ü Να σημάνει συναγερμός. Οι οδηγίες εκκίνησης της αξιολόγησης στο πεδίο Α2 να πέσουν στο κενό.
ü Κανένας και καμία διευθυντής/τρια αξιολογητής/τρια. Κανένας και καμία εκπαιδευτικός αξιολογούμενος/η.
ü Κάτω η αξιολόγηση. Συλλογικές αποφάσεις. Υπογράφουμε όλοι απεργία-αποχή, το ισχυρό μας όπλο.
Η πρόσφατη απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ να ενεργοποιήσει το στάδιο Α2 της ατομικής αξιολόγησης αποτελεί τομή στην σφοδρότατη κυβερνητική επίθεση στο δημόσιο σχολείο και τις εργασιακές μας σχέσεις, καθώς η κυβέρνηση επιχειρεί να μετατρέψει τους διευθυντές/ντριες σε αξιολογητές της υπηρεσιακής μας κατάστασης. Σε αυτό το πλαίσιο ο δυνητικά – βάσει του 4823/21 - αξιολογικός ρόλος των διευθυντών/τριών δεν περιορίζεται στην παρακολούθηση της διδασκαλίας των νεοδιόριστων, αλλά επεκτείνεται και στον καθημερινό έλεγχο και την επιτήρηση ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών όχι μόνο σε σχέση με τις διοικητικές μας υποχρεώσεις [ωράριο, εφημερίες, εξωδιδακτικά καθήκοντα κ.ά.] αλλά και σε σχέση με την παιδαγωγική και διδακτική μας πράξη. Το νέο σχολείο που πασχίζουν να επιβάλλουν είναι μια εξεταστική αρένα με προϊσταμένους φόβητρο, συναδέλφους ανταγωνιστές και εκπαιδευτικούς ανασφαλείς και με σκυμμένο κεφάλι.
Προκειμένου να βαθμολογήσουν και να κατηγοριοποιήσουν με τον βούρδουλα σχολεία και εκπαιδευτικούς βάσει του ν. Κεραμέως, επισημαίνουν ότι αξιολογούνται οι νεοδιόριστοι, αλλά δεν παραλείπουν να αναφέρουν και τη σειρά προτεραιότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς. Υπουργείο και σύμβουλοι αναμασούν για πολλοστή φορά τις γνωστές απειλές περί συνεπειών για όσους δεν συμμετάσχουν στην αξιολόγηση για να τρομοκρατήσουν και να κάμψουν τις αγωνιστικές διαθέσεις του κλάδου, παρ' όλο που γνωρίζουν ότι με την ισχύουσα νομοθεσία είναι αναφαίρετο το συνδικαλιστικό δικαίωμα της απεργίας-αποχής, και εν προκειμένω βάσει της Γενικής Συνέλευσης προέδρων ΕΛΜΕ 11/2/2022. Είναι σαφές ότι παρά τον διαρκή εκβιασμό των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, τις αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές, τις ίδιες τις πρωθυπουργικές απειλές και την εμφάνιση της συμμετοχής στην απεργία-αποχή κατά της αξιολόγησης ως παράλειψη καθήκοντος, σε κανέναν και καμία εκπαιδευτικό δεν υπήρξε στέρηση μισθού λόγω της συμμετοχής του στην απεργία-αποχή, όπως και σε κανένα στέλεχος δεν υπήρξε στέρηση της δυνατότητας να υποβάλει αίτηση, ούτε υπήρξε αναπληρωτής που δεν διορίστηκε λόγω της συμμετοχής του στην απεργία-αποχή. Υπενθυμίζουμε, άλλωστε, ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982 και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης.
Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις των ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ ως εξής:
1) Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε κάνει ήδη) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου. Η απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως τη συνάντηση με τον σύμβουλο και αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κ.λπ.
2) Ενημερώνουμε άμεσα την ΕΛΜΕ, αν με οποιονδήποτε τρόπο επιχειρείται σε σχολείο του Περιστερίου η ατομική αξιολόγηση στο πεδίο Α2.
3) Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Εάν κάποιοι /ες συνάδελφοι εισέλθουν, τους καλούμε να μη συνεχίσουν τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα.
4) Αν μας καλέσει ο διευθυντής/αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης, ακόμα κι αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, καθώς μας καλύπτει η απεργία-αποχή, ενώ παράλληλα ενημερώνουμε αμέσως την ΕΛΜΕ. Αν ο διευθυντής/αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει απεργία-αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας και καλούμε τον σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας. Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει τρίωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Πέμπτη 01/02 έως Πέμπτη 29/02. Η ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει στάσεις (ωριαίες, δίωρες, τρίωρες) που γίνονται από τους νεοδιόριστους και άλλους συναδέλφους την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν.
5) Αν οι νέοι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από τον σύλλογο διδασκόντων να μπουν στην τάξη για να εξετάσουν νεοδιόριστο ή άλλο συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και, επομένως, όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του, πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Η ΕΛΜΕ και οι σύλλογοι καθηγητών προασπιζόμαστε τα δικαιώματα των συναδέλφων μας και υπερασπιζόμαστε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΝΟΣ, ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ ΜΟΝΗ.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ. ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
· Όλοι μαζί να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ. Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας.
· Να πάρουμε όλες και όλοι μέρος στην κρίσιμη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ, Τετάρτη 7/2/2024, 13.30-15.00, στο 1ο ΓΕΛ.
· Να αποφασίσουμε τη συνέχιση του αγώνα μας, με αποφάσεις πολύμορφου αγώνα διαρκείας και συντονισμό του εκπαιδευτικού κινήματος με το φοιτητικό κίνημα, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
· Διεκδικούμε συλλογική σύμβαση εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση.
· Απαιτούμε δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου