ΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΤΑΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ «ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ».
Δεν νομιμοποιούμε την λεγόμενη "αξιολόγηση" που οδηγεί σε ταξική
κατηγοριοποίηση και υποβάθμιση τα σχολεία και τις εργασιακές σχέσεις
μας. Οι συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που προβλέπονται για την
"αποτίμηση" δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν. Έτσι θα εκφραστεί η
συνεχιζόμενη αντίθεση του κλάδου στην "αξιολόγηση" και θα μπουν νέα
εμπόδια στο ΥΠΑΙΘ για την εφαρμογή από Σεπτέμβρη της "ατομικής
αξιολόγησης". Αυτή η προσπάθεια μπορεί να είναι παρακαταθήκη για τον κλάδο.
Για αυτούς τους λόγους το ΔΣ της ΕΛΜΕ:
1. Επαναλαμβάνει την απαίτησή του από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για άμεση
επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής από την λεγόμενη "αξιολόγηση" χωρίς καμία
υποχώρηση στις αντιδραστικές προϋποθέσεις του ν. Χατζηδάκη.
2. Αποφασίζει την κήρυξη στάσης εργασίας σε κάθε σχολείο για τις ώρες
της συνεδρίασης του κάθε Συλλόγου Διδασκόντων για την "αποτίμηση" και
καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά ώστε ο Σύλλογος Διδασκόντων
να μην έχει απαρτία. Καλεί την ΟΛΜΕ να πράξει το ίδιο για όλα τα σχολεία.
3. Συντάσσεται με προσπάθεια κοινού συντονισμού ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ώστε με
ενιαίο τρόπο και μαζικές διαδικασίες που θα ενεργοποιήσουν το σύνολο του
κλάδου να πάρουν πάνω τους την κήρυξη στάσεων εργασίας εφόσον το ΔΣ της
ΟΛΜΕ αρνηθεί να το πράξει.
4. Καλεί τους διευθυντές των σχολείων να διευκολύνουν τους
συναδέλφους να οργανώσουν τη συμμετοχή τους στη στάση εργασίας μπροστά
στις συνεδριάσεις της αποτίμησης, να μην σταθούν απέναντι στην πολλαπλά
αποτυπωμένη αντίθεση των συναδέλφων στην "αξιολόγηση". Τονίζουμε πως οι
ίδιοι έχουν προθεσμία ως τις 25/6 για να "ανεβάσουν" τους δείκτες
"αποτίμησης" ως διευθυντές με δικό τους πρακτικό χωρίς όμως να
επιδιώκουν την νομιμοποίηση και τη συνενοχή των Συλλόγων Διδασκόντων
στην ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου