ήδη οριστεί μέντορες ή συντονιστές μπορούν να δηλώσουν Α/Α και παύονται αυτοδίκαια.
Ÿ Οι εκπαιδευτικοί όμιλοι και ο ηλεκτρονικός φάκελος αφορούν προαιρετικές διαδικασίες στις οποίες καλούμε τους συναδέλφους να μη συμμετέχουν. Δε θα φακελωθούμε μόνοι μας κυνηγώντας  προσόντα δια βίου.
Η απεργία αποχή για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που προκηρύξαμε 22 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ πέρσι είναι σε ισχύ και επιπλέον  έχει επικαιροποιηθεί με το τελευταίο εξώδικο.
Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην προχωρήσει στον προγραμματισμό και στη συγκρότηση ομάδων δράσης.
Ÿ Υπογράφουμε την περσινή δήλωση της Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας συμμετοχής στην απεργία αποχή για να μη συμμετέχουμε στις ομάδες δράσης και τους ΣΔ για το θέμα. (την αποστέλλουμε). Παίρνουμε αριθμό πρωτοκόλλου.
Ÿ Συγκεντρώνουμε την πλειοψηφία του συλλόγου και απέχουμε από τις  συνεδριάσεις που προβλέπονται μέχρι τις 20 Οκτωβρίου ώστε να μην υπάρχει απαρτία. Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι που δηλώνουν απεργία αποχή δεν συμμετέχουν στους ΣΔ.
  • Καλούμε και τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
  • Καλούμε την ΟΛΜΕ να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαίας απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογής τους) και τις εγκυκλίους εφαρμογής της για τους μέντορες –συντονιστές (), καθώς και για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ' αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021).
Παλεύουμε αταλάντευτα για το δημόσιο σχολείο, για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, για τα εργασιακά μας δικαιώματα και την αξιοπρέπεια μας!
 
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΜΕΝΤΟΡΕΣ
Με την παρούσα δηλώνω/ουμε ότι συμμετέχω/ουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας, από κάθε διαδικασία και καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση και στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση, β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.
Ο/ΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΟΙ
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
 
Με την παρούσα δηλώνω/ουμε ότι συμμετέχω/ουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού  και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης  και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ' αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας  και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ' εφαρμογή και κατ' εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021.
Ο/Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΟΙ
\
 
\
 
 
Αριθμός:
Στο Μαρούσι Αττικής σήμερα στις τριάντα (30) του μήνα Σεπτεμβρίου του έτους δύο χιλιάδες είκοσι δύο (2022), ημέρα Παρασκευή και ώρα 11.15ο Δικαστικός Επιμελητής του Εφετείου Αθηνών ΝΙΚΟΣ Ι. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, που έχω την έδρα μου στο Πρωτοδικείο Αθηνών; οδός Θεμιστοκλέους αρ. 42: ύστερα από έγγραφη παραγγελία- του Δικηγόρου Αθήνας κ. Παλαιολόγου Παλαιολόγου πληρεξούσιου δικηγόρου και των κ.κ. Τσατούρα Βαγγέλη προέδρου και Ζανιά Ανδρέα Γεν. Γραμματέα της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Β' ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΏΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Β' ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ)» που εδρεύει στην Αθήνα στην οδό Π. Κυριάκού αρ. 10 και εκπροσωπείται νόμιμα, ήρθα για να επιδώσω προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, που κατοικοεδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου αριθ. 37, την από 29/9/2022 ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ της πρώτης προς τη δεύτερη και της οποίας το περιεχόμενο έχει ακριβώς όπως παρακάτω στην παρούσα αντιγράφεται. Ήτοι:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
 
 
 
 
 
ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης «Β ΈΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Β' ΕΛΜΕ Αθήνας)», που εδρεύει στην Αθήνα επί της οδού Π. Κυριάκού αριθμός 10, email:belmeath@gmail.com) και εκπροσωπείται νόμιμα.
ΠΡΟΣ
  1. Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων που κατοικοεδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αριθ.37
  2. που εδρεύει στο Μεταξουργείο - Αθήνα, επί της οδού Χίου αριθ.16-18, όπως εκπροσωπείται νόμιμα
Σε εκτέλεση της απόφασης του ΑΣ της ΒΈΛΜΕ Αθήνας, που ελήφθη στις 23-09-202,
Αντιδρώντας:
Στις ρυθμίσεις της με αρ.ΥΑ Φ12/102913//ΓΔ4/2022 (ΦΕΚ Β' 4509/2022) υπουργικής απόφασης «Ενδοσχολικός Συντονιστής», η οποία εκδόθηκε κατ' εφαρμογή και κατ' εξουσιοδότηση των διατάξεων των άρθρων 92 και 103 του ν. 4823/2021, και στις ρυθμίσεις της με αρ. ΥΑ Φ12/102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» υπουργικής απόφασης, η οποία εκδόθηκε κατ' εφαρμογή και κατ' εξουσιοδότηση των διατάξεων των άρθρο)ν 93 και 103 του ν. 4823/2021.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
> I!
  1. το γεγονός όχι οι ανωτέρω υπουργικές αποφάσεις συνιστούν μία ακόμη προσπάθεια της κυβέρνησης περίστοχοποίησης και αποδόμησης του δημόσιου σχολείου και αποψίλωσηςτων εργασιακών δικαιωμάτων καικεκτήμένων των εκπαιδευτικών
  2. ότι συγκεκριμένα οι θεσμοί του ενδοσχολικού συντονιστή και του παιδαγωγικού συμβούλου - μέντορακατατείνουν στη διαμόρφωση ενός ενδοσχολικού δικτύου καθοδήγησης, ελέγχου και εποπτείας, ενός ιεραρχικού θεσμικού πλαισίου ατομικής αξιολόγησης, αλλά και στην ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων και την υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων ως το κατεξοχήν διαχρονικά αρμόδιο όργανο για τη στοχοθεσία και υλοποίηση των δράσεων των σχολικών μονάδων, στην ενίσχυση της γραφειοκρατίας και εντέλει την εμπέδωση κλίματος φόβου, ενώ καμία σχέση δεν έχουν με την υπηρέτηση των μορφωτικών και εκπαιδευτικών εν γένει δικαιωμάτων των μαθητώνκαι την ενίσχυση της εκπαιδευτικής μονάδας στο σύνολό της
  3. ότι η Κυβέρνηση - Διοίκηση καμία πρωτοβουλία δεν έχει αναλάβει στην κατεύθυνση της αντιμετώπισης των διαχρονικών προβλημάτων που μαστίζουν το δημόσιο σχολείο και έχουν επιδεινωθεί έτι περαιτέρω την περίοδο της υγειονομικής και ευρύτερης οικονομικής κρίσης που βιώνουμε (τεράστια κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, ελλιπή μέτρα προστασίας της υγείας των μαθητών, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, υποχρηματοδότηση, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρεωτικές υπερωρίες, πολλαπλές εξετάσεις και εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, κ.α.), τουναντίον επιμένει να μετακυλύει την ευθύνη διαμόρφωσης και λειτουργίας του σχολείου από το κράτος στους εκπαιδευτικούς.
  4. Ότι οι επίμαχες κανονιστικές ρυθμίσεις συνιστούν συνέχεια και εμβάθυνση της
διαδικασίας αξιολόγησης της υπ' 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β' 4189) υπουργικής
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
που προσπάθησε με αυταρχικό τρόπο η Διοίκηση να επιβάλει το προηγούμενο διάστημα και συνθέτει το παζλ της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που θεσπίστηκε με τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021, κρίση η οποία ενισχύεται από το γεγονός ότι ουδεμία πρωτοβουλία έλαβε η Διοίκηση για ουσιαστικό διάλογο με φορείς των εκπαιδευτικών και συλλογικότητες και ενώσεις γονέων για την επίτευξη κοινά αποδεκτών λύσεων προς όφελος του δημόσιου συστήματος παιδείας.
ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΌΤΙ
ΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση και στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση,β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ την από 11 / 01 / 2022 απόφαση της Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Εκπαιδευτικών W ΕΑΜΕ Αθήνας, με την οποία κηρύξαμε ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.
Η εν λόγω απόφαση επιδόθηκε στις 13/1/2022: στην Υπουργό Παιδείας και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α' Αθήνας.
ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ
  1. Την παύση κάθε διαδικασίας που σχετίζεται με την εφαρμογή των υπ' αρ.
Φ12/102913/ΓΔ4/2022 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ' αρ. 102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Β' 4509/2022), και
I
  1. τη διαβούλευση άλλως συζήτηση σχετικά με τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου
και των εκπαιδευτικών (διδακτικά κενά, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρεωτικές υπερωρίες, πολλαπλές εξετάσεις και εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, κ. ά.), την αντιμετώπιση των διαχρονικών προβλημάτων στην παιδεία (υποχρη ματοδότη ση, κτηριακές υποδομές και εγκαταστάσεις, αντισταθμιστική διδασκαλία, υπολειτουργία εκπαιδευτικών δομών για τα παιδιά των προσφύγων και των μεταναστών, κ.ά.), τη λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας της υγείας μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών και λόγω της αύξησης των κρουσμάτων κορονοϊού (λιγότεροι μαθητές στα τμήματα, μαζικές προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας, ψυχολόγων και υγειονομικού προσωπικού, δωρεάν τεστ και καθημερινές ιχνηλατήσεις στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ, κ.ά.) και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου (ουσιαστικές αρμοδιότητες στους συλλόγους διδασκόντων, οικονομική και εκπαιδευτική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ετήσια επιμόρφωση, κ.ά.).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Α^ρμο^ηος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε όσους αυτή απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρη την παρούσα στην έκθεση επιδόσεώς του.
Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου 2022 Εκπροσωπώντας την απόφαση του ΔΣ
 
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος                    Ο Γεν. Γρρμμβχίος
 
Τσαυούρας Βαγγέλης              Ζανιάς Ανδρ4«ς
 
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΌΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες.
Και αφού δεν βρήκα την ίδια την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων στο ενταύθα και στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου αριθ. 37 κείμενο γραφείο της στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αλλά την κατά δήλωσή της αρμόδια, για την παραλαβή των δικογράφων υπάλληλο του Αραγιώργη Αγγελική επέδωσα στα χέρια της το παραπάνω εξώδικο.
Για να βεβαιωθούν τα παραπάνω, συνέταξα την παρούσα έκθεση μου, η οποία αφού διαβάστηκε και βεβαιώθηκε υπογράφεται νόμιμα όπως ακολουθεί.
Η ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΣΑ                                     Ο ΔΙΚ. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου