Στις 5 Δεκεμβρίου επιμένουμε στην αγωνιστική πορεία της ΕΛΜΕ μας! Στηρίζουμε-ψηφίζουμε
Αγωνιστική Παρέμβαση καθηγητών Περιστερίου
Έξω οι φονιάδες Ισραήλ–ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ από τη Γάζα! Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Δεν υπάρχει μήνας που η κυβερνητική βαρβαρότητα να μην έχει οδηγήσει σε ανείπωτη κοινωνική καταστροφή! Από το σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη και το πολύνεκρο ναυάγιο στα ανοιχτά της Πύλου, έως τη φλεγόμενη Ρόδο και τον Έβρο και τις εικόνες βιβλικής καταστροφής στον θεσσαλικό κάμπο, αποδεικνύεται η παταγώδης κατάρρευση του «επιτελικού κράτους». Η κυβέρνηση και το διευθυντήριο των Βρυξελλών δεν έχουν αφήσει όρθια τα νοσοκομεία και καμιά δημόσια υπηρεσία για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της λαϊκής περιουσίας και των υποδομών της χώρας. «Αυτοί που αρπάζουν το ψωμί απ' το τραπέζι» αποφασίζουν και διατάζουν με τον νέο προϋπολογισμό 6,2 δις παραπάνω νέους φόρους-φωτιά και αποκλείουν το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ σε τρόφιμα και καύσιμα. Την ίδια στιγμή, χαρίζουν απλόχερα πακτωλό δις δημοσίου χρήματος και νέες φοροαπαλλαγές σε μεγαλοεπιχειρηματίες, εργολάβους, καναλάρχες, εφοπλιστές και για πολεμικούς εξοπλισμούς. Συγχρόνως, τα σύννεφα του πολέμου πυκνώνουν πάνω από τη χώρα μας με τη σφαγή στη Γάζα από τον πάνοπλο ισραηλινό στρατό, με την υποστήριξη της «πολιτισμένης» ιμπεριαλιστικής Δύσης και την αποστολή ελληνικών φρεγατών στη Μέση Ανατολή. Στο τοπίο όπου διεξάγονται οι εκλογές της ΕΛΜΕ μας, τα διλήμματα είναι αμείλικτα: ή θα σηκώνουμε διαρκώς νέα βάρη ή θα ξεσηκωθούμε!
• Ή θα διεκδικήσουμε γενναίες αυξήσεις για να ζούμε με αξιοπρέπεια ή οι αυξήσεις-κοροϊδία των 40 ευρώ από 1/1/2024 θα γίνονται αέρας κοπανιστός από την αχαλίνωτη ακρίβεια, τις ραγδαίες ανατιμήσεις σε ρεύμα-τρόφιμα-καύσιμα και τον καλπάζοντα πληθωρισμό.
• Ή θα υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα και το δημόσιο σχολείο για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών ή η κυβέρνηση θα επιβάλλει την αξιολόγηση και ένα σχολείο-εξεταστική αρένα, με συναδέλφους ανταγωνιστές, διευθυντές managers και προϊσταμένους φόβητρο.
• Ή θα συνεχίσουμε να έχουμε σωματεία ως ασπίδες προστασίας μας, με αιτήματα-συλλογικές διεκδικήσεις-δημοκρατική δομή, ή η κυβέρνηση θα τα μετατρέψει σε παραμάγαζά της, για να εφαρμόζει ανενόχλητη την αντιλαϊκή της πολιτική, με σιγή νεκροταφείου και πρωτοφανή αυταρχισμό.
Πέρα από την αιματηρή υποχρηματοδότηση και την πρόσφατη κατάργηση των σχολικών επιτροπών, τα σχολεία δεν συντηρούνται καν και δεν λειτουργούν με πιστοποιητικά αντισεισμικής προστασίας. Με το «καλημέρα σας», η πολιτική Πιερρακάκη δεν άφησε την παραμικρή αμφιβολία ότι η κυβερνητική επίθεση στο δημόσιο σχολείο συνεχίζεται αμείωτη, με βάση τις επιταγές των ΕΕ-ΟΟΣΑ-ΣΕΒ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ: Η μνημονιακή απώλεια του 40% του εισοδήματός και η κλοπή του κλιμακίου μας τη διετία 2016-'17 δεν αναπληρώνεται στο ελάχιστο με τις αυξήσεις-κοροϊδία των 40 περίπου ευρώ, σε συνθήκες πρωτοφανούς ακρίβειας. Πολύ περισσότερο, είναι ντροπή ο εισαγωγικός μισθός των 740 ευρώ για τους νεοδιόριστους συναδέλφους και η μετατροπή των συντάξεων-ΕΦΑΠΑΞ σε φιλοδωρήματα, μετά τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής.
ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΦΑΓΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Μόλις 93 αναπληρωτές συνάδελφοι γενικής παιδείας προσλήφθηκαν για σχεδόν 150 κενά στις τελευταίες φάσεις προσλήψεων στη Γ΄ Αθήνας, ενώ στην Παράλληλη Στήριξη έχει γίνει κυριολεκτικά σφαγή! Είναι προφανές ότι τα σχολεία υπολειτουργούν Νοέμβρη μήνα, με υπερπληθή τμήματα, και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών –ιδίως εκείνων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-- πετιούνται στον Καιάδα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: Ο νέος υπουργός συνεχίζει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, παρότι η συντριπτική πλειονότητα του κλάδου την έχει απορρίψει, ως συνώνυμη της χειραγώγησης, της γραφειοκρατικής εξουθένωσης και της άρσης της μονιμότητας μακροπρόθεσμα. Την ίδια στιγμή, διάφοροι νέοι σύμβουλοι παιδαγωγικής ευθύνης στη Γ΄ Αθήνας γίνονται κήρυκες της υποταγής: είτε ανακοινώνουν την αρνητική βαθμολόγηση των σχολείων με αφορμή τη διδασκαλία πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων τις τελευταίες ώρες του ωρολογίου προγράμματος [!] λόγω της τοποθέτησης των καθηγητών σε 3-4 σχολεία, λες και οι συνάδελφοι είναι πλασιέ και τιραμόλα· είτε συστήνουν ανερυθρίαστα την αποδοχή των δωρεών και των χορηγών για τη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής· είτε για να τραβήξουν το αυτί του κλάδου λέγοντας ότι «είναι ήδη εξαιρετικά υψηλόμισθος» και, συνεπώς, πρέπει να οργανώνει περιχαρής «δράσεις»! Όλες οι κυβερνητικές διαβεβαιώσεις περί «μη τιμωρητικής αξιολόγησης» αποδεικνύονται φούμαρα!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Παρά τη σχεδόν καθολική συμμετοχή στην απεργία-αποχή στη Γ΄ Αθήνας και ενώ έχει λήξει προ πολλού η διετής δόκιμη περίοδος των νεοδιόριστων συναδέλφων και, συνεπώς, θα έπρεπε να έχουν εκδοθεί ήδη οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησής τους, ΥΠΑΙΘΑ-ΔΙΔΕ τους κρατούν παράνομα και εκβιαστικά ομήρους, για να επιβάλουν με τον βούρδουλα την ατομική αξιολόγηση. Το γεγονός ότι δεν έχουν μονιμοποιηθεί καν οι λίγοι αξιολογημένοι συνάδελφοι σε άλλες Διευθύνσεις της χώρας, αποδεικνύει περίτρανα ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ σκοπεύει να εξευτελίσει τους νεοδιόριστους με την απειλή της αξιολόγησης για να την εφαρμόσει στο σύνολο του κλάδου. Άλλωστε, η κυβέρνηση ενοχοποιεί σαν αποδιοπομπαίο τράγο τον κλάδο μας για όλα τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου, παριστάνοντας η ίδια την αθώα περιστερά: για τις εκατοντάδες χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες κάθε χρόνο λόγω μη κάλυψης των κενών, τα υπερπληθή τμήματα, την έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και των τάξεων υποδοχής σχεδόν κάθε Δεκέμβρη, την ακαταλληλότητα των σχολικών βιβλίων και τα προγράμματα σπουδών. Πολύ περισσότερο, κυβέρνηση και ΟΟΣΑ, με το δόγμα «κακός μαθητής = κακός καθηγητής», θέλουν να διαγράψουν μονοκοντυλιά όλες τις ιδιαίτερες οικονομικές, κοινωνικές, πολιτισμικές και γεωγραφικές συνθήκες ζωής των μαθητών/τριών μας που καθορίζουν τη σχολική τους επίδοση σ' ένα σχολείο-εξεταστικό μαραθώνιο. Μας «κάνουν Ευρώπη», διαχωρίζοντας τα παιδιά του Κολωνακίου απ' αυτά του Περιστερίου, που προορίζονται για γκαρσόνια και ψυκτικοί. Ωστόσο, οι πρωθυπουργικές απειλές και δηλώσεις ότι «η αξιολόγηση είναι γραμμένη σε πέτρα» σαν τις δέκα εντολές και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ ζήτησε αναβολή της δίκης για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων της πρωτοβάθμιας, είναι η ομολογία της ήττας της κυβέρνησης στην επιβολή της αξιολόγησης, λόγω της μαζικής αντίστασής μας!
ΜΕΝΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ-ΟΜΙΛΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Με αυτές τις περσινές υπουργικές αποφάσεις όχι μόνο καταστρατηγείται το εργασιακό μας ωράριο, αλλά και επιβάλλονται η απλήρωτη εθελοντική εργασία μετά τις 2:00 μ.μ., ο επιπλέον γραφειοκρατικός φόρτος και, κυρίως, ο τοξικός ανταγωνισμός και η απόλυτη ιεραρχία στο εσωτερικό των συλλόγων διδασκόντων. Ωστόσο, η απεργία-αποχή της ΕΛΜΕ Περιστερίου έχει αποκρούσει την εφαρμογή αυτών των υπουργικών αποφάσεων.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣΗ ΒΙΑΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ-ΧΑΦΙΕΔΙΣΜΟΥ-ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η υφυπουργός Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου εξήγγειλε τη λειτουργία αυτής της άκρως επικίνδυνης και διαβλητής πλατφόρμας, που βαφτίζει τη βία «ενδοσχολικό φαινόμενο» και καθιστά μοναδικούς υπεύθυνους για την αντιμετώπισή της τους εκπαιδευτικούς, τη στιγμή που αποκλειστικά αίτια της βίας είναι η γενικευμένη φτώχεια, ο κοινωνικός αποκλεισμός και η απελπισία. Όταν οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι είδος προς εξαφάνιση στα σχολεία και η ίδια η κυβέρνηση αφήνει ανενόχλητες τις φασιστικές ομάδες είτε να σπάνε τα βαγόνια του ΗΣΑΠ, απειλώντας με δολοφονίες, είτε να δολοφονούν, όπως τον Μ. Κατσουρή το καλοκαίρι, είναι προφανές ότι αποδιοπομπαίος τράγος και διωκόμενος θα είναι για ακόμη μια φορά ο κλάδος.
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙ (VOUCHER): Η κυβέρνηση θέλει να απαλλαγεί από την κρατική χρηματοδότηση της εκπαίδευσης και σχεδιάζει, μέσω των κουπονιών, να μετατρέψει τους γονείς σε «καταναλωτές» και «πελάτες» σχολείων-σουπερμάρκετ, που θα διαφημίζουν την πραμάτεια και τις «δράσεις» τους στις προθήκες τους. Ευσεβής πόθος είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων σε «καλά» για τους λίγους και, κυρίως, σε «κακά» για τους πολλούς, που θα φυτοζωούν και θα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο του λουκέτου. Άλλωστε, η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι τα κουπόνια όχι μόνο σήμαναν το τέλος του σχολείου της γειτονιάς, αλλά και τα λυμαίνονται κυρίως οι σχολάρχες. Μέσω των κουπονιών ανοίγεται διάπλατα ο δρόμος για την αυριανή «ελεύθερη επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού», το ρουσφέτι στις προσλήψεις και την απογείωση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ: για τη λήψη του απολυτηρίου του λυκείου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί και των τριών τάξεων, με διατήρηση της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Ο Κ. Πιερρακάκης εξήγγειλε εξετάσεις ήδη από το Δημοτικό, ενώ ο εξεταστικός μαραθώνιος θα μετατρέψει ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε ακόμη πιο αφιλόξενα και ταξικά σχολεία για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων.
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ: Μετατρέποντας το σύνταγμα και το άρθρο 16 σε κουρελόχαρτο, η κυβέρνηση θέλει να καταργήσει οριστικά το δικαίωμα των δωρεάν σπουδών στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Άλλωστε, εδώ και μια τριετία «απεγκλωβίζει» δεκάδες χιλιάδες εισακτέους από τις σχολές, μικρό μέρος των οποίων στέλνεται ως πελατεία στα κάθε λογής ιδιωτικά κολλέγια των 7.000 ευρώ ετήσιων διδάκτρων και όπου δεν ισχύει καμία Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.
ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ: Παράλληλα με την εφαρμογή του προσοντολογίου, η κυβέρνηση σκοπεύει να νεκραναστήσει και τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κοινώς, θέλει να σύρει τη νέα γενιά εκπαιδευτικών στην πίσω πλευρά των θρανίων ως διαγωνιζόμενη, μετά από τις δεκάδες εξετάσεις στον εικοσαετή αγώνα δρόμου για τη συλλογή μεταπτυχιακών-διδακτορικών-διπλωμάτων-σεμιναρίων για μια θέση στον ήλιο της ελαστικής εργασίας και, στην καλύτερη περίπτωση, για τον μόνιμο διορισμό στις εσχατιές της χώρας, με τον μισό μισθό να καλύπτει μόνο το νοίκι μας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ:
Είμαστε η πολιτικο-συνδικαλιστική παράταξη της μαχόμενης εκπαιδευτικής αριστεράς, ανεξάρτητη από τους μηχανισμούς της Διοίκησης και του κράτους, με καθημερινή παρουσία και παρέμβαση στα σχολεία. Πάντοτε προκρίναμε την ανάδειξη της ΕΛΜΕ ως ανοιχτής μαχητικής συλλογικότητας και ασπίδας προστασίας όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων/-ισσών. Προκειμένου να λύσουμε συλλογικά όλα τα «μικρά» και «μεγάλα» ζητήματα του κλάδου, αποσπώντας νίκες, και να αναχαιτίσουμε την κυβερνητική βαρβαρότητα, έχουμε δώσει όλες μας τις δυνάμεις για να συσπειρώσουμε το σύνολο των συναδέλφων σε ένα αγωνιστικό σχέδιο, με θέσεις, αιτήματα και πρόγραμμα δράσης [μέσα από γενικές συνελεύσεις, παρεμβάσεις στη Διεύθυνση, την Περιφέρεια, το ΥΠΑΙΘ, απεργίες και συλλαλητήρια]. Έχοντας αναδειχθεί και ως πρώτη δύναμη στην ΕΛΜΕ μας τα τελευταία χρόνια, με τους συναδέλφους και για τους συναδέλφους:
- Διεκδικήσαμε και ΠΕΤΥΧΑΜΕ με συνεχείς παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων μας του 2020!
- Βρεθήκαμε στην πρώτη γραμμή για την καθολική σχεδόν επιτυχία της απεργίας-αποχής από την ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων μας του 2021 και 2022 στη Γ΄ Αθήνας και έχουμε συμβάλει καθοριστικά σε όλα τα συνδικαλιστικά και νομικά μέσα για τη διεκδίκηση της άμεσης μονιμοποίησής τους.
- Δώσαμε όλες μας τις δυνάμεις στην κήρυξη απεργίας-αποχής της ΕΛΜΕ μας από μέντορες - ενδοσχολικούς συντονιστές-εκπαιδευτικούς ομίλους και για την επιτυχία της, με διαρκή παρουσία, ενημερώσεις και παρεμβάσεις σε όλα τα σχολεία.
- Διεκδικήσαμε ανυποχώρητα τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων - νέων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και την άμεση στελέχωση των σχολείων με μονίμους συναδέλφους.
- Υπερασπίσαμε την πλήρη διαφάνεια και αξιοπρέπεια των συναδέλφων στις υπηρεσιακές μεταβολές, κόντρα στις πελατειακές σχέσεις, και απαιτήσαμε κάλυψη του συνόλου των κενών στην περιοχή μας με μαζικές προσλήψεις και πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές/-τριες συναδέλφους.
- Συμβάλαμε καθοριστικά στην έκδοση ανακοινώσεων και ενημερωτικού υλικού της ΕΛΜΕ μας για όλα τα εκπαιδευτικά θέματα, όπως επίσης για την καταδίκη των πολέμων στη Γάζα και την Ουκρανία, για τη συγκρότηση αντιπολεμικού-αντιιμπεριαλιστικού κινήματος.
- Συμπαρασταθήκαμε σε συναδέλφους που αδικήθηκαν κατάφωρα, αλλά και σε ΕΛΜΕ που υπέστησαν διώξεις.
Χωρίς να διεκδικούμε το αλάθητο ή τον ρόλο του σωτήρα, μιλάμε πάντοτε τη γλώσσα της αλήθειας: όσο κι αν φαντάζουν καταθλιπτικοί οι συσχετισμοί και αήττητη η κυβέρνηση, το μοναδικό αντίπαλο δέος και η μόνη πραγματική αντιπολίτευση που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα, είναι οι εργαζόμενοι και οι παρατεταμένοι αγώνες τους. Αδιάψευστη απόδειξη ότι εκεί βρίσκονται η ελπίδα και η προοπτική είναι όλες οι νικηφόρες κινητοποιήσεις των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια, από την COSCO, την e-food, τη ΛΑΡΚΟ και τη ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, έως τους αγώνες του κλάδου μας, των γιατρών, των αρχαιολόγων, των φοιτητών, για την προστασία των σχολείων-νοσοκομείων-μουσείων-δημοσίου πανεπιστημίου αντιστοίχως. Μόνο ο πανεργατικός και παλλαϊκός ξεσηκωμός μπορεί να ανατρέψει την κυρίαρχη πολιτική!
- Πραγματικές γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια. Κανείς εκπαιδευτικός κάτω από 1.200 ευρώ, επαναφορά 13ου – 14ου μισθού, σύνταξης, του κλεμμένου μισθολογικού μας κλιμακίου της περιόδου 2016-'17. Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.
- Φθηνό ρεύμα και φθηνά τρόφιμα. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, του ειδικού φόρου κατανάλωσης στην ενέργεια για τους εργαζομένους, του χρηματιστηρίου ενέργειας και των ρητρών αναπροσαρμογής. Υγεία, πρόνοια, ασφάλιση, νερό, συγκοινωνίες αποκλειστικά δημόσια αγαθά.
- Καθολική συμμετοχή στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Εκ νέου προκήρυξη από την ΟΛΜΕ της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και από μέντορες-συντονιστές-ομίλους.
- Γενναίες δαπάνες, ολόπλευρη μόρφωση, παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
- Άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων χωρίς αξιολόγηση. Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών/-τριών και κατάργηση του προσοντολογίου. Ούτε κουβέντα για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δωδεκάμηνες συμβάσεις αναπληρωτών και εξίσωση των δικαιωμάτων τους με αυτά των μονίμων.
- Κατάργηση της Τράπεζας θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο πραγματικά δημόσιο και δωρεάν, που θα χωρά όλη τη γνώση και όλα τα παιδιά. Επαγγελματική εκπαίδευση εξ ολοκλήρου δημόσια υπό το Υπουργείο Παιδείας. Κανένα παιδί εκτός δημόσιου σχολείου, κανένας νέος και καμία νέα χωρίς απολυτήριο λυκείου. Ενισχυτική Διδασκαλία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Κατάργηση των μεταγυμνασιακών Σχολών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
- Ούτε κουβέντα για ιδιωτικά ΑΕΙ. Δωρεάν σπουδές στο δημόσιο πανεπιστήμιο και πτυχία με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα.
- Κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη. Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, το απεργιακό δικαίωμα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες.
- Λευτεριά και ανεξαρτησία στην Παλαιστίνη. Έξω οι φονιάδες Ισραήλ-ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ από τη Γάζα. Καμία εμπλοκή της χώρας μας στη σφαγή. Άμεση αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους.
- Να σταματήσει ο πόλεμος ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, Ρωσίας στην Ουκρανία. Καμία εμπλοκή της χώρας μας.
- Να κλείσουν όλες οι βάσεις! Έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ – ΕΕ! Έξω οι ιμπεριαλιστές από την Ανατ. Ευρώπη και την Ανατ. Μεσόγειο. Ειρήνη, φιλία και αλληλεγγύη μεταξύ των λαών!
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Εκλογές της ΕΛΜΕ Περιστερίου, 5/12/23, 1ο ΓΕΛ Περιστερίου (Πελασγίας και Αβδήρων), 9.00 - 19.00
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, κοινωνιολόγος
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΓΙΩΤΑ, ΕΝΕΕΓΥΛ, φιλόλογος ειδικής αγωγής [νεοδιόριστη]
ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ, 1ο ΕΠΑΛ, ηλεκτρολόγος [νεοδιόριστος]
ΔΕΤΣΗΣ ΦΩΤΗΣ, 2ο ΕΠΑΛ, μαθηματικός [νεοδιόριστος]
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, μαθηματικός ειδικής αγωγής – Συνεργαζόμενη
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, 11ο ΓΕΛ, μαθηματικός
ΚΑΤΣΑΡΕΛΗ ΒΙΚY, 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, θεολόγος
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, 8ο - 6ο ΓΕΛ, φιλόλογος [νεοδιόριστος]
ΚΟΝΤΑΡΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, 13ο ΓΕΛ, φιλόλογος
ΜΑΛΛΗ ΜΟΡΦΙΑ, 13ο Γυμνάσιο, φιλόλογος
ΜΑΝΔΗΛΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, 4ο ΕΚ, ηλεκτροτεχνίτης
ΜΑΧΑ ΜΑΡΙΑ, 1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, φιλόλογος
ΜΕΝΔΩΝΗ ΙΩΑΝΝΑ, 10ο ΓΕΛ, βιολόγος
ΝΤΟΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ, 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, φυσικός
ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΛΙΚΗ, 13o ΓΕΛ, γεωπόνος
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, 2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ - 4ο ΕΚ, ηλεκτρονικός
ΠΡΑΣΙΩΤΗ ΝΕΡΙΝΑ, 10ο - 8ο - 1ο Γυμνάσια, γερμανικής
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΗ, 13ο ΓΕΛ, πληροφορικός
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, 8ο ΓΕΛ, φιλόλογος
ΤΣΑΦΑΡΑ ΜΑΡΙΑ, 16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, φιλόλογος
ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, 3ο ΓΕΛ, πληροφορικός
ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, 1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, φυσικός
ΧΑΡΙΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ , 1o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ - 4ο ΕΚ, ηλεκτρονικός
--
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου