ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
· ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΙΑ «ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
· ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ»
· ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ
· ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ «ΤΗΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ» ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ
· ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΩΤΙΚΟ-ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ.
Συνάδελφοι,αυτές τις ημέρες σε αρκετά σχολεία συγκαλούνται οι σύλλογοι από τους διευθυντές , για να …εγκρίνουν την περίφημη «Αποτίμηση» του εκπαιδευτικού έργου, σε μια προσπάθεια επιβολής του βάρβαρου μέτρου της «Αξιολόγησης-Διαβάθμισης-Κατηγοριοποίησης-Ιδιωτικοποίησης» απέναντι στο οποίο αντιστάθηκε η συντριπτική πλειοψηφία της βάσης του κλάδου, καταγράφοντας ένα από τα υψηλότερα ποσοστά συμμετοχής σε απεργαική κινητοποίηση τα τελευταία χρόνια.
Στην ουσία, πρόκειται για μια προσπάθεια νομιμοποίησης των «Διεκτών της Αποτίμησης», την ανάρτηση των οποίων υποχρεούνται να κάνουν οι διευθυντές μέχρι τις 25/6 με δικό τους πρακτικό.Συνεπώς, με τη σύγκληση των συλλόγων, επιχειρείται η διαμόρφωση ενός κλίματος συναίνεσης και ακύρωσης της αντίστασης της πλειονότητας των εκπαιδευτικών απέναντι στο αντοδραστικό μέτρο της «Αξιολόγησης» που στόχο έχει την επιβολή της «Αυτονομίας-Ιδιωτικοποίησης», την άρση της μονιμότητας τη γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχολισιμότητας και την ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς:
Να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη συνεδρία της νομιμοποίησης των αντιδραστικών μέτρων
Να δηλώσουν συμμετοχή στην προκηρυγμένη από την ΕΛΜΕ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για τις ώρες της συνεδρίας του συλλόγου τους
Ø ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»
Ø ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου