συγκέντρωση

Όλοι/ες στην 24ωρη Απεργία της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 28/8 Αθήνα: συγκέντρωση 10:00 πμ στο Σύνταγμα! (Προσυγκέντρωση πλ. Κλαυθμώνος 9:30 πμ) Θεσσαλονίκη: συγκέντρωση 10:00 πμ Άγαλμα Βενιζέλου

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής: Για διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση σε συναδέλφους της Εύβοιας

Α ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ <aelmedytattikis@yahoo.gr>
Date: Τρί, 23 Ιουν 2026, 5:27 μ.μ.
Subject: A΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής ΑΡ. ΠΡΩΤ.687 Για διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση σε συναδέλφους της Εύβοιας

Στο “εδώλιο” και άλλοι τέσσερις συνάδελφοι της Εύβοιας! Παιδεία και εκπαιδευτικοί υπό διωγμό!

Να μην το επιτρέψουμε! Να σημάνει συναγερμός!

Να σταματήσουν ΤΩΡΑ όλες οι διώξεις για την αξιολόγηση και τη συνδικαλιστική δράση

Η σφοδρότατη επίθεση της κυβέρνησης στο δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα έχει πάρει χαρακτήρα χιονοστιβάδας με πρωτοφανή αυταρχισμό. Τέσσερις συνάδελφοι καλούνται σε απολογία στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους στην απεργία των ΑΔΕΔΥ-ΕΛΜΕ, απέχοντας από την ατομική αξιολόγηση. Στο «εδώλιο» βρίσκεται ουσιαστικά όλος ο μαχόμενος κλάδος, το απεργιακό δικαίωμα και η ίδια η δυνατότητα των εργαζομένων να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση-εμπορευματοποίηση σχολείων-εκπαιδευτικών-μαθητών

Είναι απολύτως προφανές ότι η κυβέρνηση, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και η Διοίκηση επέλεξαν τις απειλές, τις 2.500 πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών και την τρομοκρατία, ακριβώς επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν τη συναίνεση του κλάδου μας στις καταστροφικές συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους. Γι’ αυτό και πασχίζουν να συντρίψουν πρώτα τα σωματεία μας και το απεργιακό δικαίωμα, ώστε να προωθήσουν ανεμπόδιστα ένα κατ’ όνομα δημόσιο σχολείο άκρως ταξικό και κατηγοριοποιημένο, με ολοένα και λιγότερους μαθητές και υποταγμένους εκπαιδευτικούς, χωρίς εργασιακά δικαιώματα. Η ομοβροντία των αντιεκπαιδευτικών μέτρων είναι άνευ προηγουμένου: Ωνάσεια, Εθνικό και Διεθνές Απολυτήριο, Τεχνική Εκπαίδευση με «Ακαδημίες» και ειδικότητες κομμένες και ραμμένες στα επιχειρηματικά συμφέροντα, αποδόμηση της Ειδικής Αγωγής, εξετάσεις PISA, υποχρηματοδότηση στην παιδεία, χιλιάδες κενά από ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία

Μαζί με τους συναδέλφους μας μέχρι την νίκη ενάντια στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών και σχολείων!           

 ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ!

Η συνδικαλιστική δράση δεν καταστέλλεται, γιατί αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα και κατάκτηση των εργαζομένων εδώ και δεκαετίες. Την ίδια στιγμή, εκατοντάδες συνάδελφοι έχουν δικαιωθεί δικαστικά και μονιμοποιηθεί αυτοδίκαια χωρίς αξιολόγηση. Οι εκπαιδευτικοί με τον αγώνα μας υπερασπιζόμαστε μέχρι τέλους το δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά και την εργασιακή μας αξιοπρέπεια

Απαιτούμε:

·         Την πλήρη απαλλαγή και δικαίωση απεχόντων-απεργών συναδέλφων από την ατομική αξιολόγηση. Να μπει τώρα στο αρχείο η υπόθεσή τους! Παύση όλων των διώξεων

·         Κάτω τα χέρια από τη μονιμότητα. Όχι στο νέο Πειθαρχικό “Δίκαιο”-καρμανιόλα του αυταρχισμού και των απολύσεων

·         Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης. Άμεση μονιμοποίηση όλων των “νεο”διόριστων. Ενιαίο, δημόσιο δωρεάν σχολείο για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών Δουλειά με δικαιώματα για τους εκπαιδευτικούς.

Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν εκβιαζόμαστε και δεν υποτασσόμαστε! Κάτω οι διώξεις!

Νίκη στον αγώνα του κλάδου!


Το ΔΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου