συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

ΕΛΜΕ Κέρκυρας: ενημερωτική συνάντηση προς Διευθυντές και Διευθύντριες, Τετ. 31/1, 6:30μ.μ., Εργατικό Κέντρο

 


ΕΛΜΕ Κέρκυρας                                                                               Κέρκυρα, 29/1/2024

Οδός Ευαγγέλου Ναπολέοντος 12

Κέρκυρα

Τ.Κ. 49100

Ιστοσελίδα: elmekerkyras.gr

e-mail: elmekerkyras@gmail.com

Σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/elmekerkyras/

 

Πρόσκληση προς τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καλεί τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων της Κέρκυρας, σε ενημερωτική συνάντηση,

την Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου, στις 6:30 μ.μ., στο Εργατικό Κέντρο

με θέμα τις εξελίξεις στην ατομική αξιολόγηση και την έναρξη της φάσης Α2, που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων.

Το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ σπεύδει να προχωρήσει την Α2 φάση δηλαδή την αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών από τους/τις διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων, αποτελεί παραδοχή του ΥΠΑΙΘΑ, το οποίο γνωρίζει πολύ καλά ότι το απαράδεκτο σχέδιο της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών δεν προχωρά λόγω της σθεναρής και αποφασιστικής στάσης του κλάδου, και είναι ομολογία ήττας και πανικού μπροστά στην κατάρρευση όλου του επικοινωνιακού σχεδιασμού της και την ανατροπή όλων των χρονικών ορίων που προβλέπει ο νόμος για μια αντιεπιστημονική και γραφειοκρατική διαδικασία. Το ΥΠΑΙΘΑ με την ενεργοποίηση του Α2 του 4823/21, ακυρώνει τον ρόλο των διευθυντών/ντριών ως συντονιστών/στριών της παιδαγωγικής και διοικητικής λειτουργίας και τους μετατρέπει σε αξιολογητές/τριες – επιθεωρητές/τριες και manager, διαχωρίζοντάς τους έτσι από τους/τις συναδέλφους/ισσές τους.

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να φωλιάσει μέσα στα σχολεία μας ο φόβος προς τον/την αξιολογητή/τρια και η διάρρηξη των συναδελφικών, παιδαγωγικών και ανθρώπινων σχέσεων. Δε μπορούμε να αφήσουμε να μετατραπούμε από «συνάδελφοι/ισσες» σε «ανταγωνιστές/στριες» για το ποιος/α θα πάρει καλύτερη αξιολόγηση, τορπιλίζοντας έτσι το πνεύμα παιδαγωγικής συνεργασίας και συλλογικότητας, τη συναδελφικότητα, την αλληλεγγύη, τη συντροφικότητα μέσα στα σχολεία. Άλλωστε, αν απωλέσουμε αυτά τα χαρακτηριστικά μας, πως θα διδάξουμε τέτοιες έννοιες στα παιδιά;  (από τη σημερινή απόφαση της ΟΛΜΕ)

 

Για όλα τα παραπάνω, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ σας καλεί όλες και όλους στη συζήτηση αυτή, προκειμένου να δώσουμε ενιαία απάντηση στο Υπουργείο και στους σχεδιασμούς του!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου